HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • tanyasi értelmiségi: Itt még olvasható Kónya Endre írása: pecsaktual.hu/balhe/megszolalt-k-endre-es-leirta-a-sajat-ver... (2024.02.17. 19:24) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Munkakeresés

2013.04.29. 17:59 diggerdriver

Munka frontján új fejlemények vannak. A dartfordi meló elúszott. A Wembley-nél pénteken befejeztük a dartfordi meg négy hét múlva indul. Annyit nem várhatok. Ma elkezdtem munkát keresni délben már találtam is. Nem tudom hogy ahol dolgoztam a Breheny cégnél az mekkora cég és mennyire ismert de azóta ha megírom bárhova hogy ott dolgoztam mindig az ottani művezető telefonszámát kérik referenciának. Simon pedig most másodszor is olyan referenciát adott hogy azonnal küldték a címet. A Temzétől délre nem messze a Tower Bridge-től kell dolgoznom. Remélem nem egynapos munka lesz. Ezen kívül még kaptam ma öt ajánlatot SMS-ben meg egyszer felhívtak. Valami történhetett itt az építőiparral mert rengeteg gépkezelőt keresnek. Csak ma 13 hirdetést raktak fel a Directgov-ra. Február óta folyamatosan naponta átlag öt ajánlatot kapok. Egy dologhoz mindenképpen tartom magam.

Ha elvállalok egy munkát azt az elejétől a végéig csinálom és kaphatok, mint ahogy kaptam is már jobb ajánlatot de soha nem szakítom félbe az aktuális munkámat. Volt már hogy tudtam nincs több hátra két hétnél és kaptam egy éves ajánlatot de nem fogadtam el. Regisztrálva vagyok több mint száz ügynökségnél de nem játszom el a hitelemet.  Meglátom mi lesz holnap.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr865252985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cristallo 2013.08.09. 08:22:18

Nem furcsa annyi év biztos munka után folyton arra várni, hogy kapsz-e és ha igen, akkor mennyi időre munkát? Azért ez egzisztenciális szempontból elég idegörlő lehet.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.08.09. 11:45:51

@cristallo:
Nem furcsa, ez a könnyebbik része.
Amit nem tudok megszokni és a legrosszabb hogyha dolgozok valahol kialakul egy jó munka és baráti közösség aztán vége a melónak és mindenki megy ki merre lát.
Ezt nem lehet megszokni egy olyan embernek mint én aki 25évet dolgoztam ugyanazokkal az emberekkel.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.08.10. 21:46:30

@cristallo:

Bocsánat de már megint kimoderáltalak véletlenül.
Jönnek az értesítők az emailemre innen is meg a Határátkelőről is. A blogról érkező emailban a "kimoderálom" felirat pont ott van ahol a Határátkelőről érkezőben a "link a bejegyzésre"
Ugye mivel az utóbbiak csőstül jönnek már automatikusan kattintok oda. A francba.:))))))))))

Szóval a kérdésedre válaszolva.
Ez a munkakeresés valahogy nem ugyanaz mintha otthon keresek munkát.
Persze, igazad van jó ha van egy kis tartalék végül is volt már olyan hogy egy hónapig nem kaptam munkát mostmeg naponta legalább húszat.
Aztán bele lehet futni egynapos melókba is de azért általában néhány hónaposak a jellemzők.
Egyre több ügynökség ad munkát egyre több a kiváló referenciám egy kicsit mindig jobban értem az angolt és mivel a gépkezelők 90%-a ebben az ügynökrendszerben dolgozik ez nem visel meg nagyon.
Nem érzem létbizonytalanságnak.
A szakmát tudom, a szakmámra kereslet van így nem aggódok.
süti beállítások módosítása