HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • tanyasi értelmiségi: Itt még olvasható Kónya Endre írása: pecsaktual.hu/balhe/megszolalt-k-endre-es-leirta-a-sajat-ver... (2024.02.17. 19:24) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Ezt elszabtátok

2018.04.01. 18:36 diggerdriver

Nem akartam nagyon trágár lenni ezért a Hofitól kölcsönöztem a címet. Három témáról szeretnék most beszélni. Az egyik a hamarosan elérkező választás. Előző erről szóló posztban már beszéltem az ellenzék töketlenségéről. Most viszont a hódmezővásárhelyi időközi választási eredménnyel egy irtózatos nagy pofont kaptak. Ők is meg a kormánypárt is. Hogy melyik nagyobb maflás azt döntsétek el ti. 

Nézzük kormánypárti oldalról. Ott vesztettek választást ahol a legnagyobb támogatottságot remélték. Ahova öntik a pénzt ott buktak a legnagyobbat.Miért? Mert van az iskolában tanult matek meg van a néplélek matekja.Amikor a szocik betartották választási ígéreteiket a semmiből osztogattak fedezet nélküli pénzt, aztán Gyurcsány nem csinált semmit a választás megnyerésének érdekében, de a nyerés után azonnal jöttek a megszorító intézkedések. Bele is buktak. Nem kicsi, nagyon. Akkor mondta Gyurcsány hogyha az öthöz hozzátesznek négyet és levesznek kettőt az nem hét hanem csak négy. Na ez a néplélek matekja.

Ugyanez érte el most a kormánypártot. Öthöz adtak hatot, amiből elloptak kettőt és azt hiszik hogy a népnek elég a kilenc. NEM elég. Ugyanis az ellopott kettő is a népet illetné. Ők dolgoztak meg érte. Mit lát a nép? A szocik fejére ráolvassák a korrupciót majd átvéve a kasszát korruptabbak lettek mint a szocik. Az kurvára hibás érv hogy máshol is van korrupció. Persze, máshol is van csak nem tolják naponta az arcodba gátlástalanul szinte dicsekedve vele. A nép büntet. A nép nem felejt. Fideszék azt hitték hogy csinálnak egy jó családi adózást, egy kiváló lakásépítési programot, démonizálja a migránsokat és Soros Györgyöt aztán a nép elnézi hogy lopnak. A döbbenet az hogy olyan mintha egy üvegbúra alatt élnének és fogalmuk sincs róla hogy mi a baj. A hódmezővásárhelyi választás elvesztése után olvastam egy cikket Bayer Zsolttól. Azt mondja meg kell vizsgálni mi vezetett ide. Az a helyzet Zsóótti hogy egy fasz vagy. Hol élsz hogy nem tudod az okokat? A te üvegbúrád még le is van sötétítve nehogy kiláss belőle.  Bazmeg én innen kétezer kilométerről megmondom miért veszítettetek. Mert loptok nyíltan és gátlástalanul, mert arrogáns pökhendi ellenszenves stílusban kormányoztok, mert nem tudjátok megszólítani és magatok mellé állítani a népet. Azt hiszitek hogy odaszórtok némi kendermagot a népnek és az hálából kezet csókol. Lófaszt. De tudod mit? Tegyük fel hogy a Fidesz a világ leghófehérebb lelkű legtisztakezűbb, legüvegzsebűbb pártja olyan mint a ma született bárány. Akkor most megkérdem a LÁTSZAT is ez? Ugye van az a mondás hogy nem csak tisztességesnek kell lenni, annak is kell látszani. Vajon a Fidesz tisztességesnek LÁTSZIK? Na ezen kéne elgondolkodni.

Most nézzük az ellenzéki oldalt. A marharépák azt hitték esélytelenek. A NAGY Fidesz mindent vitt és mindent tarolt. Ami igaz is csak mint mondtam a népléleknek szerencsére még megmaradt némi önvédelmi reflexe. A helyzet, hogy képletesen szemléltessem az ellenzék szemszögéből olyan mintha a komplett ellenzék egy repülőgépen ülne és az üzemanyag elfogyott, most zuhan a föld felé. Nyolc éve egyfolytában zuhan de egyetlen ellenzéki ökörnek nem jutott eszébe hogy benézzen a raktárba hátha van némi kerozin. Aztán a becsapódás előtt egy hónappal az egyik független jelölt talált két kanna üzemanyagot. Most az van hogy egyrészt az ellenzéki pártok egymást okolják hogy miért nem néztek be a raktárba előbb, másrészt kétségbeesetten igyekeznek betölteni azt a kis kerozint ami megmenti őket a becsapódástól.

Hogy mi várható nem tudni. A Fidesz volt már ilyen nyugodt választás előtt. Amikor a győzelmi pezsgő behűtve a torta kisütve. Aztán borzasztó nagy maflással mentek a picsába. Viszont akkor volt ellenzék. Most nincs. Most van egy Fidesz szavazótábor, és egy Fidesz ellenes szavazótábor. A Fidesz ellenes szavazótábor cserben lett hagyva. Nincs kire szavaznia. Nézzetek körül az ellenzéki kormányfőjelöltek között. Erre mondaná egyik kollégám hogy "sánták bénák pitiánerek és buzeránsok gyülekezete", de én ilyet nem mondok. Egyszerűen szánalom az ellenzék nyolc éves produktuma. Most döbbentek rá hogy végig kezükben volt az ütőkártya csak nem játszották ki. Egyik párt sem tudott felépíteni egy hiteles arcot. Jelenlegi helyzetben egy Horn Gyula, egy Dávid Ibolya, egy Torgyán József toronymagasan nyerne. Mert ők KARAKTEREK. A mostani ellenzéki jelöltek olyan kiállású, olyan súlyú emberek mint a Hamletban a harmadik alabárdos. Ti akarjátok legyőzni Orbánt? Nehogy má' a csík tolja a repülőt. A nép pedig csalódott. Most minden azon múlik, kinek mit hoz a szavazófülke magánya.

Az Orbán kormány regnálása mind a a három időszakában egy bélyeget nyomott az országra. A "fecseg a felszín hallgat a mély" bélyegét. A "nem mondok semmit mert bajom lehet belőle" hangulata uralja az országot. Aztán akik hallgatnak a mélyben egyszercsak szavaznak. Hódmezővásárhelyen volt kire szavazni. Vajon máshol is van? 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Más téma

Nemrég láttam a Churchill filmet amiről a kritikát írtam. A film befejezésekor kiírtak egy Churchillnak tulajdonított mondást miszerint "csak aki változni tud az tud változtatni".

Ezen egy kicsit elgondolkodtam. Hol a határ a változás, és az elvtelen köpönyegforgatás között? Vajon ez nézőpont kérdése vagy van rá mindenkinek elfogadható meghatározás?

Én a tapasztalatom szerint három részre osztom az emberek világnézeti változásait. Van a fanatikus. Ő a legveszélyesebb. Leteszi a voksát egy irányzat, vagy akár egy ember mellett és tűzön vízen át híve lesz, követi a pokolba is. Ez a fanatizmus arra az emberi tulajdonságra épül hogy senki sem szereti beismerni a tévedését. Ezek az emberek a kitartásukkal saját maguknak bizonyítanak. Hogy ők kemények és következetesek, ha ráléptek egy útra nem térnek le róla. Persze ehhez olyan ideológia vagy olyan ember kell ami vagy aki fanatizálni képes. Mindkettőre van példa. A kommunizmus eszméje pont ilyen. A mondás ugye úgy szól hogy "aki húsz éves koráig nem kommunista annak nincs szíve, aki húsz éves kora után is kommunista annak nincs esze".  Mert a kommunista ideológia jól hangzik. A jelszavai működnek. Népi demokrácia. Tiéd az ország magadnak építed. Kellett hozzá vagy nyolcvan év és húszmillió áldozat hogy kiderüljön a működésképtelensége. Csak zárójelben jegyzem meg hogy a liberalizmus hasonló módon működik. A jelszavai hatásos hívószavak. Fogadd el a másságot. Tolerancia mindenek felett. Mára azért, ha lassan is de kiderül hogy a liberális eszménél nincs intoleránsabb kirekesztőbb ideológia.

Aztán ott volt Hitler. Elképesztően tudott hatni a népre. Egy egész kultúrnépet tudott gyilkossá fanatizálni. A németek pedig hittek neki.

Ezért veszélyes a fanatizálható ember. Hisz valamiben és hitének az idoljáért az eszméért vagy bálványért mindent megtesz. Van olyan magyar pártelnök aki liberális politikusként kezdte majd konzervatív lett, és követői számát még növelni is tudta. Mert esetében az emberek a személyét, a bálványt követik nem az általa képviselt eszmét.  A fanatikusokkal az a baj hogy rálépnek egy útra és eszükbe sem jut hogy az az út rosszfelé kanyarodhat. Nem érzik hogy mikor kell letérni arról az útról. Képtelenek beismerni hogy rossz lóra tettek. Ez a magyar pártelnök még akár a jó ló is lehet. Miért ne ha csupa lesántult gebe száll vele versenybe? 

A másik embertípus a beismerő ember. Aki minden gond nélkül kijelenti hogy ettől addig kommunista voltam aztán liberális lettem és onnantól meg konzervatív vagyok. Pontosan fel tudja mérni a korlátait és a képességeit. Tisztában van vele hogy mind az ismeretei bővülésével mindpedig a korral együtt változik az ember. Ez a természetes, pont azért mert emberek vagyunk. hogy jó irányba változunk vagy rossz irányba az lényegtelen. Az ember gyarló. Érdekek vezérlik, jobb esetben a családja érdekei mégjobb esetben az ország érdekei. Az sem lényegtelen szempont hogy mi alapján mondjuk ki hogy mi a helyes út? Mi a helyes vagy helytelen változás? Senki sem tudja.

A harmadik típusú ember, a gerinctelen ember. Aki ahogy változtat azonnal megtagadja előző énjét. Aki azt mondja hogy most ez vagyok de sose voltam valójában amaz. Amaz csak azért voltam hogy bomlasszam azt és különben is muszáj volt akkor amaznak lenni. Az ilyen embereket mondják köpönyegforgatónak, elvtelen rongy embereknek. Egész magas pozíciót is el lehet érni ilyen életmóddal akár még a LEGMAGASABB pozíciót is.

Az emberek nehezen ismerik fel a MÁSIK ember változásának folyamatát. Ezért aztán az van hogy a liberálisok szemében ha liberálisból konzervatívvá válik valaki akkor az náci fasiszta lesz de ha konzervatívból liberális lesz akkor felvilágosult mi kutyánk kölyke.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harmadik téma.

Az emberi tulajdonságok számomra legérthetetlenebbike az elvonatkoztatás képességének hiánya.  A teljesítményt nem tudják elválasztani a személyiségtől. Mondok példákat. József Attila kommunista volt. Csodálatos verseket írt, elképesztően nagy költő volt de kommunista volt. A mai jobboldal úgy tekint rá mint egy kommunista költőre. A baloldal Wass Albertet egy náci írónak és költőnek tartja. Legyen az életműve bármilyen akkor is náci író. Nincs elvonatkoztatás. Nincs különválasztás teljesítmény és személyiség között. Vannak személyiségek akik kettősségüket jól tudják titkolni. Rengeteg olyan körülrajongott színészről tudunk akik a magánéletben elviselhetetlen kiállhatatlan démoni személyiségű ember volt. Az öltöztetők, a sminkesek a pályatársak tudnának erről mesélni. Mégis ünnepelt emberek voltak. Az emberek talán tudták talán sejtették hogy a valóság más. A teljesítmény mégis többet számított. Egy József Attilánál, egy Wass Albertnél viszont nem. Ott nem számít mit tettek le az asztalra. Miért nem tudunk elvonatkoztatni? 

Valamelyik nap a videóblogomon közzétettem egy reggelimet amiben valamilyen sajtot ettem. Fogalmam sem volt milyen sajt, megettem nagyon finom volt, ennyi. A nézőközönség kiderítette hogy valami világhíres hűde finom sajtot ettem. Mivel nem tudtam mit eszek pusztán és natúrban csak az íze alapján ítéltem. Nem befolyásolt semmi. Ha tudom milyen híres sajt el kellett volna vonatkoztatnom a név és az íz között. Valamelyik nap interneten bóklászva találtam egy verset. Nagyon megtetszett de nem volt ott a költő neve. Gyorsan rákerestem, kiderült hogy Wass Albert írta. Belinkeltem a blogomba és azonnal jöttek a negatív kritikák.Ha ugyanezt a verset Ady írta volna a kutya sem szólt volna egy szót sem. 

Na mindegy ez csak egy eszmefuttatás volt.

 

200 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr5113797848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.02. 06:29:33

Valamiért van egy olyan tévhit Mo-on, hogy csúnya dolog nézeteket változtatni, pedig pomt az ellenkezője az igaz.

tanato 2018.04.02. 09:12:47

A választási résszel maximálisan egyetértek,mint ha én írtaM VOLNA SZÓ SZERINT.A szavazófülke magánya a döntő.A véleménykutatások kevéssé érvényesek.Hogy merne egy közalkalmazott,egyí vállalkozó egy ismeretelen telefonos kérdezőnek akiről nem tudja tényleg kérdezőbiztos e vagy valaki egészen más,vagy a kettő keveréke kérdezőbiztos is meg másodállásban fidesz megbízott,szóval bizonyosan azt fogja mondani fidesz szavazó vagyok.Az első fél az állásvesztésrtől,pénzügyi és egyéb visszasorolástól.A második meg fél egy adó vagy munkaügyi vagy ANTSZ ellenőrzéstől vagy attól nem fog kapni ÖK,vagy állami megrendelést.Aztán persze a fülkében az igazi énjét adja.

tanato 2018.04.02. 09:19:01

A második rész is nagyon ül.Ha abba az irányba változik amit én szeretnék,hős,ha fordítva, áruló.
Harmadik pont a két megnevezett költőt sajnos sem 50 éve sem ma nem a művei, tehetsége,szorgalma stb alapján kategiorizálták,zálják,hanem életútja és politikai hovatartozása szerint.A művek totálisan másodlagosak a megítélésnél.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.02. 10:00:38

@tanato: Már az első Fidesz kormány ezért bukott meg. Ha lenne egy karizmatikus ellenzéki jelölt az simán lenyomná Orbánt mint a bélyeget.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.02. 10:03:12

@tanato: Igen, ők csak két példa volt sokáig lehetne folytatni a sort.

2018.04.02. 11:07:05

@tanato:
"A művek totálisan másodlagosak a megítélésnél."
Pontosan. Nalam legtobbszor igy mukodik a dolog:
"Nem azt nezem, hogy mit mond, hanem hogy ki mondja"
De nem csak a muveszetekben, hanem a politikaban, az elet szinte minden teruleten. Gondolom, nem csak en vagyok ezzel igy. Nem hinnem, hogy ez "hungaricum", csak a magyar neplelekre jellemzo sajatossag. Ez egy szubjektiv dolog aminek sok osszetevoje van. Wass Albertet peldaul nem csak azert nem szeretem, mert szerintem egy pancser ponyvaregeny iro, hanem mert az ex csaladja szinte istenitette, en pedig utalom oket.:) Nyiro Jozsef muveit annak ellenere kedvelem, hogy ot is lefasisztatztak. De irni azt tudott. Sokszor elismerem azt, egy, a maganeleteben elitelheto muvesz is alkothat nagyot, de ettol fuggetlenul nem veszem a konyveit, nem hallgatom a zenejet, nem nezem az alkotasait. Ritkan teszek kivetelt. Peldaul kimondottan szeretem azon zeneket, amikben Joe Meek is kozremukodott vagy mint producer, vagy mint szerzo annak ellenere, hogy kocsog volt.:) De a Queen zenejet egyaltalan nem hallgatom - pedig nem rossz - pontosan azert, mert az enekes egy rossz ratyi volt.:) ... es meg sorolhatnam a peldaimat.
Ezeket a "muvesznoket" hova sorolnatok?
(csak 2 perc es csak eros idegzetueknek) :)))))
www.youtube.com/watch?v=sGytTwjYJv4 Feminist Theatre (mint a magyar Kretakor Szinhaz)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.02. 11:14:07

@Röfögő Csalogány: Ez a modern performansz művészet amikor kimegy valaki a színpadra fejreáll majd fejhangon visítva levizeli magát. Van ismerősöm aki ilyen előadásokra jár.

2018.04.02. 11:15:44

@tanato:
"A második rész is nagyon ül.Ha abba az irányba változik amit én szeretnék,hős,ha fordítva, áruló."
Van erre egy jo magyar mondas:
"Kutyabol nem lesz szalonna, kurvabol meg apaca."
Azt a szot azert meg hozzatennem, hogy "altalaban". :)
@diggerdriver:
Csak azt nem tudom, hogy mit "esznek" Orbanon az emberek vagy hogy mi a titka. Mert mindennek elmondhato, de nem karizmatikus, az biztos.

2018.04.02. 11:17:33

@diggerdriver:
" Van ismerősöm aki ilyen előadásokra jár."
Reszvetem a kedves csaladjanak es a kornyezetenek.:)

2018.04.02. 11:21:37

Off:
Hogy is tanultuk annak idejen? A vilag gazdasagi ujrafelosztasat vilaghaborukkal intezik el. Ma Kina ellenlepesekkel valaszolt az amcsik "vedovamjaira". A helyzet naprol napra fokozodik.:(
On

2018.04.02. 12:58:07

Mit akarsz mondani tulajdonképpen?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.02. 13:28:01

@Röfögő Csalogány: Nagyon egyszerű. Magyarul úgy mondják hogy vakok között félszemű a király. Orbán a legkevésbé sem karizmatikus de toronymagasan karizmatikusabb mint az ellenzék jelöltjei közül bárki. Ha megjelenne a színen egy kétszemű ő a picsában sem lenne.

2018.04.02. 14:30:27

Mai rovid magyar sajtoszemle:
mandiner.hu/cikk/20180401_orban_viktor_sonkat_fozott - ha majd Vona, Szel, FGyE vagy Gyurcsany foz sonkat, akkor lehet eselyuk a miniszterelnoksegre.:) (Kerem, semmi hatso gondolat!!!)
mandiner.hu/cikk/20180402_visszalepett_a_szocialista_jelolt_javara_fekete_gyor_andras - visszalepett a gizda kiskocsog
mandiner.hu/cikk/20180402_giczy_gyorgy_semmi_sincsen_egeszen_ugy - a szokasos libsikritika
mandiner.hu/cikk/20180401_jogi_utra_kell_terelni_a_ragalmakat - megmondtam elore, hogy ez lesz, ugy latszik, olvassak a Driggerdrivert a hazai politikusok :)
God Bless Orban es Putin! Eljen es viragozzon a magyar-orosz baratsag!:) (ezzel is igyekszem az ottawai utcai ciganybazsevas kedvebe jarni):) Peace! oh, bocsanat Paix!

2018.04.02. 16:39:24

Hódmezővásárhelynek egy üzenete volt. A nép nem bízik egyetlen pártban sem.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.03. 11:31:08

@Quercus erdész:
Mindkettő gusztustalan propagandacikk viszont a mondanivalója igaz.

Nem vagyok fideszes de jelen helyzetben jobb ha maradnak.
Tudod a fidesz okyan mint egy szaros e kéne mosni ahhoz hogy meg lehessen közelíteni. szippantóskocsi. Nagyon hasznos munkát végez de l

tanato 2018.04.03. 11:35:09

@Quercus erdész: @diggerdriver: index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/04/03/median-kutatas_a_jobbikosok_es_az_lmp-sek_ketharmada_visszalepeseket_akar/

A lakosság nem így gondolja mondjuk 60%-ban.
Viszont az ellenzéki pártok parlamenti haszonélvezőinek nagyon kényelmes ha minden megy tovább,ebben egyeznek OV-al.
De rácsesznek ,a híveik el fognak fordulni tőlük.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.03. 12:02:33

@tanato:
Rosszul értelmezed a cikket.

Nem a lakosságról szól hanem a kormányváltást akarókról. Nem midegy.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.03. 12:06:36

@tanato:

"a híveik el fognak fordulni tőlük"

Na, ez lenne az igazán jó fejlemény.

tanato 2018.04.03. 13:38:27

@diggerdriver: Vásárhely Fidesz fellegvár:60/40

tanato 2018.04.03. 13:39:27

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Megkapják,meg is érdemlik hisz tudják hogy akarattal vagy akarat nélkül fidesz téglák.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.03. 13:44:13

@tanato:
Tegyük fel hogy 60% a kormányváltást akarók aránya.
Ebből 67% akar visszaléptetéseket.
Ha nem kapják meg azt a jelöltet akit akarnak esetleg nem szavaznak. Vagy szavaznak de nem ugyanannak a pártnak a jelöltjére, így szétforgácsolódik a szavazatuk.

2018.04.03. 15:06:58

@diggerdriver:

Én támogatom az LMP-t függetlenül attól, hogy Bernike nem szimpatikus. De soha semmilyen formában nem vagyok hajlandó sem mszp-s sem gyurcsányista liberós gazemberekre szavazni. Ha visszalépne a javukra az LMP-s jelölt, akkor a Fideszre szavaznék.

Egyébként az igaz, hogy a Fideszt le kell váltani, de nem most. Most az mszp-t, meg a gyurcsányistákat kell leváltani. Ahhoz hogy a Fidesz le lehessen váltani egy teljesen új baloldali pártra van szükség. De ehhez a kukába kell dobni az áruló liberós csürhét.

tanato 2018.04.03. 18:25:07

@diggerdriver: A 60% száz százaléka akar visszaléptetéseket,a 60 az már tisztított forma.De mindegy az ellenzéki pártok vezetői mennek a saját korlátolt fejük,után, a vesztükbe/vagy éppen pont ezt akarják/

2018.04.03. 20:15:06

@tanato:

Ha a jelenlegi ellenzéket a Jobbik, és az LMP kivételével a választók lehúzzák a budin, azzal Magyarország nagyot nyer.

Ha nem, akkor azzal a Fidesz nyer nagyot.

seepheerd 2018.04.03. 21:14:24

Nagyon jól látod onnan 2000km-ről is a dolgokat :)

Orbán csak azért nyert anno, mert Gyurcsány ellen indult. Ha önmaga ellen indul, veszített volna.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 10:26:03

@tanato:

Ez a 60 % egy kamuadat.

Ugyanis ez olyan típusú kérdés, hogy "szeretnél a tengerparton napozni?", "igen", "utaznod kellene odáig 5 órát", "hű, az túl sok, akkor inkább nem megyek napozni".

Szóval ha VALÓBAN lenne kormányváltó hangulat, ez összeállna a valóságban is.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 10:27:36

@Quercus erdész:

Az én körzetemben leszavazok az LMP-sre, listán a Fideszre.

De ha, ne adj Isten, az LMP a hét végéig még összefog a ballibekkel, akkor egyéniben is megy a szavazat a Fideszre.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 10:30:50

@tanato:

Hódmezőt félreértették a ballibek.

1. Helyi választás, ahol számít az egyén.
2. Nem indultak a ballib pártok.
3. A jelölt gyakorlatilag jobbikos.

Ebből nekik sikerült az a téves következtetést levonniuk, hogy az országban ballib többség van...

tanato 2018.04.04. 11:16:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: van kormányváltó hangulat csak nincs meg hozzá az ellenzéki összefogás a pártok részéről.ha minden egyéniben egy azaz egy ellenzéki indulna bármely színben síma győzelem volna.

tanato 2018.04.04. 11:20:18

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: HÓdmező esetében nem az addig nem ismert Márki volt a lényeg hanem a nagyon is jól ismert arrogáns,pökhendi,úrizáló Lázár ellenében való szavazás.És itt nem volt lényeg hogy bal,liberális vagy jobbikos vagy ahhoz húzó-e Márki.Ez teljesen lényegtelen volt.A kormány arroganciája,erőszakossága más véleményt meg nem tűrése ellen szavaztak.

tanato 2018.04.04. 11:25:33

Összefoglalva:Ha most főleg nagyarányú Fidesz győzelem lesz,az ellenzéki szavazatok megoszlása miatt,a 22-es választás tét nélküli lesz,érdektelenségebe fullad,mert beleunnak a választók,rájönnek hogy vége a dalnak,az ellenzék kb. annyi mint a Horthy rendszerben vagy Putyin birodalmában,a vezér által megtűrt,részben beépített emeberek által irányított gyülekezet.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 11:30:21

@tanato:

Ha lenne ilyen hangulat, nem kellene összefogás.

Lám, 2010-ben volt ilyen hangulat, s a Fideszt utálók is tömegesen leszavaztak a Fideszre.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 11:32:12

@tanato:

Nem. Ez legfeljebb az MSZP ellen fog dolgozni.

A DK és az LMP simán maradnak, szavazóik nem is akarnak 9sszefogást.

A Jobbik számára meg a veszély az, ha nem tud második párt lenne. Ez ugyanis Vona elleni puccsot hozna.

tanato 2018.04.04. 12:46:42

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Akkor ott volt a Fidesz mint egy nagy ellenzéki tömb párt.Most nincs ilyen,hiába van hangulat.

tanato 2018.04.04. 12:48:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ezt majd az idő meg a választópolgárok eldöntik.De tét nélküli választások érdektelenségbe fulladnak automatikusan.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 13:19:56

@tanato:

Nem a Fidesz volt akkor az egyetlen ellenzék, csak a legnagyobb. Most is van legnagyobb ellenzéki párt: a Jobbik. Ha komoly kormányváltó hangulat lenne, a Jobbik már 40 %-on állna.

tanato 2018.04.04. 13:33:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: AZ akkori Jobbik nem volt még komoly párt,inkáb szélsőjobboldali kispárt.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.04. 13:46:57

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
A Jobbik homlokán még mindig ott a náci bélyeg. Lényegtelen mennyit húzódott középre a nêp tudatában még náci párt.

2018.04.04. 13:50:36

Lebuktal Ivan Ivanovics! Jol megvezettel minket, de ettol fuggetlenul "Ez jo multasag, ferfimunka volt!" Gratulalok es oszinte tiszteletem.
pestisracok.hu/ha-az-ellenzek-nyer-fel-ev-alatt-elinteznek-magyarorszagot-vegtelen-idore-ps-interju-aristoval/
A "bociszemű" jelzo a magyar ellenzekre rendkivul talalo - kalaszba szokellt a libsik 90'-es evekbeli lebutito oktataspolitikaja.
Az irigysegrol irottakkal majdnem egyet is ertek.
Erot, egeszseget!

2018.04.04. 13:58:58

Ez sem rossz - tobbek kozott - de irhatnam azt is, hogy zsenialis:
"...midőn nevezett legutolsó borsodi zsákfaluban Kalányos Dzsenifer feljelenti Lakatos Rómeót zaklatásért és erőszakért, aminek élő bizonyítékaként bemutatja a rendszeres #metoo révén létrejött négy közös gyermeküket."
aristo.pestisracok.hu/a-hulyeseg-hatarairol/

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 14:35:50

@tanato:

S most komoly párt a DK, az Együtt, a Momentum? Mégis sokan akarnak ezekre szavazni, pedig nyilvánvaló, hogy még ezek közül a DK számára is elérhetetlen cél még a 10 % is, sőt az MSZP számára se magától értetődő.

Szóval tömegesen szavaznénak az emberek most a Jobbikra, ha valós kormányváltó hangulat lenne.

tanato 2018.04.04. 18:01:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: @Quercus erdész: Vidéken ,egyéniben sokan fognak szavazni a Jobbikra.A taktikai szavazók.

2018.04.04. 18:33:11

@tanato:

Egy dolog biztos. A közvélemény kutatási eredmények köszönő viszonyban sem lesznek a választás eredményével.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.04. 19:43:52

@Quercus erdész: Ez biztos. Viszont az is tény hogy nem volt még soha ilyen bizonytalan megjósolhatatlan végeredményű választás.
Én is azt mondom hogy nem érdemlik meg de az országnak az a jó ha a fidesz marad.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.05. 07:17:57

@Quercus erdész: Ez a cikk nem tetszett. Egy értelmiségi gyalázza az értelmiséget. Bírálhatja, de nem gyalázhatja mert közülük való. Ez már nekem túl odamondogató. Kevesebb több lett volna.

2018.04.05. 12:31:14

@diggerdriver:
" Egy értelmiségi gyalázza az értelmiséget. Bírálhatja, de nem gyalázhatja mert közülük való."
En proli letemre gyalazom a proletarokat is, mert megerdemlik, mert en ismerem oket igazan, a gondolkozasukat, viselkedesuket, vagyaikat, almaikat. Egy verbol valo vagyok veluk. A gyalazas olyan, mint egy pofon, fel lehet tole ebredni, el lehet rajta gondolkodni. A biralat egyik fulon be, masikon meg ki. Hatastalan.
Tehat:
Ebreszto, budos, semmirekelo prolik, maskulonben rabsagotoknak soha sem lesz vege! Sirni, rinyalni azt tudtok, de tenni azt aztan nem! Megerdemlitek lancaitokat!:)

2018.04.05. 13:08:15

Digitalis jegyzeteimet bongeszve megnyitottam egy regi file-t, aminek a cime 'Valasztasi dalok 2014".
S miket talaltam benne, tobbek kozott:
www.youtube.com/watch?v=q4bTJ6v9l1E Illés - Ne gondold
Ne gondold, ó ne, hogy tied a világ,
Nem fog mindig a szerencse könyörögni hozzád
És ha még most tied a szó,
Ne hidd, hogy így marad örökre,
Ajánlom, tűnjél el a színről sietve.

Ne hidd azt, ó, ne, hogy letagadhatod,
Mások dolgoznak helyetted, míg szerepedet játszod.
Egész más most ez a világ,
Jobb lesz, ha végre már megérted,
Az idő lassan, lassan eljár feletted.
www.youtube.com/watch?v=lWIXvXWSBVA Illés - Miért hagytuk hogy így legyen
Azt hiszed, hogy nyílik még a sárga rózsa,
Azt hiszed, hogy hallgatunk a hazug szóra,
Azt hiszed, hogy mindig mindent megbocsátunk,
Azt hiszed, hogy megtagadjuk minden álmunk,
Minden álmunk.
www.youtube.com/watch?v=gw4HVIsysaE Bergendy - Szavak, szavak, nekem ez nem elég
Ha el nem felejtem, 4 ev mulva ujra eloveszem, sajnos akkor is aktualis lesz,:(

Mázlista51 2018.04.08. 09:09:05

"Csak zárójelben jegyzem meg hogy a liberalizmus hasonló módon működik. A jelszavai hatásos hívószavak. Fogadd el a másságot. Tolerancia mindenek felett. Mára azért, ha lassan is de kiderül hogy a liberális eszménél nincs intoleránsabb kirekesztőbb ideológia." Ez nettó baromság. :-) Eleve nem jelszavak, hanem elvek. Ha betartják, működik. Ha nem, akkor már nem liberalizmus. Ilyen egyszerű.

Mázlista51 2018.04.08. 09:15:23

"Az emberek nehezen ismerik fel a MÁSIK ember változásának folyamatát. Ezért aztán az van hogy a liberálisok szemében ha liberálisból konzervatívvá válik valaki akkor az náci fasiszta lesz de ha konzervatívból liberális lesz akkor felvilágosult mi kutyánk kölyke." Na ez megint nettó baromság. Ha liberálisból konzervatívvá válik, akkor konzervatívnak mondjuk, ha viszont náci fasisztává, akkor náci fasisztának. Miért kell hülyének bélyegezni másokat, kedves sommás blogger? A leegyszerűsítés nagyon primitív dolog. A liberális és a konzervatív pedig nem üti egymást, egyszerre lehetsz mindkettő, lásd a kiegyezés utáni magyar konzervatívokat.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.08. 09:28:59

@Mázlista51:
Aha. Ok.
Tudod a liberalizmusnak van egy alaptulajdonsága. Ha kitalálnak valamit és sikerül az liberális vívmány, ellenben ha nem sikerül akkor annak semmi köze a liberalizmushoz. Ma már ott tartunk hogy a magyar liberális párt az SZDSZ igazából nem is volt liberális párt. Persze hogy nem mert az országnak nagyobb kárt okozott mint a törökdúlás. Ugyanez igaz a kommunizmusra is. Mára kiderült hogy nem is létezett se kommunizmus se szocializmus. Kitalálnak egy világnézetet, megpróbálják megvalósítani. Bedől az egész és máris kész a magyarázat hogy hát tulajdonképpen az nem is az volt.
Mindettől függetlenül elfogadom hogy amit írtam nettó baromság.
Egy libsi bármit mondhat nekem. Még azt is hogy feketeseggű...
Nekik meg van engedve, nem tudják szerencsétlenek mit tesznek.

Szindbad52 2018.04.08. 14:51:18

Kedves Diggerdriver!
Az elejétől fogva olvasom a blogodat, és sok jó írást találtam benne, a darabot is sikerült megnéznem. De most úgy gondolom tévedsz, és Mázlista51-nek van igaza. Attól, hogy magukat liberálisnak mondó emberek hülyeségeket csinálnak, az nem a liberalizmust, mint elvet minősíti, mint ahogy ez sok egyéb eszmekörre is vonatkozik (vallások pl.). Anglia is egy liberális ország, mégis elég jól érzed ott magad bár az emberek szabadon szórhatják el a szemetet az utcán, attól még, ahogy írod, jobb ott élni. És a liberalizmus nem kötődik a baloldalhoz. Egyébként a baloldaliság sem elítélendő azért, mert faszkalapok magukat baloldalinak nyilvánítva próbálják sütögetni a pecsenyéjüket.
Még annyit, hogy a 13 órás rekord 42,32%-os részvétel jelzi, hogy valami megmozdult az emberekben. Te elmész szavazni?

2018.04.08. 16:26:18

@Szindbad52:

Teljesen igazad van.
A nemzeti szocializmussal, mint eszmével semmi gond nincs, csak Hitler csinált hülyeséget.
A kommunizmussal mint eszmével semmi gond, csak Sztálin csinált hülyesége.

A baloldaliságnak semmi köze a liberalizmushoz. A baloldali, szocdem nézetvilágnak a legnagyobb ellensége a liberalizmus.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.08. 16:55:05

@Szindbad52: Ok. Beszélgessünk. Tehát van egy ideológia, van egy eszmerendszer ami jó. Ugyan még semmi és senki nem bizonyította hogy jó de valamiért azt mondod az jó. Mindössze az emberek a hibásak azért mert elrontják azt a jót. Félreértés ne essék, nem a liberalizmussal van bajom. A TÚLTOLT liberalizmussal van bajom.
Tudod milyen ez? Az első feleségem nagyon jól főzött. A második is. Ha az első feleségem csinált egy sülthúst és megdícsértem hogy milyen jó benne a gyömbér akkor a következő sült húsban két kilóval több gyömbér volt.
Ugye olvastad Querkus válaszát fentebb.
Te azt mondod hogy az ideológiák jók csak az emberek rontják el. Nem gondolod hogy ebben az esetben nem szabadna az embereket az ideológiák közelébe engedni?

tanato 2018.04.08. 17:43:32

@diggerdriver: te már szavaztál a lábaddal.

Szindbad52 2018.04.08. 19:41:24

@diggerdriver: Nem állítottam, hogy minden eszme jó, de a hiba nem mindig az eszmékben van. Ezért hivatkoztam például a vallásokra. A keresztényi szeretet jegyében mekkora tömegeket kínoztak meg a és gyilkoltak le a történelem során, mégis kevesen akarják betiltani a keresztény egyházakat. A gond inkább az, hogy bizonyos csoportok visszaélnek az ideológiákkal. A liberalizmus számomra a másik ember tiszteletéről, jogainak elismeréséről szól mindaddig, amíg arra méltatlanná nem válik. Amerikában is alapvetően a liberális elvek uralkodnak (legalábbis ha fehér vagy), de azonnal ráhasaltatnak a motorház-tetőre, ha kihágást követsz el. Attól, hogy Magyarországon a liberalizus (libsi-bolsi) szitokszóvá vált a politikai propaganda céljaiból, attól még létezik liberális konzervativizmus is a világban, és szeretném, ha egyszer itthon is létezne, ha lehet még az én életemben.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.08. 19:50:56

@Szindbad52: Igen, valahol kezdünk egyetérteni. Amerikában azt jelenti a liberalizmus hogy mindent szabad ami másnak nem árt. A más lehet törvény vagy szabály is.
Európában a liberalizmus új értelmet nyert. Mindent szabad. Pont. Snitt. Ennyi.

Szindbad52 2018.04.08. 19:51:44

@Quercus erdész: Bár az eredeti szakmám nekem is erdész, attól még vitatkoznék veled. A baloldal - jobboldal és a liberális - patriarchális két külön koordináta tengely. tehát legalábbis szerintem többféle kombináció is létezik. Sztálin meg Hitler a legkevésbé sem volt baloldali vagy konzervatív és semmiképpen sem voltak liberálisok. Mint ahogy nem baloldali az MSZP és nem jobboldali a Fidesz. Hiába állítják ezt magukról.

Szindbad52 2018.04.08. 19:55:28

@diggerdriver: Szerintem Európában sem szabad mindent, még ha próbálkozások vannak is rá. Tetszett például, amit a büszkeség napja felvonulásról írtál. De az sem járja, hogy semmit sem szabad, ha nem vagy haver.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.08. 20:05:56

@Szindbad52: Jó persze nyilván túloztam, itt is vannak törvények. Mégis azt mondom hogy az irány rossz.
Talán ezekben a percekben bukik bele a fidesz abba hogy minden havernak mindent szabad mindenki orra előtt.

2018.04.08. 20:15:13

@tanato:
" te már szavaztál a lábaddal."
Hagyjuk mar ezt az ezer eves nyilas dumat!:) Valami ujat, Kedves Doki! Mar csak azert is, mert mit mondassz peldaul a Londonban ezrevel voksolo kitantorgottakrol? Labbal szavaztak, de a kezukkel tettek a szavazolapot az urnaba.:)
Ettol fuggetlenul tisztellek, mint embert, annak ellenere, hogy kisse naiv vagy. Csak hogy megnyugtassalak, rad biztosan nem lőnek egy adott szituacioban.:)

tanato 2018.04.08. 20:48:59

@Röfögő Csalogány: A Londonban voksoló fiatalok ezrei /szerintem /ugyanazt voksolták a kezükkel is minta a lábukkal.Tudod a kedvencem,Szavak és tettek egysége.

2018.04.08. 21:10:03

@tanato:

Többszázezer kitántorgót nem kellene egy kalap alá venned 10-15 HA-s degenerálttal.

tanato 2018.04.08. 22:01:13

@Quercus erdész: Ezt ugye néhány nap múlva megtudjuk,mármint hogy a kivándorlóink hová szavaztak.

2018.04.08. 22:04:31

@tanato:

Látod ezért jó, ha az ember itthon marad. Én oda álltam, ahová a falu.

De úgy látom a HA-s dzsembori elmarad.

Na jóccakát.

2018.04.08. 23:55:48

@Quercus erdész:
Kollega, koszonom, megmentetted a mai napot ezzel a zenevel. ++++++++++++++
Vilag Proletarjai Egyesuljetek!

2018.04.09. 02:32:09

@Szindbad52:
" Bár az eredeti szakmám nekem is erdész.."
Csak most vettem eszre ezt a bemutatkozast, ezert reagalok ra ilyen keson:
Udvozollek Kollega! En is "zenesz" vagyok, az egri Dobo 1969-73-as evjaratabol. Quercus kollega ugy tudom az 1974-78-as evjaratbol valo. Erdekes, hogy ezek az erdeszek milyen aktivak politikailag. Szakmai artalom lenne? A virtualis talalkozas oromere enekeljuk el akkor a osszetartozas dalat:
www.youtube.com/watch?v=cZGqb1K4YWU
(Erdész Himnusz)
Peace an Brighter Future!

whale 2018.04.09. 04:00:26

@diggerdriver: Sajnos nem. Tombol a sötétség ebben az elqrt országban...

2018.04.09. 06:05:39

A választók üzenete egyértelmű:

Nem a Fideszt, az ellenzéket kell leváltani.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 06:35:29

@Quercus erdész: Üzenj valamit odaátra. Igen eredményes kampányt folytattak. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2018.04.09. 06:38:28

@diggerdriver:

Kaptak megint négy évet a szarháziak a gittrágásra.
De most szerintem el vannak foglalva. Szállást keresnek Csák Gyula és Barna Eszter nevű menekülteknek.

2018.04.09. 06:41:48

Uzenet "odaatra":
Pantlikas Jo Reggelt!
Szeretettel koszontom a tegnap veget ert Magyar Libsi Vilagdzsembori resztvevoit. Ez alkalombol hallgassatok meg a libsi agit-prop titkar es a Donna Quijote bucsuduettjet:
www.youtube.com/watch?v=nISml8uxdc0
Kicsit szomorkás...
Jo Szorakozast es Boldog Hetkoznapokat. :))) Peace and Brighter Future!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 06:50:57

@Röfögő Csalogány:
Te Degecen születtél:)))))))))))))))))))))))))))))
Amúgy telitalálat.

2018.04.09. 06:59:24

Odaatrol, mai friss:
"Végül hadd zárjam a posztot két hozzászólással, melyek nem igényelnek különösebb kommentárt:
„Tiszteletem az ott szavazóknak, mert én lehet, hogy nem lettem volna képes végigállni azt a sort.” (Feri)
„Köszi mindenkinek, hogy ezt végigálltátok! Hazavárunk Benneteket!” (Anna)"
Az utolso komment magaert beszel. Ugy latszik, valtozik a szeljaras. Vagy beallt a majre.:)

2018.04.09. 07:02:57

@diggerdriver:
"Te Degecen születtél"
Eltalaltad. Raadasul az ovodaban a jelem "lóháton kardozó sperma" volt.:)
Peace!

2018.04.09. 11:33:48

1. FIDESZ-KDNP (48,51 százalék, 2 540 970 szavazat)
2. JOBBIK (19,51 százalék, 1 021 857 szavazat)
3. MSZP-PÁRBESZÉD (12,33 százalék, 646 004 szavazat)
4. LMP (6,92 százalék, 362 591 szavazat)
5. DK (5,58 százalék, 292 131 szavazat)
6. MOMENTUM (2,84 százalék, 148 627 szavazat)
7. MKKP (1,69 százalék, 88 675 szavazat)
8. EGYÜTT (0,63 százalék, 33 221 szavazat)
9. MUNKÁSPÁRT (0,29 százalék, 15 078 szavazat)
10. CSP (0,20 százalék, 10 344 szavazat)
11. MIÉP (0,16 százalék, 8160 szavazat)
12. SEM (0,13 százalék, 6882 szavazat)
13. TENNI AKARÁS MOZGALOM (0,10 százalék, 5209 szavazat)
14. MCP (0,08 százalék, 4299 szavazat)
15. KÖZÖS NEVEZŐ (0,07 százalék, 3709 szavazat)
16. SZEM PÁRT (0,06 százalék, 3025 szavazat)
17. KÖSSZ (0,05 százalék, 2592 szavazat)
18. IRÁNYTŰ (0,04 százalék, 1921 szavazat)
19. REND PÁRT (0,03 százalék, 1613 szavazat)
20. ÖSSZEFOGÁS PÁRT (0,03 százalék, 1373 szavazat)
21. NP (0,03 százalék, 1371 szavazat)
22. MEDETE PÁRT (0,02 százalék, 1244 szavazat)
23. EU.ROM (0,02 százalék, 956 szavazat)

Ezen kell(ene) elgondolkodni, és nem a süket dumát nyomni, a kifogásokat, meg az egymás hibáztatását szajkózni a tehetségtelen liberós oldalon.

2018.04.09. 11:43:31

Ha összeadom a "demokratikus"(meg egy lófasz) ellenzékre leadott szavazatokat, kevesebb mint 1.5 millió. Ha hozzáadom a Jobbikot, akkor 2,5 millió.
Ha összeadom az összes szavazatot, amit nem a Fidesz kapott akkor az valamivel több mint százezer szavazat plusz a Fidesszel szemben.

Na ezen lehet rágódni. A miérten.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 13:18:16

@Röfögő Csalogány: kiengedtek a korhazbol, akit allitolag az oroszok le nerve agent-eztek.
Lattal te mar tulelot nerve agent utan? Mert en csak olyat lattam fotokon, hogy a gazmaszk leolvad a nerve agent attack utan.

Ugyanitt, az egyik testverem haza akar koktozni.

2018.04.09. 14:10:00

@Se vasalo se munka:
"kiengedtek a korhazbol, akit allitolag az oroszok le nerve agent-eztek."
Igen, kovetem a hireket Charlie. Mar egy hatalmas file-om van "Skripal-ugy" nev alatt innen-onnan osszegyujtve, pro es contrakkal.
PS: attol fuggetlenul, hogy kibekithetetlen osztalyharc van kozottunk, neha egyet ertunk bizonyos dolgokban. Plusz tiszteljuk a masikban az embert. En biztosan.:)
Peace!

2018.04.09. 14:12:34

@Se vasalo se munka:
"Ugyanitt, az egyik testverem haza akar koktozni."
En meg Oroszorszagban tervezem a nyugdijas eveimet leelni.:) (csak viccelek) Vagy megse? :)
Peace!

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 14:17:34

@Röfögő Csalogány: azt mond meg, hogy szerinted realis -e egy nerve agent utan felepulni ugy, hogy kutya bajod, semmi maradando karosodas?

2018.04.09. 14:38:11

@Se vasalo se munka:
"realis -e egy nerve agent utan felepulni ugy, hogy kutya bajod, semmi maradando karosodas?"
Szerintem - es sok szakember szerint sem lehet felepulni, sot tul sem lehet egy ilyen idegmereg tamadast elni 2-3 percnel tovabb. De van ebben az ugyben nagyon sok elvarratlan szal es kerdes.
PS: meg idegmereggel nem talalkoztam eletemben, igy szemelyes tapasztalatrol nem tudok beszamolni.:) Lehet, hogy valami eros gyomirtot hasznalt az apa es lanya es ittak ra a pubban, az triggerelte a varatlan hatast. Vagy a nemet titkosszolgalat keze van a dologban.:)
Peace!

Mrs. Clayton 2018.04.09. 16:49:04

@Röfögő Csalogány: felteszem ha nem kaptak halalos dozist akkor pont ugy fognak felepulni a mergezesbol mint ahogy michael schumacher felepult az agyserulesbol. Allitolag annak is halalosnak kellett volna lennie, aztan o megsem halt meg, sot egyesek szerint “tudatanal” van az egykori versenyzo. Hat igy, kb.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 17:07:13

@Mrs. Clayton: nem, nem
Nerve agent nem igy mukodik

Ezen kivul, mennyire balfeknek kell lenni ehhez, hogy meg se tudd tisztessegesen mergezni??? Az oroszok azert ennelmprofibbak

Mrs. Clayton 2018.04.09. 17:26:15

@Se vasalo se munka: szerintem ez egy nagyon jo osszefoglaloja annak h mit csinal es hogyan egy ideggaz, semmi esetre sem olvasztja le rolad a gazmaszkot. A schmacheres peldam egyebkent csak annyi volt, h valoszinuleg nem fognak tokeletesen felepulni, mert mi t a linkben is olvashatod altalaban meg ha tul is eled az idegmereg tamadast marad vissza valamilyen foku idegkarosodas. Egyebkent amennyire en ertem az egesz lenyege az h az idegmereg meggatol egy enzimet abban h az elhasznalt neuronok vagy mik lebontodjanak, igy ezek feszt csak kuldik a jeleket mindenhova igy a szervezeted szepen tulmukodik es ebbe szepen belehalsz.
m.ranker.com/list/effects-of-nerve-gas-on-the-human-body-v1/laura-allan

Mrs. Clayton 2018.04.09. 17:33:20

@Se vasalo se munka: biztos vagy benne hogy meg akartak tenyleg mergezni? Szerintem nem. Putyin jol megmutatta a briteknek h azt csinal amit akar, keszuljenek fel h a brexit utan ez meg inkabb igy lesz. Korabban lekapcsoltak az nhs komjutereit, mest idegmerget hoztak az orszagukba, tiszta hulyet csinalt beloluk.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 17:45:51

@Mrs. Clayton: nem. Ezt akkor csinalnak meg, ha azt csinalnak meg, mibt a svedekkel, hogy a partjuk menten feljott a sub
Amig a Temzen nem jon fel a sub, addig nyugi van

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 17:47:31

@Se vasalo se munka: bar a vadaszrepuljuk berepult mar a UK vizi teruletre

Azonban ne felejtsd el Majus Terezia kitol vette a foldgazt, amikor hideg volt telen. Marpedig, ha nincs telen futes, Tereziat meglincselik

Mrs. Clayton 2018.04.09. 18:27:10

@Se vasalo se munka: ugyan mar, mi a felelmetesebb ma, ha lekapcsolajak az oroszok az aramot egy orszagban, vagy ha 10 ember a temze parton setalva meglat egy tengeralattjarot, amirol azt se tudjak h kie. Elobbi eseten 70 millio ember szarja ossze magat, utobbi eseten kb senki, hanem elkezdik fotozni a tengeralattjarot.

Valoszinuleg ezert is nem csinaltak a britek nagy balhet a mergezesbol, mert valahonnan kell gaz telire. Azert erdekel, hogy a szinfalak mogott mi a szent szart csinalnak, mert oszinten az elegge gaz, ha csak ugy barmelyik orszag ugynoke itt mergesgazzal jarkal az utcakon anelkul h barmi zavartatna.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 18:57:21

@Mrs. Clayton: az elso a politikusoknak roppant kellemetlen

A masodik scenarional meglincselik a kormanyt

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:33:51

@Mrs. Clayton: visszaterve az eredeti beszelgetesre Cas-szal, nem mutattak a publikumnak egyertelmu bizonyitekot, hogy az oroszok voltak. Az hogy a Terezia azt mondja, nem bizonyitek

Viszont, egy rakat dolgot megcafoltak mar, amit mondott
Kezdve (random pelda)
- titkos a formula: nem titkos, vagy tiz eve a scientist kiadta az Amazonon a konyvet a formulaval.
- csak az oroszoknak van ez a fajta nerve agent - nem igaz. Van a UKnek, US-nek, Koreanak es meg nem emlekszem kinek. Talan Ukrajna

Sajnos nehez hinni a Terezianak, pedig lathatoan nagyon szeretne, ha az oroszok lennenek a mumusok

WW2 fotot lattam nerve agent utan. Bizony leolvadt a gazalarc

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:41:29

@Se vasalo se munka: hat pedig ez total nyilvanvalo h az oroszok voltak, es azt is akartak h mindenki tudja csak meg, mondjuk az lett volna a durva ha meg nevjegykartyat is hagytak volna. Hat akkor nezd meg az en linkemet, senkinek nem o,vadt le se a ruhaja, se a gazmaszkja. Nem csinal olyat az idegmereg. Mint irtam ez egy enzimet akadalyoz abban h a szervezeted normalisan mukodjon. A muanyaggal, gumival valoszinuleg semmit sem csinal.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:44:54

@Mrs. Clayton: nyilvanvalo? Azert mert a Terezia azt mondja?
Ezt pont te mondod ugyvedkent?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 19:45:27

@Se vasalo se munka: Nem tudom miről van szó de annyit talán hozzáfűznék hogy az ideggáz és az idegméreg nem ugyanaz.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:47:17

@Se vasalo se munka: dehogy is, a korulmenyek miatt, nem ezt mint maganember gondolom, mert ugy kulonben fogalmam sincs@diggerdriver: vagyis minden iddeggaz idegmereg de nem minden idegmereg ideggaz

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:49:17

@Mrs. Clayton: ledig Terezia ebben az ugyben annyit kamuzott, hogy mar a pofaja leszakadhatna

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:50:29

@Se vasalo se munka: nyilvanvalo mert tokeletesen beleillik oroszorszagnak a kulpolitikai tevekenysegebe, nyilvan mint olyan katonai nagyhatalom, aki azt akarja h komolyan vegyek meg elismerjek az erejet nem eleg katonai diszszemlen a tankjait felvonultatni, hanem erot is kell fitogtatnia az “ellenseges” eroknel. Leirtam miert csinaltak. Persze lehetett volna Orban Viktor meg a tek is, csak hat ezt ki hiszi el? Es miert akarna putyinra kenni?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 19:51:19

@Mrs. Clayton: Igen. A szervezetbe jutás módja a más. Például nagyon sok kígyónak van idegmérge.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:54:39

@diggerdriver: es hat nem olja le a kigyonereg a gazmaszkot, szerintem charlie atomvillanasos vagy mas hohatassal jaro tamadasrol keszult kepeket latott. Mert idegmereg en nem vagyok vegyesz meg nem is erdekelt a kemia sose alig voltam 3-as a kozepsuliban, de biztos h nem lszervetlen anyaggal reakcioba

Mrs. Clayton 2018.04.09. 19:56:39

@Se vasalo se munka: ne mar charlie tokom se tudja mit kamuzott, hat ird mar ide, ne nekem kelljen visszakeresni annyi kommentet hat

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:57:09

@Mrs. Clayton: azt mar tokeletesen bizonyitotta Sziriaban
Oriasi arcvesztes volt az Obama-admibisztracionak

A UK-t mar jo ideje nem tartjak nagyhatalomnak. Minek szurna ki pont a UKt? Egy kicsi mar egy ideje nem tul jeletekeny orszaggal packazzon? Akkor mar inkabb Canada vagy a nemetek

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:57:56

@Mrs. Clayton: voilà
Viszont, egy rakat dolgot megcafoltak mar, amit mondott
Kezdve (random pelda)
- titkos a formula: nem titkos, vagy tiz eve a scientist kiadta az Amazonon a konyvet a formulaval.
- csak az oroszoknak van ez a fajta nerve agent - nem igaz. Van a UKnek, US-nek, Koreanak es meg nem emlekszem kinek. Talan Ukrajna

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 19:59:16

@Mrs. Clayton: meg kene varni a Cas-t a munkabol
Azt mondta kulon foldere van mar az ugyrol es minden infot osszeszedett

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:02:02

@Se vasalo se munka: tok mindegy, a lenyeg h az idegmereg legyen az gaz, folyadek, akarmi nem lep reakcioba szervetlen anyaggal, mert a gazalarcban nincs semilyen enzim, aminek a mukodeset gatolni dudna, az az emberben van, igy abban fejti ki a hatast.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:05:30

@Se vasalo se munka: oke en meg csutortokig raerek, majd jon es megmondja, bar felteszem, h ami a sajtoban elerheto az semmi, nem fognak egy ilyen szigoruan bizalmas nyomozasrol infokat kiadni, csak amennyit muszaj. Es persze nem allitom h a britek epp ne dezinformalnanak.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:06:18

@Mrs. Clayton: majd atolvasom amit kuldtel
Most csaladi beszelgetes. Egymas utan 3 nap szoltak az oviban, hogy anlegkosebb valaki hajat huzza vagy valaki arcat probalja osszekarmolni
Priorities....

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:07:24

@Mrs. Clayton: oh, elfelejtettem kerdezni.
Megva az uj munka, amit szerettel volna?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 20:10:54

@Mrs. Clayton: Szerintem is. Men beszélve róla hogy a WW2-ben már nem használtak gázt. A WW1-ben viszont mindennapos volt. De hogy gáz nem olvassza le a gázálarcot az szinte biztos.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:16:29

@diggerdriver: a sarint 1939-ben fejlesztettek ki
Az WW1-ben nem hasznalhattak

Lengyeleknel gyartattak:
cen.acs.org/articles/94/i41/Nazi-origins-deadly-nerve-gases.html

Fo resz:
By the spring of 1943, a few years into the war, the first large-scale tabun factory near Dyhernfurth, a small town 40 km away from what is now Wrocław, Poland, was producing 350 metric tons (350,000 kg) of tabun per month. By the end of the war, the factory had produced 12,000 metric tons of tabun and loaded it into aerial bombs and artillery shells.
Dyhernfurth was a forced labor factory: Over the course of the war, hundreds of inmates died of toxic exposure, overwork, disease, and malnutrition, and they looked like “walking corpses” to nearby town residents.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:17:18

@Se vasalo se munka: illetve franc tudja hol van az a D betus varos
Nem fogok googleozni

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:32:41

@Se vasalo se munka: meg, jovo kedden kezdek rogton tiz oras munkanappal, annyi mindent kell atvennem az elozo embertol, most mar husvet orta gardening leaven vagyok a regi cegemtol. Jol megsertodott a fonokom aztan paranoias tunetei lettek, igy megegyeztunk h jobb mindenkinek ha itthon maradok.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:34:54

@diggerdriver: a szarin nem. Igazatok van
Valoszinu masik fotoval kevertem.
Gondolom viszont a mustargaz igen, mivel egy gumikesztyu is kb 10 perc alatt eg ra a borre

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:38:59

@Quercus erdész: en ketseggel elhiszem, h nem az oroszok voltak, de arulja el valaki miert tette volna amerika, vagy izrael, vagy korea esetleg viktor meg a tek? Mit akartak igy elerni es minek? Ugyanis mind az angolok, mind az usa mind az europai unio mar eddig is baszogatta az oroszokat h ne huzogassa a macska bajszat, mert mar kurvara eleguk van az internetes dezinformaciojukbol, a szamitogepes rendszerek meghekkelesebol, szelsojobbos politikai partok tamogatasabol stb. Ok eddig is mondtak h miket csinalnak az oroszok. Ha ok akarnak az oroszokra kenni, akkor elfogtak volna egy orosz vegyeszt aki epp el akarja hagyni nagybrittaniat a taskajaban a novicsok maradvanyaival meg egy levellel putyin alairasaval h mit kell csinalni

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:46:16

@Se vasalo se munka: az sem olvasztja le a gazalarcot, a mustargaz azert volt durva mert a boron at egette meg a katonakat, gyakorlatilag programozott sejthalalt okozva, ha nem hal bele az egyen vegul a dns karosodas rakot okoz.
En egyedul azt tudom elkepzelni anelkul h katonai szakerto lennek, h gazt/idegmerget mas hohatassal jaro tamadassal egyutt vetettek be, es a ho olvasztotta le a gazmaszkot

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:48:43

@Se vasalo se munka: hat az utobbi idoben en is sokszor nyomtam ennyit meg meg tobbet is, sot oktoberben meg hetvegen is bementem. Mondjuk el is kertem az arat. Most sem ez zavar hanem az ingazas. Tavban nem sok mert 26 merfold, de idoben 1 ora oda meg 1 vissza.

2018.04.09. 20:51:33

@Mrs. Clayton:

Hogy őszinte legyek nem igazán tudom miről van szó. Tavasz van, külső körlet van, kert van, meg ki kell használni a Földforgalmi-, meg az Erdőtörvény körüli káoszt. Vagyis üzlet van.

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 20:53:57

@Mrs. Clayton: de igrn, ugyanis ramarodik a borre
Ahogy a gumikesztyu is ramarodik a borre. Merthogy ezt ertettem “leolvaszt” szo alatt

Mrs. Clayton 2018.04.09. 20:54:25

@Quercus erdész: eddig en is azon gondolkodtam h kiberlek egy kiskertet a szomszed varosban, de ugy tunik h eselyem nem lesz kimenni paradicsomot, paprikat termeszteni, pedig mar wlhataroztam h csirket is fogok tartani, ha szabad. Igy nekem marad a bolti repa meg csirke. Ez van...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:01:25

@Mrs. Clayton: Olyan nem volt. Hőhatást lángszóró vagy atombomba okoz. Mármint sugárzó hőhatást mert a bombáknak is van de az a detonáció következménye. Gázt csak simán kiengedték a levegőbe és imádkoztak hogy nehogy megforduljon a széljárás.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:04:04

@diggerdriver: akkor azok a kepek vagy hamisitottsk vagy atomtamadaskor keszultek, bar nem ertem h akkor minek viseltek volna gazalarcot barkik is

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:09:29

@Mrs. Clayton: Én sem tudok olyanról hogy gáz oldana gázálarcot.
Igy van. Minek akkor a gázálarc?

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:09:44

@Se vasalo se munka: jo de a gumikesztyut a mustargaz nem olvasztja le, csak a bort. Ezek a gazok nem savak amennyire en ertem, ezek az elo sejtet tamadjak, ezert nehez ellenuk vedekezni.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:12:49

@diggerdriver: mondjuk ugye olyan gazok ellen jo a gazalarc ami belegzessel mergez, de epp ez a lenyege a mustargaznak, h az borrel erintkezve is roncsolja a sejteket, igy aki viselt is gazalarcot sokra nem ment vele. A masik resze a dolognak, h ezek a gazok valoban pusztitoak, de vagy halalosak vagy nem, altalaban azert nem voltak azok, siman tul lehet elni foleg ha valaki nem gyerek vagy gyenge idos es kap orvosi kezelest a tuneteire.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:18:24

@Mrs. Clayton: Ezért a mai honvédség már komplett vegyvédelmi ruhát alkalmaz. Engem egyszer ilyen ruhában meneteltettek Hetényegyházán a határban 40fokban tíz kilométert. Öt kilót fogytam. A gázálarc szuszogóján vékony sugárban folyt ki az izzadság. A kesztyűből csizmából úgy öntöttük ki, a ruhából ki kellett csavarni a vizet.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:20:26

@diggerdriver: es akkor ez is jo bizonyitek arra h ideggaz semmit nem csinal a muanyag vegyvedelmi ruhaval

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.09. 21:22:22

@diggerdriver: azota kicsit fejlodott a katonai technika. Az utobbi 15-20 evben meg egyenesen oriasit ugrott

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:27:23

@Mrs. Clayton: Igen, csak tudni kell mit értünk műanyag alatt. Feltételezem hogy a WW1-ben még nyersgumiból volt a gázálarc.Az első műanyag a bakelit. Hogy aztán a poliészter műanyagokat mikor kezdték alkalmazni azt nem tudom. Ezeket a műanyagokat a szénhidrogén származékok oldják úgymint benzin. Egy tejfölöspoharat tegyél bele benzinbe. Feloldja. Viszont nem tudok róla hogy akár a nyersgumit műgumit műanyagot bármilyen gáz oldaná. Egy vegyész biztos tudna ilyen gázt mondani de azt harci körülmények miatt nem biztos hogy bevethető. Nem véletlen hogy viszonylag kevés harcigáz fajta van.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:28:37

@Se vasalo se munka: A magyar? Lenne egy fogadásom hogy az általam 1986-ban használt vegyvédelmi ruha még ott van valamelyik raktárban.

Mrs. Clayton 2018.04.09. 21:34:00

@diggerdriver: es foleg minertelme lenne harci korulmenyek kozott? Ugy ertem ha a muanyagpoharat puszta kezzel belemartod a benzinbe megis mi bajod lesz tole? Vagy leoldani a teherautok kereket? Szerintem aknakkal meg mas robbanoszerrel kicsit nagyobb kart lehet csinalni, mint azzal ha radolvasztjak valami oldoszerrel a muanyag kabatot.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 21:46:09

@Mrs. Clayton: Persze igazad van. Csak azt akartam mondani hogy egyrészt a műanyagok fejlesztésének is megvan az evolúciója és hát sokezerféle létezik.
A harci gázok már tiltottak és értelmük sincs mert a sajáterőre is veszélyes a bevetésük. A biológiai fegyverek már előrébb tartanak és hatékonyabbak.

Mázlista51 2018.04.09. 22:10:58

@diggerdriver: Példákat kérnék. Sikerült és nem sikerült liberális "vívmányra". Meg az SZDSZ károkozására. És értelmes érveket arra, hogy miért nem lehet liberális egy konzervatív. Ez utóbbit nem én taléltam ki, tényleg voltak és vannak ilyenek. És érvet arra, hogy Nagy-Britannia miért nem liberális. Mert szerintem az. Amellett hogy konzervatív IS. Meg baloldali IS. Mit jelent a liberális szó, és mikor nem ez volt a legsikeresebb államforma? És főleg: miért kell köpködni és libsizni egy ellenvélemény esetén? Észérvek nincsenek?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 22:32:31

@Mázlista51: Me too Kampány, feminizmus, genderelmélet, buzzancsparádé,...
Hol mondtam hogy nem lehet liberális egy konzervatív? A Tigris sem ette meg Fülest meg a Malackát. De ne olvaszd már be a konzervatívokat a libsik közé.
Na azt meg végképp vezesd le hogy mikor mondtam hogy Nagy Britannia nem leberális? SOHA nem a libsi volt a legsikeresebb államforma.
Köpködni?
Na nézzél be ebbe a libsi társaságba és megtudod mi az a köpködés:
hataratkelo.blog.hu/2018/04/09/igy_szavaztatok_ti_167#comments

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.09. 22:35:15

@Mázlista51:
Jaa még az SZDSZ. A tatárjárás sem okozott akkora kárt az országnak. Tudod egy SZDSZ-es politikus mondta hogy mikor az SZDSZ-nek el kell dönteni hogy merre induljon akkor arról vitatkoznak miért is kell egyáltalán elindulni.
Haggyálógnivászka...

2018.04.09. 22:42:57

@Se vasalo se munka:
"meg kene varni a Cas-t a munkabol
Azt mondta kulon foldere van mar az ugyrol es minden infot osszeszedett"
Na, megjottem munkabol, mar egy ideje, de a delutani csendes pihenot mindig betartom.:) Ma sem sokat dolgoztunk - munkaszervezesben itt sem allnak a helyzet tetofokan, de elvarjak, hogy egy munka, amit meg el sem kezdtunk tegnap legyen befejezve - de annal tobbet vezettem, itt egy kis munka, ott egy kis munka, termeszetesen a varos masik vegeben, no mindegy. Szerencsere oraberben fizetnek, teljesitmeny beres munkat a vilag semmi kincseert nem vallalnek, meg akkor sem, ha fiatalabb lennek vagy ha ezreket fizetnenek egy napra. A fizikai es mentalis egeszsegem mindennel tobbet er, raadasul a cigivel es a napi hirek olvasasaval epp elegge tonkre teszem magam igy is.:(
E kis bevezeto utan raterek a Skripal ugyre. Sokat nem tudhattok meg tolem, reszletek elemzesebe meg nem megyek bele, mert ez annal komplexebb dolog, minthogy szavak dobalozasaval el lehessen intezni az ugyet. Raadasul sem kemikus, sem hadtechnikus sem vagyok. Esetleg katonai hiradastechnikarol tobbet tudnek irni, vagy a geofizikaban alkalmazott skin-effectrol. :) De most nem az a tema.:)
Folytatom kesobb a gondolatmenetemet. Raadasul az internetrol lementett dolgaim, az az a forrasok sincsenek meg rendszerezve, ido hianyaban reszben es kozben mas dolgok is erdekeltek, pl. a magyarorszagi valasztasok, a sziriai harci fejlemenyek, az uj orosz fegyverek es amik e dolgok mogott vannak, stb. Eroim szet vannak forgacsolva. :(

2018.04.09. 23:09:30

@Röfögő Csalogány:
A Skripal ugyet ket - de lenyegeben rokon - klasszikus latin kerdes feltevesevel lehetne kezelni vagy megbeszelni:
Cui prodest ? vagy Cui bono? Magyarul nagyjabol Kinek az erdeke vagy kinek fontos illetve Kinek jo az?

Mrs. Clayton 2018.04.09. 23:15:22

@Röfögő Csalogány: es en pont ezen kerdesek menten vezettem le h az oroszoknak, ezt gyakorlatilag ok annak ellenere h nyilvanosan kikerik maguknak azert annyira nem is tagadtak, mar amikor elkovettek, mert h pont az volt a cel, h beszarassak a briteket es ez egeszen sikerult is

2018.04.09. 23:40:40

@Mrs. Clayton:
Ha most olyan lennek - amilyen nem vagyok - azt kernem toled, hogy mutass mar olyan forrast, amiben az oroszok nem tagadjak, hogy ok kovettek el a mergezest. Raadasul az idozitese a mergezesnek is igen gyanus (Brexit, stb.). Plusz azert masnak is erdeke az angolok szivatasa, buntetese. Ha kell, visszamehetunk 100 evre is a tortenelemben az angol-nemet, nem eppen baratsagos viszonyra. Keveri a xart meg ma is nagyon sok orszag a szinfalak mogott. Egymast akarjak bevinni a susnyasba, tobb kevesebb sikerrel. Az oroszoknak kisebb gondjuk is nagyobb annal, mint hogy az angolokkal - a hullott szoru es fogu egykori oroszlannal - szorakozzanak.:)

2018.04.09. 23:45:37

Egy erdekes interview Litvenko apjaval:
www.rt.com/news/422999-litvinenko-father-skripal-case-truth/
Tudom, tudom, az RT az orosz propaganda nemzetkozi szocsove.:) De hallgatassek meg mar a masik oldal is.:)
Ja, a BBC sem marad el az RT mogott fake news es propaganda tekinteteben, sot tapasztalatuk, gyakorlatuk is hosszabb multra tekint vissza.

2018.04.10. 00:00:23

@Röfögő Csalogány:
Peldaul az angolok-franciak viszonya sem volt mindig felhotlen, kulonosen az Unio viszonyaban. A Brexit kedvez az francia mezogazdasagnak plusz emlekezzunk vissza de Guelle angol ellenessegere es Konrad Adenauer tortenelmi jelentosegu megbekelesere es baratsagara. Lehetne sorolni peldakat, ellenpeldakat, "if scenarokat" mint peldaul Oroszorszag es az Unio csatlakozasat, amibol milyen sokan jonnenek ki jol, kiveve az USA es GB. Az oroszok nagy sakk strategak es tavlatokban gondolkoznak. Es be kell vallani, a Nyugat sokszor nem tud csak a maban, a pillanatnyi erdekeben gondolkodni. Erre tudnek ezer peldat felhozni.
Mindig hozzateszem, hogy szerintem:)

Mrs. Clayton 2018.04.10. 00:26:57

@Röfögő Csalogány: ez hulyeseg, most nezem az american horror storyt, de holnap elmondom miert

2018.04.10. 00:41:42

Off (de megse:)
Valami feltunt nekem a tegnapi valasztashoz valo sorbanallas videoit, kepeit nezegetve: meglepoen sok fiatal jarult az urnakhoz. Hol van az eloregedo magyar tarsadalom? Elbujt, nem mer elojonni? Kerestem a migransok altal megfelelmitett, idegbeteg, pszcihologusokhoz jarokat is, nem igen lattam olyat kozottuk. Mindki normalisan, meltosagteljesen vart sorara. Nem voltak buvalbaszottak, morcosak, mint azt sokan allitjak a mai magyar tarsadalomrol. Tisztak, jol fesultek, normalisan oltozottek voltak, nem latszott rajtuk a melyszegenyseg kulso jele. Nem hallottam a videokon vonyito, allandoan es mindenhol ugato kutyakat sem. Azt sem lattam, hogy a szavazok kozul csak egy is lobogtatta volna peldaul a Londonba vagy Hannoverbe szolo repulojegyet azzal a szandekkal, hogy holnap huzok el ebbol a kibaszott orszagbol, itt mar elni sem lehet. Vegezetul nem ugy neztek ki, mint a birkak, nem begettek, nem alltak negy labon sem. Ok a mai magyar nep voltak, ha tetszik, ha nem.
On.
Peace!

Horthy Miklós cselédje · hamisgulyas.wordpress.com 2018.04.10. 01:22:41

Én örülök a Fidesz 2/3 os győzelmének. Marad a stabilitás, a kiszámíthatóság, egy erőskezű vezetővel.

Ilyen időkben erre van szüksége az országnak.

Lehet dühöngeni a libsiknek, meg lóbálni az 1000 eurós telefonokat a Kossuth téren.

2018.04.10. 05:52:08

"A vasárnapi választási eredmény hatására változott a Magyarországgal és Orbán Viktorral szemben megütött hangnem a francia sajtóban. Egy elemző a magyar miniszterelnököt egyenesen Charles de Gaulle néhai francia államfőhöz hasonlította.
A francia lapok zöme Orbán Viktor „megfellebbezhetetlen” győzelméről ír, kiemelve a kiugróan magas választási részvételt a vasárnapi szavazáson. A magyar miniszterelnökkel szemben eddig zömében kritikus, sőt olykor kifejezetten ellenséges média hétfőre visszafogottabbá, mondhatni kiegyensúlyozottabbá vált.

Az AFP francia hírügynökség első híradásában, melyet több lap is átvett, a „nemzeti-konzervatív” magyar miniszterelnök győzelméről beszélnek, ami azért érdekes, mert korábban rendre „jobboldali populistának”, „radikális jobboldalinak”, esetleg „szélsőjobboldalinak” titulálták őt.

Ezt a korábbi hangvételt egyedül a Le Monde napilap bécsi tudósítója folytatta, hétfőn a magyar miniszterelnököt „nacionalistának”, a Fideszt pedig „szélsőjobboldali” pártnak bélyegezve. Ehhez képest a baloldali, a Le Monde-nál általában radikálisabb Liberation napilap kiküldött tudósítója a kormánypártot „konzervatívként” írja, a bal-liberális Le Point vagy a Le Parisien pedig Orbán Viktort „szuverenistaként” említik.

Csaknem minden újság kiemeli, hogy Orbán Viktor bevándorlás-ellenes kampánnyal mozgósított, de a legérdekesebb elemzés az Atlantico című bal-liberális internetes hírportálon jelent meg. Ebben Edouard Husson történész, a párizsi egyetemek egykori alkancellárja egy interjúban úgy véli, túlságosan egyszerű populizmusnak nevezni a Közép-Európában „berendezkedő” konzervativizmust, illetve autoriternek vagy fél-autoriternek bélyegezni az ottani kormányokat csak azért, mert nem értenek egyet Nyugat-Európa „hiperindividualista krédójával”.

A kétezres években a washingtoni Holokauszt Központban is kutató egyetemi tanár szerint bár bírálói Orbán Viktort olykor Horthy Miklóshoz hasonlították, a magyar miniszterelnök nézetei sokkal inkább Charles de Gaulle-éhoz állnak közel. Ez utóbbit a ’68-as generáció a mai napig azért gúnyolja, mert hazafi volt, fogalmazott Edouard Husson, aki szerint az egykori francia államfő biztosan elfogadhatatlannak tartotta volna a migránsok előtt a határokat teljesen megnyitó német politikát.

A történész Charles de Gaulle egy elhíresült mondására emlékezetetett, mellyel az Algériának megadott függetlenséget indokolta. 1959-ben azt mondta, azért tartja azt szükségesenek, mert nem szeretné, ha amúgy a gaulle-isták által a mai napig zarándokhelyként tisztelt falujának a neve „Colombey-Két-Templom”-ról egyszer csak „Colombey-Két-Mecset”-re módosulna.

Ezért a kijelentéséért de Gaulle-t ma biztosan „iszlamofóbnak” minősítenék, mondta Edouard Husson, hangsúlyozva, hogy a Közép-Európai kormányok, köztük a magyar tulajdonképpen de gaulle-i hagyományt követve igyekeznek megőrizni nemzeti szuverenitásukat.

Ebből a szempontból a történész szerint a közép-európai térségben „neo-gaullizmusról” lehet beszélni, és az érintett kormányok ebből a politikai alapállásból igyekeznek szembeszállni „a tőlük folyamatosan távolodó”, Párizsban, Berlinben vagy Brüsszelben uralkodó felfogással."

2018.04.11. 00:26:37

merce.hu/2018/04/09/tomegdemonstracio-keszul-vasarnapra/
Tömegdemonstráció készül vasárnapra
(Megváltoztatták a hétvégi kormányellenes tüntetés helyszínét és időpontját)
Az ujfasiszta es ballibsi csocselek, a megelhetesi rettegok mar megint rombolni, gyujtogatni akarnak.:( Kardlapoztasd meg a hazaarulokat kicsit Viktor!!! :)))

Mázlista51 2018.04.11. 22:49:48

@diggerdriver: Nem olvasztok senkit sehová. Amúgy az általad idézett cikkben sehol nem találtam köpködést. És de, a liberális volt eddig a legeredményesebb államforma. A legmagasabb életszínvonalat eredményezte, és békét az országban. Lásd a skandináv országokat, Ausztráliát, Luxemburgot, Németországot, és legfőképpen Hollandiát. Utóbbinál liberálisabb ország nincs.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 08:52:54

@Mázlista51:
Na akkor marafjunk Hollandiánál.
Állítólag a ratyiparádékat azért kell csinálni hogy elfogadtassák a lakossággal vagy emberekkel a buzzancsokat.
Na most Amszterbamban HAT napig tart a ratyiparádé.
Tehát akkor a holland a legintoleránsabb leghomofóbabb nép hiszen nekik hat napig kell bemutatni a másságot.
Hol van ott a liberalizmus?
:))))))))))))))))))))))))))

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.12. 09:27:24

@diggerdriver:

A cél a társadalom aytomizálása: a vallás, a nemzet, s a család szétrobbantása.

A perverzmenetek a családellenességet szolgálják. Mivel a hollandok zöme is scaládpárti, így ott is még sokat kell dolgozni a családok ellen.

2018.04.12. 13:22:19

@Mázlista51:

Alapvető tévedés. A hetvenes évek végéig, nyolcvanas évek elejéig tartó magas életszínvonal nyugaton nem a liberalizmusnak, hanem a jóléti államnak, szociáldemokrata gazdaságpolitikának volt köszönhető.
A 2. világháború után a töke belátta, ha nem akar rövidesen újabb világégést, akkor a profitból nagyobb részt kell átengednie azoknak, akik azt megtermelik, vagyis a munkavállalóknak. Erre azért volt hajlandó, mert a tőkések jelentős része zsidó volt(ma is az), és még elevenen élt bennük a holokauszt emléke, másrészről a keleti blokk kialakulásával ott volt az ellenpélda. Ennek köszönhetően a nyugati országokban rendkívül megerősödtek a szakszervezetek, illetve az őket támogató szocialista, kommunista pártok. Mindez azt eredményezte, hogy az ötvenes évektől a munkavállalók folyamatosan ki tudták vívni a viszonylag tisztességes béreket, a folyamatos béremeléseket, a megfelelő szociális juttatásokat. Azt lehet mondani, volt egy hallgatólagos egyezség erről a tőke, és a munkavállalók között. A kormányok egyrészről védővámokkal, olcsó állami hitelekkel, piacvédő intézkedésekkel hozzájárultak ahhoz, hogy a saját hazai vállalataik fejlődjenek, növekedjenek, másrészről komoly támogatást, és szociális biztonságot nyújtott a polgárainak, a munkavállalóknak.

Ezt az egyezséget rúgta föl a tőke a hetvenes évek végén, nyolcvanas évek elején, és megkezdődött a neoliberális ámokfutás, ami a mai napig tart. A vagyon egyre kevesebb ember kezében összpontosul, miközben a korábban jólétben élő középosztály egyre jobban elszegényedik, lecsúszik, zsugorodik, a szakszervezetek gyengülnek, a szociális vívmányokat folyamatosan faragják.

A neoliberalizmus gazdaságfilozófiája az eladósodás. Az elmúlt bő 30 éves ámokfutása alatt mindenkit eladósított. Az államokat, az önkormányzatokat, a cégeket, az embereket. Amit te jólétnek nevezel, az ma már nem más mint adóssághalmaz, adósságcsapda. Már nem arról szól a történet, hogy föléljük amit megtermeltünk, hanem arról, hogy már azt éljük föl, amit még meg sem termeltünk.

Na ez "köszönhető" a liberalizmusnak.

tanato 2018.04.12. 13:42:28

@diggerdriver: Hollandia kétarcú,a buzik meg a kábítószer mellett,ott van Európában a legnagyobb számú református közösség is a maga puritánságával,családközpontúságával.Viszont toleránsak,elviselik egymást,együtt élnek dolgoznak nem ölik halomra még verbálisan sem a más értékrendek miatt egymást mint pl. nálunk.

tanato 2018.04.12. 13:45:20

@Quercus erdész: Na jó,az írásod akkor lesz igaz ha majd onnan jönnek a mi régiónkba milliószám munkát vállalni.Addig ez csak a bolsevikra hajazó antikapitalista propaganda.

Mázlista51 2018.04.12. 13:58:13

Az általad ratyiparádénak titulált demonstráció szükségtelenné válik, amint teljesen természetes lesz mindenki számára a melegek léte. Remélem, hogy én még megérem. Másrészt mi a francnak zavar téged a létük? Netán bepróbálkoztak nálad? Nálam még soha, meglehetősen jól érzékelik, kinél van esélyük... Azonkívül lehet, hogy ez a természet egyik válasza az emberiség túlszaporodására (a másik talán az agresszív emberi természet miatti háborúskodás). És igen, a parádé lehetővé válása a liberalizmus egyik jele. Szerencsédre nem kötelező részt venni rajta... Nézni sem kell, foglalkozni sem kell vele annak, akit nem érint.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 14:20:36

@Mázlista51:
Ezzel akkor most elismerted hogy Hollandia sokkal kevésbé liberális ország mint mondjuk Szingapúr.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

2018.04.12. 14:25:17

Off
A tegnapi kolteszet napja alkalmabol hallgassuk meg egyutt az alabbi verset:
www.youtube.com/watch?v=ga_ucCLMHrc Radnóti Miklós: Nem tudhatom - Reviczky Gábor (Vers mindenkinek)
On

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 14:37:37

@Mázlista51:
Félreértés ne essék, semmi bajom a melegekkel. A buzikat viszont nagyon rühellem.
Büszke lehetsz rá hogy a nemiség kihangsúlyozàsa és kirakatba tétele liberális vívmány.

2018.04.12. 14:43:41

@tanato:
"Viszont toleránsak,elviselik egymást,együtt élnek dolgoznak nem ölik halomra még verbálisan sem a más értékrendek miatt egymást mint ...."
Ha egymast nem is olik halomra, de mas nepeket igen. Peldaul Indoneziaban. Oly annyira, hogy a masik beteg nep hadsereget, a japcsikat felszabaditokent fogadtak az indonezek. Gondolom, mar akkor is puritan reformatusok voltak a hollandok, amikor szornyusegeiket elkovettek.
Irany a gyapotfoldek.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 14:53:48

@Röfögő Csalogány:
A hollandok a legkegyetlenebb gyarmatosítók voltak, náluk csak a belgák voltak rosszabbak.

tanato 2018.04.12. 15:25:49

@Quercus erdész: Hanyatlás?Komolyan mondod,?

tanato 2018.04.12. 15:27:34

@Röfögő Csalogány: A gyarmati világ sehol nem volt egy sétagalopp,erőszakon alapult,ugyanúgy a nyugati gyarmatokon mint az oroszok gyarmatain.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 15:32:29

@tanato:
Komolyan mondja és igaza van. Próbálj most lakást venni szakmunkásként Londonban és 50 kilométeres körzetében.

tanato 2018.04.12. 15:35:41

@diggerdriver: Hát akkor el kell onnan menkeülni.De azért Pesten sem lehet olyan könnyen lakást venni.De sokszor mondtam míg innen oda az áramlás nem onnan ide/Még apámtól tanultam,akkor is volt antikapitalista agot.prop bőven megszórva sok populista szólammal,kizsákmányolás,proletárok elnyomása stb./addig a nyugat temetését csak a sajátunk után tudom elképzelni józan ésszel.

gabors 2018.04.12. 16:21:27

@Se vasalo se munka: "Lattal te mar tulelot nerve agent utan?"

Elso VH-ban sokan meghaltak de pl a kesobbi Fuhrer is tulelte egy darabig ugyan vak volt. Ja es persze pl japan metron a tobbseg tulelte a szarin tamadast, sot Syriaban is sokan tuleltek de sokan meg is haltak. Halabjaban is sokan tuleltek igaz kb 4000-en meghaltak. Pont abbol tanultak legtobbet hogy milyen hosszutavu hatasai vannak. Biztos voltak mas be nem vallott esetek is de azert hoztam ezeket mert ezek nyilvanosak.

Minden attol fugg hogy MENNYI anyag es hogyan jutott az aldozat szervezetebe. ES milyen gyorsan kezdtek el kezelni oket. Ha igaz az hogy a kilincsen volt a mereg es mondjuk nem el- hanem hazamenetkor "mergezodnek" meg (ami valszeg a tamado terve lehetett ...) akkor nem talaljak meg oket idoben es lehet hogy tobb nap vagy akar egy het is eltelt volna mire valakinek feltunik. Akkora a nyomozas is sokkal nehezebb lett volna sot maga a mereg is nagyban "elparolgott" "lebomlott" volna.

De nyilvan a pirez osszeskuves a megoldas.

gabors 2018.04.12. 16:28:06

@Quercus erdész: "Majd ha nem közterületen vonulnak ezek a szarháziak, akkor lehet arról beszélgetni kinek van köze hozzá, és kinek nem. "

Ezt nem egeszen ertem a bekemenet valakinek a magan teruleten vonulgat?

A kozteruleten tartott dolgokhoz engedely kell es ha az megvan akkor a tobbieknek egy adott hataron belul ezt "turni" illik ... de mivel ezeket az engedelyeket nyilvanossan adjak ki. Te is es mindenki aki ellenzi ezt es nem akarja meg latni sem lehetoseget adnak hogy elkerulje az adott kozteruletet arra a par orara egyszer egy evben ...

Engem pl kormenenetek meg a "bekemenetnel" is jobban irritalnak ezert SOHA nem megyek ilyenre es ebbol ezrevel van az orszag minden teruleten.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 16:52:14

@Quercus erdész:
Hagyjad má' a klerikálfasiszta mítingeket...
Amikor két szakáll agymásba gabalyodik. Na az a valami.

Mázlista51 2018.04.12. 19:53:26

Csak közterületen van értelme. És NEM szarháziak, ahogy látom, nálad jobb emberek. Legalábbis még egytől se hallottam, aki leszarházizott volna téged.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 19:59:04

@Mázlista51: Mégegyszer mondom. A nemiség kihangsúlyozásának és mutogatásának NEM a nyilvánasság előtt van a helye. A melegek ezt tudják és tartózkodnak tőle. A ratyeszok meg büszkélkednek vele. Tőlem lehetnek nálam is jobb emberek akkor is tróger szarházi buzulmányok.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.04.12. 20:43:19

@gabors: Mit jelent az hogy tűrni illik? Nem megyek oda és nem teszek ellene semmit. Viszont a véleményem meglehet róla ugye? Vagy a véleménynek is "illik" egyezni a ratyeszok véleményével? Mégis hogy gondolod ezt? Te mint a liberalizmus zászlórúd hasz... bocsánat vívője nem tiszteled a szólásszabadságot? Csak az a szólásszabadság ami a liberális eszmékkel egyezik? Magyarázd el nekem hogy miért nem kifogásolhatom a köcsögök békemenetét?

gabors 2018.04.12. 23:32:20

@diggerdriver: "Mégis hogy gondolod ezt?" ugy gondolom ahogy leirtam te probalsz belemagyarazni valami mast de ez mar nem az en gondom...

Hol irtam olyat hogy "velemenyed" nem lehet barmirol is? Vagy hogy ennek (a velemenyednek) barki maseval egyeznie kellene? Ezt Te belekepzeled abba AMIT irtam, de ez megint nem az en gondom ...

gabors 2018.04.12. 23:38:05

@diggerdriver: "Mégegyszer mondom. A vallasos hit kihangsúlyozásának és mutogatásának NEM a nyilvánasság előtt van a helye. A katolikusok meg büszkélkednek vele."

Hmmm ...

2018.04.13. 06:28:36

@gabors:
Az vallast es a sexualis orientaltsagot azert ne emlitsuk mar egy oldalon!

Fringe minority with unacceptable views 2018.04.13. 12:51:26

@gabors: az elso WW, mustar gazt ne keverd bele.
1939-ben volt a legelso nerve agent.
süti beállítások módosítása