HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: www.youtube.com/watch?v=CeBzzs2-nTQ (2024.04.25. 20:36) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Nem egyszerű...

2013.05.03. 20:06 diggerdriver

A keddi meló megint átverés volt.Egy 13tonnás VOLVO-val kellett dolgozni. Egynapos meló ráadásul szemét tetvek voltak mert nem mondták meg tegnap este hanem megvárták míg ma reggel odamegyek és közölték hogy jön a saját emberük a gépre ennyi volt.Igen erős késztetésem volt hogy beleverek a művezető arcába. Egy igazi ellenszenves sötét gyökér volt de visszafogtam magam.  Jártam már így és ezt egyszerűen nem lehet kivédeni. Ez van.

Hazajöttem megint küldözgettem az emaileket meg smseket hogy elérhető vagyok. Jelentkezett is egy ügynök hogy lenne melója Windsorban de nem tudja a kezdési időpontot. Oda csak autóval lehet menni mondom ha a bér tartalmazza az autó költségeit akkor jó. Írja hogy 12 font. Én írtam vissza hogy 13. Megegyeztünk 12.5-ben de nem tudja mikor lehet kezdeni.

Közben jött egy másik ajánlat hogy Finchley-ben van meló. Ez olyan közel van hogy busszal 6 megálló. Nem távolság. Mivel biztos melóm nincs ezt elvállaltam 11.5-ért. Kérdeztem az ügynököt hogy milyen hosszú meló. Azt mondja majd reggel ott megmondják. Gyanítom hogy ez is valami egynapos. Na mindegy majd kiderül ha egynapos akkor keresek tovább bár ettől az ügynöktől kaptam már kéthetes munkát ami két hónapig tartott.

Tegnap lejárt a Road Tax-om az autóra azt is meg kellett venni 170fontért.

Remélem beesik valami hosszabb meló.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr645260250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása