HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Én már egy jó ideje kizártam a napi politikát az életemből, a portfolio, és az in... (2024.04.19. 20:03) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Ezt elszabtátok

2018.04.01. 18:36 diggerdriver

Nem akartam nagyon trágár lenni ezért a Hofitól kölcsönöztem a címet. Három témáról szeretnék most beszélni. Az egyik a hamarosan elérkező választás. Előző erről szóló posztban már beszéltem az ellenzék töketlenségéről. Most viszont a hódmezővásárhelyi időközi választási eredménnyel egy irtózatos nagy pofont kaptak. Ők is meg a kormánypárt is. Hogy melyik nagyobb maflás azt döntsétek el ti. 

Nézzük kormánypárti oldalról. Ott vesztettek választást ahol a legnagyobb támogatottságot remélték. Ahova öntik a pénzt ott buktak a legnagyobbat.Miért? Mert van az iskolában tanult matek meg van a néplélek matekja.Amikor a szocik betartották választási ígéreteiket a semmiből osztogattak fedezet nélküli pénzt, aztán Gyurcsány nem csinált semmit a választás megnyerésének érdekében, de a nyerés után azonnal jöttek a megszorító intézkedések. Bele is buktak. Nem kicsi, nagyon. Akkor mondta Gyurcsány hogyha az öthöz hozzátesznek négyet és levesznek kettőt az nem hét hanem csak négy. Na ez a néplélek matekja.

Ugyanez érte el most a kormánypártot. Öthöz adtak hatot, amiből elloptak kettőt és azt hiszik hogy a népnek elég a kilenc. NEM elég. Ugyanis az ellopott kettő is a népet illetné. Ők dolgoztak meg érte. Mit lát a nép? A szocik fejére ráolvassák a korrupciót majd átvéve a kasszát korruptabbak lettek mint a szocik. Az kurvára hibás érv hogy máshol is van korrupció. Persze, máshol is van csak nem tolják naponta az arcodba gátlástalanul szinte dicsekedve vele. A nép büntet. A nép nem felejt. Fideszék azt hitték hogy csinálnak egy jó családi adózást, egy kiváló lakásépítési programot, démonizálja a migránsokat és Soros Györgyöt aztán a nép elnézi hogy lopnak. A döbbenet az hogy olyan mintha egy üvegbúra alatt élnének és fogalmuk sincs róla hogy mi a baj. A hódmezővásárhelyi választás elvesztése után olvastam egy cikket Bayer Zsolttól. Azt mondja meg kell vizsgálni mi vezetett ide. Az a helyzet Zsóótti hogy egy fasz vagy. Hol élsz hogy nem tudod az okokat? A te üvegbúrád még le is van sötétítve nehogy kiláss belőle.  Bazmeg én innen kétezer kilométerről megmondom miért veszítettetek. Mert loptok nyíltan és gátlástalanul, mert arrogáns pökhendi ellenszenves stílusban kormányoztok, mert nem tudjátok megszólítani és magatok mellé állítani a népet. Azt hiszitek hogy odaszórtok némi kendermagot a népnek és az hálából kezet csókol. Lófaszt. De tudod mit? Tegyük fel hogy a Fidesz a világ leghófehérebb lelkű legtisztakezűbb, legüvegzsebűbb pártja olyan mint a ma született bárány. Akkor most megkérdem a LÁTSZAT is ez? Ugye van az a mondás hogy nem csak tisztességesnek kell lenni, annak is kell látszani. Vajon a Fidesz tisztességesnek LÁTSZIK? Na ezen kéne elgondolkodni.

Most nézzük az ellenzéki oldalt. A marharépák azt hitték esélytelenek. A NAGY Fidesz mindent vitt és mindent tarolt. Ami igaz is csak mint mondtam a népléleknek szerencsére még megmaradt némi önvédelmi reflexe. A helyzet, hogy képletesen szemléltessem az ellenzék szemszögéből olyan mintha a komplett ellenzék egy repülőgépen ülne és az üzemanyag elfogyott, most zuhan a föld felé. Nyolc éve egyfolytában zuhan de egyetlen ellenzéki ökörnek nem jutott eszébe hogy benézzen a raktárba hátha van némi kerozin. Aztán a becsapódás előtt egy hónappal az egyik független jelölt talált két kanna üzemanyagot. Most az van hogy egyrészt az ellenzéki pártok egymást okolják hogy miért nem néztek be a raktárba előbb, másrészt kétségbeesetten igyekeznek betölteni azt a kis kerozint ami megmenti őket a becsapódástól.

Hogy mi várható nem tudni. A Fidesz volt már ilyen nyugodt választás előtt. Amikor a győzelmi pezsgő behűtve a torta kisütve. Aztán borzasztó nagy maflással mentek a picsába. Viszont akkor volt ellenzék. Most nincs. Most van egy Fidesz szavazótábor, és egy Fidesz ellenes szavazótábor. A Fidesz ellenes szavazótábor cserben lett hagyva. Nincs kire szavaznia. Nézzetek körül az ellenzéki kormányfőjelöltek között. Erre mondaná egyik kollégám hogy "sánták bénák pitiánerek és buzeránsok gyülekezete", de én ilyet nem mondok. Egyszerűen szánalom az ellenzék nyolc éves produktuma. Most döbbentek rá hogy végig kezükben volt az ütőkártya csak nem játszották ki. Egyik párt sem tudott felépíteni egy hiteles arcot. Jelenlegi helyzetben egy Horn Gyula, egy Dávid Ibolya, egy Torgyán József toronymagasan nyerne. Mert ők KARAKTEREK. A mostani ellenzéki jelöltek olyan kiállású, olyan súlyú emberek mint a Hamletban a harmadik alabárdos. Ti akarjátok legyőzni Orbánt? Nehogy má' a csík tolja a repülőt. A nép pedig csalódott. Most minden azon múlik, kinek mit hoz a szavazófülke magánya.

Az Orbán kormány regnálása mind a a három időszakában egy bélyeget nyomott az országra. A "fecseg a felszín hallgat a mély" bélyegét. A "nem mondok semmit mert bajom lehet belőle" hangulata uralja az országot. Aztán akik hallgatnak a mélyben egyszercsak szavaznak. Hódmezővásárhelyen volt kire szavazni. Vajon máshol is van? 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Más téma

Nemrég láttam a Churchill filmet amiről a kritikát írtam. A film befejezésekor kiírtak egy Churchillnak tulajdonított mondást miszerint "csak aki változni tud az tud változtatni".

Ezen egy kicsit elgondolkodtam. Hol a határ a változás, és az elvtelen köpönyegforgatás között? Vajon ez nézőpont kérdése vagy van rá mindenkinek elfogadható meghatározás?

Én a tapasztalatom szerint három részre osztom az emberek világnézeti változásait. Van a fanatikus. Ő a legveszélyesebb. Leteszi a voksát egy irányzat, vagy akár egy ember mellett és tűzön vízen át híve lesz, követi a pokolba is. Ez a fanatizmus arra az emberi tulajdonságra épül hogy senki sem szereti beismerni a tévedését. Ezek az emberek a kitartásukkal saját maguknak bizonyítanak. Hogy ők kemények és következetesek, ha ráléptek egy útra nem térnek le róla. Persze ehhez olyan ideológia vagy olyan ember kell ami vagy aki fanatizálni képes. Mindkettőre van példa. A kommunizmus eszméje pont ilyen. A mondás ugye úgy szól hogy "aki húsz éves koráig nem kommunista annak nincs szíve, aki húsz éves kora után is kommunista annak nincs esze".  Mert a kommunista ideológia jól hangzik. A jelszavai működnek. Népi demokrácia. Tiéd az ország magadnak építed. Kellett hozzá vagy nyolcvan év és húszmillió áldozat hogy kiderüljön a működésképtelensége. Csak zárójelben jegyzem meg hogy a liberalizmus hasonló módon működik. A jelszavai hatásos hívószavak. Fogadd el a másságot. Tolerancia mindenek felett. Mára azért, ha lassan is de kiderül hogy a liberális eszménél nincs intoleránsabb kirekesztőbb ideológia.

Aztán ott volt Hitler. Elképesztően tudott hatni a népre. Egy egész kultúrnépet tudott gyilkossá fanatizálni. A németek pedig hittek neki.

Ezért veszélyes a fanatizálható ember. Hisz valamiben és hitének az idoljáért az eszméért vagy bálványért mindent megtesz. Van olyan magyar pártelnök aki liberális politikusként kezdte majd konzervatív lett, és követői számát még növelni is tudta. Mert esetében az emberek a személyét, a bálványt követik nem az általa képviselt eszmét.  A fanatikusokkal az a baj hogy rálépnek egy útra és eszükbe sem jut hogy az az út rosszfelé kanyarodhat. Nem érzik hogy mikor kell letérni arról az útról. Képtelenek beismerni hogy rossz lóra tettek. Ez a magyar pártelnök még akár a jó ló is lehet. Miért ne ha csupa lesántult gebe száll vele versenybe? 

A másik embertípus a beismerő ember. Aki minden gond nélkül kijelenti hogy ettől addig kommunista voltam aztán liberális lettem és onnantól meg konzervatív vagyok. Pontosan fel tudja mérni a korlátait és a képességeit. Tisztában van vele hogy mind az ismeretei bővülésével mindpedig a korral együtt változik az ember. Ez a természetes, pont azért mert emberek vagyunk. hogy jó irányba változunk vagy rossz irányba az lényegtelen. Az ember gyarló. Érdekek vezérlik, jobb esetben a családja érdekei mégjobb esetben az ország érdekei. Az sem lényegtelen szempont hogy mi alapján mondjuk ki hogy mi a helyes út? Mi a helyes vagy helytelen változás? Senki sem tudja.

A harmadik típusú ember, a gerinctelen ember. Aki ahogy változtat azonnal megtagadja előző énjét. Aki azt mondja hogy most ez vagyok de sose voltam valójában amaz. Amaz csak azért voltam hogy bomlasszam azt és különben is muszáj volt akkor amaznak lenni. Az ilyen embereket mondják köpönyegforgatónak, elvtelen rongy embereknek. Egész magas pozíciót is el lehet érni ilyen életmóddal akár még a LEGMAGASABB pozíciót is.

Az emberek nehezen ismerik fel a MÁSIK ember változásának folyamatát. Ezért aztán az van hogy a liberálisok szemében ha liberálisból konzervatívvá válik valaki akkor az náci fasiszta lesz de ha konzervatívból liberális lesz akkor felvilágosult mi kutyánk kölyke.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harmadik téma.

Az emberi tulajdonságok számomra legérthetetlenebbike az elvonatkoztatás képességének hiánya.  A teljesítményt nem tudják elválasztani a személyiségtől. Mondok példákat. József Attila kommunista volt. Csodálatos verseket írt, elképesztően nagy költő volt de kommunista volt. A mai jobboldal úgy tekint rá mint egy kommunista költőre. A baloldal Wass Albertet egy náci írónak és költőnek tartja. Legyen az életműve bármilyen akkor is náci író. Nincs elvonatkoztatás. Nincs különválasztás teljesítmény és személyiség között. Vannak személyiségek akik kettősségüket jól tudják titkolni. Rengeteg olyan körülrajongott színészről tudunk akik a magánéletben elviselhetetlen kiállhatatlan démoni személyiségű ember volt. Az öltöztetők, a sminkesek a pályatársak tudnának erről mesélni. Mégis ünnepelt emberek voltak. Az emberek talán tudták talán sejtették hogy a valóság más. A teljesítmény mégis többet számított. Egy József Attilánál, egy Wass Albertnél viszont nem. Ott nem számít mit tettek le az asztalra. Miért nem tudunk elvonatkoztatni? 

Valamelyik nap a videóblogomon közzétettem egy reggelimet amiben valamilyen sajtot ettem. Fogalmam sem volt milyen sajt, megettem nagyon finom volt, ennyi. A nézőközönség kiderítette hogy valami világhíres hűde finom sajtot ettem. Mivel nem tudtam mit eszek pusztán és natúrban csak az íze alapján ítéltem. Nem befolyásolt semmi. Ha tudom milyen híres sajt el kellett volna vonatkoztatnom a név és az íz között. Valamelyik nap interneten bóklászva találtam egy verset. Nagyon megtetszett de nem volt ott a költő neve. Gyorsan rákerestem, kiderült hogy Wass Albert írta. Belinkeltem a blogomba és azonnal jöttek a negatív kritikák.Ha ugyanezt a verset Ady írta volna a kutya sem szólt volna egy szót sem. 

Na mindegy ez csak egy eszmefuttatás volt.

 

200 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr1413797848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 16:49:04

@Röfögő Csalogány: felteszem ha nem kaptak halalos dozist akkor pont ugy fognak felepulni a mergezesbol mint ahogy michael schumacher felepult az agyserulesbol. Allitolag annak is halalosnak kellett volna lennie, aztan o megsem halt meg, sot egyesek szerint “tudatanal” van az egykori versenyzo. Hat igy, kb.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 17:07:13

@Mrs. Clayton: nem, nem
Nerve agent nem igy mukodik

Ezen kivul, mennyire balfeknek kell lenni ehhez, hogy meg se tudd tisztessegesen mergezni??? Az oroszok azert ennelmprofibbak

Mrs. Clayton 2018.04.09. 17:26:15

@Se vasalo se munka: szerintem ez egy nagyon jo osszefoglaloja annak h mit csinal es hogyan egy ideggaz, semmi esetre sem olvasztja le rolad a gazmaszkot. A schmacheres peldam egyebkent csak annyi volt, h valoszinuleg nem fognak tokeletesen felepulni, mert mi t a linkben is olvashatod altalaban meg ha tul is eled az idegmereg tamadast marad vissza valamilyen foku idegkarosodas. Egyebkent amennyire en ertem az egesz lenyege az h az idegmereg meggatol egy enzimet abban h az elhasznalt neuronok vagy mik lebontodjanak, igy ezek feszt csak kuldik a jeleket mindenhova igy a szervezeted szepen tulmukodik es ebbe szepen belehalsz.
m.ranker.com/list/effects-of-nerve-gas-on-the-human-body-v1/laura-allan

Mrs. Clayton 2018.04.09. 17:33:20

@Se vasalo se munka: biztos vagy benne hogy meg akartak tenyleg mergezni? Szerintem nem. Putyin jol megmutatta a briteknek h azt csinal amit akar, keszuljenek fel h a brexit utan ez meg inkabb igy lesz. Korabban lekapcsoltak az nhs komjutereit, mest idegmerget hoztak az orszagukba, tiszta hulyet csinalt beloluk.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 17:45:51

@Mrs. Clayton: nem. Ezt akkor csinalnak meg, ha azt csinalnak meg, mibt a svedekkel, hogy a partjuk menten feljott a sub
Amig a Temzen nem jon fel a sub, addig nyugi van

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 17:47:31

@Se vasalo se munka: bar a vadaszrepuljuk berepult mar a UK vizi teruletre

Azonban ne felejtsd el Majus Terezia kitol vette a foldgazt, amikor hideg volt telen. Marpedig, ha nincs telen futes, Tereziat meglincselik

Mrs. Clayton 2018.04.09. 18:27:10

@Se vasalo se munka: ugyan mar, mi a felelmetesebb ma, ha lekapcsolajak az oroszok az aramot egy orszagban, vagy ha 10 ember a temze parton setalva meglat egy tengeralattjarot, amirol azt se tudjak h kie. Elobbi eseten 70 millio ember szarja ossze magat, utobbi eseten kb senki, hanem elkezdik fotozni a tengeralattjarot.

Valoszinuleg ezert is nem csinaltak a britek nagy balhet a mergezesbol, mert valahonnan kell gaz telire. Azert erdekel, hogy a szinfalak mogott mi a szent szart csinalnak, mert oszinten az elegge gaz, ha csak ugy barmelyik orszag ugynoke itt mergesgazzal jarkal az utcakon anelkul h barmi zavartatna.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 18:57:21

@Mrs. Clayton: az elso a politikusoknak roppant kellemetlen

A masodik scenarional meglincselik a kormanyt

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:33:51

@Mrs. Clayton: visszaterve az eredeti beszelgetesre Cas-szal, nem mutattak a publikumnak egyertelmu bizonyitekot, hogy az oroszok voltak. Az hogy a Terezia azt mondja, nem bizonyitek

Viszont, egy rakat dolgot megcafoltak mar, amit mondott
Kezdve (random pelda)
- titkos a formula: nem titkos, vagy tiz eve a scientist kiadta az Amazonon a konyvet a formulaval.
- csak az oroszoknak van ez a fajta nerve agent - nem igaz. Van a UKnek, US-nek, Koreanak es meg nem emlekszem kinek. Talan Ukrajna

Sajnos nehez hinni a Terezianak, pedig lathatoan nagyon szeretne, ha az oroszok lennenek a mumusok

WW2 fotot lattam nerve agent utan. Bizony leolvadt a gazalarc

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:41:29

@Se vasalo se munka: hat pedig ez total nyilvanvalo h az oroszok voltak, es azt is akartak h mindenki tudja csak meg, mondjuk az lett volna a durva ha meg nevjegykartyat is hagytak volna. Hat akkor nezd meg az en linkemet, senkinek nem o,vadt le se a ruhaja, se a gazmaszkja. Nem csinal olyat az idegmereg. Mint irtam ez egy enzimet akadalyoz abban h a szervezeted normalisan mukodjon. A muanyaggal, gumival valoszinuleg semmit sem csinal.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:44:54

@Mrs. Clayton: nyilvanvalo? Azert mert a Terezia azt mondja?
Ezt pont te mondod ugyvedkent?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 19:45:27

@Se vasalo se munka: Nem tudom miről van szó de annyit talán hozzáfűznék hogy az ideggáz és az idegméreg nem ugyanaz.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:47:17

@Se vasalo se munka: dehogy is, a korulmenyek miatt, nem ezt mint maganember gondolom, mert ugy kulonben fogalmam sincs@diggerdriver: vagyis minden iddeggaz idegmereg de nem minden idegmereg ideggaz

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:49:17

@Mrs. Clayton: ledig Terezia ebben az ugyben annyit kamuzott, hogy mar a pofaja leszakadhatna

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:50:29

@Se vasalo se munka: nyilvanvalo mert tokeletesen beleillik oroszorszagnak a kulpolitikai tevekenysegebe, nyilvan mint olyan katonai nagyhatalom, aki azt akarja h komolyan vegyek meg elismerjek az erejet nem eleg katonai diszszemlen a tankjait felvonultatni, hanem erot is kell fitogtatnia az “ellenseges” eroknel. Leirtam miert csinaltak. Persze lehetett volna Orban Viktor meg a tek is, csak hat ezt ki hiszi el? Es miert akarna putyinra kenni?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 19:51:19

@Mrs. Clayton: Igen. A szervezetbe jutás módja a más. Például nagyon sok kígyónak van idegmérge.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:54:39

@diggerdriver: es hat nem olja le a kigyonereg a gazmaszkot, szerintem charlie atomvillanasos vagy mas hohatassal jaro tamadasrol keszult kepeket latott. Mert idegmereg en nem vagyok vegyesz meg nem is erdekelt a kemia sose alig voltam 3-as a kozepsuliban, de biztos h nem lszervetlen anyaggal reakcioba

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:56:39

@Se vasalo se munka: ne mar charlie tokom se tudja mit kamuzott, hat ird mar ide, ne nekem kelljen visszakeresni annyi kommentet hat

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:57:09

@Mrs. Clayton: azt mar tokeletesen bizonyitotta Sziriaban
Oriasi arcvesztes volt az Obama-admibisztracionak

A UK-t mar jo ideje nem tartjak nagyhatalomnak. Minek szurna ki pont a UKt? Egy kicsi mar egy ideje nem tul jeletekeny orszaggal packazzon? Akkor mar inkabb Canada vagy a nemetek

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:57:56

@Mrs. Clayton: voilà
Viszont, egy rakat dolgot megcafoltak mar, amit mondott
Kezdve (random pelda)
- titkos a formula: nem titkos, vagy tiz eve a scientist kiadta az Amazonon a konyvet a formulaval.
- csak az oroszoknak van ez a fajta nerve agent - nem igaz. Van a UKnek, US-nek, Koreanak es meg nem emlekszem kinek. Talan Ukrajna

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:59:16

@Mrs. Clayton: meg kene varni a Cas-t a munkabol
Azt mondta kulon foldere van mar az ugyrol es minden infot osszeszedett

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:02:02

@Se vasalo se munka: tok mindegy, a lenyeg h az idegmereg legyen az gaz, folyadek, akarmi nem lep reakcioba szervetlen anyaggal, mert a gazalarcban nincs semilyen enzim, aminek a mukodeset gatolni dudna, az az emberben van, igy abban fejti ki a hatast.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:05:30

@Se vasalo se munka: oke en meg csutortokig raerek, majd jon es megmondja, bar felteszem, h ami a sajtoban elerheto az semmi, nem fognak egy ilyen szigoruan bizalmas nyomozasrol infokat kiadni, csak amennyit muszaj. Es persze nem allitom h a britek epp ne dezinformalnanak.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:06:18

@Mrs. Clayton: majd atolvasom amit kuldtel
Most csaladi beszelgetes. Egymas utan 3 nap szoltak az oviban, hogy anlegkosebb valaki hajat huzza vagy valaki arcat probalja osszekarmolni
Priorities....

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:07:24

@Mrs. Clayton: oh, elfelejtettem kerdezni.
Megva az uj munka, amit szerettel volna?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 20:10:54

@Mrs. Clayton: Szerintem is. Men beszélve róla hogy a WW2-ben már nem használtak gázt. A WW1-ben viszont mindennapos volt. De hogy gáz nem olvassza le a gázálarcot az szinte biztos.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:16:29

@diggerdriver: a sarint 1939-ben fejlesztettek ki
Az WW1-ben nem hasznalhattak

Lengyeleknel gyartattak:
cen.acs.org/articles/94/i41/Nazi-origins-deadly-nerve-gases.html

Fo resz:
By the spring of 1943, a few years into the war, the first large-scale tabun factory near Dyhernfurth, a small town 40 km away from what is now Wrocław, Poland, was producing 350 metric tons (350,000 kg) of tabun per month. By the end of the war, the factory had produced 12,000 metric tons of tabun and loaded it into aerial bombs and artillery shells.
Dyhernfurth was a forced labor factory: Over the course of the war, hundreds of inmates died of toxic exposure, overwork, disease, and malnutrition, and they looked like “walking corpses” to nearby town residents.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:17:18

@Se vasalo se munka: illetve franc tudja hol van az a D betus varos
Nem fogok googleozni

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:32:41

@Se vasalo se munka: meg, jovo kedden kezdek rogton tiz oras munkanappal, annyi mindent kell atvennem az elozo embertol, most mar husvet orta gardening leaven vagyok a regi cegemtol. Jol megsertodott a fonokom aztan paranoias tunetei lettek, igy megegyeztunk h jobb mindenkinek ha itthon maradok.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:34:54

@diggerdriver: a szarin nem. Igazatok van
Valoszinu masik fotoval kevertem.
Gondolom viszont a mustargaz igen, mivel egy gumikesztyu is kb 10 perc alatt eg ra a borre

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:38:59

@Quercus erdész: en ketseggel elhiszem, h nem az oroszok voltak, de arulja el valaki miert tette volna amerika, vagy izrael, vagy korea esetleg viktor meg a tek? Mit akartak igy elerni es minek? Ugyanis mind az angolok, mind az usa mind az europai unio mar eddig is baszogatta az oroszokat h ne huzogassa a macska bajszat, mert mar kurvara eleguk van az internetes dezinformaciojukbol, a szamitogepes rendszerek meghekkelesebol, szelsojobbos politikai partok tamogatasabol stb. Ok eddig is mondtak h miket csinalnak az oroszok. Ha ok akarnak az oroszokra kenni, akkor elfogtak volna egy orosz vegyeszt aki epp el akarja hagyni nagybrittaniat a taskajaban a novicsok maradvanyaival meg egy levellel putyin alairasaval h mit kell csinalni

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:46:16

@Se vasalo se munka: az sem olvasztja le a gazalarcot, a mustargaz azert volt durva mert a boron at egette meg a katonakat, gyakorlatilag programozott sejthalalt okozva, ha nem hal bele az egyen vegul a dns karosodas rakot okoz.
En egyedul azt tudom elkepzelni anelkul h katonai szakerto lennek, h gazt/idegmerget mas hohatassal jaro tamadassal egyutt vetettek be, es a ho olvasztotta le a gazmaszkot

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:48:43

@Se vasalo se munka: hat az utobbi idoben en is sokszor nyomtam ennyit meg meg tobbet is, sot oktoberben meg hetvegen is bementem. Mondjuk el is kertem az arat. Most sem ez zavar hanem az ingazas. Tavban nem sok mert 26 merfold, de idoben 1 ora oda meg 1 vissza.

2018.04.09. 20:51:33

@Mrs. Clayton:

Hogy őszinte legyek nem igazán tudom miről van szó. Tavasz van, külső körlet van, kert van, meg ki kell használni a Földforgalmi-, meg az Erdőtörvény körüli káoszt. Vagyis üzlet van.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:53:57

@Mrs. Clayton: de igrn, ugyanis ramarodik a borre
Ahogy a gumikesztyu is ramarodik a borre. Merthogy ezt ertettem “leolvaszt” szo alatt

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:54:25

@Quercus erdész: eddig en is azon gondolkodtam h kiberlek egy kiskertet a szomszed varosban, de ugy tunik h eselyem nem lesz kimenni paradicsomot, paprikat termeszteni, pedig mar wlhataroztam h csirket is fogok tartani, ha szabad. Igy nekem marad a bolti repa meg csirke. Ez van...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:01:25

@Mrs. Clayton: Olyan nem volt. Hőhatást lángszóró vagy atombomba okoz. Mármint sugárzó hőhatást mert a bombáknak is van de az a detonáció következménye. Gázt csak simán kiengedték a levegőbe és imádkoztak hogy nehogy megforduljon a széljárás.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:04:04

@diggerdriver: akkor azok a kepek vagy hamisitottsk vagy atomtamadaskor keszultek, bar nem ertem h akkor minek viseltek volna gazalarcot barkik is

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:09:29

@Mrs. Clayton: Én sem tudok olyanról hogy gáz oldana gázálarcot.
Igy van. Minek akkor a gázálarc?

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:09:44

@Se vasalo se munka: jo de a gumikesztyut a mustargaz nem olvasztja le, csak a bort. Ezek a gazok nem savak amennyire en ertem, ezek az elo sejtet tamadjak, ezert nehez ellenuk vedekezni.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:12:49

@diggerdriver: mondjuk ugye olyan gazok ellen jo a gazalarc ami belegzessel mergez, de epp ez a lenyege a mustargaznak, h az borrel erintkezve is roncsolja a sejteket, igy aki viselt is gazalarcot sokra nem ment vele. A masik resze a dolognak, h ezek a gazok valoban pusztitoak, de vagy halalosak vagy nem, altalaban azert nem voltak azok, siman tul lehet elni foleg ha valaki nem gyerek vagy gyenge idos es kap orvosi kezelest a tuneteire.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:18:24

@Mrs. Clayton: Ezért a mai honvédség már komplett vegyvédelmi ruhát alkalmaz. Engem egyszer ilyen ruhában meneteltettek Hetényegyházán a határban 40fokban tíz kilométert. Öt kilót fogytam. A gázálarc szuszogóján vékony sugárban folyt ki az izzadság. A kesztyűből csizmából úgy öntöttük ki, a ruhából ki kellett csavarni a vizet.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:20:26

@diggerdriver: es akkor ez is jo bizonyitek arra h ideggaz semmit nem csinal a muanyag vegyvedelmi ruhaval

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 21:22:22

@diggerdriver: azota kicsit fejlodott a katonai technika. Az utobbi 15-20 evben meg egyenesen oriasit ugrott

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:27:23

@Mrs. Clayton: Igen, csak tudni kell mit értünk műanyag alatt. Feltételezem hogy a WW1-ben még nyersgumiból volt a gázálarc.Az első műanyag a bakelit. Hogy aztán a poliészter műanyagokat mikor kezdték alkalmazni azt nem tudom. Ezeket a műanyagokat a szénhidrogén származékok oldják úgymint benzin. Egy tejfölöspoharat tegyél bele benzinbe. Feloldja. Viszont nem tudok róla hogy akár a nyersgumit műgumit műanyagot bármilyen gáz oldaná. Egy vegyész biztos tudna ilyen gázt mondani de azt harci körülmények miatt nem biztos hogy bevethető. Nem véletlen hogy viszonylag kevés harcigáz fajta van.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:28:37

@Se vasalo se munka: A magyar? Lenne egy fogadásom hogy az általam 1986-ban használt vegyvédelmi ruha még ott van valamelyik raktárban.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:34:00

@diggerdriver: es foleg minertelme lenne harci korulmenyek kozott? Ugy ertem ha a muanyagpoharat puszta kezzel belemartod a benzinbe megis mi bajod lesz tole? Vagy leoldani a teherautok kereket? Szerintem aknakkal meg mas robbanoszerrel kicsit nagyobb kart lehet csinalni, mint azzal ha radolvasztjak valami oldoszerrel a muanyag kabatot.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:46:09

@Mrs. Clayton: Persze igazad van. Csak azt akartam mondani hogy egyrészt a műanyagok fejlesztésének is megvan az evolúciója és hát sokezerféle létezik.
A harci gázok már tiltottak és értelmük sincs mert a sajáterőre is veszélyes a bevetésük. A biológiai fegyverek már előrébb tartanak és hatékonyabbak.

Mázlista51 2018.04.09. 22:10:58

@diggerdriver: Példákat kérnék. Sikerült és nem sikerült liberális "vívmányra". Meg az SZDSZ károkozására. És értelmes érveket arra, hogy miért nem lehet liberális egy konzervatív. Ez utóbbit nem én taléltam ki, tényleg voltak és vannak ilyenek. És érvet arra, hogy Nagy-Britannia miért nem liberális. Mert szerintem az. Amellett hogy konzervatív IS. Meg baloldali IS. Mit jelent a liberális szó, és mikor nem ez volt a legsikeresebb államforma? És főleg: miért kell köpködni és libsizni egy ellenvélemény esetén? Észérvek nincsenek?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 22:32:31

@Mázlista51: Me too Kampány, feminizmus, genderelmélet, buzzancsparádé,...
Hol mondtam hogy nem lehet liberális egy konzervatív? A Tigris sem ette meg Fülest meg a Malackát. De ne olvaszd már be a konzervatívokat a libsik közé.
Na azt meg végképp vezesd le hogy mikor mondtam hogy Nagy Britannia nem leberális? SOHA nem a libsi volt a legsikeresebb államforma.
Köpködni?
Na nézzél be ebbe a libsi társaságba és megtudod mi az a köpködés:
hataratkelo.blog.hu/2018/04/09/igy_szavaztatok_ti_167#comments

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 22:35:15

@Mázlista51:
Jaa még az SZDSZ. A tatárjárás sem okozott akkora kárt az országnak. Tudod egy SZDSZ-es politikus mondta hogy mikor az SZDSZ-nek el kell dönteni hogy merre induljon akkor arról vitatkoznak miért is kell egyáltalán elindulni.
Haggyálógnivászka...

2018.04.09. 22:42:57

@Se vasalo se munka:
"meg kene varni a Cas-t a munkabol
Azt mondta kulon foldere van mar az ugyrol es minden infot osszeszedett"
Na, megjottem munkabol, mar egy ideje, de a delutani csendes pihenot mindig betartom.:) Ma sem sokat dolgoztunk - munkaszervezesben itt sem allnak a helyzet tetofokan, de elvarjak, hogy egy munka, amit meg el sem kezdtunk tegnap legyen befejezve - de annal tobbet vezettem, itt egy kis munka, ott egy kis munka, termeszetesen a varos masik vegeben, no mindegy. Szerencsere oraberben fizetnek, teljesitmeny beres munkat a vilag semmi kincseert nem vallalnek, meg akkor sem, ha fiatalabb lennek vagy ha ezreket fizetnenek egy napra. A fizikai es mentalis egeszsegem mindennel tobbet er, raadasul a cigivel es a napi hirek olvasasaval epp elegge tonkre teszem magam igy is.:(
E kis bevezeto utan raterek a Skripal ugyre. Sokat nem tudhattok meg tolem, reszletek elemzesebe meg nem megyek bele, mert ez annal komplexebb dolog, minthogy szavak dobalozasaval el lehessen intezni az ugyet. Raadasul sem kemikus, sem hadtechnikus sem vagyok. Esetleg katonai hiradastechnikarol tobbet tudnek irni, vagy a geofizikaban alkalmazott skin-effectrol. :) De most nem az a tema.:)
Folytatom kesobb a gondolatmenetemet. Raadasul az internetrol lementett dolgaim, az az a forrasok sincsenek meg rendszerezve, ido hianyaban reszben es kozben mas dolgok is erdekeltek, pl. a magyarorszagi valasztasok, a sziriai harci fejlemenyek, az uj orosz fegyverek es amik e dolgok mogott vannak, stb. Eroim szet vannak forgacsolva. :(

2018.04.09. 23:09:30

@Röfögő Csalogány:
A Skripal ugyet ket - de lenyegeben rokon - klasszikus latin kerdes feltevesevel lehetne kezelni vagy megbeszelni:
Cui prodest ? vagy Cui bono? Magyarul nagyjabol Kinek az erdeke vagy kinek fontos illetve Kinek jo az?

Mrs. Clayton 2018.04.09. 23:15:22

@Röfögő Csalogány: es en pont ezen kerdesek menten vezettem le h az oroszoknak, ezt gyakorlatilag ok annak ellenere h nyilvanosan kikerik maguknak azert annyira nem is tagadtak, mar amikor elkovettek, mert h pont az volt a cel, h beszarassak a briteket es ez egeszen sikerult is

2018.04.09. 23:40:40

@Mrs. Clayton:
Ha most olyan lennek - amilyen nem vagyok - azt kernem toled, hogy mutass mar olyan forrast, amiben az oroszok nem tagadjak, hogy ok kovettek el a mergezest. Raadasul az idozitese a mergezesnek is igen gyanus (Brexit, stb.). Plusz azert masnak is erdeke az angolok szivatasa, buntetese. Ha kell, visszamehetunk 100 evre is a tortenelemben az angol-nemet, nem eppen baratsagos viszonyra. Keveri a xart meg ma is nagyon sok orszag a szinfalak mogott. Egymast akarjak bevinni a susnyasba, tobb kevesebb sikerrel. Az oroszoknak kisebb gondjuk is nagyobb annal, mint hogy az angolokkal - a hullott szoru es fogu egykori oroszlannal - szorakozzanak.:)

2018.04.09. 23:45:37

Egy erdekes interview Litvenko apjaval:
www.rt.com/news/422999-litvinenko-father-skripal-case-truth/
Tudom, tudom, az RT az orosz propaganda nemzetkozi szocsove.:) De hallgatassek meg mar a masik oldal is.:)
Ja, a BBC sem marad el az RT mogott fake news es propaganda tekinteteben, sot tapasztalatuk, gyakorlatuk is hosszabb multra tekint vissza.

2018.04.10. 00:00:23

@Röfögő Csalogány:
Peldaul az angolok-franciak viszonya sem volt mindig felhotlen, kulonosen az Unio viszonyaban. A Brexit kedvez az francia mezogazdasagnak plusz emlekezzunk vissza de Guelle angol ellenessegere es Konrad Adenauer tortenelmi jelentosegu megbekelesere es baratsagara. Lehetne sorolni peldakat, ellenpeldakat, "if scenarokat" mint peldaul Oroszorszag es az Unio csatlakozasat, amibol milyen sokan jonnenek ki jol, kiveve az USA es GB. Az oroszok nagy sakk strategak es tavlatokban gondolkoznak. Es be kell vallani, a Nyugat sokszor nem tud csak a maban, a pillanatnyi erdekeben gondolkodni. Erre tudnek ezer peldat felhozni.
Mindig hozzateszem, hogy szerintem:)

Mrs. Clayton 2018.04.10. 00:26:57

@Röfögő Csalogány: ez hulyeseg, most nezem az american horror storyt, de holnap elmondom miert

2018.04.10. 00:41:42

Off (de megse:)
Valami feltunt nekem a tegnapi valasztashoz valo sorbanallas videoit, kepeit nezegetve: meglepoen sok fiatal jarult az urnakhoz. Hol van az eloregedo magyar tarsadalom? Elbujt, nem mer elojonni? Kerestem a migransok altal megfelelmitett, idegbeteg, pszcihologusokhoz jarokat is, nem igen lattam olyat kozottuk. Mindki normalisan, meltosagteljesen vart sorara. Nem voltak buvalbaszottak, morcosak, mint azt sokan allitjak a mai magyar tarsadalomrol. Tisztak, jol fesultek, normalisan oltozottek voltak, nem latszott rajtuk a melyszegenyseg kulso jele. Nem hallottam a videokon vonyito, allandoan es mindenhol ugato kutyakat sem. Azt sem lattam, hogy a szavazok kozul csak egy is lobogtatta volna peldaul a Londonba vagy Hannoverbe szolo repulojegyet azzal a szandekkal, hogy holnap huzok el ebbol a kibaszott orszagbol, itt mar elni sem lehet. Vegezetul nem ugy neztek ki, mint a birkak, nem begettek, nem alltak negy labon sem. Ok a mai magyar nep voltak, ha tetszik, ha nem.
On.
Peace!

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2018.04.10. 01:22:41

Én örülök a Fidesz 2/3 os győzelmének. Marad a stabilitás, a kiszámíthatóság, egy erőskezű vezetővel.

Ilyen időkben erre van szüksége az országnak.

Lehet dühöngeni a libsiknek, meg lóbálni az 1000 eurós telefonokat a Kossuth téren.

2018.04.10. 05:52:08

"A vasárnapi választási eredmény hatására változott a Magyarországgal és Orbán Viktorral szemben megütött hangnem a francia sajtóban. Egy elemző a magyar miniszterelnököt egyenesen Charles de Gaulle néhai francia államfőhöz hasonlította.
A francia lapok zöme Orbán Viktor „megfellebbezhetetlen” győzelméről ír, kiemelve a kiugróan magas választási részvételt a vasárnapi szavazáson. A magyar miniszterelnökkel szemben eddig zömében kritikus, sőt olykor kifejezetten ellenséges média hétfőre visszafogottabbá, mondhatni kiegyensúlyozottabbá vált.

Az AFP francia hírügynökség első híradásában, melyet több lap is átvett, a „nemzeti-konzervatív” magyar miniszterelnök győzelméről beszélnek, ami azért érdekes, mert korábban rendre „jobboldali populistának”, „radikális jobboldalinak”, esetleg „szélsőjobboldalinak” titulálták őt.

Ezt a korábbi hangvételt egyedül a Le Monde napilap bécsi tudósítója folytatta, hétfőn a magyar miniszterelnököt „nacionalistának”, a Fideszt pedig „szélsőjobboldali” pártnak bélyegezve. Ehhez képest a baloldali, a Le Monde-nál általában radikálisabb Liberation napilap kiküldött tudósítója a kormánypártot „konzervatívként” írja, a bal-liberális Le Point vagy a Le Parisien pedig Orbán Viktort „szuverenistaként” említik.

Csaknem minden újság kiemeli, hogy Orbán Viktor bevándorlás-ellenes kampánnyal mozgósított, de a legérdekesebb elemzés az Atlantico című bal-liberális internetes hírportálon jelent meg. Ebben Edouard Husson történész, a párizsi egyetemek egykori alkancellárja egy interjúban úgy véli, túlságosan egyszerű populizmusnak nevezni a Közép-Európában „berendezkedő” konzervativizmust, illetve autoriternek vagy fél-autoriternek bélyegezni az ottani kormányokat csak azért, mert nem értenek egyet Nyugat-Európa „hiperindividualista krédójával”.

A kétezres években a washingtoni Holokauszt Központban is kutató egyetemi tanár szerint bár bírálói Orbán Viktort olykor Horthy Miklóshoz hasonlították, a magyar miniszterelnök nézetei sokkal inkább Charles de Gaulle-éhoz állnak közel. Ez utóbbit a ’68-as generáció a mai napig azért gúnyolja, mert hazafi volt, fogalmazott Edouard Husson, aki szerint az egykori francia államfő biztosan elfogadhatatlannak tartotta volna a migránsok előtt a határokat teljesen megnyitó német politikát.

A történész Charles de Gaulle egy elhíresült mondására emlékezetetett, mellyel az Algériának megadott függetlenséget indokolta. 1959-ben azt mondta, azért tartja azt szükségesenek, mert nem szeretné, ha amúgy a gaulle-isták által a mai napig zarándokhelyként tisztelt falujának a neve „Colombey-Két-Templom”-ról egyszer csak „Colombey-Két-Mecset”-re módosulna.

Ezért a kijelentéséért de Gaulle-t ma biztosan „iszlamofóbnak” minősítenék, mondta Edouard Husson, hangsúlyozva, hogy a Közép-Európai kormányok, köztük a magyar tulajdonképpen de gaulle-i hagyományt követve igyekeznek megőrizni nemzeti szuverenitásukat.

Ebből a szempontból a történész szerint a közép-európai térségben „neo-gaullizmusról” lehet beszélni, és az érintett kormányok ebből a politikai alapállásból igyekeznek szembeszállni „a tőlük folyamatosan távolodó”, Párizsban, Berlinben vagy Brüsszelben uralkodó felfogással."

2018.04.11. 00:26:37

merce.hu/2018/04/09/tomegdemonstracio-keszul-vasarnapra/
Tömegdemonstráció készül vasárnapra
(Megváltoztatták a hétvégi kormányellenes tüntetés helyszínét és időpontját)
Az ujfasiszta es ballibsi csocselek, a megelhetesi rettegok mar megint rombolni, gyujtogatni akarnak.:( Kardlapoztasd meg a hazaarulokat kicsit Viktor!!! :)))

Mázlista51 2018.04.11. 22:49:48

@diggerdriver: Nem olvasztok senkit sehová. Amúgy az általad idézett cikkben sehol nem találtam köpködést. És de, a liberális volt eddig a legeredményesebb államforma. A legmagasabb életszínvonalat eredményezte, és békét az országban. Lásd a skandináv országokat, Ausztráliát, Luxemburgot, Németországot, és legfőképpen Hollandiát. Utóbbinál liberálisabb ország nincs.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 08:52:54

@Mázlista51:
Na akkor marafjunk Hollandiánál.
Állítólag a ratyiparádékat azért kell csinálni hogy elfogadtassák a lakossággal vagy emberekkel a buzzancsokat.
Na most Amszterbamban HAT napig tart a ratyiparádé.
Tehát akkor a holland a legintoleránsabb leghomofóbabb nép hiszen nekik hat napig kell bemutatni a másságot.
Hol van ott a liberalizmus?
:))))))))))))))))))))))))))

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.12. 09:27:24

@diggerdriver:

A cél a társadalom aytomizálása: a vallás, a nemzet, s a család szétrobbantása.

A perverzmenetek a családellenességet szolgálják. Mivel a hollandok zöme is scaládpárti, így ott is még sokat kell dolgozni a családok ellen.

2018.04.12. 13:22:19

@Mázlista51:

Alapvető tévedés. A hetvenes évek végéig, nyolcvanas évek elejéig tartó magas életszínvonal nyugaton nem a liberalizmusnak, hanem a jóléti államnak, szociáldemokrata gazdaságpolitikának volt köszönhető.
A 2. világháború után a töke belátta, ha nem akar rövidesen újabb világégést, akkor a profitból nagyobb részt kell átengednie azoknak, akik azt megtermelik, vagyis a munkavállalóknak. Erre azért volt hajlandó, mert a tőkések jelentős része zsidó volt(ma is az), és még elevenen élt bennük a holokauszt emléke, másrészről a keleti blokk kialakulásával ott volt az ellenpélda. Ennek köszönhetően a nyugati országokban rendkívül megerősödtek a szakszervezetek, illetve az őket támogató szocialista, kommunista pártok. Mindez azt eredményezte, hogy az ötvenes évektől a munkavállalók folyamatosan ki tudták vívni a viszonylag tisztességes béreket, a folyamatos béremeléseket, a megfelelő szociális juttatásokat. Azt lehet mondani, volt egy hallgatólagos egyezség erről a tőke, és a munkavállalók között. A kormányok egyrészről védővámokkal, olcsó állami hitelekkel, piacvédő intézkedésekkel hozzájárultak ahhoz, hogy a saját hazai vállalataik fejlődjenek, növekedjenek, másrészről komoly támogatást, és szociális biztonságot nyújtott a polgárainak, a munkavállalóknak.

Ezt az egyezséget rúgta föl a tőke a hetvenes évek végén, nyolcvanas évek elején, és megkezdődött a neoliberális ámokfutás, ami a mai napig tart. A vagyon egyre kevesebb ember kezében összpontosul, miközben a korábban jólétben élő középosztály egyre jobban elszegényedik, lecsúszik, zsugorodik, a szakszervezetek gyengülnek, a szociális vívmányokat folyamatosan faragják.

A neoliberalizmus gazdaságfilozófiája az eladósodás. Az elmúlt bő 30 éves ámokfutása alatt mindenkit eladósított. Az államokat, az önkormányzatokat, a cégeket, az embereket. Amit te jólétnek nevezel, az ma már nem más mint adóssághalmaz, adósságcsapda. Már nem arról szól a történet, hogy föléljük amit megtermeltünk, hanem arról, hogy már azt éljük föl, amit még meg sem termeltünk.

Na ez "köszönhető" a liberalizmusnak.

tanato 2018.04.12. 13:42:28

@diggerdriver: Hollandia kétarcú,a buzik meg a kábítószer mellett,ott van Európában a legnagyobb számú református közösség is a maga puritánságával,családközpontúságával.Viszont toleránsak,elviselik egymást,együtt élnek dolgoznak nem ölik halomra még verbálisan sem a más értékrendek miatt egymást mint pl. nálunk.

tanato 2018.04.12. 13:45:20

@Quercus erdész: Na jó,az írásod akkor lesz igaz ha majd onnan jönnek a mi régiónkba milliószám munkát vállalni.Addig ez csak a bolsevikra hajazó antikapitalista propaganda.

Mázlista51 2018.04.12. 13:58:13

Az általad ratyiparádénak titulált demonstráció szükségtelenné válik, amint teljesen természetes lesz mindenki számára a melegek léte. Remélem, hogy én még megérem. Másrészt mi a francnak zavar téged a létük? Netán bepróbálkoztak nálad? Nálam még soha, meglehetősen jól érzékelik, kinél van esélyük... Azonkívül lehet, hogy ez a természet egyik válasza az emberiség túlszaporodására (a másik talán az agresszív emberi természet miatti háborúskodás). És igen, a parádé lehetővé válása a liberalizmus egyik jele. Szerencsédre nem kötelező részt venni rajta... Nézni sem kell, foglalkozni sem kell vele annak, akit nem érint.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 14:20:36

@Mázlista51:
Ezzel akkor most elismerted hogy Hollandia sokkal kevésbé liberális ország mint mondjuk Szingapúr.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

2018.04.12. 14:25:17

Off
A tegnapi kolteszet napja alkalmabol hallgassuk meg egyutt az alabbi verset:
www.youtube.com/watch?v=ga_ucCLMHrc Radnóti Miklós: Nem tudhatom - Reviczky Gábor (Vers mindenkinek)
On

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 14:37:37

@Mázlista51:
Félreértés ne essék, semmi bajom a melegekkel. A buzikat viszont nagyon rühellem.
Büszke lehetsz rá hogy a nemiség kihangsúlyozàsa és kirakatba tétele liberális vívmány.

2018.04.12. 14:43:41

@tanato:
"Viszont toleránsak,elviselik egymást,együtt élnek dolgoznak nem ölik halomra még verbálisan sem a más értékrendek miatt egymást mint ...."
Ha egymast nem is olik halomra, de mas nepeket igen. Peldaul Indoneziaban. Oly annyira, hogy a masik beteg nep hadsereget, a japcsikat felszabaditokent fogadtak az indonezek. Gondolom, mar akkor is puritan reformatusok voltak a hollandok, amikor szornyusegeiket elkovettek.
Irany a gyapotfoldek.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 14:53:48

@Röfögő Csalogány:
A hollandok a legkegyetlenebb gyarmatosítók voltak, náluk csak a belgák voltak rosszabbak.

tanato 2018.04.12. 15:25:49

@Quercus erdész: Hanyatlás?Komolyan mondod,?

tanato 2018.04.12. 15:27:34

@Röfögő Csalogány: A gyarmati világ sehol nem volt egy sétagalopp,erőszakon alapult,ugyanúgy a nyugati gyarmatokon mint az oroszok gyarmatain.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 15:32:29

@tanato:
Komolyan mondja és igaza van. Próbálj most lakást venni szakmunkásként Londonban és 50 kilométeres körzetében.

tanato 2018.04.12. 15:35:41

@diggerdriver: Hát akkor el kell onnan menkeülni.De azért Pesten sem lehet olyan könnyen lakást venni.De sokszor mondtam míg innen oda az áramlás nem onnan ide/Még apámtól tanultam,akkor is volt antikapitalista agot.prop bőven megszórva sok populista szólammal,kizsákmányolás,proletárok elnyomása stb./addig a nyugat temetését csak a sajátunk után tudom elképzelni józan ésszel.

gabors 2018.04.12. 16:21:27

@Se vasalo se munka: "Lattal te mar tulelot nerve agent utan?"

Elso VH-ban sokan meghaltak de pl a kesobbi Fuhrer is tulelte egy darabig ugyan vak volt. Ja es persze pl japan metron a tobbseg tulelte a szarin tamadast, sot Syriaban is sokan tuleltek de sokan meg is haltak. Halabjaban is sokan tuleltek igaz kb 4000-en meghaltak. Pont abbol tanultak legtobbet hogy milyen hosszutavu hatasai vannak. Biztos voltak mas be nem vallott esetek is de azert hoztam ezeket mert ezek nyilvanosak.

Minden attol fugg hogy MENNYI anyag es hogyan jutott az aldozat szervezetebe. ES milyen gyorsan kezdtek el kezelni oket. Ha igaz az hogy a kilincsen volt a mereg es mondjuk nem el- hanem hazamenetkor "mergezodnek" meg (ami valszeg a tamado terve lehetett ...) akkor nem talaljak meg oket idoben es lehet hogy tobb nap vagy akar egy het is eltelt volna mire valakinek feltunik. Akkora a nyomozas is sokkal nehezebb lett volna sot maga a mereg is nagyban "elparolgott" "lebomlott" volna.

De nyilvan a pirez osszeskuves a megoldas.

gabors 2018.04.12. 16:28:06

@Quercus erdész: "Majd ha nem közterületen vonulnak ezek a szarháziak, akkor lehet arról beszélgetni kinek van köze hozzá, és kinek nem. "

Ezt nem egeszen ertem a bekemenet valakinek a magan teruleten vonulgat?

A kozteruleten tartott dolgokhoz engedely kell es ha az megvan akkor a tobbieknek egy adott hataron belul ezt "turni" illik ... de mivel ezeket az engedelyeket nyilvanossan adjak ki. Te is es mindenki aki ellenzi ezt es nem akarja meg latni sem lehetoseget adnak hogy elkerulje az adott kozteruletet arra a par orara egyszer egy evben ...

Engem pl kormenenetek meg a "bekemenetnel" is jobban irritalnak ezert SOHA nem megyek ilyenre es ebbol ezrevel van az orszag minden teruleten.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 16:52:14

@Quercus erdész:
Hagyjad má' a klerikálfasiszta mítingeket...
Amikor két szakáll agymásba gabalyodik. Na az a valami.

Mázlista51 2018.04.12. 19:53:26

Csak közterületen van értelme. És NEM szarháziak, ahogy látom, nálad jobb emberek. Legalábbis még egytől se hallottam, aki leszarházizott volna téged.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 19:59:04

@Mázlista51: Mégegyszer mondom. A nemiség kihangsúlyozásának és mutogatásának NEM a nyilvánasság előtt van a helye. A melegek ezt tudják és tartózkodnak tőle. A ratyeszok meg büszkélkednek vele. Tőlem lehetnek nálam is jobb emberek akkor is tróger szarházi buzulmányok.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 20:43:19

@gabors: Mit jelent az hogy tűrni illik? Nem megyek oda és nem teszek ellene semmit. Viszont a véleményem meglehet róla ugye? Vagy a véleménynek is "illik" egyezni a ratyeszok véleményével? Mégis hogy gondolod ezt? Te mint a liberalizmus zászlórúd hasz... bocsánat vívője nem tiszteled a szólásszabadságot? Csak az a szólásszabadság ami a liberális eszmékkel egyezik? Magyarázd el nekem hogy miért nem kifogásolhatom a köcsögök békemenetét?

gabors 2018.04.12. 23:32:20

@diggerdriver: "Mégis hogy gondolod ezt?" ugy gondolom ahogy leirtam te probalsz belemagyarazni valami mast de ez mar nem az en gondom...

Hol irtam olyat hogy "velemenyed" nem lehet barmirol is? Vagy hogy ennek (a velemenyednek) barki maseval egyeznie kellene? Ezt Te belekepzeled abba AMIT irtam, de ez megint nem az en gondom ...

gabors 2018.04.12. 23:38:05

@diggerdriver: "Mégegyszer mondom. A vallasos hit kihangsúlyozásának és mutogatásának NEM a nyilvánasság előtt van a helye. A katolikusok meg büszkélkednek vele."

Hmmm ...

2018.04.13. 06:28:36

@gabors:
Az vallast es a sexualis orientaltsagot azert ne emlitsuk mar egy oldalon!

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.13. 12:51:26

@gabors: az elso WW, mustar gazt ne keverd bele.
1939-ben volt a legelso nerve agent.
süti beállítások módosítása