HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: www.youtube.com/watch?v=CeBzzs2-nTQ (2024.04.25. 20:36) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

NépSavazás...

2016.10.02. 19:15 diggerdriver

Az október 2-i népszavazás kérdése így szól:

„Akarja-e, hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését?”

 

Beszélgessünk el erről egy kicsit. Megmondom őszintén hogy hirtelen felindulásból írom ezt a posztot a szavazás napján. Még nem tudom a végeredményt és ez a poszt is csak a szavazás lezárulta után fog megjelenni.

Elöljáróban szeretném leszögezni hogy véleményem szerint a kérdés feltevése végtelenül aljas és tisztességtelen.

Mi a kérdés? 

NEM az a kérdés hogy akarják-e a magyar emberek migránsok betelepítését az Európai Unióból. Nem, nem ez a kérdés. A kérdés az hogy ahhoz hogy az EU migránsokat telepítsen magyarországra, kelljen-e az Országgyűlés hozzájárulása. Magyarul a kérdés azt sugallja hogy jelenleg csak és kizárólag a Fidesz garantálja a migránsok nélküli Magyarországot, de ha más párt kerül hatalomra az bizony szabad utat enged az EU garázdálkodásának. A következő választási kampánynak a fő kampányfogása ez a kérdés lesz. Fideszkormány migránsok nélkül vagy bárki más migránsokkal. Ez a csapda a kérdésben. Mi van ha valaki nem akar migránsokat, de Fideszkormányt sem? Na olyan opció nincs. Tessék szépen EGYÜTT megszavazni a kettőt, hatalmon tartani Orbánt és kész. Pofád lapos. Ez van ezt szeresd.

Tehát a VALÓDI kérdés az hogy akarsz-e Fideszkormányt továbbra is?

Na nem mintha lenne más lehetőség. Lehet ekézni, de szerintem a rendszerváltások utáni legjobb kormány a Bajnai kormány volt. A válságból kevesebb vérveszteséggel senki nem hozta volna ki az országot. Mára gyakorlatilag minden alkalmas vagy nem alkalmas jelöltből politikai hullát csinált a Fidesz. Tény, hogy az érintettek hathatós közreműködésével.

Visszatérve a népszavazásra, fel lehet tenni így a kérdést, viszont megvan ennek a veszélye is. Ha az EU szankciókat vezet be a magyar vétó miatt és elzárja a pénzcsapokat amiből jelenleg Magyarország él, akkor lesz probléma. Nincs kétségem felőle hogy Orbán lesz a legnagyobb migránssimogató és a felcsúti stadion is migránsmenhely lesz. Sőt Orbán az ágyába is befektet két szíriai menekült családot. Ahogy liberálisból konzervatív lesz valaki úgy idegengyűlölőből is lehet migránsbarát. 

Annak idején látva az MSZP-SZDSZ mérhetetlen töketlenkedését, amikor abban sem tudtak megegyezni hogy merre van az előre, azt mondtam hogy az országnak egy enyhe diktatúra is jobb mint a semmin vitatkozó egymás tökét szorongató pártok. Bejött. 

Az egész történet érdekekről szól. POLITIKAI érdekekről. A magyar szavazópolgárok azt hiszik a migránsok betelepítésére mondanak nemet.  Lószart mama...  

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr2311760405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taxomükke (UK) 2016.10.03. 08:56:13

Ez rovid lett.
Viszont igaz. Bajnaiek voltak messze a legjobb kormany, meghozza azert, mert nem nepszerusegre torekvo, populista, nagymagyarkodo tolvajokbol allt, hanem szakemberekbol.

soad1221 2016.10.03. 14:09:34

azzal vitatkoznék, hogy a fidesz csinált politikai hullát az ellenfeleiből. illetve nem is vitatkoznék, hanem egyszerűen azt gondolom mindenki más csinált saját magából politikai hullát, amit a fidesz látva, némi késéssel, de megerősített. A fidesz 2006-ban simán kikapott. Már lehetett borítékolni, hogy orbánnal nem fognak neki futni... csak aztán jött az ősz és onnantól már nem volt visszaút.

Szóval a szereplők lejáratását nem a fidesz tervezte meg ilyen szépen, hanem a szereplők basztál el ilyen nagyon.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.03. 14:20:32

@soad1221:
Részben egyetértek, mint írtam is vastagon benne voltak az áldozatok is, de például pont Bajnaival egyértelműen a Fidesz végzett.
Az öszödi beszéd is csak habverés volt, és még sorolhatnám.

soad1221 2016.10.03. 14:32:57

@Taxomükke (UK): ez a "szakember" dolog egy hülyeség. A kormányzás az politikai terep, azt politikusok végezzék, nincs ezzel gond. A Bajnai kormány nem attól volt "jó", mert szakemberek voltak, hanem attól, hogy nem volt politikai tétje. Akkor az állam a csőd szélén volt, kényszerpálya volt. Egy nagyon jó válságmenedzsment került az irányításhoz, de ilyen szempontból még az orbán kormány sem volt rossz az első 1-2 évben. Igen, akkor nagyon is szükséges lépések sorozatát kellett végrehajtani. Politikai téren csapnivaló volt akkor is, demagóg volt nem kérdés.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2016.10.03. 14:36:54

"Magyarul a kérdés azt sugallja hogy jelenleg csak és kizárólag a Fidesz garantálja a migránsok nélküli Magyarországot, de ha más párt kerül hatalomra az bizony szabad utat enged az EU garázdálkodásának"

Mármint a posztolónak sugallja ezt. Mindenki más értelmezheti a szöveget a saját jelentése szerint. A következtetés azért is fals mert a fidesz sosem állította, hogy teszem azt a Jobbik akár ellenzékként akár esetleges kormánypártként migránsokat akarna. A többi pártról meg most is tudni lehet az "európaiság" józan ész" meg nem tudom minek a jegyében.

2016.10.03. 14:40:07

@soad1221: Szakember nem a kormányba kell, hanem az azt kiszolgáló apparátusba. Bajnai ugyan olyan oligarcha, mint Simicska, Mészáros, Csányi, vagy Leisztinger.

soad1221 2016.10.03. 14:41:57

@diggerdriver: Bajnai nem volt demagóg, sosem tudott volna labdába rúgni, ha nincs a válság, és nem mond le a kormány. Ő egy eleve halott helyzetben vállalt el egy szerepet, abból politikailag jól kijönni nem lehetett.

Az öszödi beszéd szerintem nem a fidesz műve volt. 2 napig azt se tudták, hogy mit mondjanak, a teljes stábot felkészületlenül érte. Ja, hogy az adódott lehetőséget meglovagolják, amíg lehet?

Ezt bármelyik párt megtenné.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.03. 18:55:40

@soad1221: Azért ne becsüljük le Bajnait. Az nem úgy volt hogy "egy nagyon jó válságmenedzsment került az irányításhoz".
Azokat Bajnai választotta. A jó politikus nem ért semmihez csak ahhoz hogy tudja ki ért az adott témához legjobban. Ez a jó politikus ismérve.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.03. 18:57:37

@feritekeri: Kurvára nem így van. Bajnainak semmi köze a többi "úriemberhez".
Népszerű Fidesz álláspont de nem több. Lehet Bajnait ekézni de amit csinált azt jól csinálta. Fáj is ez a Fidesznek nagyon.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.03. 19:00:31

@soad1221: Igazad van. Bajnai a lehető legtöbbet hozta ki a helyzetből. Bárki más csinálja jobban fájt volna.

Az öszödi beszéddel semmi baj. Egy politikus KIMONDTA amit mindenki tud. Ennyi.
Persze hogy kihasználta a Fidesz. Fordított helyzetben az Maszop is kihasználta volna.
Az öszödi beszéddel egyetlen probléma volt. Nem nyilvánosan hangzott el.

2016.10.03. 19:35:08

@diggerdriver: Az Átlátszót nem a Fidesz üzemelteti.

atlatszo.hu/2012/10/15/kis-oligarchatarozo-bajnai-gordon/

És nem jól csinálta. Nem volt más lehetősége.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.03. 20:08:58

@feritekeri: Ja. Van olyan szinvonalas mint az Index, vagy a 444.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.03. 20:12:03

@flash.gordon:
Van egy rossz hírem. A kérdést csak egyféleképpen lehet értelmezni. De nyugodtan soroljál fel még néhány értelmezést, lássuk.
Viszont én is kérdeznék valamit.
A kérdés miért nem így szólt:
" Akarja-e ön hogy az Európai Unió migránsokat telepítsen Magyarországra?"
Várom a választ.

2016.10.03. 20:48:19

@diggerdriver: Ezt most meg sem hallottam.D

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2016.10.04. 07:52:09

@diggerdriver: A kérdés lényege, hogy akarják-e a magyarok , hogy az Európai Unió az Országgyűlés hozzájárulása nélkül is előírhassa nem magyar állampolgárok Magyarországra történő kötelező betelepítését? - Itt szó nincs arról, hogy ezt a fidesz garantálná.

Hogy miért nem azt a kérdést tették fel, amit te írtál nem tudom. Bár megjegyzem az utóbbi hónapok híreit elnézve a migráns mellett manapság a "gazdasági bevándorló" meg a "menekült" kifejezés is dívik. Tehát egy általánosabb kifejezés "nem magyar állampolgár" jobban lefedi ezt a kört.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 08:01:13

A valódi kérdés: fogja-e be a pofáját Brüsszel. 98 % szerint: fogja be.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 08:01:47

@Taxomükke (UK):

Bajnai egy mítosz, semmi különöset nem tett, aztán buktak.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 08:03:06

@soad1221:

Ígyy igaz. A szakértői kormány azt jelenti: POLITIKUSOK a tagjai.

2016.10.04. 08:09:44

@diggerdriver: Szólhatnál megint a feleségednek. Már egy órája írtam egy kommentet a mai Határátkelős poszthoz, de még nem jelent meg.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 08:18:49

@soad1221:

Az öszödi beszédet Gyurcsány szivárogtatta ki, csak elszámolta magát.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 08:22:31

@diggerdriver:

Bajnai olyan, mint Gyurcsány: jó helyen volt jó időpontban, s lehetősége volt legálisan lopni.

Az egyik dolog, amiért büszke vagyok apámra: ő ugyanilyen jó helyen volt, jó időben, mégis úgy döntött, kimarad a lopásból.

soad1221 2016.10.04. 08:56:21

@bircaman maxval szerkesztő: ezt én nem tudom, de részben érdekében állhatott, illetve nem érte váratlanul a dolog. Ez még nem jelenti, hogy feltétlen ő volt, mert másnak is érdekében állt, csak más miatt. De az jól látható volt, hogy a fidesz kommunikáció teljesen meg volt zavarodva, 2 napig egyetlen értelemes mondatot nem tudtak kinyögni, márpedig ha ők tették volna, akkor értelemszerűen fel is lettek volna készülve erre...

soad1221 2016.10.04. 08:57:56

@bircaman maxval szerkesztő: nem, nem buktak, ők egy előre meghatározott ideig, előre meghatározott céllal végezték el, amit el kellett, és ezt végig is vitték. Se több, se kevesebb. Mondom, klasszikus válságmenedzsment, nagyjából nulla politizálással.

soad1221 2016.10.04. 09:00:12

@diggerdriver: hogy bárki más, hogyan tette volna nem tudom, szerintem más is pont ugyanezt hajtotta volna végre, max több ideológia és több politikai körítéssel. De a gazdasági lépések, megszorítások szerintem nagyjából ugyanezek lettek volna, az államcsőd szélén táncolt azért akkor az ország... vagy legalábbis közel volt, erről egészen pontosat úgysem fogunk tudni.

soad1221 2016.10.04. 09:06:27

@diggerdriver: ja még annyi, hogy de az őszödi beszéddel nagyon nagy gond volt. Mégpedig az, hogy minden szava igaz volt. Nyilván nem maga a beszéd az, ami ilyenné tette az országot, de azért lett ilyen jelképes, mert ez lett a 25 év csúcspontja, ezzel az egy beszéddel sikerült a teljes rendszerváltás utáni időszakot összefoglalni, hogy egy alapvetően nagyon jó és reményteljes folyamatot hogyan sikerült 25 év alatt módszeresen elbaszni.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 09:15:18

@soad1221:

Másra számított Gyurcsány. Ez eleve az ő magánakciója volt, nem a párté.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.04. 11:13:00

@bircaman maxval szerkesztő:
Igen, pontosan ez lett volna a kérdés az Országgyűlés belekeverése nélkül.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.04. 11:15:12

@bircaman maxval szerkesztő:
Na látod amit írtál az a legnagyobb dícséret Bajnainak.
Úgy tette amit tett hogy nem is tudsz róla. Igazad van.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.04. 11:17:02

@bircaman maxval szerkesztő:
Akkor hibázott. Az Országgyűlésben kellett volna elmondania.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.04. 11:19:09

@bircaman maxval szerkesztő:
Ugyanmár, ez bármelyik kormányról, kormányfőről elmondható. Talán a mostanira ez nem áll?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.10.04. 11:21:42

@soad1221:
Teljesen igazad van de nekem és sok másnak ez nem gond.
Tudtuk.

soad1221 2016.10.04. 12:14:03

@diggerdriver: már mi? a folyamat vagy a beszéd? A beszéd csak egy jelkép lett. És igen azért, lett jelkép, mert ez is egy sunyi módon nyilvánossá vált beszéd lett. Ha az országgyűlésben mondja el (nyilván kissé más szóhasználattal, hogy ebbe se lehessen belekapaszkodni), akkor egészen más lett volna a hatása. Ez nem hiba volt, hanem politikai öngyilkosság, teljesen természetes módon innen az a személy egy politikai hulla. Az is lett, a kormányzás is lebénult a következő 2,5-3 évre. orbánék meg logikusan annyiszor rúgtak bele a hullába, amennyiszer csak bírtak azért, hogy még egy kicsit is élőnek tűnjön...

A folyamat annál is inkább gond.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 12:29:45

@diggerdriver:

Nem, ez csak Gyurcsányra és Bajnaira igaz.

Horn, Antall, Orbán, Medgyessy nem lettek gazdagok a privatizációs rablásból.

Medgyessy - fizetésból élt, majd kapott pár korrupciós megbízást.

Horn, Orbán - csak korrupciós pénzek.

Antall - ő meg meg se gazdagodott a politikából.

soad1221 2016.10.04. 12:58:52

@bircaman maxval szerkesztő: ez igaz, de attól még a Bajnai és a Gyurcsány kormány nem összehasonlítható...

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 13:20:04

@soad1221:

Persze, hiszen Bajnai eleve ideiglenesnek szánta az egészet. Ő azért lett, hogy megpróbálja elkerülni az MSZP totális bukását. S ez nem sikerült neki.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.04. 13:22:02

@diggerdriver:

Ami jogilag nem lopás, de a valóságban az.

Pl.
- piaci erőfölény kihasználása,
- más kényszerhelyzetével visszaélés,
- igazságtalan jogszabállyal élés,
- stb.
süti beállítások módosítása