HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • diggerdriver: @tanyasi értelmiségi: Ne becsüld le a magyarokat. Ne becsüld le a szavazófülke magányát. 2002-ben ... (2024.04.18. 22:16) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

A normalitás abnormalitása.

2021.06.02. 15:01 diggerdriver

Kérem szépen megint meg kell szólalnom az emberi butaság és ostobaság kipellengérezése okán. 

Ami most a nyugati kultúrában zajlik az egy az egyben Mao Ce Tung Kínai Kulturális Forradalmának tökéletes leutánzása mikor minden kulturális értéket a szemétdomra dobtak. Az úgynevezett cancelcultúr, a cenzúra, a józan észt meghazudtoló történések a múlt század eleji bolsevik fénykort idézik. 

A kereszténység, a fehér ember, a heteroszexualitás, a család a férfi nő párkapcsolat szitokszó lett a tsudálatos nyugaton. A magyar konzervatív jobboldal mindezt abnormalitásnak, és Magyarország mindezzel való szembenállását normalitásnak nevezi. Nagyon helyesen. 

Magyarország próbál ebből az őrületből kimaradni és a béke szigeteként képviseli az egyetemes VALÓDI európai értékeket. Ez nagyon helyes de nem erről akarok most írni.

Szintén nyugati trend a különböző nemi devianciák előtérbe tolása, propagálása és az érdekükben való lobbizás. Vagyunk ezen a sárgolyón néhány milliárdan és világos hogy mindenféle természetes vagy beteges formáció előfordul. Ezzel semmi baj nincs amíg nem tolják TOLAKODÓAN az arcunkba. Merthogy fogadjuk el. Hiszen az természetes. Ez baj. Miért? Mert taszít és kontraproduktív. Ellenérzéseket kelt. 

Kérem szépen mindannyian elismerjük és becsüljük az orvosok munkáját. Szívesen nézzük a gyógyító tevékenységüket. Számtalan orvosos tv sorozat készül mind óriási nézettséget generál. Még a naturalisztikus műtéti ábrázolásokat is megnézzük. Van az orvostudománynak egy ága amelyik nélkül a gyógyítás sehol sem tartana. A patológus munkája az egyik legfontosabb orvosi szakág. Mégis az emberek többségében ellenérzéseket kelt. Nem készülnek a patológusok munkájáról népszerű sorozatok. A patológusok nem vonulnak az utcán a munkájukat népszerűsítve. Nem írnak róluk mesekönyveket. Nem népszerűsítik magukat. Ők pontosan tudják hogyha kezet fognak veled és bemutatkoznak mint patológus azért megfordul néhány gondolat a fejedben. 

Az átlagember a nemi másságokkal ugyanígy van. Tudja hogy van, hogy létezik, hogy természetes, hogy senki sem tehet arról minek születik mégsem szereti ha úton útfélen ilyenekkel találkozik. 

A heteroszexuális ember homofób. Pont. Bevallja vagy nem, kimutatja vagy nem de bizony homofób. Akkor is ha a saját családtagja, a saját gyereke homoszexuális. Elfogadja de homofób marad. 

Azt kéne legelőször tudomásul venni hogy az elfogadás és a homofóbia nem egymást kizáró tényező. Nagyon jól megvan egymás mellett. Mégis a homofóbiáját bevalló ember ma már üldözendő és kirekesztendő. Nagyon halkan megkérdem ha én azt mondom hogy mostantól nem vagyok homofób akkor VALÓBAN holnaptól nem leszek az? A homofóbia leküzdéséhez elegendő ha azt mondom hogy jó akkor mostantól nem leszek az? 

Az évezredes társadalmi elvárások a férfiakat belekényszerítették a monogám párkapcsolati formába. Vajon a férfi a genetikailag belekódolt poligámiából monogám lett? Az a férfi aki azt mondja hogy csak téged mindörökké, ásó kapa nagyharang, holtodiglan...stb az monogám lesz? Elfogadja a monogámiát? Elfogadja.    Monogám lesz? LÓFASZT...

Amit most le fogok írni arról soha senki nem ír. Erről senki nem beszél. Erről senki sem vesz tudomást. Ez az érem harmadik oldala. 

Magyarországon nem megengedett a homoszexuálisok házassága. A magyar társadalmi elvárások nem tolerálják a homoszexualitást. Az ilyen nemi identitású embereket az iskolákban a munkahelyeken a karrierlehetőségekben hátrányos megkülönböztetés éri. Azt hiszem ezt senki sem tagadja. 

Most teszem fel a kérdést amiért ez a poszt íródott. 

Hány nemi identitását eltagadó nő vagy férfi ment bele kényszerházasságba HETRÓSZEXUÁLIS nővel vagy férfival. Hány élet hány család ment már így tönkre? Mikor megtagadják a melegek házasságát őrájuk ki gondol? A tönkretett életekre amiknek a fele HETERÓ? Nagyon könnyű azt mondani hogy a család az férfi és nő kapcsolata. Legyen így. Én azt mondom hogy a lőtéri kutyát nem érdekli hogy nevezik a melegek házasságát, tőlem hiperventillációnak is nevezhetik csak végre engedjék meg nekik hogy házasodhassanak. Egyszerűen azért hogy kevesebb élet menjen tönkre elcsalt elhazudott de MEGENGEDETT és ELFOGADOTT házasságban. 

Miért nem beszélünk erről? Miért nem beszélünk róla hogy Szájer József felesége hogyan élte meg a házasságát? KÍVÜLRŐL biztos minden nagyon szép és jó volt. Belül???

Kedves férfi olvasó gondolj bele egy fordított világba. Ahol a homoszexualitás az elfogadott és a heteroszexualitás a kirekesztett. Neked el kell tagadnod a heteró identitásod és férfi létedre házasságot kell kötnöd egy férfival. Hogyan élnéd meg? Hogyan kényszerítenéd rá magad a szexuális kapcsolatra? Belegondoltál már ebbe? 

Ha erről az oldalról közelíted meg a problémát akkor nem ostobaság megtagadni a melegek házasságát? A homoszexuális ember beleszületik egy társadalmi közegbe és megoldja a problémát. Magával ránt egy jobb sorsra érdemes heteró embert de megoldja a problémát. Most akkor el lehet gondolkozni hogy a fentieket olvasva  mi a normális és mi az abnormális. 

Lépjünk tovább. 

Magyarországon a homoszexuális párok nem fogadhatnak örökbe gyereket. 

Mik az érvek. Miért nem engedik? Homoszexuális lesz a gyerek is. Ha ez igaz lenne akkor hogy lesznek homoszexuálissá az emberek? Hiszen ha a család a minta, mint ahogy  az érvelésben van  akkor MINDEN gyereknek heterónak kéne lennie hiszen heteró családból származik. Már ebből is látszik hogy nem a családi minta az alapja a nemi identitásnak. 

A másik érv hogy a gyereknek szüksége van apára és anyára. Kérem szépen Magyarországon minden harmadik család elválik. Onnantól kezdve a gyereket nagy általánosságban EGY anya vagy ritkábban EGY apa neveli tovább. Valahogy mégsincs az alkotmányba foglalva hogy kirendelt apának vagy anyának kell tovább nevelni a gyereket az egyszem  valódi szülővel. 

Mégis mi szól amellett hogy a melegek gyereket nevelhessenek?

Nemrég láttam a youtube-on a Partizán című műsort amiben egy meleg srác beszélt a szivárvány családokról. Miszerint felmérést végeztek hogy hány meleg kapcsolatban nevelnek gyereket. Nagyon érdekes adatokat mondott. A 2010-es évben 281 meleg családnál volt gyerek, a 2019-es évben 681-nél. Kicsit nézzünk a számok mögé. Ez nem hivatalos országos felmérés hanem egy meleg szervezet őáltaluk elért és felmért közösségéből származó adat. Magyarul a valós szám ennek a sokszorosa. A 681 sem kevés, de többet mond hogy ebből 24 család kapott HIVATALOSAN örökbefogadás útján gyereket. Nyilván megvan a módja annak is. Okosban. Mintahogy az ÖSSZES szivárvány család MEGOLDOTTA hogy gyereket neveljen. Mi következik ebből? Az hogy szart se ér a tiltás de legalább ellenőrizni sem tudja az állam hogy milyen körülmények közé kerül a gyerek. Gratulálok ez is jól meg lett oldva. 

 Harmadik téma.

Nézem a Bayer show-t.

A libernyákok rühellik Bayert mert nincs érvük ellene. Amit mond az ül. Többnyire. Kivéve mikor nem. Én a magam részéről kilencven százalékban egyetértek vele de van amikor olyan ökörséget mond hogy szóvá kell tennem. 

Röhögve vezeti fel hogy Londonban a transzneműek felháborodtak az miatt hogy az itteni egészségügy levette őket a méhnyakrák szűrésre behívandók listájáról. 

Hogy az elején kezdjem. Transznemű az aki rossz testbe születik. Női identitással férfitestbe vagy férfi identitással női testbe. Röhögve mondja Bayer hogy azok az emberek akik nőnek születtek de egész életükben azért küzdenek hogy férfiként ismerjék el őket, férfi nevet kapjanak...stb. 

Figyelj ide Zsótti te nagyon hülye. Tudod ez úgy van hogy a méhnyakrák sétál az utcán és jön vele szembe egy ember. Te például. Undorral elfordul tőled mert nincs méhed. Aztán jön egy másik FÉRFI. Gipsz Jakab. A méhnyakrák röntgenszeme átnézi és döbbenten látja hogy VAN méhe. Azt mondja hogy hopp akkor én ebbe beleköltözök. Beleköltözik, annak ELLENÉRE hogy az illető férfi identitású. Nyilván vannak olyan transzneműek akik átoperáltatják magukat de ez alapján nem lehet kizárni egészségügyi ellátásból kockázati tényezővel élő embereket. Méhe van? Ha igen akkor megilleti a szűrés. Ilyen egyszerű ez.

Szóval Zsótti, én a ti oldalatokon állok és tetszik amit csinálsz, egyet is értek veled de néha azért gondolkodni is kéne. 

Befejezésül.

Értem én hogy normalitás meg család meg gyermekvédelem meg minden...

A homoszexualitás nem betegség. Ugyanolyan emberek mint a heterók ugyanolyan jogok illetik meg őket. Kapják meg ezeket a jogokat. Viszont minden felvonulást propagandát nyomulást nemiség kihangsúlyozását kőkeményen visszaszorítani. 

77 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr1616579826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.02. 15:40:33

Mindig a normalitás mibenlétének meghatározása a harc lényege.

Irbisz 2021.06.02. 16:46:57

"Nézem a Bayer show-t.

A libernyákok rühellik Bayert mert nincs érvük ellene."
hm, nem kell libernyáknak lenni hogy valaki utálja bayert, rengeteg TISZTESSÉGES, valóban jobboldali ember is utálja bayert és amit képvisel. Csak van két kulcsszó: tisztességes és értelmes.
nem tudom a blogger melyiknek nem felel emg. Érv meg van ellene bőven, csak kell gógyi és intelligencia 1-1 érv megértéséhez - no meg minimális nyitottság. Csak sajna ha ész még lenne is, bayer és hivei a bloggert is beleéertve olyan fanatikusak, mint egy szakállas talibán az afganisztáni barlangokból. Ahogy azt se lehet észérvekkel meggyőzni, ugyan legyen már szives ne öldössön ártatlanokat, ne kényszeritse az idióta szélsőséges muszlim hitét másokra (akár a normális muszlimokra), meg legyen kedves ne gyilkolásszon késsel halomra ártatlanokat európában, mert az nem szép és nemes dolog, ugyanúgy süketek az észen és értelmen alapuló érvekre a bayer és tsai. Mert nekik ez elvi és ideológiai kérdés, pont tojnak nagyivben a racionális érvekre. Az meg közismert (?), hogy ezen érvek nem is hatásosak bigott ideológia bullshittelés, emóciók, felkorbácsolt indulatok és minőstett gyűlöletkeltés ellen.

" Amit mond az ül."
ahogy a klasszikus mondja, lószart mama. Annak ül, aki magas is pont olyan elfogult mint a fényestekintetű bayer elvtárs :). De pont ezért nem is veszi ezt észre, mert már idült csőlátása van és a kognitiv disszonancia önvédelmi mechanizmusa ezt nem is engedi elismerni.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 16:59:09

@Irbisz: Jó. Emelj ki egyetlen témát mondjuk a legutóbbi műsorából és cáfold. Ne azt ami én szóvá tettem.
Tudod az a baj hogy vagdalkoztok. Hiszek én neked csak érvelj. Konkrétan mi az ami nem ül. Érvekkel támaszd alá amit mondasz.
Merthogy amit írtál az nem több egy "Orbán takarodj"-nál.

tanato 2021.06.02. 17:37:03

@diggerdriver: BUs Thaiföldön,Kaleta Peruban,SZájer Brüsszelben,noörmális amit műveltek?vagy azért mert ők a mi kutyánk kölkei,lehetnek nyugodtan,melegbulikra járó pedofil képeket gyüjtögető drogozó barmok?Nekik meg van engedve mert magukat jobboldalinak és nemzetiszínűnek hazudják?
Nálunk a városomban,egy koleszos nevelőtanár kikezdett egy 13 éves lánnyal aki ott lakott/megjegyzem nagyon szép,cigánylány/Persze kitudódott/a tanárnak volt egy nagyon gyönyörű felesége és két szép akkor gimnazista gyereke is.Fideszes ÖK.képviselő volt és ref. presbitertársam is./MInt tudjuk most a ref.egyház gyakorlatilag államegyház és sok kisebb nagyobb vezetője gyakorlatilag pártfunkcionáriusként tekint magára,úgy is viselkedik.A taNÁRT PERSZE FELJELENTETTE a helyi ellenzék.Az ügyet eltussolták, a tanárt kimosták,büntetlenül megúszta.A feleségét elhagyta,az emiatt psychiatriára is került.Összeállt a cigánylánnyal,becsületére legyen mondva felvállalta,együtt élnek a lány azóta már 18 éves.A presbitériumból és az ÖK.-ból /némi nyomásra/önként kilépett.Javára írom még hogy alányt kiemelte a roma környzetéből ,azóta már főiskolára jár.
Viszont ha ez az amber nem ilyen funkciókban van,már régen börtönben volna,ennél kisebb pedo ügyekben is rendszeres a letöltendő és a tanári hivatástól való eltiltás.
Szóval ez normális,ha a mi kutyánk kölke lehet nyugodtan buzi meg pedó?Ha un. balos akkor sötét gazember?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 18:14:08

@tanato: A Bus, Szájer ügynek következményei lettek. A Kaleta ügy valóban szégyen. A cigánylányos ügy NEM pedofília.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.02. 19:17:22

A homokosság természetesen betegség. S ez ellen nem érv, hogy vannak akik vele születnek.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 19:42:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Körülbelül annyira betegség minthogy én nem szeretem a tökfőzeléket.

Irbisz 2021.06.02. 21:36:58

@diggerdriver:
néha édesanyámnál a demokratába olvasok bele (ő nagy fideszfan éss haláláig fideszszavazó marad), de neki 84 éves létére is legalább annyi esze és tisztessége maradt (mert ő tényleg jobboldali, nem oylan félomenista gyűlölködő mint bayer és sajna a jelek szerint te), hogy elismeri, sok kérdésben szégyen és középtávon is az ország tönkretétele amit bayer (azaz orbán is) képvisel. DNa ez alapján 80% nettó árokásás és alap nélküli gyűlöletkeltés, a maradék 20% amiben igaza van. De édesanyámnak legalább van annyi gerince, hogy elismeri, a 40-es évek végén az 50-es évek elején az akkori komcsikat és ezért ezért mindent ami baloldal, annyira megutálta, hogy neki elég ha szóban (mint orbán, aki gyakorlatban sok tekintetben rákosi reload rendszert épít) valaki antimoneista és pont. Nála ez érthető, de nálad? Csak ostobaság, esetleg a jövő iránti totális nemtörörődömség - netán potyognak neked is morzsák a Nemzettől elsíbolt ezermilliárdokból??? Hányingerkeltő, ócska ultrakorrupt fekete-afrikai vagy belső-ázsiai posztkommunista országokat megszégyenító ami itt folyik, már a Balkán is jobb, ott legalább lázadnak a lopűás, rablás, korrupció ellen, ami kisebb mint nálunk, de neked okés, mert (szóban) kiállnak a keresztény értékek mellett. Nem is tudom, neked belarussziában, vag inkább még keletebbre van a helyed. Illetve jól vagy itt geofráfiailag, mert társadalmilag/ideológiailag bekerültünk a posztkomenista ex-szovjet országok közé. Csak akkor minek neked és a hozzád hasonlóaknak rendszerváltás? Elég az ilyeneknek nagy transzparenseken hazafias lózungokkal harsányan harsogott szlogenek, amit a fidesz a real gyakorlatban telibe szar és kiröhögik magukban azokat, akik elhiszik nekik ezt :((
na mindegy, te ezt nem akarod látni vagy téged nem érdekel mi lesz a nemzettel a rövidtávú 15-20 éveden kívül, más nem ilyen lelkiismeretlen és rövidlátó.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 22:41:45

@Irbisz: Szép beszéd volt kár hogy nem mondtál semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.02. 22:48:29

@diggerdriver:

Szexuális betegségek nincsenek? A pedofília szerinted pl. nem betegség?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.02. 22:58:03

@diggerdriver:

Azaz vannak nem szervi betegségek is. Az egyik ilyen a homokosság.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 23:07:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze vannak mentális betegségek. A homoszexualitás pont nem az. Miért lenne az?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.02. 23:23:29

@diggerdriver:

Mi a szex célja? Az utódnemzés. A homokos érzelem alkalmatlan alap erre. Azaz betegség.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 23:30:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Lófaszt. Óriási tévedés. A szexuális aktusok ezredrészénél is kevesebb az ami gyereknemzés céljából történik. A szex célja az örömszerzés. Magadnak és másnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.02. 23:33:46

@diggerdriver:

Ez nem érv.

Minden kuvasz kutya. De ebből nem következik, hogy mnden kutya kuvasz.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.02. 23:49:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van. Minden szexuális aktus célja a szexuális örömszerzés. Viszont nem minden utódnemzés jár szexuális örömszerzéssel. Lásd lombikbébik.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 00:19:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ilyen alapon az a heteroszexuális pár aki nem AKAR gyereket az beteg?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 00:46:23

@diggerdriver:

De nem a végeredmény a kérdés, hanem az adott cselekedet normalitása.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 00:57:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nincs kérdés. Legalább annyi heteró pár nem AKAR gyereket mint amennyi homoszexuális pár van. Az egyik beteg szerinted a másik nem.
A szexualitás már régen nem a gyereknemzésről szól. Egyszerűen nem azért szexelünk mert gyereket akarunk. Innen kezdve nem lényeges hogy ki tud vagy nem tud gyereket nemzeni. A föld népességnövekedése nem azt mutatja hogy a homoszexualitás gyermektelensége hiányt okozna.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 01:16:33

@diggerdriver:

Nem.

Nevezhető-e valami csavarhózónak, ha azzal sose lehet csavart húzni? S az mindegy, hogy egyébként használható egy csavarhúzó sok másra is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 06:15:32

@diggerdriver:

De nem is a csavarról beszélünk.

A kalapácsot se a szög nézőpontjából határozod meg. Logikád alapján: csak az kalapács, amivel szöget vernek be.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 06:25:07

@diggerdriver:

Nem, de a kalapács lényege, hogy szögverésre alkalmas. Ha nem, akkor az nem igazi kalapács.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 07:15:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ez nem így van. A kalapács jó példa.
ÁLTALÁBAN szögbeverésre használjuk. Viszont vannak MÁS kalapácsok is amit nem szögbeverésre gyártanak. Ugyanolyan hasznos tagjai a kalapács társadalomnak mint a szögbeverő de arra nem vagy csak korlátozottan alkalmas. Kőműveskalapács, fakalapács, gumikalapács...stb.
Mégsem nevezzük abnormális vagy beteg kalapácsnak őket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 09:39:29

@diggerdriver:

A normális, hétköznapi kalapácsról beszélünk, ne menjünk el más irányba. A többi vagy speciális kalapács vagy nem kalapács.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 09:52:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Minden kalapács hétköznapi és normális.
Az emberek sem egyformák mint a kalapácsok sem.

Egyébként meg a homoszexuális emberek is technikailag képesek gyereket nemzeni. Ahogy például a katolikus papok is. Gyereknemzés tekintetében mi a különbség egy pap és egy homoszexuális között? A papok is betegek?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 10:26:07

@diggerdriver:

A kérdés itt nem a homokos vagy pedofil ember személye. Valószínűleg az egészséges heteroszex emberek egy része is képes lenne homokos szexre, csak egyfajta önszugeráció kellene ehhez.

A kérdés maga a tevékenység normalitása. Nevezhető-e kalapácsnak az, ami nem alkalmas kalapácsolásra? A kalapács nem a szexelő ember, hanem maga a tevékenység.

Vagy emberi szervvel mondva, az ember füle hallásra van, de pl. lehet puszilgatni is, mert érzékeny terület. Nekem pl. az egyik kutyám rendszeresen kinyalja a füleimet, amolyan szófogadésnak tekinti ezt.

Meg mondjuk a nők használják ékszer viselésére is a fület.

Azaz a fülnek van több szerepe is. De mit szólnál, ha egy töksüket ember azt mondaná, nem igaz, hogy baj van a fülével, mert lám, szokta vakargatni, fülbvevalót is hord. Igen, hallani nem tud a fülével, ez tény, dehát ez nem is fontos szempont.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 10:46:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kalapács nem maga a tevékenység. A kalapácsolás az igen.
A szexelő ember sem maga a tevékenység, a szexelés az már az. A heteroszexuális férfinak a homoszexuális férfinak a papnak és a gyereket nem akaró férfinak is van gyereknemzésre alkalmas szerve. Anatómiailag teljesen egyformák. Az utóbbi háromnál a nemiszerv TUDATOS lelki de NEM szervi okokból nem produkál utódot de a legelsőnél is csak néhány alkalommal. Ha valaki szervi okokból képtelen gyereket nemzeni az betegség. A nemi identitásból, vallási vagy egyéb okokból gyermektelenek közül miért pont a melegeket tartod betegnek?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 11:08:51

@diggerdriver:

Mi a szex szerepe? Az utódnemzés.

A homokos szex alkalmatlan erre. Akkoor is ha XY homokos egyébként képes lenne utódot csinéálni NORMÁL szexszel.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 12:39:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Hányszor szexeltél utódnemzés céljából és hányszor pusztán az örömszerzésért?

Tudod mit, érvelek máshogy. A te logikádat követve minden BÁRMILYEN fogazásgátlót alkalmazó HETERÓ pár beteg. Hiszen az ő szexuális aktusuk minden ismérve megfelel annak ami alapján a melegeket betegnek nevezed.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 12:58:25

@diggerdriver:

Ez lényegtelen.

Miért ad a szex örömöt? Mert másképp senki se csinálná. Gondold végig, ki akarná bedugni egy szervét egy mésik emberbe, megdermeszteni a szervét, abból folyadékot kilocsolni? Mi ennek az értelme? Semmi. Na és ha nő lennél, eltűrnéd, hogy ezt tegye vele valaki más? Nem, azt se szeretnéd, ha más beleköpne a szádba, ugye? Nos, ezért vagyunk úgy teremtve, hogy ez egyben örömérzést adjon, így mindezt szíves csináljuk.

A homokosoknál és a pedóknál viszont elválik egymástól a forma és a tartalom.

A fogamzásgátlás célja, hogy ne legyen utód, de attól még a cseledeket oka nem más.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 16:17:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Úgy van. Azért alakult ki az örömszerzés hogy legyen ami utódnemzésre késztet. Ez nem vita tárgya. CSakhogy már a HETERÓKNÁL is elválik egymástól a tartalom és a forma.
Az evés célja hogy ne halj éhen. Ez alapján lényegtelen hogy mit eszel és az hogy néz ki. Mégis a evés ma már örömszerzés is. Régen nem az éhenhalásról szól.

Micsodaaa? A fogamzásgátlás célja hogy ne legyen utód de a cselekedet oka nem más? Ez olyan mint a műanyagüveg vagy a vaskapufa?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 18:52:29

@diggerdriver:

Na most képzelj el valakit, aki folyamatosan csak ehetetlen dolgokat enne!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 18:54:05

@diggerdriver:

Elmagyarázom.

Ha szexelsz, s megakadályozod annak eredményét, az azt jelenti, eleve lehetett volna eredmény.

Hány homokos szed szerinted fogamzásgátlót? Egy se, mert szükségtelen.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 19:40:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Pontosan erre akarod rákényszeríteni a homoszexuálisokat. Azt eszik amit szeretne. ETTŐL pont nem betegség.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 19:42:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Értem. Tehát a menopauzán túlesett nők betegek. Legalábbis szexelni nem szabad nekik mert nem lehet eredménye.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 19:45:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Azt kéne megértened hogy iszonyatosan szűk az az intervallum ami alatt a szex célja a gyereknemzés. A szadizmus az betegség?

tanato 2021.06.03. 22:06:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nagyon fontos:Ne általános gazdasági szankciókat hozzanak,hozzunk egy illető diktátor államával szemben mert azt csak a lakosság sínyli meg.CÉlzottan a diktátor sleppjéhez tartozó személyek és rokonságuk nyugati bankszámlájáinak befagyasztása/Mivel általában nem a saját valutájukban otthon vagy rubelben Moszkvában vagy jüanban Pekingben tartják a lopott közpénzt,/nyugati ingatlanjaik nyaralójuk lefoglalása sőt az illető slepphez baráti körhöz rokonsághoz tartozó személyek beutazásának megtiltása,vagy a már ott lévők hazazsuppolása stb. a követendő cél és eszköz.EZ nagyon megrövidíti az illető diktátorok hatalmát mivel az a holdudvarukon alapul,és ha ezen kiváltságAIKAT elvesztik,szembe fordulnak a diktátorral,akit ugye nem a két szép szemükért támogatnak.

tanato 2021.06.03. 22:08:45

@tanato: Van telepáthia:A fenti kommentet egy másik blogban Lukasenkával kapcsolatban én írtanm és majdnem ezt vezeti be Biden BG.-vel szemben.Illetve az ottani korrupció ellen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 22:31:56

@diggerdriver:

Hát nem az? Normális dolog szexuális vonzalmat érezni kisgyerek iránt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 22:32:37

@tanato:

A korrupcióellenes harc mindig kamu. Azt kell nézni mi van mögötte.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 22:34:28

@tanato:

A 3 kitiltott ember közül 2 nem kötődik a jelenlegi vezetéshez. Sőt az egyik annak ádáz ellensége.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 22:35:31

@tanato:

Mindez mindenki valamilyen politikai szándékot takar. Nehogy elhidd, hogy Amerikát zavarná a "korrupció".

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 22:41:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze. Nemi aberráció tehát betegség. Ráadásul büntetendő mert az áldozat védtelen. A gerontofília is betegség?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.03. 22:44:35

@diggerdriver:

Mi büntetendő és mi nem - társadalmi megállapodás kérdése.

Az isteni jog szempontjából pedig nem a büntetés a lényge, hanem a bűn jelleg, márpedig a pedóság és a homokosság is bűn, mert megcsúfolják a természetes rendet.

A gerontofília és a többi fétis jellemzően határeset. Azaz ha túl erős, akkor beteges, ha meg nem, akkor nem az. Mondjuk betegség-e az, hogy egy férfi szexuálisan aktívabb, ha a nője ápolónőnek öltözik?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.03. 23:19:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mind a természetes rend meg az isteni jog önkényes emberi meghatározás. Nem biztos hogy mindenki egyetért veled. Ez a te meghatározásod a te értékrended. Te eszerint élsz. Ezzel semmi baj nincs csak ne várd el másoktól hogy ugyanígy érezzenek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.04. 00:39:10

@diggerdriver:

A kérdés nem az, hogy kinek mi legyen az EGYÉNI értékrendje. Hanem az, mi legyen a társadalmi norma.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.06.04. 00:40:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Így van, a társadalmi norma szerint a homoszexualitás nem betegség.

Diorella Queen 2021.08.16. 11:54:36

Szerintem, mivel az emberiség nem képes eldönteni hogy a homoszexuális az ember e egyáltalán,hovatovább a heteroszexuálisok sem vonulhatnak fel a szexualitásukat hirdetve, és egyáltalán nem eldönthető, hogy meddig mehet el a liberalizmus,ami még egészséges, addig is tiltsuk be a szexet!

Egyszerűen nincs más megoldás.

Diorella Queen 2021.08.16. 11:57:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A kérdés nem az, hogy kinek mi legyen az EGYÉNI értékrendje. Hanem az, mi legyen a társadalmi norma.

Válasz erre? Fejletlen, maradi és vaskalapos.
Ezért nincsenek nálunk hatalmas pénzeket megmozgató melegfelvonulások. Én nagyon bírom a melegeket és ahány meleggel még életemben találkoztam ( elég sokkal) az mindegyik ,kivétel nélkül egy nagyon szerethető és nagyon gerinces ember volt!

Diorella Queen 2021.08.16. 12:01:11

Én egy nagyon liberális ember vagyok és ezt nyíltan felvállalom! És nem azért,mert defektes lennék, hanem mert úgy neveltek intelligens emberek, hogy senkit nem bántunk a bőrszíne a vallása, a nemi identitása vagy az arcán lévő ragya miatt.
Csak a primitív, fejletlen és maradi emberek rekesztenek ki másokat és képtelenek elfogadni, de ezt is tudja mindenki.
De az elfogadásra képtelen primitív suttyókat sem rekesztjük ki, mert liberálisok vagyunk és elfogadjuk hogy egy eszetlen alak, 80-s IQ-val.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.08.16. 19:39:15

@Diorella Queen: Na akkor ezt beszéljük meg.
Senkit nem bántunk azért mert meleg. Nem különböztetjük meg hátrányosan. Helyes. Elfogadjuk és toleráljuk. A homofóbiánk viszont leküzdhetetlen és létező jelenség. Az állandó és megváltoztathatatlan. Genetikailag belénk kódolt program. A homofóbiának semmi köze az elfogadáshoz. A homofóbiánk mellett is elfogadjuk a melegeket. A fóbiánk akkor lesz kezelhetetlen ha a nemi identitásukat előtérbe toló, a viselkedésükkel azt egyértelművé tevő buzzancsokkal találkozunk. Nem bántjuk őket nem különböztetjük meg őket csak jelezzük hogy ők nem melegek hanem fartúró ratyik.
Egyetértünk?

Diorella Queen 2021.09.14. 17:14:12

@diggerdriver: Oké, legyenek fartúró ratyik felőlem!
De!
Vannak áramlatok, amik ellen nem tehetsz semmit!Ez a pénz mozgása. A melegfelvonulások hatalmas pénzeket mozgatnak meg, ezt ugye nem tagadod? Hány ember asztalára kerül általuk kenyér? A Telihold ünnepe nem mozgat meg annyi embert, mint ahogy Nagy Feró sem mozgat meg annyi embert, mint egy németországi melegfelvonulás.
Az érdektelenségről ugyan ki tehet?
Ugye te sem hiszed, hogy a nevelés? Ha É-Koreában lenne egy hatalmas melegfelvonulás, valószínűleg a fél ( ha nem az egész ország ) elmenne rá. Pedig az É- Koreaiak igazán jól neveltek a diktátoruk keze alatt.
Szóval pénz, mint írtam feljebb, hatalmas pénz egy ilyen. Nem a melegeknek pénz elsősorban, hanem a környékbeli kiskereskedőknek és beszállítóknak. Persze mókás, ahogy színes ruhákban riszálják magukat. Szabályozni viszont lehetne, mondjuk a faszpörgetést nem kéne engedni, és hasonlókat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2021.09.14. 17:30:49

@Diorella Queen: Ez nem igaz. A pride hiányába évszázadokon keresztül még senki nem halt éhen. Ilyen alapon hogy kenyér kerül az asztalra a pedofilok vagy az sorozatgyilkosok is vonuljanak fel? Milyen érvelés ez? Azért legyen buzzancsfelvonulás hogy néhány bámészkodó pár coca cola vásárlásával tolja a DDP-t? Nem annak a hiányától mennek tönkre.
süti beállítások módosítása