HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Egyébként ha van párt, amely megérdemelne egy hatalmas nagy zakót az EP-, illetve... (2024.04.23. 06:36) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

A sötétség birodalma...

2015.11.21. 20:55 diggerdriver

Ez a poszt egy kicsit keményebb hangú lesz a megszokottnál de úgy tapasztalom hogy mostanában a hülyeség tort ül a józan ész felett és muszáj kicsit helyretenni a dolgokat.

2015-11-22_091320.jpg

Igen megint a bevándorlásról és a terrorizmusról írok. Azon nem csodálkozok hogy sokan a bevándorlást teszik felelőssé. Ezt előre megmondtam. A reakciók az igazán elgondolkodtatóak. Olvastam olyan hisztériás kirohanást hogy "nem akarok bevándorlókat látni Magyarországon". Ok hát akkor ne akarjál bazdmeg...Mostantól kezdve minden errefelé tartó csinál egy hátraarcot mert te azt mondtad. Megnyugtatlak hogy nem fogsz bevándorlót látni Magyarországon. No nem azért mert úgy kívánod, hanem azért mert egy meztelenseggű Bangladesinek sincs ingerenciája ott letelepedni. Na ERRE lehet büszke magyarnak lenni. EZ az igazi teljesítmény. Gratulálok. "Hát Bástya elvtárs már szart ér?". Magyarország a legutólsó csóró migránsnak sem célország. Hatalmas eredmény 25 év piacgazdaság után.

Nagyon sokan még mindig ott tartanak hogy "ne jöjjenek ide". Ha nem vettétek volna még észre akkor felvilágosítalak benneteket hogy MÁR ITT VANNAK. Több tízmillió migráns van Európában. 

Csaxólok.

Lehet hisztériázni, lehet égbe kiáltani lehet világforradalmat emlegetni, lehet liberálisokat átkozni de ez a fenti tényen nem változtat. 

Már nem a spájzban vannak, már mindenki konyhaasztaláénál ott ülnek. Az európai valóság részei ők, akár tetszik akár nem.Igen a bevándorlást szabályozni kell. Igen az iszlám radikalizmust vissza kell szorítani meg kell szüntetni. A sok tízmillió akár évtizedek óta itt élő tömeget senki nem fogja kitoloncolni még Lutz Gizella vagy Gipsz Jakab drámai sikolyára sem. 

Nincs olyan hogy integrálhatatlan tömeg. Mindenkit lehet integrálni. Igen, tudom mi a következő kérdés. Igen, a cigányokat is. Világosan megmutatta a Kádár rendszer hogy sikeresen lehet cigánypolitikát folytatni.

Valamikor több mint ezer évvel ezelőtt betört Európába keletről egy hitében és életmódjában teljesen kultúridegen nép. Berúgták Európa ajtaját és ott pusztítottak ahol tudtak. A történészek zseniális szerecsenmosdató szófordulata a kalandozás kifejezés használata a gyilkolászásra, fosztogatásra, erőszakra. Körülbelül úgy minthogy a török történelem szerint ők itt vendégeskedtek 150 évig. Aztán ezt a duhaj népet jól pofánverték és mindjárt tudta merre hány méter. Ez a nép letelepedett, áttért a földművelésre, felvette a kereszténységet és sikeresen integrálódott Európába. Óriási teljesítmény. Ez a nép Európa egyik legbefogadóbb népe lett. A jászoktól a svábokig mindenkit sikeresen integrált. 

Most pedig az egyik legelutasítóbb nép vált belőle. Az a nép akinek a fiait lányait a történelem folyamán mindig mindenhol szívesen látták, most nem akar idegeneket. Magyar, hamar megtagadtad önmagad. Hamar megtagadtad történelmi hagyományaid. Befelé forduló elzárkózó magáramaradó remete lett belőled. Tudod, akinek eső veri, nap "szijja"... Merthogy senki nem áll szóba vele.

Szörnyű dolog a terrorizmus. Tűzzel vassal harcolni kell ellene. Ha viszont valaki hátrányosan megkülönböztet egy békés vallásgyakorlót az lesüllyed a legaljasabb náci szintjére. Na de miért beszélek én erről? A magyar ember hátrányosan különböztet meg valakit már azért is ha a Tescóban vásárol... 

Tegyük fel hogy az iszlám egy erőszakos térítő vallás. most éli azt a korszakát amit a kereszténység a középkorban. Nem lehet betiltani kiirtani beszüntetni. Aki az ellenkezőjét állítja az nincs tisztában a valósággal.

Tisztelt világforradalmár, Európa nem fog felébredni, Európa nem fogja a saját kezébe venni a sorsát. Lózungok még nem változtatták meg a történelmet. Hogy én mit gondolok, és mit szeretnék az a lőtéri kutyát sem érdekli.

Az égbe kiálthatom a fájdalmam meg a felháborodásom és akkor mi történik? 

Te öntudatos magyar, te világforradalmár NEKED kéne felébredni. Mennyivel vagy kevésbé radikális mint azok akiket kitoloncolnál? Észre sem vetted és már beálltál közéjük. Előre a hitleri úton...

100484 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr218096896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.09.16. 03:24:21

@Herr Géza:
"Még mielőtt Cas felháborodna: más a helyzet a gipszkartonnál, ott kell a profil.. :))"
Miert lennek felhaborodva?:) En ahhoz ertek egy kicsit, kulso munkakat soha nem vegeztem epitkezeseken. Beszeltem a haverommal, o ert minden folyamathoz, mondta, hogy tenyleg nem kell cement blokkra mesh, ha vakolni akarjak, elvedo meg annyire sem:) Felragad ra a vakolat, a festek, minden. Csak hoszigeteleses fal eseteben szukseges. Azt azert megjegyzem, hogy itt a komolyabb csaladi hazakon hasznalnak elvedoket, raadasul lezerrel lovik be. Volt egy haverunk, erdelyi komuves, o nagy stuccozo volt, lezerrel csinalta, nagyon precizen dolgozott. Szegeny mikor nyugdijas lett hazakoltozott, par honappal kesobb leszurtak a kocsmaban:(
Mi a belso falaknal az utobbi evekben szinten lezer segitsegevel tesszuk fel az elvedoket (corner bead- kanadai angolul).
@adg:
"Az ittani "zsalukobl" meg 5-6 emeletig siman epitenek."
Itt is csinaljak ezt az un. cinder blokkal. Legtobbszor le sem festik. De van egy gipszpor keverek, amivel lekenve olyan lesz, mint a gipszkarton. Ezt a fal belso odalan szoktuk hasznalni, ritkan, altalaban folyosoknal, lepcsohazakban, leginkabb esztetikai okokbol.
Peace!
PS: kinn cigiztem es kozben eszembejutott, hogy egyenes elvedoknel lezert hasznalunk, de mit hasznalunk koriveknel (arch-oknal)? Semmit. Megvilagosodasom lett, szikra gyult az agyamban. Talaltam arra is megoldast ill. otletet:) Errol tobbet nem irok, titok:)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 06:23:03

@adg: Én meg vakolatot nem láttam még monolit betonon.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 06:24:31

@adg: Jó, én csak magyar zsalukövet láttam eddig. Az olyan ahogy leírtad.

adg 2017.09.16. 06:51:22

@diggerdriver: dehogy nem. Ha pl beton oszlopok vagy falak vannak az egyebkent tegla falakban, akkor levakoljak a betont is. Fodemeknel szinten, ha alapvetoen belestestes, de nehany szakaszon monolit, vagy az erkely, liftakna, siman levakoljak.

2017.09.16. 07:16:32

Off
Megszuletett vegre:) Marmint az uj Youtube accountom, ket videoval egyenlore:
2001 Elakadt vibratorok Weyburn,SK
www.youtube.com/watch?v=6b9CkN3XJks

2001 Beavers and Ducks Calgary
www.youtube.com/watch?v=J1qZ8WOGOWk
Folytatas kovetkezik, van tobb szaz:)
Peace!
On

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 07:20:47

@adg: Nem azt mondtam hogy nem csinálják hanem hogy én még nem láttam. Itt nem vakolnak. Gipszkarton mindenre.

adg 2017.09.16. 07:52:29

@diggerdriver: ja, az mas. Ha en epitenek valami szilard hazat, en is gipszkartont tennek a falra. Van egy par elonye.
Bar hatranya is, pl berugja a gyerek.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2017.09.16. 07:59:37

@adg:

Gipszkarton nagy dili, nekidőlök részegen oszt beszakad.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2017.09.16. 08:00:09

@diggerdriver:

Mert gondolom az gyorsabb és olcsóbb. Nagyobb a profit az 1 millió fontos házakon.

Kapitalizmus...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 08:03:25

@diggerdriver: láttad azt a videómat ami a zsaluzásról szól?
Azokat a nagy zsalutáblákat gondolom ismered. Elég sima a felülete.
Mégis rétegelt lemezt szegelnek rá mert az még simább és a monolit falat csak glettelni festeni kell.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 08:14:11

@Horthy Miklós cselédje:
Az a vicc benne hogy amit nyernek azon azt tízszeresen beépítik feleslegesen máshova vagy kidobják.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2017.09.16. 08:24:58

@diggerdriver:

Tényleg digger. Ott Londonban és környékén vannak építkezések hétvégén?
Itt péntek este minden építkezésen nagy ívben elhajítják a kezükben lévő munkaeszközt és hétfő reggelig nem moccan semmi az építkezéseken.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 08:26:18

@Horthy Miklós cselédje:
Például most is a munkahelyen vagyok.
Szombaton 1ig lehet dolgozni géppel.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 09:21:45

MÓNI, RÁZD LE MAGADRÓL A HÜLYÉKET.

2017.09.16. 10:41:17

@diggerdriver:
Olyan gyomorgorcsot kaptam a Patkanyblog - mert az, ezutan mar csak azert is igy irom - mai posztjanak es az eddigi kommenteknek az elovasasa utan, hogy egybol ki kellett mennem par cigire lenyogodni, pedig lassan hajnal fel 3 van. Szerintem tudod ki a legpatkanyabb? A coordinator. Tudta o nagyon jol elore, hogy mire ugrik a kozonsege. Van egy naivan oszinte posztolo, aki meg hisz a mesekben es a vilag megvaltoztathatosagban, raadasul megjarta amerikat is, a legjobb alany felhasznalni Magyarorszag lejaratasa. Ha most olyan lennek, keresetlen es kozonseges szavakat hasznalnak egyes kommentelokrol, de ma ahhoz sincs kedvem. Jonnek a kioktato stilussal, kozben ok az igazi sutyerakok: pl. "Én soha nem fogom tudni felfogni miért megy valaki" Kanadaba, a 2000-es evek elejen, menekultjogot kerni:( Az amerikaba ferjhezment "uriasszonyokrol" nem is beszelve:( Na, itt lehetnek igazan kozonseges, de visszafogom magam:) Mindig azt hiszem, hogy a Patkanyblog mar nem sullyedhet melyebbre. De sajnos sulledhet.
Peace!
PS: Igaza volt a Csillagasznak, amikor irta, hogy nem illik a szegenyseget lefenykepezni. A szerencsetlen naivakat sem illene kiposztolni:(

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2017.09.16. 11:41:35

@Cascabel:

+1.

Figyelj, az a blog erről szól.
Amikor én kezdtem ott el picit! panaszkodni hogy prolinak lenni Nyugaton se valami jó, egyből jött a sok oltás hogy mit vártam, hiszen csak egy mekis fiú vagyok.

Persze amikor ő ír arról hogy nem tud nyaralni alacsony béresként Mo.on, akkor meg jön a like cunami hogy nyomor van Mo.on!

Én már megszoktam ezt, nem akarok harcolni ez ellen...

Én jól tudom mi az igazság, alacsony béresként mindenhol szopóka nyalóka van a világon.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.16. 11:44:36

Móni írt egy jó posztot erre mindenki beletúrt a zsebébe. Fasza...

2017.09.16. 13:18:13

@blackhairlady:

"Gondolom azert mert annal tobb vizzel nehez vezetni az RV-t, az uton annyi pont eleg, a lakokocsi parkokban pdig ra lehet kapcsolodni a vizre, aramra, az urites valtozo, vagy az is ott van a parkolo mellett, vagy van egy kozos uritesi pont."

Igen, feltételezem, hogy igazad van.

Persze én annyiban más szemszögből nézem, hogy engem mint full-time móka érdekel, az rv-k meg nyaraló eszköznek vannak gyártva, így mások az igények.

Mindenesetre lakókocsiparkról lakókocsiparkra járni szvsz semmi értelme (se anyagilag, se sehogy), nem tudom, ezzel egyetértesz-e.

Nézek több rv-s csatornát is a youtube-on, és hát rendszerint kiderül, hogy 4 naponta vagy hetente fürdenek, közben meg még csak lavór sincs, hanem a büdösebb helyeket letörlik babatörlőkendővel.

A budit meg nem nagyon húzzák le (~if it's yellow, let it mellow. if it's brown, flush it down), ami szerintem állati lehangoló.

Tudom, hogy fiatal vagyok és kényes és kislányos, és elnézést, költői a kérdés, de mindig azonnal eszembe jut: szexelnek ezek vajon ott ebben a rettenetes húgyszagban? Vagy a nem élet is olyasmi, amit a "rendes" élet kényelmével együtt csak úgy levetkőzik az ember?

Áh, állati fura.

Különösen, hogy ezek az rv-k a youtube-on főleg amerikaiak, és az egy komoly feature-nek számít, hogy persze még a kisebbekben is van két tv, de a lehető legnagyobb, ami befér. A seggedet megmosni viszont nem tudod. Nagy félreértése ez a prioritásoknak szerintem, de valószínűleg csak kulturális különbség, ez van. :)

Mrs. Clayton 2017.09.16. 13:23:44

@Nagy kámpics: nekem innen nagyon ugy tunik, hogy pontosan tudod, hogy lakokocsiban lakni szar, de azert remeled, hogy valami csoda folytan kuderul, hogy megsem szar. Hm?

2017.09.16. 13:45:36

@Mrs. Clayton:

Ööö, hát tulajdonképpen igen.

Igen, tudom, hogy szar, de azt hiszem, ennek a szarságnak egyes aspektusai (hogy pici a hely, nincs saját otthonod, nincsenek ingóságaid) engem talán nem zavarnának, a többiről meg valóban azt remélem, hogy a gyakorlatban a full-timerek csak megoldják valahogy.

Egyébként Portugália alsó csücskében lakva rengeteg lakókocsist láttam, és jelentős részük lehangolóan lepattant és mocskos és büdös volt, szóval lehet, hogy mégsem oldják meg.

Eh. Naív vagyok, igazad van.

@upgrade:

Nem én. :)

Mrs. Clayton 2017.09.16. 13:54:02

@Nagy kámpics: most megint megkerdeztem a ferjemet, mivel o lakott un caravanban. Vedd hozza hogy ez Skociaban a farmon volt, mig epult a farm haz. Szoval egyertelmuen a hideget, a nedvesseget, mint parat emlitette es azt h a wc gyakorlatilag egy vodor. Az hogy szukos szerinte nem olyan gaz, mint a tobbi. Koltozz be egybe, egy evet, felet kibirsz. Proba cseresznye. Nem fog tetszeni.

upgrade 2017.09.16. 13:56:03

@Nagy kámpics:
Najo, tenyleg hulye kerdes, mert ugye voltak katonak, akik tancoltak, meg voltak sportolok, szoval azok lofaszt tudnak igazabol a katonasagbol :-).

Egy dolog biztos. Az ember, mint faj, azert jutott erre a szintre, mert gyakorlatilag barmilyen korulmenyhez tud alkalmazkodni. Es tulelni.
Szoval persze, a a lakokocsi fasza dolog, ha valakinek az az izeja, meg a szabadsag, meg az ismeretlen reszek, meg viszi a hazat, mint a csiga (csak gyorsabban), de azt hiszem ez ilyen dolog, amit hivhatunk hobbinak, eltokeltsegnek, megszallottsagnak, meg egyeb.
Amolyan hit kerdese az egesz, de tenyleg. Mondjuk mint a horgaszas. Ki kell probalnod, aztan vagy szeretni fogod eleted vegeig es a baratnod csak egy ures pulovert tud osszetaknyozni, mert te valahol horgaszol, vagy azt mondod, hogy hat nem ertem, hogy ebben mi az ize.

Ja, en nem horgaszok, tenyleg csak peldanak hoztam fel.
Es RV-m sincs, nem is tervezem.
Katona viszont voltam es tudom, hogy semmi bajod nem lesz attol, hogy nem furdesz 2 hetig.

2017.09.16. 15:07:21

@Mrs. Clayton:

"Proba cseresznye. Nem fog tetszeni."

Igen, szinte biztos vagyok benne, hogy igazad van.

Te, te álomgyilkos. ;-P

@upgrade:

"Katona viszont voltam es tudom, hogy semmi bajod nem lesz attol, hogy nem furdesz 2 hetig."

Igen, ez a kérdés messzire vezet, de abban nyilván igazad van, hogy az ember sok mindent kibír. A kérdés csak az, hogy minek csinálná.

Akartam már erről itt írni más témák kapcsán, de mindig csak fosom a szót, és felesleges, úh csak röviden.

Asszem, az ember könnyen belecsúszik a "ki lehet bírni" életbe. Például az időjárás kapcsán: tavaly töltöttünk pár hónapot krakkóban, és úgy jött ki az albérlet, hogy december elejéig maradtunk. Olcsóbb lett volna, ha az egész telet hozzádobjuk, de nincs semmi hozzáadott értéke, ha az ember krakkóban telel át. Ki lehet(ne) bírni, nem para, csak nem ad hozzá. Ugyanígy, még soha senkinek nem adott hozzá az életéhez, hogy a január-februárt magyarországon tölti. Szar.

Persze az ember be van zárva az életébe, kibírja.

Kibírja, ha gyerekkorában olyan ételeket kell ennie, amiket nem szeret, olyan ruhái vannak, amiket nem szeret, olyan helyre kell mennie, amiket nem szeret. És tényleg, ezek kibírható dolgok: a menzakoszt nem méreg, a bársonynadrág is véd a hidegtől, és az iskolában ülve is csak eltelik az idő. Ki lehet bírni, ha nem szereted a rokonaidat, és ők sem téged, ki lehet bírni az influenzaszezont, vagy hogy már csak 15 év a nyugdíjig. Ki lehet bírni a fogfájást is.

Ki lehet bírni, csak éppen nincsen benne egyáltalán semmiféle öröm. Könnyű oda eljutni, hogy az ember csak létezik, és nincs semmi öröm az életében. Például a fiatalkor klasszikusan ilyen, és alighanem ilyen lesz az öregkor is, még csak nem is az ember saját hibája, mások erőltetik rád (a katonaság remek példa, a meghalós otthonok is), aktívan küzdeni kell ellene, ami nem is olyan könnyű.

Ez a depresszió előszobája egyébként, és ha már úgyis leírják gyakran itt is, máshol is, hogy "ó, én nem hiszek a depresszióban, nincs rá időm", well, próbáld meg egy kicsit megnyitni a képzelőerődet, aztán meglátjuk, megyünk-e vele valamire.

Mindegy.

Szóval nem, én a lehető legkevesebb olyan dolgot akarom az életben, amit "ki lehet bírni". Most egy kegyelmi állapotban vagyok: középkorú, még egészséges, van munkám is meg minden, de még csajom is, érted, úh szeretnék valamennyi örömet.

Nincsenek illúzium amúgy, ez tényleg egy átmeneti, kegyelmi állapot, mind rohanunk a rák és/vagy az öngyilkosság felé, amelyik előbb jön, egyelőre szeretném a lehető legjobban elodázni a dolgot.

Ezt most természetesen nem a te ellenedben írtam, csak eszembe jutott róla, és elnézést, már megint egy kicsit lehúzós vagyok.

Mindegy.

A konkrét dologra visszatérve: én tiszta vagyok. Tudom, hogy ez sztárallűr, de az is kívánok maradni, ameddig csak lehet. Nagyon szeretnék lakókocsizni, de ha választani kell a zuhany meg a lakókocsi között, a zuhanyt választom. :)

DieNanny CH 2017.09.16. 15:38:24

@Nagy kámpics:

Egyetértek minden szavaddal.

adg 2017.09.16. 16:05:43

Hat bizonyara en nyitottam a sort, hogy keveselltem a 200 dollart, amivel apu tamogatja amerikabol a lanyat es a feleseget, aki cserebe a megalazoan alacsony fizeteseert legalabb azt csinalja, amit szeret. Ki is lett vagva a kommentem, bar azota masok leirtak mar ugyanezt parszor. Nem erzem zsebben turkalasnak, mert ott van a posztban, es elegge hangsulyosak az anyagi reszletek vegig.
Mindegy.
Readasul anyu elmondta, hogy irt egy konyvet, amit elkuldott valakinek, abban benne van, hogy miert ennyi. Nyilvan innestol mindenkinek tudni kell. Nem szamit.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 16:08:01

@Nagy kámpics: megint csak, innen ugy tunik le fogsz telepedni :-)
Haha, szerintem kezdj el hazakat nezegetni lakokocsi helyett.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 16:13:33

@adg: ne viccelj, hogy fennakadsz a moderalasi szabalyokon. Egyebkent igaza volt Casnak. A bloggaxda pontosan tudta, hogy mik lesznek a konmentek, meg hogy Moni sirni fog, mondjuk azt nem hiszem hogy eszunkbe jutott, pedig logikus, hogy a 10 eves gyereke is meg fog szolalni a temaban. Lehet jon a ferj es majd elmondja, hogy miert csak ennyit fizet. Szerintem azert mert igy remelu, hogy az asszony majd jobb belatasra ter es visszakoltozik.

adg 2017.09.16. 16:25:34

@Mrs. Clayton: nekem az tetszik nagyon, hogy az anyagiak maganugy. A poszt fele errol szol! Amugy minden tiszteletem monikae, orulok, hogy jol erzi magat, es kurvara semmi kozom a tavhazassagukhoz se, meg semmihez sem, amit nem irt le. De ha beirja, hogy $200/ho, akkor ezen nyilvan jobban meg fognak akadni az emberek, mint azon, hogy keszthelyre mentek vonattal.
Ha meg nyilvan tudta, nem hulye o sem.

Talan ki kellett volna emelni sargaval a kommentelheto reszeket. :)

Na mire jutottal keritesugyileg? ;)

Mrs. Clayton 2017.09.16. 16:32:03

@adg: varok egy kozeli fotot, hogy megmutassam mirol van szo, de szerintem a gyerekem faszan elfelejtette, mert ugy 6 oraja mondta hogy mindjart. Meg szerintem tisztazni kellene fogalmakat mint vakolat, mert most ugy latom h nekem mast jelent mint masoknak. En laikukent ugy latom h kellene valami alapozo reteg, ami kiegyenliti a feluleti egyenetlensegeket es arra mehetne ra a szin. Szerintem hulyeseg a halo. Tokeletesen igaza lehet Gezanak mert az a hoszigeteleshez kell. Az elvedon lehet vitatkozni h kell vagy se de en hajlok arra h nem kell. Egyenlore itt tartok.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 16:36:43

@adg: visszaterve Monikara, persze hogy nem kellett volna irja vagy fennakadni nem kellett volna, ha kerdezik. De ha azt veszed, hogy neki nem a 200 dollarrol szolt a sztori, meg talan ez az o dontese is, hogy csak annyi
akkor ertheto, hogy o kommenteket a nyaralasra vart.

Főgebra 2017.09.16. 16:40:30

@Mrs. Clayton:
Igaz ugyan, hogy nem vagyok építész, bár ugyan egy-két építkezésen részt vettem és néhány krumlikapálásnyi életem során láttam is pár építkezést közelről, valamint a koszon kívül ragadt rám más is, de eszembe nem jutna, hogy kétségbe vonjam iparosok véleményét.
Pláne jogi végzettséggel!

Mit gondolsz mennyit spórolsz meg? Mit gondolsz mennyire lesz időtálló a spórolós munka?

blackhairlady 2017.09.16. 16:46:57

@Nagy kámpics: Ha a full time moka erdekel akkor is lakokocsi parkban fogsz lakni gondolom, ami direkt erre van kitalalva, es ott is vannak ezek a rakapcsolodasok, sot meg kabel tv is. Vagy ugy gondoltad, hogy avlahol az ut mellett csak leparkolsz vagy egy udvarban valakinel? Mert akkor tenyleg szivas :)

Mrs. Clayton 2017.09.16. 16:48:04

@Főgebra: en nem sporolni akarok, hanem nem akarok olyanokertfizetni, ami felesleges. De ha ugy fordul a dolog h kell halo meg elvedo akkor veszek, csak eddig nem ugy tunik h tenyleg kell.

blackhairlady 2017.09.16. 16:50:46

@Nagy kámpics: Amugy hol elnek ezek a youtube video hosok, hogy nincsenek ilyen viz, villany, szennyviz rakapcsolodasuk? Marmint hol parkoljak a jarganyat?
Azt meg elfelejtettem irni, hogy a havi berleti dijban benne vannak a szamlak is.

2017.09.16. 17:00:01

@Nagy kámpics:
Jo reggelt! (itteni ido szerint)
Elnezesedet kerem, nem tudtam meg feltenni lakokocsis kepeket, igaz, nem is sok van, marmint arrol az eletrol, a fenykepesz haverom csinalt egyszer jo par fotot, de az inkabb portre volt, egy kanadai lakokocsis bamrol:) Az idomet elvette a video rendezes, ugyanis splittelni kellet, convertalni, stb. Plusz keresni olyan programot, ami az *m2ts kiterjesztesu, HD 5.1 Dolby Digital file-okat is viszi es termeszetesen ingyenes es konnyen ertheto is legyen egyben. Ja, 3 orai bongeszes utan sem talatam olyat:(
Szoval megegyszer, elnezest. Kell nekem igergetni:(
Peace!

blackhairlady 2017.09.16. 17:02:51

@Mrs. Clayton: En elvezem, bar eddig 2 het volt a leghosszabb ido, de szerintem 2 embernek nagyon szuper. Van legkondi ami hut es fut is, ha megunod a helyet csak tovabb allsz, foleg itt Amerikaban akar mindig meleg helyen elhetsz, mert fogod magad es arrebb koltozol.

adg 2017.09.16. 17:05:39

@Mrs. Clayton: koztes megoldas? Hogy oruljon, engedd meg neki az elvedot, es hagyd ki a halot. Vagy szard le, filleres tetel a halo, talan a vakolat maga is benne volt az arban, nem? En az ilyeneket, ha nem tul pofatlanul csinaltak, mindig szocialis arkent fogtam fel. Nyer raita egy tizest, ha szepen megcsinalja, akkor legyen vele boldog. Ha szar lesz, akkor meg ujra. :)

Amugy valoszinuleg nem a 200 dollarral vertem ki a biztositekot, hanem a koma fagyasztott hereivel. Amit amugy szinten a posstbol tudok de amugy mindegy, mikor elkuldtem, mar tudtam, hogy nem kellett volna, Monika tul erzekeny az ilyenhez, de akkor mar keso volt. Most meg mar nincs ott, meg van oldva.
Kellene nekem is egy censorx mint Kampicsnak. :)

blackhairlady 2017.09.16. 17:05:43

@Nagy kámpics: Ja, es meg azt hozzatennem, hogy fogalmam sincs mi a helyzet Europaban lakokocsi ugyben, en az itteni helyzetrol irtam, es ugye az koztudott, hogy itt hagyomanya van a lakokocsizasnak.

blackhairlady 2017.09.16. 17:10:27

@Mrs. Clayton: Kerdezd meg az iparost, hogy szerinte miert kell a halo meg az elvedo, hatha mondd valami olyan okot amt itt eddig nem hallottal a tobbiektol.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 17:11:41

@adg: hat a feleseged nem erne ra moderalni teged, ki tudja lehet nem csak kampicsnal mukodik ez a fajta kommenteles. Az en ferjem egyebkent azt hiszi, hogy konstans veszekszem, amikor itt vagyok.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 17:12:47

@blackhairlady: bonyesz ez innen Angliabol. Mar ugy vagyok hogy hazamegyek, de nincs egyonknek se szabija.

2017.09.16. 17:14:29

@blackhairlady:
Asszonyom! Az ilyen hosok utcakon, industrial parkok parkoloiban, stb. elnek lakokocsijaikban:) Ugy is hivjak oket, hogy "urban nomads". Csak Vancouverben 3-4000 ilyen el. 2001-ben en is egyikuk voltam az ex-emmel:) akkoriban kutatgattam kicsit ebben a temaban, van is par kepem ilyen lakokocsikrol. De Los Angelesben, pontosabban Venice Beach kornyeken is lattam sok ilyen "urban nomadot". Tobb hatranya van, mint elonye:) Egy ido utan unalmas lesz, marmint nekem. De en mindent megunok egy ido utan: asszonyt, munkat, meleget, hideget, jot, rosszat, stb.:) Ja, az exem 10 evig elt egy 32 ft-es yachton Sidney-ben (Vancouver Island) es qurvara utalta az ev nagy reszeben. Igaz, o tisztasag manias volt, igy ertheto. En meg pont az ellentete:) Ja, es en szagokat sem erzek:) De voltam katona es neha 2 hetig nem vetettuk le a bakancsot sem:) Az volt az igazi Kaanan nekem! Good Ol' Days!:) (most meg minden nap zuhanyozok vagy orakig aztatom magma a furdokadban, brrrr)
Peace!
PS: az elakadt vibratort az on kedveert raktam be, tetszik tudni. Mert vannak olyanok, akik nem "hobbybol offroadoznak", hanem a mindennapi betevoert!:(

Mrs. Clayton 2017.09.16. 17:16:07

@blackhairlady: a ferjem ketlem h ilyenben lakott, meg szerintem egy ilyen europaban tobbe kerul mint venni egy lakast. Tudtommal kempingben van lehetoseg viz, aram rakotesre. De Kampicsit ismerve sztem o vadkempingezni akar sem mint letelepedni. De lehet tevedek.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 17:17:48

@Cascabel: na ez az ami miatt ket het utan feladnam a lakokocsis terveimet, a kad, meg a benne vali azas, na az hianyozna.

2017.09.16. 17:19:52

@Nagy kámpics:
Nem tudom, lattad e mar ezt a videot a YT-on, de ajanlom megnezni, ha mar annyira erdekel ez a tema. Kb 3 eve tettem be ezt a linket elosszor es azota evente legalabb egyszer megemlitem:

American Nomads
www.youtube.com/watch?v=_QKbIb8wcz0
Peace!

2017.09.16. 17:24:07

@Mrs. Clayton:
Nekem az "aztatas" az eletem:) a forro vizben uldogelesnel nincs job a vilagon. Egy kezemben konyv, masikban egy Cohiba szivar, melletem gozolgo kolumbiai kave, semi ember, civilizacio a kornyeken, madarcsicserges, havas hegyek, na ez a Kaanan! Ezert erdemes elni! Sajnos ritkan adatik meg, hogy minden tenyezo adva legyen, de a forro vizes kad is megteszi, ha nincs mas:(
Peace!

2017.09.16. 17:26:09

@Cascabel:
A nyelvtani hibak az autocorrectio kovetkezmenyei:( Nem mindig van idom javitani oket. Sorry.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 17:27:37

@Cascabel: en is igy vagyok, azt leszamitva, higy se szivar, re se kave, de a ferj annyira rendes h egy pohar bort vagy egy bogre teat mindig hoz.

2017.09.16. 17:33:10

@Mrs. Clayton:
Asszonyom BTW. Olvastam tegnap "odaat" hogy nagyvaradi tetszik lenni. Nem jartam meg ott, de az egyik legjobb haverom apjarol neveztek el az ottani varosi stadiont:
hu.wikipedia.org/wiki/Bodola_Gyula
A fia pedig ez:
hu.wikipedia.org/wiki/Bodola_Gy%C3%B6rgy
Na, most pedig mentem a piacra nezelodeni. Ja, vege a nyarnak, az ejjel fagyott nalunk. De olyan szep napos az ido a levego pedig igazan "crispy" :) Erre vartam mar regota! :)
Peace!

Mrs. Clayton 2017.09.16. 17:35:54

@Cascabel: ossze tetszik valakivel keverni, soha eletemben nem jartam meg Nagyvaradon sem. En dunantuli vagyok kerem szepen.

upgrade 2017.09.16. 17:51:19

@Nagy kámpics:
Hat ez az. Minden nezopont kerdese :-).
Ha valaki arra kenyszerul, hogy valami jo kornyezetbol egy ilyen trailer parkba koltozzon, akkor az bizony lehangolo tud lenni.
Masok meg az RV eletben a romantikat, a kalandot latjak.

Egyebkent en is szeretek tiszta lenni, de hidd el, csak az elso ket nap olyan viszketos, kenyelmetlen, a harmadik nap utan mar fel se tunik, hogy nem furodtel :-).
Csak azert mondom, mert muszaj volt, mikor hadgyakorlatra mentunk es 2 hetig a fagyott Bakonyban csavarogtunk, satrakban aludva.

Mrs. Clayton 2017.09.16. 18:04:00

@upgrade: de ott ugye nem jatszottak olyan szempontok mint szexelni a baratnoddel. Szerintem Kampicsnal azert ez szempont. En biztos senkivel nem aludnek egy agyban, aki ket napja mar nem furdott. Abba sem lehet belehalni, de egy ido utan frusztralo az erzes.

upgrade 2017.09.16. 18:05:32

@Mrs. Clayton:
Nem, az nem volt benne a csomagban, arra kiterjedoen nincsenek szemelyes tapasztalataim :-).

Mrs. Clayton 2017.09.16. 18:16:44

@upgrade: ugy erted hogy nincs tapasztalatod egy hete nem furdott szemellyel letesitett szexualis kapcsolatban? Nekem sincs, meghozza azert, mert undi.

upgrade 2017.09.16. 18:51:19

@Mrs. Clayton:
Igen, ugy ertettem.
Akkoriban meg nem lehettek nok sorkatonak :-)

Mrs. Clayton 2017.09.16. 19:21:00

Na ugy tunik a kerites vakolas kerdes eldolt. A halo is meg az elvedo is kell, de egy masik ember megcsinalja 60-bol anyaggal, munkadijjal. Viszont valahonnan kell granitot szerezni gyorsan meretre szabva mert anelkul nem lehet se levakolni se mast.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2017.09.16. 19:38:12

@adg:

Miért kéne több pénzzel tömnie a férjének őt az USÁból?
Nem értem, a fél fizetését utalja Magyarországra vagy mi?

Örüljön hogy egyáltalán utal valamennyit.

2017.09.17. 00:32:02

@blackhairlady:

"Amugy hol elnek ezek a youtube video hosok"

Én viszonylag sok órát néztem már sokféle élethelyzetű / életkorú / társadalmi státuszú embertől, és nem tudom, lehet-e így általánosítani.

Az biztos, hogy van egy komoly halmaz, amelyik spórolásból csinálja, nem is feltétlenül azért, mert nincs pénze (bár van, amelyiknek nincs), hanem mert a minimalizmus, a minél kevesebb tárgy birtoklása, a "frugal living" pont olyan divatos manapság, mint a bio joghurt. Vagy olyanok is vannak köztük, mint (ha jól értem) Cascabel, hogy dolgozik 3 hónapot, de utána preferál 9 hónapot héderelni.

Na, az ilyeneknek fontos, hogy ki lehet-e hozni a hónapot teszemazt 900 dollárból, és nekik a lakókocsipark értelemszerűen drága. Sosem jártam az USÁ-ban, de a videóik alapján úgy tűnik, tetszőleges walmart-parkolóban találni ottéjszakázókat (mert a walmart ezt nem tiltja), és sokan próbálnak elvegyülni az egyszerű utcai parkolók között is (ehhez persze kisebb furgon kell: 'stealth van').

Sokuknak egyáltalán nincs villany/víz a kocsijában, hanem a gymbe járnak zuhanyozni, a mekibe meg kakálni. (Igen, ez szerintem is gáz.)

Van egy másik nagy réteg, aki nincs helyhez kötve, ők utazgatnak. Alighanem van egy bevett áramlása/köre ezeknek az rv-soknak, mint a költöző madaraknak, hogy mennek a jó idő után. Ők használnak lakókocsiparkokat, de hangulatosabb dolog egyszerűen csak megállni egy viewpointnál a parkolóban, és ott tölteni pár napot. Az áram megy napelemről/generátorról, úh mindig a víz a szűk keresztmetszet.

A harmadik fő típus (ahogy látom), a későközépkorúak meg a nyugdíjasok, jellemzően nagy 'class a' rv-kkel, és ők valóban lakókocsiparkban laknak.

Az én személyes preferenciám a középső csoport lenne. Komoly hívószó, ugye, az ún. 'szabadság', de én amúgy is elég szabad vagyok, hála a magasságos jó istennek, viszont nem akarok emberekkel találkozni. Úgyhogy gymben zuhanyzás, lakókocsipark, elvegyülés kizárva.

Sokat túrázunk a jobbik felemmel, és az idegeire megyek lassan, hogy mindig mondom a szebb dombtetőkön, hogy látod, mucika, lakhatnánk itt is. Meg nézd, ott a síkabb részen, megállnánk egy hétre, térerő van, nincs itt senki, csak a szél meg a füvek, hát nem lenne bitang jó? Mindig azt válaszolja: nem lenne, baromi szörnyű lenne, ha még egyszer szóba hozod, pofán verlek.

Szóval így, tudd-hogy-értsd helyzet.

Nyilván kellene néha találni lakókocsiparkot (és itt európában is vannak), hogy a kaka ki, tisztavíz be, de amúgy én nem szeretnék olyanokban maradni.

Ami pedig a youtube-hősöket illeti, én feltételezem, hogy ez téged nem érdekel annyira, de ha mégis, jelezd: belinkelek párat, akit én érdekesnek találtam.

2017.09.17. 00:34:55

@Mrs. Clayton:

"De Kampicsit ismerve sztem o vadkempingezni akar sem mint letelepedni. De lehet tevedek."

Nem tévedsz. :)

2017.09.17. 01:05:46

@Cascabel:

"Nem tudom, lattad e mar ezt a videot a YT-on, de ajanlom megnezni, ha mar annyira erdekel ez a tema. "

Igen-igen, ismerem, köszi.

Egyébként írtam most erre egy baromi lehangolót, de kitöröltem, mert nincs értelme. Pedig a cenzorom a másik szobában olvas gyanútlanul.

Látjátok, bízni kell a saját fejlődésünkben, nem lehetetlen (adg, hallod?). :)

adg 2017.09.17. 02:18:57

@Nagy kámpics: nem hallom, olvasom. Amugy well done, good effort mate, stb. :)
Ha igy folytatod, nem kell a cenzorod idejet a kommentjeidre pazarolni, helyette furodhet bundaban a webkamera elott, es egy-kettore osszejon az rv. Tehetsz bele egy jo nagy tartalyt, hogy ne legyen gond a viz, legyen eleg lehuzni a budit. :)
Olyan budi kellene, mint a vonaton, hogy a tolcser vegen latod az alant elterulo tajat. Kempingben mondjuk kevesbe praktikus.

DieNanny CH 2017.09.17. 07:55:19

@upgrade:

"de hidd el, csak az elso ket nap olyan viszketos, kenyelmetlen, a harmadik nap utan mar fel se tunik, hogy nem furodtel :-)."

Csak csínján a kipróbálásával.
Most hallottam, hogy otthon egy kis faluban, rüh-járvány van az oviban.
Mentek a gyerekek szeptember elején a szép, tiszta oviba, 1 héttel később be kellett zárni, hogy mindent fertőtleníthessenek.
5 nappal később kinyitottak - a szülők közben otthon kenték az egész családot az erre való krémmel, kimostak minden moshatót -, rá 2 napra meginr rühöt találtak.
Mert akár csak 1 család is elég, ahol nem törődnek a higiéniával...
:-(

2017.09.17. 08:16:07

@Nagy kámpics: @vityo az Istenkiraly:
Pont a mai hirekben olvastam, amit mar emlitettem is korabban az "urban nomad"-okrol (ket video is van benne):

Amid high housing prices, growing number of Metro Vancouver residents living in RVs
globalnews.ca/news/3750041/amid-high-housing-prices-growing-number-of-metro-vancouver-residents-living-in-rvs/

Ez pedig az un. "tiny house"-okrol szolo iras:
Tiny House Living Festival: See skoolies, other small shelters (photos)
www.oregonlive.com/hg/index.ssf/2017/09/tiny_house_living_fest_pdx_was.html
Oregon az utobbi evtizedek "hippi paradicsoma" California helyett.

"Sokuknak egyáltalán nincs villany/víz a kocsijában, hanem a gymbe járnak zuhanyozni, a mekibe meg kakálni. (Igen, ez szerintem is gáz.)"
Miert gaz? Oda is emberek jarnak, nem?:) En a munkahely mellett parkoltam honapokig, volt viz, WC, villany. Zuhanyozni public recreation centerekbe jartam, 7 dollar egy napra a belepo, uszoda, szauna, hot tube van, este 10-ig nyitva. Utolso oraban felaru a belepo. Nyugdijasnak allando kedvezmeny, 75% azt hiszem. Kell tobb?
Kulazni? Az 5 gallonos festekes vodrokre lehet kapni WC uloket:) Pontosan passzol, meg lehajthato fedele is van. Az ember kibeleli 3-4 plasic bag-gel es kesz. Egy load utan bekoti egyenkent a zsakokat es kidobja az elso szemettarolonal:) Mi ebben az ordongosseg? :) De vannak nagyon finnyasaknak un. bio toilet-ek, szagtalanok. Kornyezetvedelmi szempontbol mindketto kivalo, nem hasznal draga vizet:)
Tisztasag, furdes, nok, sex: voltam mar olyan "urinovel" aki furdes utan is olyan gorenyszagot arasztott, hogy reszegen bedobtam a laba koze egy 4 liter sor es paradicsomos kaposzta keverekebol szuletett "rokat", amikor "I went down for wondering" :(((
Egyenlore ennyit az "urban nomad"-okrol:)
Peace!
PS: Kampics Ur, keresem am a kepeket, de kb 10Tbyte-nyi archivumban nem egy konnyu feladat.

2017.09.17. 08:20:40

@DieNanny CH:
Kisasszony!:) Nem egyszer hetekig nem vetettuk le a ruhat a katonasagnal, meg sem volt semmi bajunk:) Hogy lehet az? Es meg csak nem is viszkedtunk:)
Peace!

2017.09.17. 08:29:56

@Nagy kámpics:
Ja, nem minden Walmartnal lehet am parkolni! Minket egy honapja hajtottak el Nelson, BC.-ben a Walmart parkolojabol - igaz, reggel - hogy estere nem szeretnenek minket ujra ott latni.
Amugy en akkor szeretek lakokocsiban lakni, amikor dolgozom, akkor is majustol oktoberig. Ugyanis rendkivul utalok vezetni varosban, kulonosen csucsforgalomban. Jobb es kenyelmesebb a melohelytol 5-50 m-re parkolni, szerintem. Vancouverben, Torontoban az epitezeseken dolgozok tobbsege 1-2 orat vezet meloba, kicsivel tobbet vissza.
Peace!

DieNanny CH 2017.09.17. 08:37:43

@Cascabel:

Hát, ez jókérdés. Tényleg nem tudom.

Főgebra 2017.09.17. 09:06:38

@DieNanny CH:
Nanny, unalmadban nézz utána a XIV Lajos korabeli higiénés szokásoknak, gyakorlatnak!
Vissza kerülnénk a csodálatos Napkirály korába, udvarába, egyfolytában hánynánk, mint a szökőkút!
Aztán még egy csavar: ha ők kerülnének hirtelenjében a XXI. századi Európába, ők ugyanígy lennének!

Minden kornak meg van az elfogadott szaga/illata.

Mrs. Clayton 2017.09.17. 09:48:25

@Nagy kámpics: na latod, ismerlek mar mint a rossz penzt. Na most en nem nezek semmilyen youtub videokat, igy fogalmam nincs az ilyen nomadkodasrol. Ellenben mifelen vannak ezek a traveller irek. Hat vegulis ok ezt csinaljak amit kb te szeretnel. Hogy ugy csak megallnak valahol. Amennyire en latom, ezzel az a gond, hogy az a valahol altalaban valakie, igy ok annyira nem orulnek neki es kihivjak a rendort, aki meg elhajtja oket a fenebe. Ezert sokszor bent a varosban egy kicsit nagyobb fuves teren allnak meg. Hat nem mondanam hogy ket gyartelep mellett olyan szupi lenne a kilatas. Egyebkent egyszer lattam hogy nekik van kinti wc-juk egy kulon satorban.
Meg amikor ugy ket hetig nekem is volt ez a koltozzunk ki lakokocsiba ket evre agymenesem, mert igy az egesz fizetesunket meg tudnank sporolni es az milyen jo lenne, akkor a ferjem rogton ezzel jott, hogy es hova tennem? Egyebkent Daventry elott, ez neked semmit se mond, de az ut mellett van egy piheno, na az tele van lakokocsikkal, kint a gazpalackok, meg vizesballonok hegyekben, tok romantikus, mar ha erted, hogy mire gondolok. Innen nem hajtjak el oket, szoval igy be vannak ok oda rendezkedve.
Egeyt kell megint ertsek Cassal, szerintem a tiny hazakat nezegesd, mondjuk annak is az a problemaja, hogy hova teszed. Persze ha van egy telked, haz nelkul, akkor egyszeru, de ny-europaban ez elegge valoszinutlen ugye.

Mrs. Clayton 2017.09.17. 09:53:40

@Cascabel: nalunk altalaban par ora ingyenes pl autopalya melletti pihenokben, vagy aruhazak parkolojaban, utana ilyen 60-70 fontokkal fenyegetnek, ha nem tartod be a szabalyt. Mondjuk mielott tullepned az idokeretet erdemes lecsekkolni, h a magan parkoloceg tenylegesen jogosult-e behajtani a potdijat, erre van egy orszagos adatbazis. Ha ott nincs fent a ceg, akkor maradhatsz mert a levelezgetesnel tobbet nem tudnak csinalni.

doktornoo 2017.09.17. 16:19:33

@Mrs. Clayton:

Jol mondta. Arra is kell.
Illetve nem kell, ha rondat akarsz, meg aminek par honap mulva nem lesz szep ele.

doktornoo 2017.09.17. 16:42:51

@Mrs. Clayton:
Telnyleg nem a halo meg az elvedo a nagy penz, ahogy geza mondja.
Mi most csinaltattuk meg az ablakok korul, ot ablakra par ezer volt. Gondolj bele, egy szal 2-3 meter es kabe otszaz forint.
Viszont napi huszezerert csinalta a komuves.
Szoval lehet, hogy le akarnak huzni, csak nem az elvedovel, hanem pl anyagkoltsegnek hazudjak a munkadijat.

2017.09.17. 16:53:40

@vityo az Istenkiraly:

Írtam egy kommentet, a sok link miatt valószínűleg spamként elakadt... ha digger megtalálja, esetleg átengedi.

Mrs. Clayton 2017.09.17. 17:11:44

@doktornoo: pontosan igy gondoltam en is, a masodik ismeros altal ajanlott komuves azt mondta h a munkadij 30 az anyag is 30, az elso komuves is 36-ot kert munkara de valahogy az elvedo meg a halo meg a tobbi lett 70

Mrs. Clayton 2017.09.17. 17:15:04

@doktornoo: egyebkent ilyen ez ha az ember nem figyel, a baratnomeknek van egy nyaraloja, amit mar jo sok eve epitgetnek, csinositgatnak, na most mindenki tudja a faluban h a ferje a doktor ur, igy nekik altalaban minden ketszer annyiba kerul
Par honapja mutattak, hogy milyen szep faluk lett 3 meter hosszan koztuk meg a szomszed kozt, mondta a baratnom, hogy 700 ezer forint volt
Egy sima tegla fal, ami olyan 1.8-2.0 meter magas.

2017.09.17. 17:21:23

@Cascabel:

"Tisztasag, furdes, nok, sex: voltam mar olyan "urinovel" aki furdes utan is olyan gorenyszagot arasztott, hogy reszegen bedobtam a laba koze egy 4 liter sor es paradicsomos kaposzta keverekebol szuletett "rokat", amikor "I went down for wondering" "

Na de látod ez az. Ez inkább negatív sztori, mint pozitív, nem?

"Miert gaz? Oda is emberek jarnak, nem?"

Hogy miért gáz?
Egyrészt azért gáz, mert másokra vagy utalva vele. Nyilván, se villany, se víz, se semmi nem MUSZÁJ, hogy legyen, de ez már csak egy lépésre van attól, hogy az ember felhúz egy papírkalyibát az örs vezér tér melletti kiserdőben, hogy home sweet home.

Én a csövességben nem látok romantikát még elméleti szinten sem (ha jól gondolom, te igen), ami pedig a gyakorlati megvalósulást illeti, az alapján, ahogy a városi csövesek meg a tengerparti hippik ki szoktak nézni, előbb-utóbb szakadt-büdös-ocsmány lesz tőle az ember, hiába van meg az elvi lehetősége, hogy minden nap zuhanyozzon a gymben. Ezt most kifejezetten nem rád írom, mert ha te jártál dolgozni, akkor feltételezem, hogy az észszerűség határain belül ápoltan tartottad magadat, de azért mégis, hála a jó istennek jelenleg ennél valamivel beljebb vagyok az életben.

És ugyanez a vödörbe kakálással. Lehet ezt csinálni, hogy egyszerű testi funkciónak tekintjük, aztán kész, de akkor eleve minek a vödör? Miért nem kakálunk oda bárhova? Vannak emberek, akik csinálják, nyilván kár akkor túlspilázni. És ha már környezetvédelem, ez a legtisztább megoldás nyilván. A végén felmarkoljuk, mint a kutyagumit, aztán kész. Most minden bántó él nélkül kérdezem, te ezt csinálod például? Ha nem, miért nem?

Nem tudom, egyedül laktál-e abban az rv-ban, nekem most a bnővel tök oké és intim és meghitt a kapcsolatom, de nem szeretném beemelni az életünkbe, hogy reggelente a 3 köbméter légtérben a vödörbe sz.runk. Nem mondod, hogy ez szerinted normális.

És mi van, ha facér az ember? Megismerkedsz valakivel, elmentek vacsorázni, utána netflix & chill, de hát a baj csak az, hogy este 10 elmúlt, a gym zárva van, figyelj babám, vizelj ebbe a bödönbe, én addig kimászok, levizelem a jobb első kereket, utána folytatjuk. Úgy lennék ezzel, ment woody allen a klubokkal, hogy még ha találok is nőt, aki ezt bevállalná velem, én azzal a nővel kösz, de nem.

És ezt megint csak nem rád kihegyezve mondom, mert írtad, hogy a meló miatt, átmenetileg satöbbi, és ahogy upgrade kollégával megbeszéltük, mindent ki lehet bírni, de hogy ezt hosszabb távon önként csinálja az ember, az nem csak hogy gáz szerintem, de egyenesen a leges-legalja mindennek.

Nagyon remélem, hogy nem volt bántó, amit írtam, mert nem annak szántam. Legfeljebb megegyezünk, hogy 'artistic difference' kettőnk között. Peace! :)

2017.09.17. 18:07:30

@Nagy kámpics:
:Na de látod ez az. Ez inkább negatív sztori, mint pozitív, nem?"
Hogy negativ e? Meg annal is negativabb:(
""Miert gaz? Oda is emberek jarnak, nem?""
En ezt a MacDonalds illemhelyere gondoltam vagy mas hasonlo public helyre. Bar volt olyan kozeposztalybol szarmazo baratnom, hogy fenyes nappal Vancouver belvarosaban setalva kepes volt egy back alley-ben elvegezni a dolgat, mivel hogy o public helyre be nem teszi a labat:) Volt haverom, akinek ilyen esetben haza kellett mennie, 5-10 km-rekrol is, mert o sem tudott dolgot vegezni, csak a sajat furdoszobajaban. Volt aposom meg a napilapot is kesztyuvel lapozgatva olvasta, mivel hogy a nyomdafestek mergezo:) Soroljam meg? Van am a tarsolyomban sok story, amiket az evek soran tapasztaltam, lattam. Van par haverom, aki borotvalja labat, mellkasat es nem is homo:) Tisztasagmanias. A lakasaba belepeskor le kellet vennem a cipomet, kozben olyan mocskos volt a szonyege, hogy a hanyinger kerulgetett mindig:(
Na, majd folytatom, most megyek a templomba misere. Amugy nincs semmi harag, kulonbozoek vagyunk. En minimalista vagyok, de nem akarom sem magamat, sem masokat megbotrankoztatni "intim" esetekben:)
Peace!
Majd ha visszjottem, irok hashajtokrol, azok hatasarol, stb. OK?:)

2017.09.17. 18:14:47

@Cascabel:
Meg mielott indulnak a templomba, azert megirom, hogy legkozelebbi "stealth cube van"-emben ha jacuzzi nem is, de furdokad biztosan lesz:)
Peace.

vityo az Istenkiraly · http://viktor-kalandor.blogspot.co.at/ 2017.09.17. 19:10:27

@Nagy kámpics: Addig küld at mailben...azt ugy is szereted...hatteranyagkent...:)))

2017.09.17. 19:34:26

@vityo az Istenkiraly:

"Kerlek tegyél be egy par linket...koszi"

OK. :)

Az én abszolút kedvenceim a technomadia. A videóik egyáltalán nem látványosak, viszont így élnek 10+ éve, és az életmódjuk sokban hasonlít az enyémre, és olyan dolgokat mondanak, amik teljesen igazak rám is, úh ha ebben jókat mondanak, akkor, gondolom, az rv-kkal kapcsolatban is.
Egy régi, böhöm busszal csapatták, de most nemrég lecserélték egy hajóra.

RV Boondocking Basics - Finding Spots, Conserving Water, Solar & Electricity
www.youtube.com/watch?v=pDTEC2ktcHA

Mennyibe kerül a van life, ha rámész a fillérb.szásra?
Nomadic Fanatic viszonylag ismert rv vlogger, egyáltalán nem szimpatikus, de szerintem (akaratán kívül) nagyon jól megmutatja, hogyan NE csinálja az ember ezt az életet.

How Much I Spend To Live In My RV
www.youtube.com/watch?v=sKRY6dR7Ae4

Még néhány:

Érdekes videó egy walmart-parkolóról éjszaka:
Stealth camper vs almost stealth vs sticking out like a sore thumb
www.youtube.com/watch?v=y5pi3sLRVZ0

Full-Time RV Parks A Mistake?
www.youtube.com/watch?v=rgx4JfCm1eg

SLAB CITY WE WEREN'T READY
www.youtube.com/watch?v=FRjonH6o9ds

5 Reasons I Regret Purchasing Our Class A Motorhome
www.youtube.com/watch?v=4DUz0OO1T2g

Van Life - Living in a Van is Hard!
www.youtube.com/watch?v=ZTJzuHQNZE4

Hogyan lehet áttelelni egy campervan-ben kanadában:
A Guy, a Girl, and a Campervan - 1 - Tour of the van we live in
www.youtube.com/watch?v=VJwFwqlz4g0

Mrs. Clayton 2017.09.17. 20:27:50

@Nagy kámpics: gyakorlatilag a srac meg a lany elmondta, hogy ki lehet birni kb par evet egy lakokocsiban ha muszaj, mert mondjuk ossze akarsz gyujteni x osszeget lakasra vagy masra, de ugy kulonben orokre egy nagy szar. Bocs de az elso part hallgatni se birtam, igy azt se tudom mirol vakeroltak. Az izzokrol azt hiszem volt szo. Mondjuk nem tudom mit ittak a video forgatasa alatt, de azt hiszem nem kolat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.17. 21:14:52

@vityo az Istenkiraly: Menjapicsába...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

blackhairlady 2017.09.17. 21:37:22

@Nagy kámpics: Ertem, koszi :) En nem nagyn nezek videokat, nagyon ritkan amit a fb-on megosztanak arra sem klikkelek ra legtobbszor csak ahogy a fb oldallejatsz, hang nelkul, de elhiszem enked :)
Mi sokat jarunk state parkokban, szinte mindenhol vannak ilyen hosszabb tavu letelepedok, kis feer kerites a lakokocsi korul, viragcserepek, szepen otthonossa teve a kornyezetuket. Ok allaitolag kapnak eleg nagy kedvezmenyt, nem a napi dijat fizetik amelyek altalab 15-30$ kozott mozog/ejszaka. De ahogy lattam, nekikmind volt valamilyen masik jarmuvuk, lehet, hogy meg dolgoztak is. Egyebkent a state es nemzeti parkok szivesen alkalmaznak olyan dolgozokat akik kozben ott is laknak, legtobbszor ingyen.
A Walmart valoban engedi a parkolast, a nagy nyari kethetes nyaralasunk alatt mi is 4x ott alltunk meg, egyetlen kivetel volt, Flagstaff AZ-ban, ami mar a Grand Canyon kapuja, na ott nem lehetett, es nem a Walmart hanem a varos tiltotta, mindenhol ott voltak a tablak, hogy bunti meg vontatas ha simliskedsz. Ennek ellenere sokan ott maradtak. Mii is itt terveztuk az ejszakat, aztan kereshettunk amsik helyet, a varos lakokocsi parkjai 100$-nal kezdodtek, gondolom ezert is volt tiltva, mert rontotta a bizniszt, mi egy ut melletti kamion parkoloban alltunk meg, nagyon romantikus volt :) Egy ejszaka viz rakapcsolodas nelkul egyebkent pont eleg , furdes, wc, keves mososgatas, eppen kitart a kovetkezo kempingig. Generator pedig van, aram ellatas megoldva.

blackhairlady 2017.09.17. 21:44:30

@Mrs. Clayton: Amikor mi epitkeztunk otthon, csak en mentem anyagert, en szereztem a szagembereket, mert egyebkent minde sokszorosaba kerult volna mer van annaka zamerikainak penze dogivel, meg tudja fizetni.

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2017.09.17. 22:39:37

Fázunk és félünk...
18 fok már csak a lakásban, de fűtés még mindig nincs...
Fázunk és rettegünk...

pulóvert veszek fel alváshoz :(

2017.09.17. 23:32:06

@diggerdriver:

Köszi!

@Mrs. Clayton:

"Bocs de az elso part hallgatni se birtam [..] Mondjuk nem tudom mit ittak a video forgatasa alatt, de azt hiszem nem kolat."

Haha, értem, miért mondod. És valóban, fel szoktak pattintani egy üveg bort, ezzel együtt sztem baromi okos dolgokat szoktak mondani. :)

@blackhairlady:

Értem, nincs hozzáfűznivalóm. :)

Milyen rv-val jártok? (Lehet, hogy már írtad itt, nem emlékszem, bocsánat.) Saját, bérelt?

2017.09.17. 23:37:38

@Mrs. Clayton:
Ha otthon elnek, orvosnak, ugyvednek en 2X-es munkabert szamolnek. Vallakozonak anyagi helyzetetol fuggoen, amit az altala vezetett kocsi es az altala lakott haz arabol allapitanák meg:) 1-3 napos privat munkakat nem csak en, de szakmabeli haverjaim is nagyon ritkan vallalunk itt, dupla oraberert sem eri meg. Ismerosnek, havernak ilyen aprobb, 1-3 napos munkakert - ha egyaltalan elvallalom - altalaban nem szamolok munkabert, de sok esetben meg anyagarat sem. Ellenben ingyen kávé nelkul el sem kezdem:) Lehet, hogy mar irtam, de volt egy esetem, ahol majdnem rafaztam erre: haverom mostohalanya kis divatuzletet nyitott Vancouver belvarosaban a teli olimpia alkalmabol es a falat nekem kellett rendbetenni. Az lany edesapja mar elkezdte, de mivel a szakmaja parkettas, nem tudta befejezni:) Olyan 3x6 oras melo volt. Gondoltam, ingyen megcsinalom, hagy oruljon a lany, meg hogy lassa, vannak "hulye, nem lenyulos magyarok" is:) Kulcsot kaptam az uzlethez, reggel 7-kor elkezdtem. 10 ora korul cigizek kinn, megall egy nyitott feher Mercedes, a lany vezetette. - Hoppa!! - mondom magamban. Mondom a lanynak, ha nem Mercivel jott volna, ingyen megcsinaltam volna a munkat, de igy x osszeget kenytelen leszek felszamolni. A lany csak nevet, mondja szamoljak 3 szor annyit, nem o fizeti, hanem a baratja, aki tele van penzzel:) Este "informalodtam" kicsit es kiderult, a barat orszagos hiru Hells Angels tag, ujsagok cimlapjan is szerepelt mar:) Par eve azert peldaul, mert ralottek, a haverja meg is halt. Most jon ki a bortonbol. Rendes, korrekt "uriember" volt, szo nelkul kiperkazta a 3X-os osszeget:)
Peace!

blackhairlady 2017.09.18. 03:19:07

@Nagy kámpics: Sajat, egy Dutchman. Raktam mar fel kepet ide, de majd megkresem ismet es berakom ide ha erdekel. De ha beirod a keresobe a nevet akkor nagyjabol latod hogy nez ki. Nem uj, azt hiszem 2010-es. Kenyelmes nagyon 2 embernek, de juniusban 2 hetet nayraltunk harman, a Grand Canyon, Yellowstone es mellett meg sok latnivalo, 7445 km-et mentunk 11 allamon keresztul, szuper kenyelmes volt, voltunk 101F-ben es 32-ben is, futes-hutes kivaloan mukodott. Amikor Walmart parkoloban alltunk meg akkor a generatort hasznlatuk a huto es a legkondi miatt.
Meg azt akartam irni a mult nap, hogy az is fontos egy lakokocsinal, hogy vizszintbe legyen amikor megallsz mert a hutoszekreny csak akkor mukodik, illetve mukodik egyebkent is csak tonkre mehet konnyen es ezer dollarokban merik az ilyen lakokocsis hutok arat.
Ha ajanlasz egy jobb kepfeltoltos oldalt akkor teszek fel nehany kepet (persze csak ha erdekel), mit hasznalni szoktam az egyiknel szexelos videok vannak a masik meg nem tolti be a kepet.

adg 2017.09.18. 04:48:45

@blackhairlady: a kocsi vizszintbe tudja magat allitani?
Vagy kezzel kell?

Főgebra 2017.09.18. 08:09:22

@blackhairlady:
A belinkelt három képfeltöltőt most próbáltam ki. Mindegyik működik, bár, hogy a messzi Ámerikából, hogy fog működni, azt csak az Óbudai Álmoskönyvben fogják megírni.
Nekem a legszimpatikusabb a "Coldline" akár kötegelt feltöltésre is alkalmas.
Próba, cseresznye!

pics.coldline.hu/
kepcsaszar.hu/
kepkezelo.com/

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2017.09.18. 08:49:06

@Horthy Miklós cselédje:
Hinta nagy tisztelettel meghívlak az új fórumra.
Vagyis,
GYEREKIAHÓRA

Mrs. Clayton 2017.09.18. 09:32:07

@Nagy kámpics: meg rosszabb, vorosbort inni vizespoharbol... bar ujabban divik ez a talp nelkuli borospohar, lehet h inkabb azt lattam a kezukben
Egyebkent nem emiatt, hanem vannak akcentusok, amit nem szeretek hallgatni, na meg a ket ember se volt szimpi. Egyebkent szerintem te ugy vagy ezzel a lakokocsizassal, mint az egyszeri internet nomad, aki azt hiszi, hogy lehet ket palmafa koze kifeszitett fuggoagybol a laptopon dolgozni. De szerintem ezt mar megbeszeltuk, csak ez a hasonlat ugy eszembe jutott.
@Cascabel: nekem meg sosem volt olyan sok penzem, hogy ne bantam volna, ha valamiert tobbet fizetek, mint amennyibe kerul
@blackhairlady: na igen, ezert is kizart, hogy a ferjem barmit is intezzen otthon, mondjuk itt se, mert nem az az intezkedos fajta

blackhairlady 2017.09.20. 16:00:51

@Főgebra: Koszonom szepen, meg fogom nezni oket, illetve az almos konyvet is atlapozom ha szukseges hozza, csak most egy kicsit idozavarba kerultem :)
süti beállítások módosítása