HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • tanyasi értelmiségi: Itt még olvasható Kónya Endre írása: pecsaktual.hu/balhe/megszolalt-k-endre-es-leirta-a-sajat-ver... (2024.02.17. 19:24) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Proli? Igen az

2018.05.14. 21:11 diggerdriver

Sokszor mondták már hogy nem vagyok proli. Való igaz ennek a szónak az eredeti jelentése megváltozott az utóbbi időben.  Nézzük mi volt az eredeti meghatározás. A Wikipédia szerint:

"proletariátus (a latin proles, am. „utód” szóból) a kapitalizmus egyik alapvető társadalmi osztálya. Tagjai a proletárok, vagy rövid, gyakran dehonesztáló megnevezéssel „prolik”. Eredeti meghatározás szerint a proletárok azok az emberek, akik nem rendelkeznek termelési eszközzel, így munkaerejük eladásából, bérmunkából élnek."

Azt hiszem a fenti meghatározás tökéletesen illik rám. Nézzük Marx és Engels véleményét:

"A proletárok vagyonnal nem rendelkeznek és munkaerejüket eladva, az annak ellenértékeként kapott jövedelemből élnek. Napjainkban a proletár szót néha alacsony társadalmi státuszú vagy a „munkásosztályhoz” tartozó személyekre alkalmazzák. A marxi elmélet szerint viszont a proletariátushoz való tartozás nem függ az adott személy jövedelmi viszonyaitól vagy munkájának konkrét tartalmától, hanem tevékenységének bérmunka jellege a döntő."

Talált. Ez is én vagyok. Mi a probléma?  Maradjunk annyiban hogy semmi baj nincs a proli meghatározással. ez a poszt viszont nem erről szól. Csinálom ezt az írott blogot de van nekem egy videóblogom is. ezidáig közel 550 videóm van feltöltve a Youtube-ra amik szinte teljes egészében a munkámról szólnak. Jelen pillanatban 2250 ember van feliratkozva a csatornámra és minden videómat legalább ezren megnézik.Egy nagyon jó társaság jött ott össze és sok jó ötletet kaptam mivel egészítsem ki az ottani jelenlétemet. Arra gondoltam hogy mi lenne ha videóra mondanám az életem. A gyerekkortól a jelenig sok sztorival, de ugyanakkor sok komoly gondolattal is. Bemutatnám milyen egy proli élete. Eddigi életem felét, a gyerekkoromat a fiatalságomat a Kádár korban éltem meg. Ha úgy tetszik a Kádár korban szocializálódtam annak minden előnyével és minden hátrányával, kitanulva minden simlijét ügyeskedését és a megélhetéshez szükséges rafinériákat.

Szóval belevágtam ebbe és össze is jött rengeteg videó, összességében majdnem tíz órányi anyag. Sokáig gondolkodtam hogy egyenként tegyem fel ide minden részt egy posztba vagy az egészet ömlesszem rá a nézőre egyetlen posztban. Végül az utóbbi mellett döntöttem. A videókban van egy idővonal de a sztorik nem követik ezt. Ahogy eszembe jutottak úgy rögzítettem őket. Valamint az időrendet néha megszakítják személyesebb vagy bensőségesebb videók amikről úgy gondoltam hogy helyük van ott. Az egész sorozat nem más mint egy "Ülök és mesélek" monológ.

Aki kíváncsi egy proli életére az fogadja szeretettel ezt az önéletrajzot. Rengeteg sztorival, komoly gondolatokkal ez egy ember élete. "Élj úgy hogy mikor lepereg életed filmje érdemes legyen végignézni."

Az első rész az a családi háttérről a gyerekkorról a pályakezdésről szól. Itt ragadom meg az alkalmat hogy egy elhangzó hibámért elnézést kérjek. Albert Flóriánt az Aranycsapat kapusaként említem míg aztán felvilágosítottak hogy se nem az Aranycsapatban játszott se nem kapus volt. Az én hibám, bocsánat.

Következő rész színtiszta sztorizás a Gazdagréti lakótelep építésén töltött időből. Illető hölgy neve közben eszembe jutott, Csillának hívták. Nem, nem azért emlékszem rá harminc év távlatából.:)))))

A harmadik videó a honvédségről szól. Egy évet voltam katona mert két gyerekesként fél évvel korábban leszerelhettem. 1986 februárjában bevonultam és 1987 februárjában leszereltem. Azért mondom ezt az időpontot mert Magyarország biztonsága az utóbbi fél évezredben, ebben az egy évben volt garantálva. :))))))))))))))))

Itt pedig megemlékezek mestereimről valamint arról hogyan tanultam meg egy olyan géppel dolgozni amivel az elkövetkező húsz évet harcoltuk végig.A videó vége egy kicsit elharapott de én sem csinálhatok mindent tökéletesre.:)))))))))))))))

Ez az epizód néhány szóban érinti a rendszerváltást valamint olyan sztorik hangzanak el amik úgymond csókos munkában estek meg ami azt jelenti hogy főnököknek, műszaki ellenőröknek dolgoztam ingyen "pusziért".:)))))))))))

Válás, újrakezdés, új kapcsolat, Munkahelyváltás még csak otthon aztán a második munkahely meghozta az elhatározást. Menni kell.

Újrakezdés idegenben talpraállás, moralizálás sztorikkal fűszerezve.

Ez megint egy sztorizós rész amiben megemlékezek rég meghalt jóbarátomról Elek Gabiról.

Ez a videó pedig egy mérföldkő. Ebben ledöntöm a saját magamról felállított bálványt és megmutatom a proli negatív oldalát is. Ebben kiderül hogy nem vagyok szent, sőt közelebb állok az Antikrisztushoz. Ez is én vagyok.

Megint sztorizás Elek úrról, a robbantósokról és bemutatom az építőipar romboló ágát.

Megint sztorik, valamint a nyugati és keleti gépek összehasonlítása.

Most pedig megszakítom a sztorik végeláthatatlan folyamát és komolyra fordítom a szót. Ez egy nagyon bensőséges személyes vallomás. Érdemes egy kicsit elgondolkodni rajta.

Akkor egy kicsit oldjuk fel a szomorúságot néhány sztorival.

Sztorik, és jótanácsok hogyan kell a gépkezelést megtanulni.

Ez pedig a disznóvágásokról családi összeröffenésekről szól.

Itt akár be is fejezhetném. Így zajlik egy proli élet. Ha összegyűlik némi sztoriadag akkor folytatom.

Köszönöm hogy elolvastátok hogy megnéztétek.

118 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr9013916346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fordulo_bogyo 2018.05.15. 01:34:36

En maradok az irott szovegeknel, azokat nagyon szeretem, es elvezettel olvasom.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 06:21:08

Sokan ma, tévesen, azt hiszik, már nincsenek prolik.

Pedig sose volt annyi, mint ma. Minden munkavállaló, aki egy tőkésnek csinál profitot, az bizony az.

Marx csak a legalsó réteget zárta ki, a lumpenprolikat, akik nem dolgoznak, vagy tisztességtelen munkát végeznek.

Ma viszont a legfelső réteget is kizárni, a többmilliós fizetésű topmenedzsereket, akik formailag nem tőkések ugyan, de valójábna a tőkés helyett irányítanak.

tanato 2018.05.15. 06:39:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: 2002, választások után:A FIdesz hívők egyöntetűen az un."panelprolikat" kárhoztatták amiatt hogy Bukott a kormány /igaz hajszálakkal/és Medgyesy alakíthatott MSZP rezsimet.Azt mondták,könnyű őket megvezetni a volt Kádáristáknak,ezért szavaztak oda.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 06:47:11

@tanato:

Így igaz.

S ezért vesztettek 2006-ban is. Aztán jött Habony, aki elmagyarázta: az emberek hibáztatásával nem lehet választást nyerni.

A ballibek ezt mostanáig nem értek, most is bőszen parasztoznak, cigányoznak, bunkóznak.

tanato 2018.05.15. 07:54:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ki a proli?A lakótelepi másfél szobában lakó ált. iskolai rajztanár az ugye burzsuj,a 150 nm2-es kertes házban lakó karosszérialakatos aki 10szeresét keresi a tanárénak az meg a proli?
Csak az ért mert az egyik fúr farag kalapál a másik meg oktat?
Ez a Kádár rendszer ideológiájára emlékeztet engem.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.15. 07:57:04

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Pontosan erről van szó.
Akkor Budapest verte meg a Fideszt, és őket hibáztatták jött a panelprolizás.
Aztán 2006 után tanultak belőle.
Az ellenzék nem tanult ezért most a vidéki ember lebunkózásával biztosították Orbán következő győzelmét.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.15. 08:02:02

@tanato:
Talán úgy határoznám meg hogy aki nem szellemi terméket bocsájt áruba.
Most már csak a szellemi munka fogalmát kéne meghatározni.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.15. 08:05:26

@tanato:
Például egy titkárnő szellemi munkát végez. Egy sofőr nem. Fizikailag egyik sem dolgozik többet a másiknál.

Nehéz ezt meghatározni.

tanato 2018.05.15. 08:44:11

@diggerdriver: Na erről van szó pontosan, aproletár fogalmát lehetetlen meghatározni a mai világban.Régebben egyszerű volt,szegény fizikai dolgozó,főleg gyári munkás,aki ideológiailag is akommunista eszmék iránt vonzódik.Meg van a gazdag tőkés aki kizsákmányolja őket.Persze a nem túl gazdag szellemi dolgozókat akkor sem tudták a kommunista ideológusok sehová sem sorolni.Igencsak darabos volt a beosztás akkor is 100 éve.

tanato 2018.05.15. 08:49:09

@diggerdriver: Az ellenzéknak annyi,most jön az utolsó lépés a Jobbik kettéhasítása,Toroczkai vonalra meg Vonáéra.Ennek bekövetkezte után,kész a politika, időtlen időkre beáll az egypártrendszer.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 09:03:08

@tanato:

PR-szakemberként teljhatalmat kapott Orbántól, s tisztán politikamentes alapon átformálta a kampányt, csak azt nézve: mi hatásos és mi nem az?

2006 után hirtelen vége lett a prolizásnak a Fidesznél, sőt pont ellenkezőleg: be lett mutatva, hogy ballib "bankárkormány" az egyszerű kisembereket sanyargatja.

Tehát a lenézett "buta panelproliból" hirtelen "elnyomott kisember" lett, akivel szolidárisak vagyunk.

Ez volt az első mozdulat a hagyományos liberális-konzervatív eszmerendtől a populizmus felé.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 09:05:49

@tanato:

Mindenki proli, aki bérmunkából él. Sőt még saját munkájából élő egyéni kisvállalkozó is ide számít.

A proli nem azonos a szegénységgel. Vannak jómodú prolik is, pl. egy középszintű bankalkalmazott. S sok mélyszegény meg nem proli, hanem lumpen. Orbánék közmunka programja pont ezért jó lépés: sok umpent elindított a prolivá emelkedés útján.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 09:08:33

@diggerdriver:

Komolyan nem értem a ballibeket. Ennyire ne lenne pénzük egy PR-szakemberre?

Most a harmadik bukásuk után is elkezdték nyomta TELJESEN UGYANAZT a szöveget, mint amit előtte.

Szerintem alapvetően Gyurcsány a hibás, aki elhitte magáról, hogy mindenhez a legjobban ért. Orbán bezzeg sose hitte ezt magáról, van egy rakás szakértője, akikre hallgat, mert tudja jól: hiába profi politikus, sok dologhoz mégse ért.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 09:11:36

@tanato:

A Fidesz vége akkor jön el, ha eltűnik a ballibaizmus.

Már most se lett volna fideszes kétharmad, ha az ellenzék csak az LMP és a Jobbik lett volna. Sokan csak azért szavaznak a Fideszre, mert félnek egy újabb ballib kormányzástól.

tanato 2018.05.15. 09:25:02

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A fidesznek max. akkor lesz vége ha egy idő múlva a vezetők összevesznek a koncon,főleg ha a konc egy idő múlva megkevesbedik.Egy állampárt, szemben 8-10 törpepárttal akik egy része tégla meg személyes ambíciókat hajszoló kollaboráns,egyértelmű az eredmény.Ha így marad el sem megyek szavazni,értelmetlen.

tanato 2018.05.15. 09:26:27

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A szegényebb tanár meg ÖK.ügyintéző is proli?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 09:41:48

@tanato:

Ez nem lejhetséges,a Fidesz egyetlen valós vezetője Orbán, ő meg nem fog saját magával összeveszni. S még a konc elosztása is egyedül Orbán előjoga.

Ez nem olyan, mint a ballib korrupció, ahol bárki szabadon ellophat bármit.

tanato 2018.05.15. 09:50:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ha valaki kegyvesztetté válik besértődik,lásd Simicska vagy Lázár

tanato 2018.05.15. 09:52:05

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: PL.Győrben az Audinál a milliós bérű főmérnök az proli?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 10:24:39

@tanato:

Orbán pont ezért sose rúg ki senkit, megalázó módon. Akit levált, annak ad más helyet, ez tompítja a sértődöttséget. Ebben követi a liberális demokráciák bevett módszeret: csak nagyon nagyon kirívó esetben lehet totálisan bukni.

S Orbán ezt a politikai ellenfeleivel is betartja: valószínűleg számtalan bioznytíéka van ballib személyek ellen, de soha senkit se juttat börtönbe.

Továbbá, látható, hogy sose von be senkit olyan disznóságba, amiből a bevont személy nem szerez hasznot. Így aztán a bveont személy akkor se leplez le semmit, ha megromlott a viszonya. Lásd erre Simicska példáját, nem tudott semmi komoly leleplezést csinálni, pedig biztos lett volna mit, csak hét ezzel saját magát is leleplezné.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 10:27:13

@tanato:

Igen, proletárarisztrokrácia.

Marx azokat nevezte proliarisztokratáknak, akik személyesen érdekeltek a tőkés profitjának növelésében.

Szerintem csak a topmenedzserek nem tartoznak ide, akik jellemzően már részedésből élnek, nem bérből.

tanato 2018.05.15. 10:57:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ügyes politikus az biztos,de az egypártrendszernél elébb utóbb kibuknak a belső ellentétrek.

tanato 2018.05.15. 12:40:43

Az úgy van hogy én is alakíthatok kamupártot,viszont az ország dolgaiba csak egy párt szólhat bele érdemben,pontosabban egy ember.Papíron több ténylegesen egy.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.15. 12:47:57

@tanato:
Ok. Mi gátolja a szavazópolgárokat hogy ezen változtassanak?

tanato 2018.05.15. 13:09:38

@diggerdriver: Nincs kire szavazzon,egy állampárt 8 törpepárt,nincs tovább,az ellenzéki pártok cserbenhagyták a szavazóikat.AMíg ez a felállás marad értelmetlen elmenni egyáltalán szavazni egy váltást óhajtó polgárnak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 16:51:35

@tanato:

S mi akadályozza az embereket, hogy bármelyik pártra szavazzanak?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.15. 16:52:39

@tanato:

Az elleznékben 3 eltérő irány van, ezek összeférhetetlenek eleve.

tanato 2018.05.15. 17:28:09

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Szavazni szavazhatnak,csak értelme nincsen ha A 8 TÖRPE KÜLÖNBÖZŐ OKOKBÓL NEM TUD összefogni,közös jelöltet indítani.

Virago_1000 2018.05.15. 18:27:05

2@tanato: " utolsó lépés a Jobbik kettéhasítása,Toroczkai vonalra meg Vonáéra.Ennek bekövetkezte után,kész a politika, időtlen időkre beáll az egypártrendszer"

- ez miert baj? Ha a gazdasag viragzik, van munka es kenyer?
Egyebkent az fkgpt is felszalamiztak, szoval ismert a technika.

tanato 2018.05.15. 19:09:29

@Virago_1000: Meg a KDNP-t is,ami most ezen a néven fut az nem az aminek tűnik.
De az igaz ha az életszínvonal nem fog nagyot esni, lehet bármely kormány azt tolerálni fogják.Főleg ha még a szabad kivándorlás is megmarad/még ha ANgliát jövőre ki is húzzuk a listáról/

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.15. 19:15:15

@Virago_1000: @tanato:
Erről ugatok már régen Maxnak is hogy a lőtéri kutyt nem érdekli hogy liberális vagy akár fasisztabolsevik párt kormányoz, ha van munka és van kenyér. Ha a libsik adnak munkát és kenyeret arra szavaznak, ha a Fidesz akkor arra. Maxnak a hülyesége ez a "nemszavaznakazemberekalballibákra" faszság. Persze hogy nem mert leszerepeltek mert már nem tudnak sem ígérni sem adni semmit. Na de nem azért nem szavaznak rájuk mert libsik hanem mert nem tudnak adni. Mikor tudtak, például 2006-ban akkor rájuk szavaztak.

2018.05.15. 20:03:53

London, a Magyarorszagon csalodott es meg nem ertett zsenik utolso mentsvara:
index.hu/kulfold/szevasztok/2018/05/14/kulfoldi_munkavallalas_london_beilleszkedes_siker_nehezseg/
Peace! Vilag proletarjai egyesuljetek! (Londonban) :)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 06:16:53

@diggerdriver:

"Ha a libsik adnak munkát és kenyeret arra szavaznak, ha a Fidesz akkor arra. Maxnak a hülyesége ez a "nemszavaznakazemberekalballibákra" faszság. Persze hogy nem mert leszerepeltek mert már nem tudnak sem ígérni sem adni semmit. Na de nem azért nem szavaznak rájuk mert libsik hanem mert nem tudnak adni."

Én se mondok mást. Talán 10 % szavaz ideológiai alapon. 90 % meg konkrét ügyek alapján.

tanato 2018.05.16. 07:00:03

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Összefognának ha komolyan gondolnák az ellenzékiséget,de nem gondolják komolyan láthatólag más gondolataiak vannak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 08:46:18

@tanato:

Vedd észre, "ellenzékiség" nevű politikai eszme nem létezik.

tanato 2018.05.16. 10:17:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Van viszont megélhetési ellenzéki politikus bőven a Tisztelt Házban.

tanato 2018.05.16. 11:22:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Aki mondjuk nem a saját egyéni céljai miatt foglalja a helyet hanem megpróbál tenni a szimpatizánsaiért,szavazóiért.Jelen esetben mondjuk az elvárás az összefogás lett volna.

tanato 2018.05.16. 11:25:52

index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/05/16/zavecz_felmeres_valasztasok_utan_kozvelemeny-kutatas_fidesz_ketharmad_migransozas/
Pont mint a cikkben,mondom ha így marad 8-10 törpe párt egy állampárttal szemben én sem fogok elmenni 4 év múlva.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 11:59:05

@tanato:

Sokszor elmondtam: nem lehet összefogni, ha az elképzelések ellentétesek.

tanato 2018.05.16. 12:30:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ebben van igazság,de a választók másképpen gondolták,gondolják.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 13:04:29

@tanato:

Ha másképp gondolták volna, leszavaztak volna tömegesen a Jobbikra mint a legesélyesebb ellenzéki erőre.

Azaz a választók SE gondolták ezt komolyan.

tanato 2018.05.16. 14:00:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az meg is történt csak még így is nagyon megoszlottak a szavazatok,na meg a Jobbik is sáros,túl nagy volt az öntüdat,hogy egyedül is megy.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 14:03:46

@tanato:

A Jobbik fele annyi szavazatot se kapott volna, ha összefogott volna. Ebben az esetben a jobbikosok fele a Fideszre szavazott volna.

Egy totális ellenzéki összefpgás a Fidesznek segített volna.

2018.05.16. 14:23:05

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Vona "testver" es a Jobbik nem talalta es talalja helyet az ideologiak utvesztojeben avagy Aleksander Dugin "elvtars" is tevedhet:
www.4pt.su/hu/content/birodalom-epul-nyugattal-szemben
Interjú Aleksandr Dugin professzorral, orosz filozófussal, szociológussal és politológussal, aki a Nemzetközi Eurázsiai Mozgalom vezetője és az eurázsianizmus ideológiájának egyik alap gondolkodója
"- Már többször találkozott a Jobbik elnökével. Hogyan értékeli a párt tevékenységét? A Jobbik a nagy európai pártok közül talán a legszívélyesebb viszonyt ápolja Oroszországgal és Törökországgal. Ön szerint mik a perspektívái egy ilyen külpolitikának?
- Úgy gondolom, ez egy rendkívül ígéretes párt a jövőre nézve. A mai világban a politika nem más, mint egy szemétdomb. Ezzel szemben a Jobbiknak és vezetőjének reális filozófiai és geopolitikai horizontjai vannak. Jelenleg elengedhetetlen, hogy egy pártnak értékei legyenek, és nekik ezek megvannak. Ráadásul ezek olyan helyes értékek, mint a tradíció, a szakrális tudás, az igazságosság, az etnosz, kultúra, vagy a nem korlátolt geopolitika, tagadva a nihilista liberalizmust és az amerikai hegemónia pénzügyi diktatúráját. A párt elnöke, Vona Gábor egy fiatal és intellektuális vezető, illetve a párt vezetősége is erősen ideológiailag motivált emberekből áll. Senkitől és semmitől sem szabad félni, csak menni előre!"
Peace and Vilag Proletarjai Egyesuljetek! :)

tanato 2018.05.16. 15:29:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ebben nem vagyok biztos,ha összefogott volna leht többet is kap más pártok híveitől is,akik váltani szerettek volna.

2018.05.16. 15:44:22

@diggerdriver:
"Ez egy barom..."
Szerintem mind a ketto az. Az elvtars es a testver is.:)
De mondd, ki nem barom a mai vilagban? Ugy a jolet mint a nyomor elveszi az emberek nagy reszenek a jozan paraszti (es proletar) eszet. :( Az ertelmisegnek sose volt.:)
Peace!
Ui: ha valszatani kellene, nekem a francia Guillaume Faye fele Eurosiberiai Federacio jobban bejon, mint a Dugin fele Eurázsiai Unió. :)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 16:05:35

@tanato:

BG titokban a magyar álláspontot támogtaja, csak az itteni kormány nem meri ezt nyíltan képviselni.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.16. 19:53:42

@tanato:

Igen. Ismerem mind a közvéleményt, mind a kormánypárt módszereit.

2018.05.17. 09:51:45

@Konni:
"Ugy a jolet, mint a nyomor elveszi az emberek nagy reszenek a jozan paraszti (es proletar) eszet. :("
Elo pelda erre egy tegnapi hir a libsi kanadabol:
bc.ctvnews.ca/woman-arrested-after-feces-throwing-incident-at-tim-hortons-1.3932604
Woman arrested after feces-throwing incident at Tim Hortons *
(az alabbi video csak eros idegzetueknek illetve fogyokurazoknak, kajalas elott es utan allok felejtsek el)
www.liveleak.com/ ... (akit erdekel es bator, itt rakereshet es megnezheti a xardobalas reszleteit)
Irate lady takes a shit in Tim Horton's (Langley, BC), flings it at staff
No comment. :(
* a Tim Hortons a kanadai prolik kavezoja, a latottak utan nem teszem be tobbe a labam oda, pedig amikor meloztam, napjaban 2x is beugrottam kaveert.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 12:32:11

@Quercus a favágó:

Gyakorlatilag azt mondja: a helyére lett téve egy réteg, mely lenézte a társadalmat, s közben eddig szentül hitte, született joga mindent uralni. S most meg vannak döbbenve, hogy az emberek leszarják vélt sérelmeiket. S még jobban megdöbbenek azon, hogy már "Európa" se segít nekik.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.17. 12:33:50

@Quercus a favágó:

S azt írja: "újabb és újabb fővárosi tüntetések helyett alulról szerveződő népi–baloldali tömegmozgalomra van szükség", de nem teszi hozzá: ez éppen a ballibeket söpörné el.

Ezért van tévúton az egész Új Egyenlőség, ezt nem meri kimondani nyíltan.

tanato 2018.05.18. 11:26:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Érdekes cikk de én valóságpárti vagyok nem tanulmánypárti,így majd akkor leszek meggyőzve,ha az olyan időközi válaSZTÁSOKON ahol egy Fidesz ellenében egy ellenzéki jelölt indul és nagyot bukik és ez sorozatban így lesz,akkor totál elhiszem a tanulmányban foglaltakat.
HMvhely n nem ezt muatatta,majd lássuk a többit is.Mindig lesznek időközi váklasztások,betegség ,haláleset stb,.miatt.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 11:45:46

@tanato:

Ott egy nem pártjelölt indult, vedd észre. Azaz jelentősen más helyzet.

tanato 2018.05.18. 13:23:42

@maxval birca szürke balkáni proletár: Én erre azt mondom várjunk meg egy két időközit,lesz e olyan köztük ahol egy egy ellenében indul,utána visszatérünk a témára.PL. legközelebb Józsefváros júliusban.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 13:30:56

@tanato:

Az idpki9zken nem mérhető le az általános hangulat.

A Fidesz mind a 3 időközi parlamenti választást elvesztette 2014-2018 között.

tanato 2018.05.18. 13:40:23

@maxval birca szürke balkáni proletár: Na hát ha most mind megnyeri,hisz növelte a szavazóik számát.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 13:45:51

@tanato:

Nem biztos. Az időközikre keveesebb ember megy el, s látható most már, a magasabb részvétel kedvez a Fidesznek, nem a kis részvétel. Szóval egy kis részvétel esetében esélyesebb az ellenzék.

tanato 2018.05.18. 14:11:03

@maxval birca szürke balkáni proletár: Ebben igazad van,a tényleges hatalom a nagy választáson dől el,sem az eu parlamenti sem az ök.i sem az időközin.

2018.05.18. 14:51:06

Off
@tanato:
Lebuktak a migrancsdedelgeto libsikek "odaat" es a "szir menekultek".:))
Latod, ezert nem kellenek "migrans menekultek" Magyarorszagra! Meg kell szuntetni a kozmunka programot, felszabadul egy csomo munkaero, meg van oldva a munkaero hiany. Nem kell behozni ukran vagy del-amerikai vendegmunkasokat.
Peace!
On

tanato 2018.05.18. 15:26:34

@Konni: Egyelőre sok multi kivonul tőlünk a munkaerőhiány miatt.

2018.05.18. 16:37:11

@tanato:
"Egyelőre sok multi kivonul tőlünk a munkaerőhiány miatt."
Annak csak orulni lehet!!!

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 16:47:03

@tanato:

Ez jó hír. Mindenképpen ragaszkodni kell a bérszint drasztikus növeléséhez. Ez mind az életszínvonal, mind a gazdaság szempontjából nagyon fontos.

Magasabb bér = nagyobb termelékenység = több GDP = több állami adóbevéte, s csökkenő kitántorgás.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 16:50:55

@tanato:

Pont ezért sok ember nem megy el ezekre.

Most a hódmezői példa is ezt igazolja, magában a városban is a Fidesz nyert, azaz UGYANOTT, ahol 1 hónapja az ellenzék. Csak a nagyobb részvétel miatt. Azaz az se igaz, hogy azért nem nyert az ellenzék ismét, mert most az egész körzet szavazott, azaz a falvak is, nem csak Hódmező.

Egyszerűen az emberek, ha fontos helyzetet éreznek, elmennek szavazni, s a kisebb rosszra szavaznak, márpedig ma ez a Fidesz.

A ballibek öngólt rúgtak. Ha nem lett volna a hódmezői eset, kisebb lett volna a választási részvételi arány, s most Orbánnak csak 60-62 %-a lenne, nem 68 %-a, azaz kétharmada.

tanato 2018.05.18. 17:36:57

@maxval birca szürke balkáni proletár: Na igen a városban is nyertek,viszont nem egy ellenfél volt,és ez nagyon lényeges pont.

tanato 2018.05.18. 17:38:55

@maxval birca szürke balkáni proletár: Na arra még várjunk egy kicsit,a csökkenő kitántorgásra,.Az viszont igaz,ha kemény Brexit lesz jövőre az visszafogja valamennyire.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 17:43:09

@tanato:

Már elmondtam: az ellenzéki szavazóknak csak kb. afele hajlandó átszavazni, azaz ha csak 1 ellenzéki jelölt lett volna, a Fidesz biztosabban nyert volna.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.18. 17:43:46

@tanato:

A magyar kitántorgás eleve az egyik legkisebb a térségben.

upgrade 2018.05.18. 20:49:35

Most kezdtem el nezni a videokat.
Ja, a benzinkutasok voltak a prolik arisztokraciaja :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.18. 20:52:46

@upgrade: Tudok olyan esetről mikor a benzinkutas melós FIZETETT minden nap a főnökének és nem a főnöke fizetett neki.

upgrade 2018.05.18. 20:59:04

@diggerdriver:
Elhiszem :-)
En csak egy benzinkutast ismertem, raadasul nem is kozeli ismeros, de a benzinkut gyakorlatilag egy penzgyar volt.
Nekem legalabbis akkor ugy tunt.
Es nyilvanvalo modon nem a borravalobol csinaltak a penzt, bar akkor azt hittem.
Komolyan, tenyleg azt hittem.

upgrade 2018.05.18. 21:18:23

Mondjuk seregrol is egy csomo dolog eszembe jutott, meg a volt muvezetomet en is a mai napig emlegetem, mert erdekes kapcsolatunk volt es azt hiszem kolcsonos volt.
Talalkoztam vele mindig, amikor Pecsre mentem, mert fontos volt nekem.
Mar nem el.
A sereggel kapcsolatban is lenne megjegyzesem (szerintem minden fiatalra rafer egy bootcamp), de azt hiszem inkabb nem irok tobb megjegyzest :-)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.18. 21:20:17

@upgrade: Én támogatom a sorkatonaság bevezetését.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.18. 22:02:10

@Quercus a favágó: Itt válaszolok ha nem bánod.
Nézd ez a blog akkor is nagyon jól megvolt mikor nem volt csetszoba. Mikor csak a kommentek voltak a posztok után. Ha ezután is úgy lesz akkor is meglesz ez a blog. Akik itt voltak és elmentek szemmel láthatóan nem tudják mit akarnak. Itt nem volt jó mert itt vagy te meg én is beszólok bárkinek ha úgy gondolom. Elmentek és punnyadnak. Néha egy-két semmitmondó hozzászólás a HA-n de langyos víz az egész. Biztos vagyok benne hogy az sem jó nekik.
Az biztos hogy mind olvassa a blogot. Látom a statisztikákat.
Ahogy az a hadibarom mondta most béke van a HA-n. Meg is látszik.
Egy biztos. Én senkinek sem könyörgök.
Ez a blog mindenki előtt nyitva áll AKINEK SAJÁT GONDOLATAI VANNAK. Hogy jó vagy rossz az mindegy de SAJÁT legyen.
Ha öreg, csordából kivert vadkanok lettünk akkor azt is vállalni kell.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.18. 22:02:18

@Quercus a favágó: Itt válaszolok ha nem bánod.
Nézd ez a blog akkor is nagyon jól megvolt mikor nem volt csetszoba. Mikor csak a kommentek voltak a posztok után. Ha ezután is úgy lesz akkor is meglesz ez a blog. Akik itt voltak és elmentek szemmel láthatóan nem tudják mit akarnak. Itt nem volt jó mert itt vagy te meg én is beszólok bárkinek ha úgy gondolom. Elmentek és punnyadnak. Néha egy-két semmitmondó hozzászólás a HA-n de langyos víz az egész. Biztos vagyok benne hogy az sem jó nekik.
Az biztos hogy mind olvassa a blogot. Látom a statisztikákat.
Ahogy az a hadibarom mondta most béke van a HA-n. Meg is látszik.
Egy biztos. Én senkinek sem könyörgök.
Ez a blog mindenki előtt nyitva áll AKINEK SAJÁT GONDOLATAI VANNAK. Hogy jó vagy rossz az mindegy de SAJÁT legyen.
Ha öreg, csordából kivert vadkanok lettünk akkor azt is vállalni kell.

upgrade 2018.05.18. 22:55:10

@Quercus a favágó:
Egyszeruen megint valamifele martirnak allitod be magad.
Nem is tudom, hogy mennyiszer jatszodtal el ezt kulonbozo okokbol kifolyolag, de mindig valaki miatt dontottel ugy, ahogy.
Persze, te felvallalod magad, aztan torlod a blogot, mert valaki miatt.
Aztan felvallalod magad, aztan torlod a blogot.
Valami miatt digger tesonak tart, mert azt hiszi, hogy te egy gerinces melos vagy, mikozben egy sunyi pocs is joindulatu jelzo szerintem, ha rolad van szo.
(de tenyleg, aki basztatja maganban az altala utalt HA kozosseget, az minek szamit? plane akkor, ha nem is olvassa a hat)

Szoval veled nem az a baj, hogy mit gondolsz.
Veled az a baj, hogy egy alattomos, sunyi kis geci vagy.

upgrade 2018.05.18. 22:58:54

@Quercus a favágó:
Azert meg egy apro megjegyzes.
Ennek a blognak mi koze ahhoz, hogy neked milyen balhed van a HA-val.
De be kellett tenyerelned, mert te pusztan joindulatbol vagy geci.

Mrs. Clayton 2018.05.18. 23:22:04

@diggerdriver: tegnapig nekem le volt tiltva egy csomo weblap a gepemen, mert az iskola wifijet hasznalom, mondjuk most mar azt nyitok meg amit akarok. Viszont tovabbra is ceges eloiras h ceges laptoprol nem kommentelhetek sehol. Persze telefonrol megtehetnem, de mindig van mit csinalnom. Ha nincs, akkor tuti jonnek a cuki konyhas nenik, hogy nem tudjak megnyitni a fizetesi papirjukat, nem jott meg a hus szallitmany, nem vittek el a kukat, igy mindig van valamit csinalnom. A takaritok nem jonnek, azok utalnak gondolom, mint a szart

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.19. 07:54:04

@diggerdriver:

Ez ma is így van Mo-on sok ügyvédjelöltnél: ő fizet az ügyvédnek, hogy jelölt lehessen.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.19. 07:57:37

@Mrs. Clayton:

Az én munkahelyemen mindenki előtt 2 asztali számítógép van.

Hivatalosan egyiket se szabad használni semmilyen magáncélra, de nem veszik komolyan. Ha nem nagyon pofátlan a magánhasználat, semmi se történik.

Az egyik gépen le vannak korlátozva egyes dolgok, a másikon semmi.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.19. 08:21:14

@Mrs. Clayton: A telefonodon androidot használsz? Nekem az a bajom hogy nincs egy normális klaviatúra a play áruházban. A Swiftkey-t használtam ami jó is lenne de gyors gépelésnél lefagy. Kap a képernyő egy arany keretet és teljesen mást írmint amit gépelek. Olyankor ki kell lépni majd megint vissza. A többinek meg szar a predektívje. Nincs egy normális keyboard pedig rengeteget próbáltam.

2018.05.19. 09:59:55

@diggerdriver:
"Nekem az a bajom hogy nincs egy normális klaviatúra a play áruházban."
Bluetooth keyboard nincs a play aruhazban? valami ilyenre gondoltal?
www.banggood.com/search/bluetooth-keyboard-android.html
Nekem van ehhez hasonlo evek ota:
www.banggood.com/Rii-i5BT-Bluetooth-Wireless-Mini-Keyboard-for-IOS-Windows-Android-TV-Box-p-1195192.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
de nem hasznalom, mert a telefon telefonalasra kell es a munkahelyen dolgozni szoktam es akkor mindket kezem foglalt. Meg a telefonhivasokra sem valaszolok. :)
Peace! :)

Mrs. Clayton 2018.05.19. 10:16:41

@maxval birca szürke balkáni proletár: azert nem veszem ennyire komolyan mert a biztositasomat, az aram szamlamat es hasonlokat elinteztem a ceges geprol. Egyedul a kommentelessel vagyok ugy hogy az azert probaido alatt kegiscsak pofatlan.@diggerdriver: a telom az androidos igen. Engem abban az zavar h az autocontrol atirja a magyar szavakat es tok suletlensegeket ad ki ahelyett amit irtam. A sajat telomon mar megoldottam ezt ugy ahogy, de a cegeshez meg nem volt se idom se kedvem. En nem tudom m az a swiftkey, lattam h van a telomon. En a normal keyboardot hasznalom, nekem semmi bajom nincs a fentieken tul vele

Mrs. Clayton 2018.05.19. 10:21:44

@maxval birca szürke balkáni proletár: ez mar jo ideje eleg necces, mert amikor az ugyved felveszi az ugyvedjeloltet a kamara fele alairja h ezt meg azt vallalja, tobbek kozott h legalabb minimal bert fizet neki. Az en esetemben anno a kotelezo kamarai kepzesre nem akartak elengedni csak ugy ha szabadsagot vettem ki. Jol fol is haboritott a dolog es siman megmondtam, h ezt felejtsek el, nem veszek ki szabadsagot. Megis milyen ugyved lesz abbol, aki a sajat jogaiert nem tud kiallni? Mar tizen huszon eve a kamara harap azert ha egy ugyved nem tisztesseges, szoval ilyet max valami kis 3 ugyfeles falusi ugyved ha megcsinal.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.19. 12:02:13

@Mrs. Clayton: Nem is a jogilag szabályozott oldaláról van szó. A fodrászok is nagyot akasztanak a tanulóktól.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.19. 12:04:39

@Konni: A gépben ezt nem tudom használni .Nem tudom hova tenni a telefont hogy lássam a kijelzőjét.

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.19. 14:36:38

@Mrs. Clayton:

A normál ügyvédek azt mondják: fizesd ki nekünk a minimálbér utáni befizetendú adókat, több nem kell, s dolgozhatsz ingyen, sőt be se kell jönnöd. Csak hogy meglegyen a kötelező gyakorlat.

Sztárügyvédek meg külön díjat is felszámítanak az "oktatásért".

2018.05.19. 16:16:44

@Konni:
Ma meg kiderult az is, hogy a "vérlibsik" a legnagyobb rasszistak "odaát".:)
Peace!

Mrs. Clayton 2018.05.19. 17:13:04

@maxval birca szürke balkáni proletár: a mi irodankban ez ugy ment h az iroda egyeb profiljaira kiirt palyazaton visszanyertuk a jelolt beret, senki nem fizetett semmiert

maxval birca szürke balkáni proletár · http://bircahang.org 2018.05.20. 09:51:34

@Mrs. Clayton:

Mo-on ez a kötelező 3 éves gyakorlat miatt van.

Köztudomású: a gyakorlat alatt se pénzt keresni, se gyakorlatot szerezni nem lehet. Így bevett módszer kamuállást szerezni.

upgrade 2018.05.25. 23:08:14

Na most tartok a 10. resznel :-)
süti beállítások módosítása