HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • tanyasi értelmiségi: Itt még olvasható Kónya Endre írása: pecsaktual.hu/balhe/megszolalt-k-endre-es-leirta-a-sajat-ver... (2024.02.17. 19:24) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Wembley

2013.04.15. 23:28 diggerdriver

Ma kezdtem az új munkahelyen. Egy nagy telekről van szó amin valamikor egy hatalmas épület állt amit elbontottak és elszállítottak. Nekünk az a feladat hogy a földben maradt betonalapokat kiássuk és összetörjük olyan méretűre hogy egy erre a célra kitalált zúzógép apróra darálhassa. Egy 22 tonnás JCB-vel kell dolgozni én töröm a kolléga által kiásott alapot. 

Előző gépkezelő múlt pénteken kiszállt a gépből, azt mondta basszátok meg a munkátokat és hazament.

Nem mindenki bírja a bontókalapács hangját pláne napi kilenc órában folyamatosan. Reggel 8-kor kezdődik a munka este 6-ig. Két félórás szünet van egy 11-kor egy meg 2-kor. Ezekből az egyik fizetett így 9.5 órát fizetnek 12fontos órabérrel. Nagyon keményen kell dolgozni gyakorlatilag csak a szünetben állunk meg. 

Szerencsére sokat nem kell utazni egy busszal szinte a háztól a munkahelyig.

A kollégák írek és angolok nagyon kedves barátságos társaság. 

Minden munkába állás előtt van egy beléptetési procedúra amiben az építésvezető oktatást tart az új dolgozónak hogy mi hol van mik a veszélyforrások kik az elsősegélynyújtók szóval egy a helyi viszonyokra jellemző balesetvédelmi felkészítő ez. Voltam már olyan helyen ahol ez 5órás volt meg voltam már olyan helyen is ahol csak egy papírt kellet aláírni a oszt' jó napot. A mai az utóbbiak közé tartozott. 

Egyetlen egy dolog van amit itt nem tudok megszokni. Én aki 30évet ledolgoztam otthon két cégnél egyszerűen nem tudom megszokni hogy elmegyek valahová dolgozni ott beilleszkedek egy kollektívába aztán ha vége a melónak akkor  ki-ki megy amerre lát.  Ez az egyetlen ami nekem idegen. Na mindegy ez is egy életforma ez van.

2013-04-15_222407.jpg

2013-04-15_222609.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr545228762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2013.04.21. 09:48:21

Remek, hogy jönnek a fotók szépen lassan.
Régi álmom, hogy készítek egy sorozatot ezekről a nagy gépekről, lehetőleg saját feldúlt környezetükben, és hát pont ilyen vészjósló felhők társaságában, mint az első képen. Félelmetes látvány!

A "megy ki merre lát" nem csak ott létezik. Errefelé a munkatársak, akikkel évek óta dolgozom és napi szinten jól elvagyunk, nem ismernek meg a városban (persze kivétel van). Vagy amikor egy egyetemi tanfolyamra jártam, óra előtt mindenki ült, mint a kuka és a mobilján matatott, óra után med alig bírtak elég gyorsan szétszéledni, nehogy a másikhoz kelljen szólni egy szót. Nekem valamilyen szinten passzol, mert magamnak való vagyok, de azért jobb volt a magyarországi közvetlenség, ahol inkább szóba lehetett elegyedni az emberekkel.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.04.21. 10:37:30

@Réka ‎:
Ezek csak mobillal készített fotók véletlen ha valamelyik jól sikerül.
Tizennégy helyen dolgoztam idáig Londonban egy naptól fél évig tartó munkákon.
Rengeteg képet csináltam egyrészt a magyar és angol építőipar különbözőségeit dokumentálva másrészt majd amikor öreg napjaimban ülök a kandalló előtt a hintaszékben kockás pléddel az ölemben whiskey-s pohárral a kezemben amiben csilingelnek a jégkockák és körbeülnek az unokák hallgatni nagypapa kalandos életét akkor mindazt képekkel is alá tudjam támasztani:))))))))))))

Nekem mindig nagy törés otthagyni egy munkahelyet.
A gyenge nyelvtudásom ellenére is könnyen barátkozok és szerencsém van mert mindig mindenki pozitívan állt hozzám.
Jobban belegondolva érdekes hogy a környezetemben vannak emberek akik jobban beszélnek angolul mint én mégis alig merik használni. Egyszerűen nem mernek megszólalni.
Én meg gátlástalanul beszélek ha tudok ha nem:))))))))))
süti beállítások módosítása