HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • tanyasi értelmiségi: Itt még olvasható Kónya Endre írása: pecsaktual.hu/balhe/megszolalt-k-endre-es-leirta-a-sajat-ver... (2024.02.17. 19:24) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Csapjunk bele a lecsóba.

2013.04.06. 19:20 diggerdriver

Hurrá blogot indítottam.

Egyrészt mert az most a trendi meg mert bíztattak hát legyen.

Mindenről szó lesz benne.

Elsőnek beteszem a Londonról írt szösszenetet aki már olvasta ugorja át.

Ez az írás az első itt töltött fél évben született az utána következő időszakról is írok majd amig elérünk napjainkig és valóban friss történésekkel szolgálhatok.

Ezen kívül lesz itt szó sok minden egyébről. Többségét már megírtam és publikáltam specifikus fórumokon. A világról való véleményem van leírva nem biztos hogy hízelgő formában.

Fogadjátok szeretettel és írjátok meg a véleményetek. Én sem vagyok tévedhetetlen (dehogynem) így minden kritikát szívesen fogadok (ja persze) .

Köszönöm hogy időt fordítottatok  rám.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr365204401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

montroyal ( CAN qc) 2013.04.07. 23:40:13

siman jo , hasznos , jo infok, normalis gondolkodas gratulalok sok sikert

ctboy (US) ENTP · http://stress.blog.hu/ 2013.04.08. 03:40:00

Jol indult. Koszonom a cikket, es gratulalok az uj bloghoz. Csak igy tovabb.

Latcho Rom 2013.09.15. 03:34:49

vegigfutottam, jopofa :) porgettem en is az odometert otthon, kb 10 evvel elobb mint te. Azok voltak a szep idok :)

andika.b 2014.03.27. 19:18:23

Szia :)

A Hataratkelon talaltam ra a blogodra, az en cikkemre is kommentaltal. Ezt koszonom szepen, es orulok, hogy neked tetszett. A kommented miatt leptem ra a blogodra, amihez gratulalok, es el fogom olvasni. Azt latom, hogy nagyjabol hasonloan latunk dolgokat, es meglepo modon az irasombol jol meglattad, hogy milyen karakter is lehetek. Amiket leirtal jelzok mind stimmelnek, kiveve a Gondorkacaj, amit nem tudok mi :)Kivancsi vagyok erre, ha van ket perced ird meg legyszi :)
Tovabbi sok sikert a kinti elethez es a blogirashoz :)
ps. ahogy olvasgattam nalad, lattam, hogy idosebb vagy nalam, remelem nem baj ha tegeztelek.

udv

Andi
süti beállítások módosítása