HTML

Ass blaster

Friss topikok

Címkék

TE TETTED EZT KIRÁLY

2024.01.02. 17:07 diggerdriver

Csodaországban jártam. Otthon voltam. Magyarországon.

Elöljáróban most is elsütöm azokat a frázisaimat amiket minden hazautazáskor elsőnek tapasztalok. A sötétség. A közvilágítás középkori kolostorok katakombáinak gyertyafényeit idézi. Nettó pazarlás. Haszna nincs, látni nem lehet tőle jobban akkor meg minek?

A másik a tisztaság. Magyarország tiszta ország. Nem kicsit, nagyon. Budapest is nem csak a vidék. Persze tudjuk jól hogy lokálisan vannak ennek ellentmondó helyek de az általános tisztaságézet fényévekkel jár London előtt.

A közbiztonság Európa élvonalában jár, a nemzetpolitika eredményes, a külpolitika briliáns, a háborús politika példaértékű, az LMBTQ politikától visítanak a libernyákok. A családpolitikán az adópolitikán lehet vitatkozni de legalább van valami. Úgyhogy kívülről egy sikeres ország képe bontakozik ki a szemlélő előtt csak oda ne utazzon.

A gazdaságpolitika úgy van elbaszva hogy azt tanítani kéne hogy lehet egy népet leamortizálni megszorító intézkedések és világválság nélkül. Jövő hónapban hatvan éves leszek, megéltem 27 év szoci diktatúrát megéltem számtalan válságot megszorító intézkedést, a Bokros csomag alatt építkeztem 36%-ra vettem fel építési kölcsönt volt svájci frankos hitelem szóval éppen eléggé megrágott az élet de ilyen szar helyzetet nem tapasztaltam egész életem alatt. Megszorítás? Válság? Háborús infláció? Gazdasági kitettség? Energiaárak? LÓFASZT. BULLSHIT.

Elhiszem hogy királyunk jól vitézkedik Brüsszelben és egyébként is KIFELÉ minden nagyon jó minden nagyon szép csak szólni kéne már neki hogy bazmeg az istenadta néppel mi lesz? Ki viseli gondját? Vajon a nép boldog mint a barom mit igába hajt?

Nem felség, nem boldog. Több mint ezer éves államiságunkat próbára tette a tatár dúlása a törökök általi kiszipolyozás az osztrák félgyarmati sors és bizony ezen korszakok minden túlélési praktikájára szüksége van most a népnek.

TE TETTED EZT KIRÁLY.

Nincs mentség, nincs magyarázat nincsenek külföldről begyűrűző negatív hatások.

TE TETTED EZT KIRÁLY.

Energiaárak? Már régen a háború előttinél is alacsonyabbak. Gazdasági kitettség? Minden kelet európai ország hasonló gazdasági kitettségű mégsincs náluk ilyen mértékű áremelés. Háborús infláció? Miért csak a magyarokat sújtja a legnagyobb mértékben?

Kinek vannak gazdasági elemzői gazdasági szakemberei kinek van módja beavatkozni a kedvezőtlen gazdasági folyamatokba?

NEKED KIRÁLY.

Matolcsit keresztre feszítette az ellenzék az unortodox gazdaságpolitikájáért. Neki volt igaza, emelkedő pályára állt az ország. A covidot is sikeresen levezényeltétek. Aztán 2021-ben félrementetek. Matolcsi figyelmeztetett nem hallgattál rá. Olyan mértékű áremelkedési hullám tört rá az országra ami példa nélküli. Ne értsük félre egymást nem az árak emelkedése példátlan

Ami az egészet elviselhetetlenné teszi az a fizetések LEMARADÁSA az áraktól.

 TE TETTED EZT KIRÁLY.

Londonban olcsóbban vásárolok mint Magyarországon.

Csak két kiugró példát mondok. Betértem fatornyos kisfalum Vas-Műszaki Áruházába. Vettem egy 64gb-os pendrive-ot. 4800ft volt. Most néztem meg itt nálunk az Amazonon mennyibe kerül ugyanez. Nyolcezer forint. Öt darab. Mondom ÖT DARAB.. Vehetek egyet is 3-4ezer forintért. Átballagtam az edény osztályra. Gáztűzhelyre kellett egy lángelosztó a lábasok alá. Ez egy 25cm átmérőjű 3mm vastag vaslap. NÉGYEZERHÁROMSZÁZ FORINT. Na itt térdrerogytam. Pedig nem kellett volna mert ez volt az egyetlen termék ami itt is ugyanannyi. Persze a fizetések különbsége már ezt is aránytalanná teszi.

Nem akarok ebbe mélyebben belemenni felsorolni termékeket belinkelni számlákat, hiszen mindenki tudja milyen árak vannak. Márpedig ezért nem a tehénpásztorok meg az esztergályosok a felelősek hanem TE KIRÁLY. Mondhatnám hogy a Magyar Kormány de ők levegőt sem vesznek az engedélyed nélkül.

Mi volt a kibicsaklás oka? Miért ment félre a sikeres gazdaságpolitika?

Mert meg kellett venni az emberek szavazatát. A szavazat áru és ez természetes folyamat. Hogy kit mivel lehet megvenni az változó. Engem például egy gyermekvédelmi törvénnyel. Van akit választási programmal, marxista ideológiával, lecsókonzervvel, krumplival vagy elég ha van tánc. TE KIRÁLY úgy gondoltad hogy 13. havi nyugdíjjal, fiatalok adókedvezményével, rezsicsökkentéssel és számos pénzbe kerülő intézkedéssel veszed meg a szavazatokat. Sikerült, örülj neki én is örülök.

Hogy az ország ott maradt kiköltekezve meztelen seggel az a TE FELELŐSSÉGED. Hogy az ország Külföldi pénzekből reméli kifizetni a tanárait az önmagában botrány. Milyen ország az amelyik a saját közigazgatására nem tudja előteremteni a pénzt?

TE TETTED EZT KIRÁLY.

Félsz a szavazófülke magányától. Még kísért a 2002-es év nagy buktájának szelleme. Soha nem tudhatod hogy mikor ismétlődik meg.

Még bárdok hada zengi dicséreted. Éljen EDU…

…bocsánat a KIRÁLY.

Internetes kobzok százai próbálják megmagyarázni tetteid. Egyre kisebb sikerrel. Melletted állok. Szavazód vagyok. Tudod miért? Elmagyarázom.

A magyar nyelvnek páratlan a kifejezőkészsége. Ha azt mondom valakire hogy nincs nála jobb akkor feldicsértem. Ha azt mondom valakire hogy jobb híján ő kell arra a pozícióra akkor sárba tapostam. Minkét megfogalmazási mód szavai ugyanazok mégis micsoda különbség.

TE KIRÁLY az utóbbi két év alatt leküzdötted magad a JOBBHÍLYÁN királyok közé.

JOBBHÍLYÁN rád szavazok.

Nem akarok levitézlett baloldalt, nem akarok a Börzsöny aranyát kereső zöldfülű jobboldalt, JOBBHÍLYÁN te maradtál. Ne vedd dicséretnek. Nem annak szántam. Bocsássa meg neked Isten és bocsássa meg a magyar nép amit tettél.

141 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr318293595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.04.21. 18:09:08

@tanyasi értelmiségi: Nem értek egyet. A kivándorlás 2010- töl egyre csökkent és 2019-20-21- eben többen költöztek haza mint ahányan kivándoroltak. Aztán 2023-ban rekordokat döntött a kivándorlók száma. Vajon miért? Nem pontos leképezése ez a szar helyzetnek? De.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.04.21. 18:20:39

@tanyasi értelmiségi: A lőtéri kutyát sem érdekli a Gyurcsány kormány eeemúút nyolc éve. Az utolsó két év érdekli az embereket. Felsorolhatod a migrációt a gendert meg a háborút és ezzel mindenki egyet is ért. Kérdés hogy ez eléggé kompenzálja-e az üres zsebet? Mert az előző hármat csak hírből ismerik az üres zseb meg a saját tapasztalat. Most simán le lehetne váltani a Fideszt ha valaki garantálná az általad felsorolt három irányt de jobb életet ígérne.
Szerinted három vagy négy éve kiment volna az utcára ilyen tömeg egy senkiháziért? Akkor még a békemeneten feszítettek sokszázezren. Most meg az ellenkező oldalon tömörülnek.
Ez azt mutatja hogy tele a zseb? Te sem gondolhatod komolyan. Senkit nem érdekel a politika. Egy politikai megmozduláson lézengenének. Ez egy elégedetlenségi megmozdulás volt. Jogos elégedetlenségből. Tönkrevágták az országot. Hozzájuk képest Gyurcsány kormányzása apácaneveldei szűzleányok őtórai teája volt. Persze nem akarnak Gyurcsányra szavazni de valakire fognak és az nem a Fidesz lesz.
Az a baj hogy magas szinten gondolkodsz. A valóság ennél egyszerűbb.

del’arte 2024.04.21. 19:31:03

@diggerdriver: Hja. Ahogy Orbán konyec, Trump is. Alszik a tárgyalóteremben a nyála folyik. So..

tanyasi értelmiségi 2024.04.21. 19:50:30

@diggerdriver:

A Fideszt bárki le tudná váltani már évek óta, ha egyrészről kőbe vésné, nem nyúl azokhoz a dolgokhoz, amivel a társadalom elsöprő többsége egyet ért, másrészről viszaveszi ettől a söpredék, tolvaj bandától a pénzt, amit elloptak, és sitrevágja a fideszes tolvaj csürhét.
Egy ilyen program minimum 2/3.

De a két év, amit mondasz, még hátra van......

tanyasi értelmiségi 2024.04.23. 06:36:59

@diggerdriver:

Egyébként ha van párt, amely megérdemelne egy hatalmas nagy zakót az EP-, illetve az önkormányzati választásokon, az az tolvaj, gazember fidesz......

tanyasi értelmiségi 2024.04.25. 18:16:10

A rohadt, gazember lator államban, a zusában annyi embert agyonlőnek.
Ezt a senkiházi, patkány zsidó-ufo cukorhegyit miért nem?

tanyasi értelmiségi 2024.04.25. 20:33:55

@diggerdriver:

Nekem van, nem a saját nevemem, és csak azért regisztráltam, hogy reklámozzam a munkám, és megbízásokat szerezzek. Igaz, most 2 napra el vagyok tiltva, mert a fosblog faszbuk oldalán elkövettem a gyúlöletbeszéd "büncselekményét".
De ettől függetlenül az én szememben ez a cukorhegyi nevű zsidó-ufo ugyan az a ketegória mint Hitler, vagy Sztálin.

tanyasi értelmiségi 2024.04.25. 20:35:02

Azért majd szépen, lassan azok az agyhalottak is meg fogják érteni, akik korábban a vásárhelyi géniusznak, alkeszferinek, parízerjakabnak, meg a momentumos prosztóknak csápoltak, most meg a petike nevű selyemmajomtól dobnak egy hátast, hogy........azok akik korábban a libernyák ellenzéket finaszírozták, most meg a selyemmajmot, azoknak 2024-ben nem az a céljuk, hogy leváltsák Orbánt.....hanem az, hogy leváltsák az ellenzéket.

2024.04.26. 19:43:09

Ez a magyar társadalom, ezek a szavazók már nem ugyan azok, mint a gengszterváltás idején, de még csak nem is azok, akik 2010 előtt az urnákhoz járultak. Ez még akkor is igaz, ha nagyon sokan közülük már szavaztak '90-ben is.
Ennek a mai magyar társadalomnak 2010-re beleégett a tudatába, hogy soha többet nem szabad a hatalomnak még csak a közelébe sem engedni az olyan gazember, nemzetrontó, az országot kiárusító, kifosztó gazembereket, mint a szadesz, meg a maszop.
Innentől kezdve, mindegy, hogy ezek a bűnözők milyen köntösbe bújnak, mert a gazebert már a szagáról megérezzük kéhlek alássan.....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.04.26. 20:34:32

@Forestarius Csaba: Szerintem ez nem így van. Az emberek nem a múltra vagy a múlt ellen szavaznak hanem a mindennapi valóságra. Az pedig nem a legrózsásabb.

tanyasi értelmiségi 2024.04.27. 06:06:28

@diggerdriver:

Meglátjuk. Az EP választásoknak gyakorlatilag semmi tétje nincs, azon kívül, hogy egy nagymerítésű közvélemény kutatás.
Ha most ez a selyemmajom elvisz 100-200 ezer fideszes szavazót, akkor mi van?

tanyasi értelmiségi 2024.04.27. 08:51:03

Feltűnően kussol a hazaáruló, agyhalott tróger liberocsürhe ellenzéki tábor mindenütt. Ez is jelzi, beszartak ettől a nyálhuszár magyarpetikétől, nem kicsit, nagyon.
Persze nagyrészük, elsősorban a büdösbunkó butapesti romkocsmaértelmiség libernyák naplopó here ott csápol a nyálhuszárnak. A többi, gyurcsótány fegyenccel, transzvesztita lárifáriklárival, a momnetumos prostikkal az éleb meg éppen összeszarták magukat, de gazdagon.....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.04.27. 09:06:25

@tanyasi értelmiségi: azért döbbenet hogy egy ilyen erkölcsi hulla aki zsarolási célból felvételt készít a feleségével való beszélgetésről simán elfogadható sokszázezer embernek. Ez egyébként azt mutatja hogy nagy a csodavárási hajlandóság és mindegy ki jön de menjen Orbán.

tanyasi értelmiségi 2024.04.27. 12:54:21

@diggerdriver:

Ami ma az agymosott nyugati libernyák világban folyik, és amit ma ez a hazai libercsürhe tábor képvisel, az egyértelművé teszi, ezel a patkány liberosöpredékkel, ezzzel a libernyákbuzernyák szarkupaccal nem kell jópofizni. El kell takarítani őket.....

2024.04.30. 06:18:58

Már ezért a lámpavason kellene lógni az összes rohadék tolvaj, gazember fideszesnek......

"A magyar autópálya hálózat 35 évre kiszervezett üzemeltetése és további szakaszok építése legalább 15,1-17,3 ezer milliárd forintba fog kerülni – írja a Szabad Európa az általa kiperelt szerződéses mellékletek alapján. Ezek az összegek jóval nagyobbak, mint amelyek eddig ismertek voltak (12,6 ezer, illetve 13,7 ezer milliárd forint) korábbi számítások és becslések alapján. Az is kiderült, hogy kik állnak a nyertes hét magántőkealap mögött, mint végső tulajdonosok.
Egyévi pereskedés után a lap megkapta a 2021-ben 35 évre között autópálya-koncessziós szerződés eddig ismeretlen mellékleteit, amelyekből az alábbiak derültek ki többek között:

A Transparency International által korábban tett számításokkal (12,6 ezer milliárd forint) és a kormány korábban adott költségbecslésével (13,7 ezer milliárd forint) szemben nettó 15,073 ezer milliárd forintot tartalmaz a szerződés melléklete, ami az 1666 kilométer hosszú úthálózat üzemeltetését és építésére jelenti (ebből összesen 272 kilométer új autópályát kell építeni, illetve 273 kilométernyi szakasz esetében sávbővítést kell végrehajtani).
Ez a gigantikus 15 ezer milliárdos összeg a 2026-2038 között megkapható további 381 kilométernyi autópályával együtt 17,29 ezer milliárd forintra ugrik a szerződés szerint.
Az alaphálózat után járó 15 ezer milliárd forintos állami kifizetés két tételből áll: 8580 milliárd forint az építés, 6492 milliárd forint az üzemeltetés és felújítás díja. A kiegészítő hálózattal kibővült autópálya-hálózat után járó 17 ezer milliárd forint esetében 9222 milliárd forint az építés és 8067 milliárd forint az üzemeltetés díja.
A felfoghatatlanul nagy összegek felfelé változhatnak, hiszen a szerződés szerint az állam által fizetett fix díjak indexálhatók. Miközben ugyanis a 15-17 ezer milliárd forintos díjakat „csak” az MNB 3%-os középtávú inflációs céljával számolták 2021-ben, addig 2022-ben 14,5, míg tavaly 17,6 százalékos volt az infláció, vagyis ötször-hatszor magasabb, mint az MNB célszáma.
A 2021-ben aláírt szerződés mellékletéből kiderült, hogy a nyertes cég mögötti konzorciumot alkotó hét magántőkealap közül Szíjj László úgy nyilatkozott: ő a tulajdonosa a Themis, a Via, a Vesta és a Cronus magántőkealapnak, Mészáros Lőrincé pedig a Konzum PE, az Opus New Way és az Opus Bridge magántőkealap.
A koncessziós konstrukció egyik sajátossága, hogy az új autópálya-szakaszokra, illetve sávbővítésekre már nem kell közbeszerzést kiírni, a nyertes koncessziós cég, a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) maga döntheti el, hogy milyen alvállalkozóval és mennyiért végezteti el a munkát. A lap megjegyzi: mivel Magyarország két legnagyobb építési vállalkozójának érdekeltségei kapták meg a koncessziót, saját vállalataikkal is elvégeztethetik a munkákat.
A fenti hír azután érkezett, hogy amint megírtuk: múlt héten az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított a 35 éves magyar koncessziós szerződés miatt, mert a testület szerint nem volt átlátható a becsült szerződéses érték tekintetében, nem hárítja át kellő mértékben a működési kockázatot (fix díj), és indokolatlanul hosszú időre szól, ami sérti az uniós jogot.

Ahogy a lap megjegyzi: a gond az lehet, hogy az állam fix díjat fizet a nyertes magáncégeknek, holott a koncesszió lényege, hogy a koncesszor viseli az üzemeltetés kockázatát, ő szedi be az autópályadíjakat, és fedezi a költségeket, vállalja az üzleti modellből fakadó kockázatokat. Ezzel szemben itthon az állam fix díjat (rád és ráaszd) fizet, a változó útdíjak pedig nem a koncessziós társasághoz folynak be, hanem az államhoz."

2024.04.30. 11:07:17

mandiner.hu/kulfold/2024/04/negy-amerikai-rendor-halt-meg-egy-lovoldozesben

Degenerált elmebeteg hülye ország, degenerált elmebeteg hülye nép.

2024.05.05. 07:11:01

Minden társadalomban vannak buta, szűklátókörű, szellemileg visszamaradott emberek. A magyar társadalomban is. Ezek őrjöngenek most Magyar Péter színpada előtt. De ezeknek az embereknek teljesen mindegy ki van fönn a színpadon. Ha valamelyik amerikai, mexikói börtönből idehoznának egy drogbárót, akinek legalább 100 gyilkosság tapad a kezéhez, megtanítanák vele magyarul, hogy "Orbán takarodj", kiállítanák a színpadra, és ezt elordítattnák vele, ezek a buta, szűklátókörű, szellemileg visszamaradott emberek őt is istenítenék.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.05. 08:38:11

@Forestarius Csaba: Még mindíg nem érted meg hogy mekkora az elégedetlenség. Kérdem tőled hogy 5 évvel ezelőtt is ekkora sikere lett volna Magyar Péternek? Biztos hogy nem. Akkor a békemenetre mentek. Most viszont szarul élnek és ezt ki is mutatják. Mégis mit vársz össztársadalmi szinten? Az emberek nem érzik a fenyegetettséget hanem az üres zsebükből indulnak ki. Azt mondod az amcsikra hogy elmebeteg ország? Hol gyűjtöttek és adományoztak Isaura szemműtétjére? Hol vették meg emberek szavazatait krumplival? Hol taposták egymást a kőgazdag belpesti fiatalok a közéjük szórt ezresekért? Hol csápolnak tömegek fekete Pákó koncerten?
Túl sokat vársz a társadalomtól.

2024.05.05. 08:49:08

@diggerdriver:

Én itt élek ebben az országban, az egyik legszegényebb régióban, Dél-Borsodban.
Semmilyen elszegényedést, üres zsebet nem látok.
Amit látok, hogy az utakon ugyan annyi autó van 640 forintos benzinnel, mint korábban. Azt látom, hogy az emberek ugyan úgy vásárolnak, mint korábban, legfeljebb megfontoltabban, kevesebb fölösleges hülyeséget vesznek meg. Azt látom, hogy a wellnesek tele vannak.
Azt hallom, hogy most egy kicsit rosszabbul megy, de még mindig ezerszer jobb, mint 2010 előtt.

Nem a fidesz szavazók csápolnak a selyemmajom petikének.

De majd meglátjuk jun. 9.-én.

De ha igaz is amit mondasz, a következő választás még nem most lesz.....

2024.05.05. 08:56:08

@diggerdriver:

Elpártol a fidesztől 100-200-300 ezer ember. És? Nem lesz 2/3-ad - hál'Istenek -, de ugyan úgy ők lesznek kormányon....

2024.05.05. 20:10:20

Ha már ennek a nyálhuszár selyemmajomnak van 12 pontos nemzeti minimuma, nehogymá' nekem ne legyen.
5 perc alatt összedobtam egyet.

Nemzeti minimum!

1, Egyetlen illegális migráns sem léphet be az országban, akkor sem, ha brüsszelesből hoz ajánlólevelet.

2, Ki kell lépni a NATO-ból

3, Ki kel lépni az ejuból.

4, Egy svájci típusú semlegesség, és közvetlen demokrácia bevezetése.

5, Minden szexuális aberráltságot – ide értve a buzikat is – börtönnel kell büntetni.

6, Fel kell oszlatni a parlamentet.

7, Alkotmányozó nemzetgyűlést kell összehívni. Első lépésként fel kell függeszteni az Alaptörvényt. Második lépésként statáriális bíróságokat kell felállítani az elszámoltatás érdekében.

8, Senki nem lehet képviselő, közalkalmazott, köztisztviselő, állami alkalmazott, aki az elmúlt 50 évben parlamenti pártnak a tagja volt. Ez a következő két, leszármazó generációra is érvényes.

9, Közvetlenül, a nép által választandók: köztársasági elnök, AB elnök, Kúria elnöke, Legfőbb ügyész, megyei vezető ügyészek, törvényszékek elnöke, számvevőszék elnöke.

10, Szigorúan adóztatni kell a profitot, a tőkejövedelmet, az örökséget egy bizonyos határon felül, be kell vezetni a progresszív jövedelemadóztatást azzal, hogy a minimálbért- amit a duplájára kell emelni -,nem lehet adóztatni.

11, Minden olyan forrást, amit a statáriális bíróságok elkoboztak az elmúlt 35 év politikus bűnözőitől, és holdudvaruktól, az állami egészségügyre, oktatásra, szociális ellátásra, közösségi közlekedésre kell fordítani.

12, Az Orbán kormány minden olyan intézkedését, ami a köz javát szolgálta, a fiatalok boldogulását segítette, meg kell tartani, és bővíteni.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.05. 23:49:44

Az 1. 2. 12. pontokkal egyetértek a többivel nem.

2024.05.06. 05:52:53

@diggerdriver:

Azért meg fölösleges egy lépést is tenni. Maradjon a fidesz..

üregi 2024.05.07. 13:48:10

@diggerdriver: Egyetértek. Mivel tavasz óta nincs kormányzati tematizáló képesség, vagy össznépi erkölcsi kielégülés, ezért képes MP a csalódottakat bevonzani. Ráadásul tehetséges a fickó. Hogy erkölcsös is lenne? Hát... A jelenlegi politikai elit akkora erkölcsi hulla, hogy hozzájuk képest egy elmebeteg sorozatgyilkos is megfontolandó alternatíva. Olyan hirtelenséggel robbant be a köztudatba, amit már nem lehetett a szokásos lakájmédiás karaktergyilkossággal lekezelni. Azért komoly pikantériája van annak, hogy épp egy álságos kormánypropaganda-téma lett a szikra. A gyermekmolesztálást mindenki zsigerből elítéli és pont ez égett rá állampártra, annak is legmagasabb szintjeire. De maguknak keresték a bajt! Addig-addig dobálták a szart az ellenfelekre, míg elkezdett visszahullani.

üregi 2024.05.07. 14:08:48

@Forestarius Csaba: Érdekes a meglátásod! Vagyis ha vérzel, mint a leszúrt disznó, maradjon az csak úgy? Ejnye-ejnye! Darwin-díjas ötletnek tűnik! Bár kétlem, hogy felfognád...

üregi 2024.05.07. 14:09:44

@diggerdriver: Miért lenne hasznosabb a NATOn kívül?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.07. 21:00:34

@üregi: A NATO egy darab papír senkit nem védene meg még a belső problémáit sem tudja megoldani. Fél évszázada egymásra szegezett fegyverekkel állnak szemben két NATO ország katonái Cipruson. meg tudták oldani? Nem. Afganisztánt meg tudták oldani? Nem. Szarban hagyták az összes szövetségest. A NATO nem védene meg senkit.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.07. 21:01:54

@üregi: Vérzel mint a leszúrt disznó és várod a megváltást aki egyből főbelő. Szép kilátás.

üregi 2024.05.09. 15:14:59

@diggerdriver: Lehet igazad. Ciprus épp nem jó példa, mert pont a NATO második legnagyobb haderejét, a törököket tartja féken. De egy példával érzékeltetném, mit is jelentene számunkra a kilépés:
A magyar NATO-szkeptikus olyan túrázó, aki otthagyja a csapatát. Arrogáns (inkább ostoba?) kis törpe. A centis kavics is méteres szikla számára, alig halad, de az öntudata mérhetetlen. Ha a többiekkel maradna, a maci nem tépi le a fejét tízóraira, mert annak van esze és embercsapatra nem támad. Így fél óra múlva a mi hetyke törpénk rendkívül büszkén pusztul el!
A sikeres emberek mondása, hogy a tortából mindig hiányozni fog néhány szelet. Nos, bölcs dolog a hiány miatt eldobni az egészet?

üregi 2024.05.09. 15:16:59

@diggerdriver: "Vérzel mint a leszúrt disznó és várod a megváltást aki egyből főbelő. Szép kilátás. " Többre tartalak ennél!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.09. 17:15:27

@üregi: Ez nem így van. A NATO senkit sem védene meg mert mindig lenne legalább egy ország akinek érdeke a másik NATO tagállam gyengülése vagy leigázása. Miért kéne a törököket féken tartani? Pont Ciprussal? Kurvára féken vannak tartva az látszik a kurdokkal való bánásmódban meg a szírekkel szemben. Látom nagyon feszélyezi őket a ciprusi konfliktus. Szinte érezni rajtuk a féket. Ja nem. Ha Románia megtámadná Magyarországot a Duna vagy a Tisza vonalában lenne a demarkációs vonal évtizedekig?
Én abban hiszek hogy EGY országnak kell fizetni a védelemért vagy az USA-nak vagy Oroszországnak. Inkább Oroszországnak. Mert az USA agresszor Oroszország pedig nem. Most mondhatod hogy de hát Ukrajna. hány országot mondjak amik áldozatai az USA agressziójának? Szerbia? Líbia? Irak? Afganisztán? Grenada? Chile? Elég? Ne kajáld már be a libsi média propagandáját. Még utóbb azzal jössz hogy az oroszok meg sem állnak La Manche csatornáig. Csak mert az USA már Romániában nyomul. Az rendben van ugye? Németország megszállása 79 éve tart. Az is rendben van ugye?
Koszovót kiszakították Szerbiából. Mi a faszt kerestek ott? Mi közük volt a szerb háborúhoz? A vajdaságot szarrá bombázták de az rendben van ugye? Ja az oroszok az agresszorok. Értem én csak fel nem foghatom.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.09. 17:16:49

@üregi: Engem ne tartsál többre sőt semennyire se. Nem igénylem. Nagyon leszarom hogy ki mire tart.

Quercuserdész 2024.05.12. 09:45:51

"Nembináris svájci énekes nyerte idén az Eurovíziós Dalfesztivált"

Nos. Mindaddig, amíg ezt a liberomocskot el nem takarítjuk, mindaddig amíg azoknak a fejét, akik ezt ránk akarják erőltetni, vagy akik ennek tapsolnak, nem tapossuk bele az azfaltba, adig.....

Hajrá Trump! Hajrá Orbán!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.12. 10:23:23

@Quercuserdész: Kb 30 évvel ezelőtt volt egy jóétben tobzódó nyugati blokk. Tisztaság rend halkan surrogó BMW-k Mercedesek, jólét és rend mindenhol. Mivel a kutya is akkor veszik meg mikor a legjobb dolga van így módszeresen szisztematikusan tönkrevágták az egészet. Idióták kezébe került a popszakma és mindennek az eredményét látjuk most. Megfordult a világ tehén bassza a bikát. Ezen a héten az utcában tőlünk két házzal odébb szúrta le egyik migráns a másikat. A közbiztonság Islamabad szintjén van de miért lenne másképp ha Shadik Khan pakisztáni polgármestert pont ezen a héten választották meg a vérei harmadszor is London főpolgármesterének.
Az európai migránsok egy szar harmadik világbeli környezetből érkeztek Európába. Itt viszont megteremtik ugyanazt a szar környezetet mint ahonnan jöttek. abban nőttek fel ott szocializálódtak. Miért tételeznénk fel hogy bármilyen okból be akarnak illeszkedni és azonosulni akarnának a rend és tisztaság hagyományaihoz mikor soha nem éltek olyan környezetben.
Egyébként a libsi narratívában van egy óriási ellentmondás. Beengedik és pátyolgatják a muszlim hordát ugyanakkor erőszakosan nyomulnak gender fronton. A kettő üti egymást. Remélem sikeresen ütik ki egymást.

2024.05.12. 12:20:50

A liberoparaziták először felzabálták a baloldalt, majd a jobboldalt, majd rászabadították Európára a muszlim migráncs csürhét, azért, hogy egyszer és mindenkorra bebetonozzák magukat a hatalomba, a horda szavazataival.
Ezért mondom. Az utolsó pillanatban vagyunk, amikor még ezt a liberomocskot meg lehet állítani. Ehhez kell Trump, és Orbán.

2024.05.12. 15:16:51

A nyugati civilizáció, a fehér ember világa a végnapjait éli. A liberofasiszták, a liberoparaziták már a szöveteit bontják. A nyugati világ agymosott polgárai elvesztek. Akik még ellen tudnak álni, azok Európában a keleti régió, a nyugati világban néhány elszigetelt párt. Ez egy háború, ami a jövőnkről, a gyerekeink, az unokáink jövőjéről, életréről szól. És ebben a háborúban már csak két olyan ember van, aki képes a normalitás, a normális emberek élére állni, akik képesek felvenni a harcot a liberosöpredékkel, azzal a mocsokkal, ami a nyugati világot elöntötte. Donald Trump, és Orbán Viktor.
Európában ennek a bázisa, mint mondottam a keleti régió, a volt szocialista országok. Azért, mert a kommunisták 45 év alatt nem tudták kiölni az itt élő emberekből a hazszeretetet, a nemzet iránti tiszteletet, a családba vetet hitet, bizalmat, a hagyományok, a kultúra tiszteletét. Ezt a nyugati polgárokból két évtized alatt kiölték. Ezért menthetetlenek.
Ez tehát egy háború, ahol a képlet egyszerű. Vagy mi, vagy ők. Vagy ők igáznak le bennünket - illetve már le is igáztak -, vagy összekapjuk magunkat, felemeljük a fejünket, és kitekerjük a liberoparazita nyakukat. A saját, a gyerekeink, az unokáink érdekében.

2024.05.12. 15:52:28

Vaj' gondolta volna Charlie pár éve, hogy a demokrácia, a tolerancia két fellegvárában, az UK-ban, meg a gazember lator államban, a zusában jobban teszi, ha titkolja a zsidóságát?
A végén még Dél-Afrikában lesznek a legnagyobb biztonságban. Vagy Magyarországon....

2024.05.16. 10:18:19

"Ketten voltak békepártiak ma Európában.

Egyikük most életveszélyes állapotban fekszik a műtőben, két lövés érte, egy a hasán, egy a mellkasán.

Ő Robert Fico, Szlovákia miniszterelnöke.

Százhat éve egy kommunista gyilkos különítmény agyonlőtte gróf Tisza István miniszterelnököt.

Ő volt az egyetlen, aki a koronatanácsban mindvégig ellenezte a háborút, és elmondta ikonikussá vált mondatát: „Ebben a háborúban semmit sem nyerhetünk, de mindent elveszíthetünk.”

Kommunista gyilkosai azt olvasták a fejére, hogy háborúba vitte az országot…

Robert Fico élet-halál között fekszik a kórházban.

Ő volt az egyik békepárti vezető a mai Európában. Az egyik – a mindössze kettőből.

Két lövés érte. Még nem tudni pontosan semmit sem. Egy a gyomrán, egy a mellkasán, egy a kezén, másik a gyomrán, egyik a fején – és így tovább. Egy biztos, támadója öt lövést adott le rá.

Persze felmerül a kérdés: mit csinált a testőrsége? Hogyan fordulhatott ez elő?

De ez most másodlagos.

Az első és legfontosabb, hogy Robert Fico élje túl a merényletet. Legyen elég ereje, segítse meg a Jóisten.

A következő pedig, hogy ki és miért?

Egy hetvenegy éves lévai férfi, aki író vagy költő, állítólag több könyve is megjelent már Szlovákiában. Ennyit tudunk eddig. S hogy az ellenzék híve volt, továbbá néhány éve pártot akart alapítani az erőszakmentesség jegyében. És persze ez az, ami teljesen lényegtelen. A lényeg az lenne, ki ez az ember valójában? Magányos? Vannak társai, segítői, megbízói? Ha igen, kik? Őrült vagy ügynök?

Félek, ezekre a kérdésekre soha nem kapunk majd választ.

Az ilyen merényletek elkövetőiről többnyire mindig az „derül ki”, hogy magányos elkövetők, elmeháborodottak, indítékaik nem ismertek, pszichés problémákkal küzdenek stb.

Kennedy gyilkosa is ilyen volt. Persze…

Ezt valahogy mindig így intézik.

S ha véletlenül tényleg egy magányos őrült csupán? Akkor is, hogyan juthattunk el idáig?

Hosszú sora van ennek.

Lámpavasazás, IFA-platóra dobálás, miegyéb.

Tavaly februárban még „csak” embereket vertek félholtra Budapest utcáin kommunista különítményesek, akik persze bármikor készen állnak a gyilkolásra is. S szerte Európában, no és persze idehaza egységfrontba tömörültek a kommunista különítményesek, akik bármikor készen állnak ölni is, és pártját fogták-fogják a magyar börtönben ülő potenciális gyilkosnak. És az EP-választáson is elindítják. Üljön csak be a brüsszeli parlamentbe – és tényleg, miért ne? Pont ott a helye…

Egy éve még „csak” embereket vertek félholtra. Ma pedig két lövéssel életveszélyesen megsebesítették a szlovák miniszterelnököt.

A „lejátszástechnikai felszínen” – Bogár Laci találó megfogalmazása – most majd mindenki elítéli a merényletet és krokodilkönnyeket fog hullajtani. De egy kezemen meg tudnám számolni, hányan gondolják komolyan, hányan vannak valóban megrendülve. S amit szintúgy nem fogunk megtudni sohasem: kik fognak majd a nyilvánosság kiglancolt szalonjai mögött, a félhomályban, rejtve minden tekintet elől összemosolyogni és összekacsintani. S teszik majd hozzá: „Már csak egy van”.

Abban a bizonyos „szociális médiában” már most kiöntött a szennyvíz. Olyan kommentek lepték el a Fico elleni merényletről szóló hírt, miszerint:

„Orbán a következő”

„Orbán legyen a következő légyszi”

„Orbán és Putyin a következő”

„Orbán és Vucic a következő”

És így tovább…

Ha ma beírod valahová, hogy eleged van a migrációból vagy az LMBTQ-ból, kitiltanak, de vannak már „demokratikus” országok, ahol a rendőr is kimegy érted. Mert a „közösségi alapelvek”, ugye.

Ha emberek kívánatos meggyilkolásáról írogatsz, hirtelen megszűnnek a közösségi alapelvek. Érdemes megnézni, micsoda pokol szabadult el az X-en vagy a 444 kommentszekciójában.

És ezekkel kell együtt élni. Ezek szembejönnek velünk az utcán, levegőt vesznek és megfogod utánuk a kilincset.

És most boldogok.

Ez az ő boldogságuk. S ez el is mond mindent ezekről a nem emberekről.

És akkor hadd jegyezem meg, újra, a gúnyos hiénaröhögésektől kísérve: soha, igen, soha még nem volt ennyire időszerű, fontos és szimbolikus a békemenet. Aki nem akarja, hogy világunkat végképp elöntse a csatorna szennye, a gyilkos „demokraták”, a kommentszekciók gyáva, sunyi, de lesből ölni kész jakobinusainak mocska, most eljön.

Most Robert Ficóért is megyünk. És ismét, és újra mi megyünk az igazi Európáért s benne hazánkért.

Robert Fico az életéért küzd. Meglőtték. Kétszer. Egyike volt az összesen két békepárti európai vezetőnek.

Nagyon figyeljünk. Nagyon vigyázzunk.

Két éve a háborút sem hittük.

Egy éve el sem tudtuk képzelni, hogy ezt a háborút kiterjeszteni akarják majd Nyugaton.

Két órával ezelőtt azt nem tudtuk elképzelni, hogy itt, Közép-Európában merényletet fognak elkövetni egy miniszterelnök ellen.

Nincs kedvem gondolni még valamit, amiről majd kiderül, rosszul gondoltam.

Vigyázzunk, figyeljünk és gondolkodjunk.

Mindannyiunk életéről, és a jövőnkről van szó.

Segítsen meg bennünket az Isten…"K

2024.05.25. 19:29:16

Ha abban a rendkívül progresszív, rendkívül demokratikus, rendkívül liberális nyugati világban - fritzland, francia, svéd, holland, stb. - valaki ugy döntene, egy kisteherautó platóján végig roadshow-za az országot, és ordítva szidja a mainstream eszmét, a buzikat, a migráncsokat, az egyéb aberráltakat, a wokit, az lmbrqifáyzősbó genetikai hulladékokat, amivel egyébként az emberek egy jelentős része egyet ért, és még Izrael mellett is kiállna.......szóval ezekben a mintademokráciákban hány ember merne nyiltan a plató előtt csápolni, és a hatóságok hány napig engednék ezt a turnét?

2024.05.26. 07:35:08

Ezt kellene végig gondolni mindenkinek.

Milyen állapotok uralkodnak ma azokban az országokban, akik folyamatosan kioktatnak bennünket demokráciából, jogállamiságból, akik semmibe veszik a magyar választói akaratot. Meg kell nézni, hogyan reagálja le ez a pszichopata elmebeteg Magyar Péter a legkisebb kritikát is. A híve Tatabányán már egy kávézót is megrongáltak.

Aztán mindenki tegye föl magának a kérdést, ha eza banda - gyurcsány, momentumosok, Magyar Péter - hatalmat kapnának, mi várna ebben az országban azokra, akik nem értenek velük egyet. Ne felejtsük el. A 2006-os rendőrterror mellett még nem mert egyértelműen kiállni a liberokommunista nyugat. Mára ez már ott is a hérköznapok része.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.26. 08:38:58

@Forestarius Csaba: Nézd én egyetértek veled mert igazad van. Viszont nem várhatod el a néptől hogy előre gondolkodjon. Azért mert népről van szó. Arctalan népről van szó. Nem fognak magasabb elvi síkon gondolkodni. A nép egyet lát. A lakosság egyik fele sokmillió ember egyre jobba nél és a másik fele szintén sokmillió ember egyre roszabbul él. Ebből ítél nem abból hogy mi lesz majd HA...
Üres a zsebe szegényedik éli fel a tartalékait. nincs középosztály csak felső középosztály és alsó középosztály. Ez a két réteg egyre távolodik egymástól. az egyik felfelé a másik lefelé. A mostani helyzethez képest a Gyurcsány féle eeemúút nyolc év apácaneveldei szűzleányok ötórai teája volt. Ehhez képest a Bokros csomag népjóléti intézkedés volt. Persze hogy a nép lázad és belekapaszkodik minden szalmaszálba.
nem látják a migráns-buzilobbi-háborús veszélyt csak az üres zsebüket. Mert ők a NÉP. Nem te meg én hanem a NÉP.

2024.05.26. 08:46:19

@diggerdriver:

Én itthon élve változatlanul nem látom ezt az elszegényedett réteget.
Akikről Te beszélsz, azok megvoltak 10-20-30 éve is. És nagyon sokan közülük fidesz szavazók....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.26. 09:09:38

@Forestarius Csaba: Ha eddig nem láttad két hét múlva látni fogod.
De próbálom megvilágítani másképp.
Színre lépett anno egy Momentum nevű volt szdszesekből álló különítmény. A sajtó telenyomta a köztudatot hogy itt az új erő a friss erő elérték hogy ne legyen olimpia most ezek majd megbuktatják Orbánt. Akkor felívelőben volt a gazdaság egyre jobban éltek az emberek volt valami remény hogy jó irányba megy az ország a momentum eljelentéktelenedett két éve az összefosás bevitte őket a parlamentbe mostmár a szűk családjukon kívül nem szavaz rájuk senki.
Nézd meg a frissen feltűnt Momentum mögötti AKKORI támogatottságot meg a Magyar Péter mostani támogatottságát. Ég és föld a különbség. Ha tényleg olyan jól élnének az emberek akkor MIÉRT vannak akkora tömegek az utcán? Mert nincsenek elszegényedve? Mert jól élnek?

2024.05.26. 09:37:06

@diggerdriver:

Akik a selyemmajom előtt csápolnak, azok jelentős részben azok, akik korábban gyurcsány, a momentum, meg makizaj előtt csápoltak, illetve azok, akik eddig egyik párttal sem szimpatizáltak.
Ezzel nem azt akarom momdani, hogy nem vett el a fidesztől szavazókat. A kérdés, hogy mennyit, a másik kéréds, hogy ez végleges, vagy átmeneti elpártolás. Elvett mondjuk 300 ezer szavazót. És? Nem lesz 2026 ban 2/3-ad, hála a Jóistennek. De mi változik.
Vona idején is elfelejetették, hogy a Jobbik nem balra, hanem jopbbra áll a fidesztől. Most ugyan ezt felejtik el a Mi Hazánkról. Ha Orbánnak majd szüksége lesz a 2/3-hoz Toroczkaiékra, akkor meg fog velük egyezni.

Mi az elszegényedés?
Ha én 2010 előtt egy tizes jóléti skálán a 2. helyen voltam, 2022-ben meg a 8.-on, 2024-ben visszaestem a 6.-ra, az elszegényedés? Szerintem nem.
Még mindig ott tartunk, hogy Magyarországon csak az nem dolgozik, aki nem akar. Ez a fiatalok esetében hatványozottan igaz. És azt sem szabad elfelejteni, Orbán sikerének az egyik titka a foglalkoztatás sikerében rejlik.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.26. 09:58:29

@Forestarius Csaba: Nagyon nagyot tévedsz. Elmondom neked a gyurcsányi matekot. Ha hatos szinten élsz és a kormány feltol a tizes szintre majd elvesz belőle kettőt a végeredmény NÉGY.
EZ a nép által ÉREZHETŐ matek.

2024.05.26. 10:05:59

@diggerdriver:

9.-én meglátjuk......

2024.05.26. 10:10:03

Én egyébként a Mi Hazánkra fogok szavazani.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.05.26. 10:13:39

@Forestarius Csaba: Én senkire. Nem vették meg a szavazatomat.
Amúgy jól teszed. Én a Mi hazánk programjának a (80%-val egyetértek de a maradék az olyan súlyos ökörség hogy nekem elfogadhatatlan.

2024.05.26. 10:48:24

Az alapvetés nálam is ez.
Elvből nem szavazok a fideszre. Soha semmilyen körülmények között nem szavzok a hazaáruló ellenzéki libernyákcsürhére.Ugyan így nem szavazok egy kiugrott pszichopata neres majomra.
Marad a Mi hazánk.
Nem követem egyébként a mondandójukat, mintahogyan egyetlen más pártét, politikusét sem. Azzal is tisztában vagyok, konkrét kormányzásra alkalmatlanok, max. koalíciós partnernek jók.

2024.06.02. 12:09:36

Magyar Péter - művésznevén platóspeti - jun. 8-ra statisztákat keres a Hősök terén tartandó tüntizésre. Feladat: adott jelre csápolni, ordítani, éljenezni, tapsolni. Allapelvárás: legalább nézz úgy ki, mint egy majom, és eszed is elég, ha annyi van, mint egy majomnak. Büntetett előélet előny. Volt fideszesek az első sorban kapnak helyet. Asszony-, és gyermek bántalmazóknak bónuszpénz. Fizetés dollárban. A tüntizés előtt ordítóverseny. Aki a leghangosabban tudja ordítani, hogy Orbán takarodj! annak nagyervin kinyalja a seggét. Tüntizés után mindeki kap egy dedikált soroszsarosgyurka fényképet.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.02. 14:23:58

@Forestarius Csaba: Június 8 nem kampánycsend?
Láttam a tvs vitát. Két nyertese volt. Magyar Péter és Torockai. A többi minősíthetetlen.

2024.06.02. 14:39:30

@diggerdriver:

Gondolom nincs, de nem tudom.
Én nem láttam. Én már hosszú évek óta nem áldozok az életemből ilyen dolgokra egy másodpercet sem. Egyik oldalra, pártra, politikusra sem. Nekem van erről az egészről egy kiforrott véleméyem, a süket, hazug dumájuk meg nem érdkel.

2024.06.07. 06:47:23

A butapestiek értelmi szintjének fokmérője lesz, ha a degenerált, agyhalott, jóllakottnapközis, nagyikedvence karigerit választják megint. Miközben ott van egy fényévekkel értelmesebb, okosabb, talpraesettebb Vitézy.

2024.06.07. 08:23:50

Az origo, és a mandiner felváltva dícséri Vitézy Dávidot. Meglepne ha ezek után nem lépne vissza a fidesz főpolgármester jelöltje.......

2024.06.07. 08:34:02

ÉÉÉÉÉÉÉSSSSS............IGEN!!!!!!! Orbánék megint megszopatták a degenerált, agyhalott, butapesti romkocsmaértelmiségi liberocsürhét! Már az gyanús volt, hogy a mandiner hirtelen elkezdte ajnározni Vitézy Dávidot. Aztán jött az, ami ezek után már várható volt. Alexandra visszalépett. Na most, innentől kezdve, aki erre a súlyosan hülye, infantilis, barom, nagyikedvence, jóllakott napközis karigerire szavaz....az nem normális.

2024.06.07. 09:03:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, 14 éve szopatja a liberosöpredéket Orbán, és még mindig nem tanultak. Ehhez jön még az, hogy platóspeti emberei kiütnek jó pár gyurcsányistát a kerületekben, meg a fővárosi közgyűlésben.....és alkeszferi meg a majmai majd csak lesni fognak kifelé a fejükből.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.07. 09:11:18

@Forestarius Csaba: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Örülök neki.
Vitézy a nagybetűs SZAKEMBER.
Vegre valaki hozzáértő veszi kezebe azt a várost.

2024.06.07. 09:13:25

A történetnek itt mlég nincs vége. Platóspetiék ugyanis butapesten is állítottak fővárosi listát. Ez azt jelenti, hogy jópár helyet el fognak venni a butapesti romkocsmaértelmiségi gyurcsányista hazaárulóktól. Ráadásul az egyik kerület polgármester jelöltjük támogatja Vítázy Dávidot. Vitézynek kényelmes töbsége lesz. Libernyákok vigyázat! Az ajtók záródnak!

2024.06.07. 09:39:32

Szóval. Platóspetinek kiesett a csecs a szájából pár hónapja, és ezzel együtt a havi több milliós potyapénz. Hol tart most?
Beülhet brüsszelesbe az EP padsoraiba. Fővárosi listavezetőként beülhet a közgyűlésbe. Ismét jön a több millás havi potyapénz.
Tökéletes pálda arra, hogyan lehet mindeféle tudás, tapasztalat, tehetség, rátermettség nélkül kurva jól megélni a politikából....

2024.06.07. 14:21:03

Szóval sokadszor. Ez az egész platóspeti történet a Simicska2 projekt.

2024.06.07. 14:43:05

Platóspeti rövidesen a csápolói értésére adja, ha már így alakult, szavazzanak Vitézyre....

2024.06.07. 14:44:11

Hont András
·
Amennyiben létezik egy skandináv elemző vagy dél-amerikai történész, aki lelkesen érdeklődik a régiónk iránt, és elmesélik neki, hogy volt egy botrány a magyar államfő körül, amelynek során az őt megválasztó kormánytöbbség is csinálta a tűzijátékot, a miniszterelnök személyesen küldte el a selyemzsinórt, a köztársasági elnök pedig megbukott, ám ennek farvizén gyorsan leléptették a közelgő választás kormányzati frontemberét, a volt igazságügyminisztert, az attraktív női politikust (de annyira, hogy még a parlamenti mandátumáról is lemond, noha a 135 másik között simán meghúzódhatott volna csöndben), majd a rákövetkező hónapok médiasztárja, a kormány reménybeli ellenfele a volt igazságügyminiszter addig tökismeretlen, kormányközeli cégekben meglapuló exférje lesz, akkor skandináv elemző, a dél-amerikai történész vagy egy kaukázusi zsurnaliszta ott a távolban biztosan elkezd gondolkodni, hogy a két jelenség (a már szinte nem is emlegetett kegyelmi botrány és Messiás Péter eljövetele) között mi az összefüggés. Magyországon persze senki nem gondolkodik ilyesmin. Még akkor sem, amikor visszaléptetik a bitangerős kormánypárt százmilliókért reklámozott jelöltjét a legfontosabb ellenzéki által betöltött tisztség birtokosával szemben egy mikropárt addig csak közlekedési hobbistának tartott jelöltje javára, aki amúgy a kormányfő távoli rokona. Ugyan, minek ilyesmin agyalni?
A csodás fészbukértelmiség és az egyéb magyar szürkeállomány szerint itt minden Orbán. Ha meghal egy római melegbárban egy influenszer: Orbán. Ha izraeliek világszerte értékesítenek egy kémszoftvert: Orbán. Ha kiszivárog egy felvétel, amelyen ellenzékiek egymásközt egymást szapulják, és saját elásatásukról értekeznek: Orbán. De ha van egy ügy, amelyik az első mozzanatától bűzlik, de pillanatnyilag csillapítja a sokéves mellőzöttség miatti keserűséget, az biztosan nem Orbán. Ugyan már, ez konteó! Jóvannakor.
Még egy megjegyzés. A Megváltó maga is elismerte, hogy nemsokkal megváltósága előtt Mészáros Lőrinc cégénél járt állásinterjún. Nekem csak egy kérdésem van, illetve kettő. Mi van, ha azt az állást meg is kapta? És az állás az, amit most látunk?

2024.06.07. 15:37:19

Hack Péter világosan elmagyarázza, miért nem szabad a rohadék, hazaáruló, liberoparazita söpredéket még a hatalomnak a közelébe sem engedni.

mandiner.hu/belfold/2024/06/hack-peter-az-ep-valasztasok-tetje-hogy-a-nemzetallamok-nyernek-e-egy-kis-idot-a-megerosodesre

2024.06.08. 09:48:04

Ha jól értelmezem. Nyerésre áll a Fidesz. Nyerésre áll egy volt NER-lovag. Nyerésre áll Orbán távoli rokona. Nincs több kérdésem. Egy kávét kérnék, cukor nélkül...

2024.06.09. 08:47:07

A mai EP választások tétje, hogy Európa normális fele megálljt tud-é parancsolni a liberalizmus nevű vírus, és a kozmopolitizmus nevű elmebetegség nemzetet, társadalmat, családot, embert romboló szövetségének. Miután a liberalizmus nevű vírus mára már megszállta a nyugati világ mainsream politikai formációit - szociáldemokrácia, kereszténydemokrácia -, így minden perc, minden szavazat számít. Ez a mai szavazás igazi tétje, nem a háború. Aki nem akarja, hogy az életét, a gyerekei, unokái életét, egy szűk gazember elit határozza meg, aki magyar, lengyel, angol, véd stb. polgár akar maradni a saját nemzetállamában, saját maga akar dönteni a sorsáról, aki nem akarja magát alávetni annak a liberoparazita agymenésnek, miszerint nincs más dolga, mit, hogy engedelmes, pofáját befogó szolga legyen a saját hazájában, hogy mindent amit emberinek, normálisnak, értéknek tart, azt alá keljen rendelnie, egy elmebeteg, elszabadult aberrált kisebbség akaratának, aki számára még jelentenek valamit az olyan eszmék, mint demokrácia, egyenlőség, szólás-, és véleménynyilvánítás szabadsága, nemzet, haza, család......
Azoknak a mai napon azokat az erőket kell támogatni, akik felvállalták ezt a küzdelmet. Akik meg akarják szabadítani az emberiséget ettől at aljas, élősködő vírustól. Mert ne feldjük, a vírus gazdatest nélkül elpusztul. Pusztuljon tehát a liberalizmus és a kozmopolitizmus szövetsége. Nem kell egybesült ejurópai államok, nem kellenek illegális migránsok, nem lell LMBTQHTŐTIF, nem kellenek aberráltak, nem kell nyílt társadalom. Ma ennek tudatában kell szavazni Magyarországon is. És aki ezt megérti, annak már csak egy dolgot kell eldöntenie. A Mi Hazánk, vagy a Fidesz mellé tegye az x-et.

2024.06.09. 10:40:32

Letudtam a szavzazást. Hű maradva elveimhez, megtettem amit megkövetelt a haza.

2024.06.09. 20:41:22

Szerintem Fidesz 12 mandátum, Tisza 7 mandátum, Mi Hazánk 1 mandátum, indultak még 3 mandátum. Platóspeti eltüntette a libernyák ellenzéket, Ahogy Simicska anno a Jobbikot.........

2024.06.09. 21:39:34

@diggerdriver:

Az, hogy elveszít egy mandátumot?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.09. 21:51:05

@Forestarius Csaba: Nem. Az hogy az ellenzék a világ összes pénzével 14év alatt semmit nem ért el és egy senkiházi négy hónap alatt kifújja a komplett ellenzék orrát. Na nem azért mert olyan jó hanem a fidesz megágyazott neki és alátolt egy jelentős szavazóbázist. A fidesz elbaszott gazdaságpolitikája termelte ki a Tisza pártot. Ez protest választás volt. Nem magyar Péterre szavaztak hanem a fidesz ellen.

2024.06.09. 22:10:09

@diggerdriver:

Rosszul látod. Ahogyan még az induláskor elmondtam. Platóspeti a fidesztől minimális szavazót fog elvinni. A libernyák ellenzéket viszont bedarálja. És most ott tartunk, hogy ez van. Gyurcsótány kivételével az összes hazaáruló liberosöpredék megy a szemétdombra. Nem a fidesz ellen szavaztak, hanem az ellenzék ellen. 14 év után az ellenzéki választók meglépték azt, amit két éve makizaj vizionált. Leváltották az ellenzéket. Magyar Péter egy sötét ló. Senki nem tudja melyik irányba indul. De ha jobbra, akkor az a helyzet fog előállni, mint a lengyeleknél. Eltűnik a ballib oldal, és lesz két jobboldali mweghatározó párt.

2024.06.09. 22:25:16

Ja, és vigyázó szemetek Európára vessétek. Mert nagyon úgy néz ki, hogy Európa nem fél.....lásd Ausztria, Fritzland, Franciaország, Spanyolország, Olaszország, stb. Ahogyan írtam. Az utolsó pillanatban vagyunk, hogy megálljt parancsoljunk a liberofasizmusnak, és hál Istennek úgy néz ki, hogy ezt egyre több európai polgár érti meg.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.09. 22:56:28

@Forestarius Csaba: Nem így van. A fideszre nem szavaztak mert belenéztek a zsebükbe. Maradt a semmirevaló ellenzék. Nem volt más választásuk. Aztán jött Magyar Péter és a fideszellenességet nem megosztva az ellenzékre zúdították hanem melléálltak. Vedd észre hogy mi történt néhány hónap alatt. Lehet utálni azt a jellemtelen faszt de a teljesítményt el kell ismerni. Felszántotta az országot néhány hét alatt. Ez teljesítmény.

2024.06.10. 06:34:41

@diggerdriver:

Kik szavavaztak a fidesz ellen? Hány szavazót veszített a fidesz? Kb. annyit mint az elején mondtam. 2-300 ezret, bár számokat még nem lehet ismerni. Ahogy az elején mondtam, ha ez egy országgyűlési választásm lenne, azt jelentené, nincs 2/3, hál' Istennek. De ahhoz, hogy valaki Orbánt leváltsa, ahhoz ez kevés. Főleg miután lövése nincs senkinek arról, kik azok, akik platóspetivel együtt bejutottak az EP-be, és a fővárosi közgyűlésbe, és főleg, hogyan fognak szavazni adott kérdésekben. Ugyan úgy mint eddig a hazaáruló libernyák ellenzék, Magyarország ellen? Mert akkor nem, hogy elvesz szavazókat a fidesztől, hanem viszaküld. Ugyan úgy mint a fidesz? Ezt hogyan fogják tolerálni az elsöprő többségben ellenzéki szavazói, akik eddig ennek az ellenkezőjének tapsoltak? Mert a Tisza az nem párt. Ez az egész egy emberről szól, akiről nem sokat lehet tudni. De egy ember nem párt.

2024.06.10. 06:50:25

Ha Orbán nem érti meg, hogy abba kell hagyni a gátlástalan lopást, abból '26-ban baj lesz, nemkicsi. De a győzelem érdekében szemrebbenés nélkül be fogja áldozni az olichgarháit....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.10. 07:45:15

@Forestarius Csaba: A választás eredménye fidesz győzelem és fidesz bukas.

2024.06.11. 13:38:24

Ebben az országban van több százezer ember, aki szentül meg volt/van győződve arról, hogy egy Gyurcsány Ferenc nevű degenerált, hazaáruló alkoholista fasz alkalmas lenne az ország vezetésére. Nem számít az a pusztítás, amit miniszterelnökként már "elvégzett". Most megint van több százezer agyhalott ember, aki szerint ez a bukott pszichopata, frusztrál ner lovag, platóspeti szintén alkalmas lenne erre. Nem számít honnan jött, nem számít, eddigi élete során 100 forint értékű hasznot nem hajtott, nem számít, van -é ehhez esze, tehetsége, képessége (nincs). Egy dolog számít. Ugyan az, mint alkeszferinél. El tudja ordítani: O1G! Ha holnap valaki végighaknizza ugyan ezzel az országot, akkor ez a több százezer agyhalott neki fog csápolni. Mindegy ki, csak valakinnek egy napig el tudjuk hinni, alkalmas arra, hogy leváltsa a gyűlölt orbánbasit. Semmi más nem számít. Nem fog működni. Azért nem, mert hála a Jóistennek, az ország nagy többasége normális. És bár jelentős részük a legszívesebben elszámoltatná, és a sittre vágná a tolvaj, gazember fideszes söpredéket.....de nem minden áron. Azzal ugyanis az ország nagyobbik normális fele tisztában van, hogy Magyarország érdeke aztkívánja, legyen helyettük egy másik alternatíva, aki a helyükre lép. Alkoholisták, pszichopaták, önjelölt hülyegyerekek nem számítanak alternatívának....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.11. 14:29:57

@Forestarius Csaba: Erről beszéltem neked. Nincs olyan hogy nep. Nem lehet a népet elszámoltatni megítélni felelősségre vonni.
A nép befolyasolható alaktalan massza.
BÁRKI tudja befolyásolni.
Az hogy egymilló háromszáz ezer ember szavazott egy nímandra az nem a nímand erdeme hanem a fidesz kudarca. Öt évvel ezelőtt százezren se szavaztak volna rá. Az árak az egekben a fizetesek a beka segge alatt az egészsegügy végletekig lerohasztva az oktatás szintúgy. OKA van annak hogy egy jelentős tömeg a elküldené Orbánt. Aztan van egy szerencsere jelentősebb tömwg aki gyarapodnak jól elnek. Ezeket látod te. Akik vásárolnak. Akik nem vagy alig vásárolnak azokat nem látod. Viszont szavaznak. Ertem en hogy magasabb szempontok meg szuverenitas csak mondd ezt annak aki megélhetési gondokkal küzd és csuszik lefelé.
MOST látszik ennek a tömegnek a nagysága. Óriásiszam akik szavaztak tedd hozzá a családtagokat akik meg nem szavazhattak meg azokat akik ugyanolyan szar helyzetben vannak és el se mentek. Siman hárommillóra becsülöm a számukat és egy országban ahol a népesség egyharmada elégedetlen ott BÁRKI jön melléállnak. Tudom hogy Orbánon kívül nincs senki aki az országért kiállna de mostmar nem csak KIállni kellene hanem BELEallni egy jóléti állam megcsinálasaba.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.14. 12:42:17

@Forestarius Csaba:
Figyu a lőtéri kutyát nem érdekli HONNAN szerezte a szavazóit.
Az érdekel hogy MIERT szavaztak rá ennyien. Na ezt válaszold meg.

2024.06.14. 14:31:40

@diggerdriver:

Miután a liberpparazita ellenzék hosszú éveken át nem talált fogást Orbánon, a 2022-es választások előtt megpróbálkozott az összefogósdival. Állítólag a szavazótáboruk nyomására, szerintem a háttérben tevéknykedő finaszírozóik utasítására. Ezzel arra kényszerítették a szavazóbázisukat, hogy adják föl a pártkötődésüket, konkrét személyhez, személyekhez fűződő szimpátiájukat. Az eredmény: egy jobbikosnak dk-sra, egy dk-s nak momnetumosra, egy momentumosnak jobbikosra kellett szavaznia. A szavazóbázisuk belement ebbe.
Az erdedmény ismert. Csúfos kudarc. 2022-ben az ellenzéki szavazótábor egyszer s mindenkorra megértette, ezekkel az általa támogatott pártokkal kudarc kudarcot ér.

Ugyan akkor ebben a táborban megmaradt, sőt talán még inkább megerősödött az Orbán-rezsim iránti gyűlölet. Mindegy, hogy ki, csak jöjjön már valaki.

És jött, Magyar Péter. Végre volt egy konkrét arc, egy koknrét párt, ráadásul friss hús, aki mögé be lehet állni, aki azt mondja, majd ő elintézi Orbánt. Úgy, hogy erről az emberről senki nem tudott, és ma sem tud különösebben semmit, aki mögött nem áll komoly pártstruktúra, bázis, akinek a az EP-be, fővárosi közgyűlésbe bejuttatott embereit senki nem ismeri. Mindegy. Végre valaki! Az ellenzéki szavazók aláírtak Magyar Péternek egy üres papírt, ugyan úgy ahogyan a Fidesz szavazók teték ezt 2010-ben Orbánnak.

De a puding próbája az evés. És a lakoma még csak most kezdődik. Milyen irányba indul Magyar Péter? Elfoglalja az ellenzék helyét, mindenben szembe megy Orbánnal. Megteheti, de ezzel egyrészről elveszíti azt a kis létszámű támogató bázist, aki a Fidesztől hozzá pártolt. De ami ennél problémásabb, az az, hogy innentől kezdve esélye nem lesz arra, hogy szavazókat vegyen el Orbántól. Márpedig enélkül nincs kormányváltás.

Vagy...

Beváltja azt az elképzelést, hogy Magyarországon felszámolódik a baloldal, és két nagy jobboldali párt lesz a porondon, egy populista Fidesz, és egy progresszív valamilyen nevű jobboldali párt Magyar vezetésével? Na de mennyire lesznek erre vevők azok a szavazók, akik az ellenzék oldaláról álltak be mögé? Mi lesz ha semennyire, és elkezdenek visszaszivárogni az ellenzéki oldalra, ahol......ahol már csak egy párt maradt talpon, a DK.

Egy valami biztosan kijelenthető. Ha Magyar Páter marad a belpolitikában, akkor a Fidesznek megvan a 2026-os választások plakátarca Gyurcsány, meg Soros helyett.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.14. 15:05:03

@Forestarius Csaba:
Még mindig nem mondod ki a lényeget. Mi az utálat oka?

2024.06.14. 15:48:12

@diggerdriver:

Ezt tőlük kérdezd. Az ellenzéki szavazók nem azóta utálják Orbánt, mióta platóspeti feltünt. És nem mond nekem azt, azért mer üres a zsebük. Mert platóspeti szavazóbázisának jelentős része butapesti, meg a nagyobb városok. Nem ott élnek a csórók.
Ahol a csórók élnek, ott a fidesz tarol, mint most is.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.14. 16:07:09

@Forestarius Csaba:
Az ő szavazóbázisa kb 20%-át teszi ki a belpesti vagy vidéki liberálbolsi közösség. A többi a vidéki városok lecsúszó melósai és a vidéki csórók akikhez el se ment. Nyilvan oda ment ahol tömeg van. A 200 lelkes falut messze eljerülte. Viszont azok is rászavaztak. Gondolod hogy csak azok szavaztak rá akikwt meglátogatott?
Egyszerűen az a sikerének titka hogy az árak az EU átlag 98%-a a bérek pedig 38%-a. Nem kell túlgondolni ilyen egyszerű ez.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.06.22. 13:16:14

@Forestarius Csaba: Neki nem a pénz kell. A hatalomra éhes. Mentálisan össze fog omlani. Két éven keresztül céltábla lesz. Minden mozdulatára figyelnek. Nála erősebb karakterek is megrogynának ilyen nyomás alatt. Márpedig ő egy jellemtelen senkiházi percember.

Quercuserdész 2024.10.08. 08:28:55

Nem áll szándékomban állást foglani a konkrét ügyben. Egyrészről nem ismerem a teljes hátteret, másrészről úgyis föl lehet fogni a dolgot, hogy ez pusztán egy NER maffián belüli leszámolás.
De mindenképpen intő jel, és elgondolkodtató. Mert ha ezt ilyen szinten meg lehet csinálni, akkor mi védi a "kisembert"?

Nagyon régóta mondom. Ez az ország Orbán Viktor hitbizománya. Ma már ott tartunk, hogy az imádság, a Miatyánk nem az Úrhoz, hanem Orbán Viktorhoz szól:

"Mert tiéd az ország, a hatalom és a dicsőség
mindörökké."

www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3925350004454442&id=100009384430103&ref=embed_post

Quercuserdész 2024.10.08. 09:39:11

Valmi korábbi NER lovag, aki kiesett a kosárból. Jelenik meg a maffiavezér, orbán jobbkeze. Ő pumpálja át a tiborc vőnek a milliárdokat.

Quercuserdész 2024.10.08. 09:39:43

@diggerdriver:

Egyébként a Vitézy Dávid nagybátyja......

Quercuserdész 2024.10.08. 09:40:54

Szóval az van, hogy ez a pLatóspeti, egy szarházi, genetikai hulladék, pszichopata majom.

De.

Miután a mocskos, tolvaj, gazember maffiózó orbán-rezsimet kétféle módon lehet eltakarítani:

-forradalommal
-a 2/3 megtörésével

így ha a békés megoldst választjuk, akkor a jelenelegi állapotot kell fenntartani. Miután pltóspeti talán alkalmas arra, hogy egy parlamenti választáson erodálja, megtörje a fidesz 2/3-ot - amire a liberosöpredék, komcsiparazita eLlnezék 14 éve alkalmatlan -, így ebben támogatni kell ezt e férget.
A 2/3 megtörése uGyanis véleményem szerint nagyon gyorsan erodálni fogja orbán fölényét, mert, elzárja a maffia egyes pénzcsapjait, ezzel szembe fordítja az olichgarhák egy részét a gazdáival. Vagyis megroppan a maffia, egyre több kiugrott, bűnbánó maffiózó lesz, akik egyre több ember szemét fogja felnyitni.

ÉS AKKOR HOZZÁFOGHATUNK A NAGYTAKARÍTÁSHOZ...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2024.10.08. 10:07:54

@Quercuserdész:
Semmi jelentősege a kétharmadnak. Már az első ciklusban meghozták a nekik kellő kétharmados törvényeket.
Lopni sima többséggel is lehet lásd a szoci szadesz maffiát.
süti beállítások módosítása