HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Én már egy jó ideje kizártam a napi politikát az életemből, a portfolio, és az in... (2024.04.19. 20:03) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Diggerdrájver...

2017.01.13. 18:20 diggerdriver

Na szóval...
Tisztelettel bejelenteném hogy a Diggerdrájver című színdarabot március 24.-én 19,30 órakor bemutatják a londoni LOST színházban.
A szervező Stage in London cég Facebook oldalán( https://www.facebook.com/events/1211381775604816/?ti=cl )már kinn van a hirdetés de jegyeket csak vasárnaptól lehet rendelni a cég honlapján. stageinlondon.com/ .
Mindenkit szeretettel várunk.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr7812123541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizifull 2017.01.14. 15:24:04

Ünnepek alatt otthon voltunk és ezt a szinházi előadást kaptam karácsonyra.
2 óra volt, de elrepült. Fantasztikusan jó volt!

Zizifull 2017.01.14. 16:26:11

@diggerdriver: errrr Nem tudom ki ült mögöttem. Legelső sorban a bal szélen ültem.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.14. 17:10:18

@Zizifull: Attilával szemben ültem a második sorban. Előttem egy fiatal pár akinek a férfi tagja felismert. Amíg kezdődött az előadás beszélgettünk és mondta hogy a mellette ülő párjának ajándékba vette a jegyet.

mariann49 2017.01.15. 16:54:55

Csak egy nap, egy alkalom? Aznap 7-ig dolgozom... :(

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.15. 18:05:21

@mariann49:
Igen csak ez ez egy alkalom. Próbál eljönni előbb.

P.Elliot 2017.01.16. 12:39:34

Gratulalok a londoni eloadashoz, majd ird meg hogy hol olvashatunk rola kritikat az eloadas utan bar nem angolul megy ugye?
Erdekes lehetne persze ha ugy is menne, legalabb az angol kozonseg/ aki mindig is szerette a jo szinhazat/ elgondolkodna hogy hogy is van ezekkel a bevandoroltakkal.
Ha mar eleg sikere van a darabnak itt-ott akkor lehetne vele hazalni, / nagyon jo forditas utan/ az angol szinhazaknal is. A befejezest meg bizd rajuk hogy hogy ultetik at hogy a kozonseg ugy ertse ahogy a magyar rendezok ertettek...
Tapsolva, / nevetve, ezt ugye erted/ gratulalok megegyszer....

Soros Putin Csarli (törölt) 2017.01.16. 14:55:01

@Quercus erdész: hat kerlek, beleolvastam
Duelezett a Kerek meg a Hinta, majd a Kerek es a Birca.

feketepárduc9 2017.01.18. 12:22:43

@diggerdriver: Szia, én voltam aki előtted ült az előadáson és nagyon örülök, hogy találkoztunk illetve tudtunk pár szót váltani! Írtam Neked azóta emilt, de valószínűleg nem kaptad meg :-D Hogy ment a későn hazaérés vs. korán kelés? :-) (megj. nem szoktam ide írni, mert mint mondtam Neked én csak drukkere vagyok a blognak illetve a kint otthont teremtőknek...)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.01.18. 20:51:27

@feketepárduc9: Szia
Az emailedet valóban nem kaptam meg. Ide küldd: janoshorvath65KUKACyahoo.com

Én is örülök hogy beszéltünk meg hogy tetszett az előadás. Egyébként nekem nagyobbat ütött most mint a premieren.
Az első ember vagy aki felismert.
Ágyba kerültem vagy éjfél körül és fél háromkor keltem. Rosszulesett...

tulipan51 2017.01.20. 14:26:18

Hol könnyezve, hol mosolyogva néztem a színdarabot. Igazság szerint mi is barátai vagyunk darab írójának, és ott voltunk az előadáson. A hab a tortán az volt, hogy együtt voltunk, együtt könnyeztünk, mosolyogtunk végig. Valóban Epres Attila zseniális játéka csodálatot váltott ki belőlünk. Mi a Jani nővérével egymás mellett ültünk, sokszor meghatottan összenéztünk, tudva azt, hogy a legtöbb szereplő nagyon közel állt hozzánk. Főleg a barátnőm szülei, a testvére :) istenem mennyire büszke vagyok rá, továbbra is maradt a jó-fej :) aranyos, közvetlen srác, aki színház előtt, meghívott minket egy IR PUB-ba, kedélyesen elbeszélgettünk. Amikor hazaérkeztünk, akkor a barátnőm ,Jani nővére meghívott a késői órában egy kis itókával egybekötött búcsúzásra, hiszen már sietnie kellett várta a felesége és kisfia, pár óra múlva a repülőgép. Ezúton is köszönet a szép élményért, szeretettel és elragadtatással gondolok barátunkra az, okos felnőtt férfira, akit születése óta nagyon szeretek.

takarék-láng 2017.01.21. 14:05:35

@diggerdriver: "Amit néhány napja a raszta srác mondott hogy a liberalizmus az az hogy mindent szabad amivel másoknak nem ártok az nem valósult meg. A mondat első fele lett a gyakorlat. MINDENT SZABAD."
- korunk globalizmusanak semmi koze ahhoz amit a liberalizmus eredetileg jelent. Ma a liberalizmus csak az erosek (hatterhatalom) erdekeit vedi a gyengekkel (nep) szemben. Hogy uralmat erositeni tudja, ezert kaoszt kell teremtenie, meg kell zavarnia es szettornie a hagyomanyosan jol mukodo sokszinu kozossegeket. Ehhez kituno eszkoz a devians retegek (buzik bevandorlok, ciganyok stb) mozgositasa es a jog rlotti egyenloseg neveben nekik tobbletjogok biztositasa. Ugyanis ez ellene feszul a normalisan mukodo kozossegeknek, kaoszt teremt. Oszd meg es uralkodj elve. A zsido pedig csak a kaoszban erzi jol magat mert ott tud uralkodni.
süti beállítások módosítása