HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Hidd el nekem, semmivel nincs jobban tönkrevágva az életszínvonal, mint bármelyik... (2024.04.19. 17:53) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Úristen...

2017.05.09. 21:47 diggerdriver

Ez a poszt egy terven felül beesett videóról szól. Van nekem egy albán munkatársam. Reggelente én hordom munkába és este haza. Jó barátságban vagyunk. Már fél éve ő az én banksman-em ami tulajdonképpen a gép kisegítőjét jelenti. Ez egy külön vizsgához kötött poszt errefelé. Ő ügyel mindenre a gép körül. Ha megyek valahova ő szedi el a korlátokat az útból és teszi vissza. Lapátol a gép után ő kötözi fel és le a terheket figyel hogy a gép közelében illetéktelenek ne tartózkodjanak és mindenben együttműködik a gépkezelővel. Gyakorlatilag egymásra vagyunk utalva. Tény hogy volt már jobb banksman-em. Sőt, csak jobb volt. Tény hogy barátom nem állt kétszer sorban mikor az észt osztották. Semmi bajom vele azon kívül hogy néha olyan dolgai vannak hogy megáll az eszem és ácsorog. A darukötözés is külön képzéshez kötött tevékenység. Darukötöző vizsga kell hozzá. Munkagépeknél azért ez nem kötelező.

Eddigi munkásmozgalmi múltam során a 34 év alatt számtalan terhet emeltem. A mi szakmánknak ez szerves része, itt meg főleg. Annyira hogy jogosítványunkra csak két év gyakorlat után kerül rá hogy emelőgép kezelők is vagyunk.

Szóval sokezer teher felkötözését láttam már. Ez viszont ami a videón van mindent űberel.  Ilyen nincs. Nem szóltam bele hagytam hadd küzdjön mint malac a jégen, kíváncsi voltam meddig bírja. Végül én untam meg hamarabb. 

Beszéltem már az egybites gondolkodásmódról.  Illető barátom szereti magát nagyon komolyan venni én meg hagyom. Ha targoncavillával dolgozunk akkor is leteszem a terhet ha látom hogy utána nem tudom a villát kihúzni. Nem vitatkozok. Mint a videóból kiderül mindent amit mond korrektül megcsinálom. Így aztán jól megvagyunk egymással, őneki sikerélménye van én meg hagyom, legyen neki.

Nézzétek és csodálkozzatok.

 

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr7512494201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misung74 2017.05.12. 23:21:13

Basszus! Ezek nem ismerik a stáflit??? :)

misung74 2017.05.12. 23:28:20

Az még ok, hogy azért van a gép, hogy helyettünk dolgozzon, de elcseszni negyed órát a hülyeségre? Kézben áthordtam volna a célterületre... Kitartást!

tiborc2008 2017.05.13. 02:02:21

Videót nézve arra gondoltam, hogy lehet, hogy a koma nem egy lángész és nem talál ki kézenfekvő dolgokat, de lehet, hogy megtanulná, ha valaki megtanítaná.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.05.13. 16:46:35

@misung74: @tiborc2008:
A történet a következő. Volt egy nagy farakás amit el kellett költöztetni. Mivel elfoglalt voltam ezért a barátom egyedül állt neki. Letett két-két kötelet és rakta rá a rönköket hogy majd én átemelem. Így csinált két kötözött rakatot. Közben én szabad lettem, kifordítottam a kanalat és segítettem kézzel megpakolni. Így átvittünk vagy öt kanállal ahova kellett tenni. Ott látszik ömlesztve a háttérben. Aztán került sor a két rakatra. Az elsőnél már probléma volt. Itt látszik.

www.youtube.com/watch?v=XY_OBD_lbLI&feature=youtu.be

A két kötél nem egyforma. Ott van a földön egy halom kötél csak ki kellett volna választani két egyformát.
Nem sikerült.
Utána jött a fenti történet.
Miért nem mutattam meg?
Aki ismer az tudja hogy halálos ellenségemnek is segítek. Viszont albán barátommal együtt vagyok már több mint fél éve és még nem volt olyan hogy amit mondtam neki azt úgy csinálta volna vagy amit én csináltam az úgy jó lett volna. Mint a videón is látszik még küzdött vele öt percet hogy fél méterrel arrább tegye mert oda hova én tettem nem volt jó. Ha magamtól leteszek valamit akkor ha három centit is de arrább rakatja. Én nem szólok megcsinálom amit mond, így aztán jó viszonyban vagyunk. Leszarom tablettát beveszem aztán harcolj bazmeg.

Mr. Waszabi 2017.05.27. 03:54:40

Ritkán olvasok eredeti írásokat. Őszintét, nem vártat, valóban eredetit, így értve a szó jelentését. Tulajdonképpen ez vitt arra, hogy hozzászóljak. Gratulálok. Magam is egy szakma művelője vagyok - IT -, és minden szavaddal együtt tudok rezegni. Nagy kincs, ha az ember ért valamihez és még írni is tud.
Picit furcsa volt saját gondolataimat egy gépkezelő tollából visszatükröződve látni, de hasznos. Megvilágítottad számomra, hogy az ember szakmája, és képességei nem feltétlenül kényszerülnek az átlagember által képzelt és elfogadott sablonokba. És ez így van jól. Lett ma hajnalban valamiféle bizodalmam az emberiség jövőjében, miután olvastam posztodat.
Csak így tovább, és köszi az élményt :)

Mr. Waszabi 2017.05.27. 04:00:14

@Mr. Waszabi: bocs,ezt a másik poszthoz szántam, de tartalmát tekintve mindegy, melyikhez, igazából. Kalap megemel :)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.05.27. 06:42:04

@Mr. Waszabi: Köszönöm Szépen.
Jólesik ebben a vészterhes világban dicsérő szót hallani...
:)))))))))))))

gabors 2017.06.01. 21:17:31

Na ilyen a KEMENYEN dolgozo kisember ... plane aki oraberben dolgozik .... de mennyibe kerult ez a 15 perc gazolajban? vagy mennyive hasznosabbat is csinalhatott volna a gep?

eleg durva :-))))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.06.01. 22:10:23

@gabors: Na de a KÜZDELEM az smafu? Az AKARÁS?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

gabors 2017.06.02. 16:40:17

@diggerdriver: "Na de a KÜZDELEM az smafu? Az AKARÁS?"

Nem tudom de akarni a kiskutya szokott ... es kuzdelemert mar a kozepiskolaban sem osztottak jo jegyeket :-)) (errefele mondjak hogy "high-school rewards effort" es emiatt sok "jo" tanulo oriasit bukik mikor bekerul az egyetemre mert ott mar "effort" mar nem valami amit dijjaznak...

Szerintem a munkaltatotok sem az effort-ert (kuzdelemert) fizet... (csak gondolom) ...
süti beállítások módosítása