HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Én már egy jó ideje kizártam a napi politikát az életemből, a portfolio, és az in... (2024.04.19. 20:03) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Európa elrablása teveháton.

2015.09.08. 20:37 diggerdriver

Európa fél. Retteg. Nem a menekülthullámtól, bár kétségtelen hogy az további táptalajt ad félelmének.

Az iszlám veszélytől fél. Attól, hogy Európa veszít az iszlámmal szemben. Nézzük meg hogy mennyire valós ez a veszély. Nagyon sokáig meggyőződéssel hangoztattam hogy modern vallásháború zajlik. Aztán az egyik kommentelő társam akit egyébként nagyra becsülök, azt mondta hogy nem vallásháború zajlik hanem az iszlám és a liberalizmus harcol egymással. El kell ismernem teljesen igaza van. A kereszténység nincs jelen ebben a háborúban.

Innentől viszont teljesen más a harc végkifejlete.  A liberalizmus győzni fog.

 Miért?

Azért mert az iszlámot a saját fiatal generációja, generációi fogják cserbenhagyni. A világ felgyorsult, az idő pénz nem lehet fecsérelni hókuszpókuszokra. Ami a Közel Kelet kényelmes világában működött az nem működik a rohanó nyugaton. Az a vallás amelyik túlságosan rátelepszik a követőjére az lassú sorvadásra van ítélve. A nyugati életmód túl nagy csábítás a fiatalok számára. Mást látnak a világban mint amire kötelezik őket a hagyományok.  A kereszténységen pontosan nyomon követhető ez a folyamat. Legelőször a fiatalság hagyta őket cserben. Mára rájöttek hogy elsősorban rájuk kell hatni. Meg kell szólítani a fiatalokat, de nem úgy hogy plusz kötelezettségeket írnak elő hanem épp ellenkezőleg, be kell őket csábítani a templomba nem pedig beterelni. Ha nagyon lassan is de ennek látható eredményei vannak.

Az iszlám megújulásra képtelen, megkövesedett dogmákra épülő reformokat elutasító vallás. A fejlődést nem lehet megállítani, a középkort nem lehet visszahozni Európába. Az iszlám itt eleve vesztésre van ítélve. Sajnos azt kell mondanom hogy amíg a teljes vereség bekövetkezik addig még nagyon sok vér fog folyni. Ennek két oka van. Az egyik az hogy az olajpénzek amik az iszlám mögött vannak azok még sokáig rendelkezésre fognak állni. A másik pedig a radikalizálódás. Amikor látják majd hogy fiatalok tömegei fordítanak hátat az igaz hitnek akkor a megmaradó elszánt keménymag mindent el fog követni hogy a folyamatot visszájára fordítsa. Még több terrorcselekmény fog történni, még több áldozat lesz de ez mégjobban felgyorsítja a halódást. Európa túl szabad már ahhoz hogy neandervölgyi törvénykezést elfogadjon.

Nagyon érdekes harc lesz ez. Az iszlám harcolni fog, a liberalizmus pedig semmit nem tesz. Hagyja történni a dolgokat, hagyja hogy a muszlim harcosok akadálytalanul eljuthassanak mindenhová, aztán az iszlám azt veszi észre hogy alig van már katonája.

Egyszerűen túl nagy a csábítás. Európát a gyönyörű nőt meg akarják erőszakolni ő pedig  belemegy a játékba aminek végkifejlete hogy az erőszaktevő egy papucsférj lesz akinél mindenben az asszony akarata érvényesül.

Mindez nem fog gyorsan lezajlani. Generációk kellenek hozzá.

Londonban világosan végigkövethető a folyamat. A legtöbb muszlim integrálódott. Nem asszimilálódott, integrálódott. megőrizték hitüket hagyományaikat de mellette nem akarnak téríteni.

A baj egy agresszív kisebbséggel van akiken keresztül megítélik a többséget. Láttunk már ilyent. Az ő viselkedésük semmi más mint kapálózás a megmásíthatatlan ellen.

Más vallásokon is pontosan lekövethető az erodálódás folyamata.

A tavasszal  utaztunk haza. A repülőn velünk utazott egy legalább húsz fős szikh fiatalokból álló súlyemelő csoport. valami versenyre mehettek. Az tűnt fel hogy kivétel nélkül szikhek voltak de tökéletes angol szlenget beszéltek. Másod vagy harmadgenerációs fiatalok voltak és már a befogadó ország nyelvét beszélték egymás között is. A szikheknek tilos az alkoholfogyasztás bár ezt igen nagyvonalúan értelmezik. Ezek a fiatalok gyakorlatilag megitták a repülő teljes alkoholkészletét óriási forgalmat generálva az utaskísérőknek. A szikh fiatalok az öt kötelezően viselendő dologból már csak a karperecet hordják.

Golders Greenben ahol lakunk az egy zsidónegyed. A keményvonalas zsidók negyede. A kerek szőrmekucsmás haszid zsidóké, és a kaftános hosszúpajeszos zsidóké akik szigorúan betartják a vallás előírásait. Asszonyaik lányaik viselete kimerül a fekete és a szürke különböző kombinációiban.

Ahogy haladunk kifelé a Golders Green roadon csak ilyen zsidókkal találkozunk. Aztán elérjük a North Circular roadot ami a kerület határa és átmenve rajta kezdődik Hendon. Négy forgalmi sáv és egy világ választja el egymástól a két zsidó közösséget. Hendonban a laza zsidók laknak. Ott már szőrmekucsmát, kaftánt, pajeszt elvétve látni, általában fekete öltöny a divat, az asszonyok lányok is jóval színesebben és merészebben öltözködnek.

Visszatérve az iszlámra itt is megfigyelhető számtalan fokozat. A tetőtől talpig fekete lepelbe öltözött szemet is szövetráccsal takaró viselettől a miniszoknyás de kendőt viselő muszlim nőig minden előfordul. Az előbbiből egyre kevesebb, az utóbbiból egyre több.

Szóval megállapíthatjuk hogy Európának van oka félni de nem a harc végső kimenetelétől hanem az odáig vezető úttól.  El fog jönni az idő mikor a mecsetek turisztikai látványosságok lesznek mint a keresztény templomok.

A fent leírtakat sokan fogják vitatni. Nem ezt tapasztalják. Pedig folyamat már megindult és elkerülhetetlen. 

173 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr747768664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 11:16:32

@Réka ‎:
Lehet hogy ott nálatok nem de itt igen.
Tudod ha valaki radikalizálódik és világi emberból lesz hithű muszlim az azonnal kirakatba kerül.
A fordított irányú történésekre a kutya se kiváncsi.
Pedig abból sokkal több van.

Auralianus 2015.09.10. 12:06:27

@terrer:

"Tudod mi a legviccesebb? Hogy nemsokára eljön az idő, amikor nem fogják az olyan emberek, mint én a vita értelmét látni az olyanokkal, mint te. Szimplán minden technológiai feltétele meglesz, hogy kiköltözzünk a "geopolitikai szempontból értéktelen" területekre és a "hagyományos társadalmak" által oda zúdított hulladékra alapozva építsünk fel egy másfajta államot, amiben minden olyan dolog amit leírtam lehetséges.

És nem azért fogjuk (fogják) megtenni, mert lenéznek bárkit is, vagy gyűlölködnek, hanem azért, mert a puding próbája az evés ;)

Aztán újratárgyaljuk a dolgot.. lehetőleg még mindkettőnk életében. Akár sikerül, akár nem, a vita biztosan el fog dőlni ;) "

GERI87 2015.09.10. 12:23:56

@Auralianus:

"A népesség nem a jólét miatt nem reprodukálja magát, hanem azért, mert arra jött rá, hogy ha a véges mennyiségű javakat több egyén között kell szétosztani, egyre kevesebb fog jutni. Lényeges különbség."

Semmi tervszerű, kollektív rádöbbenés és hosszútávú társadalmi megegyezés nincs ebben!
Egyszerűen az egyének, családok rájöttek hogy a gyerek/sok gyerek nyűg és pénz és idő.
Emellett van más örömük is az életben, célok, hobbi, karrier stb. ezt pedig a nyugati életszínvonal teszi lehetővé illetve követeli meg!

"Alternatíva a megújuló erőforrásokra épített gazdaság,..."

Ökörség, hagyjuk is, egy két kivétellel ne megoldás semmire, önmagában pláne nem...

GERI87 2015.09.10. 12:30:37

@diggerdriver:

"Aki Európába jön és LÁT, hangsúlyozom LÁT az előbb utóbb európai akar lenni."

És ha nem "LÁT?" Mert hülye, mert leszarja?
A magyar is látja mitől jobb nyugaton ez meg az, de nem tanul belőle.
Nem európai akar lenni, ez tévedés....az Erdélybe beözönlő román magyar akart lenni? Nem. Csak itteni életet akart, mert jobb volt mint otthon.

"Európa CSÁBÍT.
Azért IDE jöttek. "

Csábít, a pénzével és ellátórendszerével, nem a demokráciájával és kultúrájával.
A magyarok zöme sem azért ment nyugatra mert itt üldözik vagy mert már elege van a helyi önkormányzatból...hanem mert többet fizetnek, ez a fő ok, a többi csak "ráadás".

Auralianus 2015.09.10. 12:35:33

@GERI87:

Nos igen.. tudjuk.. hallottam elegszer... azt, is, hogy ertelmetlen eltunodni olyanokon, mint a "Schrödinger macskaja" dilemma, vagy a reszacskegyorsito.. csupa unatkozo gazdag gyerek hulyegyerek jateka :)

olvasd at amit terrer-nek is irtam..

Stephen Hawking meg eleteben nem alkotott gyakorlati megvalosithatosaggal biro dolgokat... ez szamara igencsak nehezkes is lenne.. de igen kevesen nevetik ki, vagy legyintenek arra amit mond..

GERI87 2015.09.10. 12:41:25

@diggerdriver:

"A másodikban 40% a harmadikban még kevesebb. "

Az első generáció még dolgozni jött, a második már integrációs, kultúrális problémák miatt baszik rá, nem tud, ezért 40%...de a harmadik generáció munkanélkülisége mitől csökkenne ha már az ő 40%-uk munkanélküli családba született bele? Ami akármilyen statisztika, tanulmány szerint hátrányos és nem épp az egyetem felé vezető út..

Olyan optimisták vagytok, miközben semmi alapotok rá, főleg hogy most olyanok jönnek akiket senki nem hívott és senki nem tudja kicsodák és mit tudnak...és így évek-évtizedekkel későbbi problémákról könnyű elmaszatolni a felelősséget meg "majdcsak lesz valahogy" ja biztos...csak nem biztos hogy olyan jó lesz mint hiszed!

GERI87 2015.09.10. 12:45:39

@Auralianus:

Te mist mi a bánatról beszélsz?

Hogy jön a bevándorláshoz Hawking meg a részecskegyorsító?
Attól még hogy szaggatva random beböfögsz valamit én nem látok a kis fejedbe.

Auralianus 2015.09.10. 12:51:28

@GERI87:

Mivel latom nem olvasod vegig figyelmesen amit elotted irtak, osszefoglalom. Roviden probalom, mert turelmetlennek tunsz.

A bevandorlas kivalto oka a gazdasagi egynelotlenseg, ennek megszuntetesere alkalmas a megujulo energiaforrasokra epitett gazdasag (a jelenlegi modell helyett) amit te elbol hulyesegnek minositettel...

.. EN - veled ellentetben ezek szerint - meglattam a parhuzamot a normal ös a kvantumfizika torvenyszerusegei es akozott, hogy valaki csakis a jelenben tapsztalhato, kezzelfoghato valosagbol, valamint a mult torteneseibol akar (kepes) kiindulni es akozott, hogy valaki hajlando venni a faradtsagot es osszefuggeseiben vizsgalva egy jelenseget, ujszeru megoldasokat keres.

Bocsanat, ha ezzel megzavartalak.

©________ 2015.09.10. 12:55:32

@diggerdriver: nem kéne. az a nemzet, amelyik megtagadja a történelmét, arra kényszerül, hogy újraélje azt - olvastam valahol, és tökéletesen igaznak vélem.

©________ 2015.09.10. 12:56:48

@terrer: nem néztem meg, nem tudom, miről van szó, de itt vagyok és nem vagyok feminista.

2015.09.10. 13:19:51

@diggerdriver: ezt az allitasodat semmivel sem tudod igazolni. En viszont tudok adatokat a munkanelkulisegrol.
Nem latszik csokkeni a kobetkezo generaciokban sem.

A masodik es harmadik generacios muszlimok prdig gyajran "megternek" es bizony radikalis muszlimok lesznek. Nem lesznek "europaiak".
Lasd Toulouse zsido iskola meszarlas, Charlie Hendo, brusszeli zsido muzeum.
Elkovetok masodgeneraciosak (a brusszelinel nem vagyok 100%).
De mondok neked mast. Menj el a UKban Bradfordban a sok masod es harmadgeneracios muszlim koze. Nezel majd nagyokat.

A UKben oriasi hibat kovetett el a Labour kormany, amikor engedte a muszlim es mas hitbeli iskolakat. Nekik koszonhetjuk az elhiresult trojai falo iskolakat Birmingham, Manchester es Luton kornyeken. Aholis kiderult, hogy a masod-harmad generacios gyerekeket a radikalisok tanitjak.
Mar vagy 10-15 eve mukodnek az iskolak, a kormamy meg csak tavaly vette eszre mi folyik ott. Azonkivul, hogy szornyulkodtek egyet meg kineveztek valaki ujat minden maradt a tegiben
Tovabbra is folytadodik az aktiv radikalizacio.

2015.09.10. 13:21:42

@diggerdriver: azonkivul, hogy te a mikrokornyezetedben ezt latod, milyen adatod van arra, hogy ez igaz?

2015.09.10. 13:25:33

@Quercus a favágó: Frolichrol tudni kell, hogy azon kivul, hogy egy vicces fiu, barkinek benyal.
Amikor Merkel Magyarorszagra latogatott egy fel napra, akkor talalkozott Magyarorszag miniszterelnokevel es a Robival, aki akkor meg nem volt forabbi, ha jol emlekszem.

A holokauszt penzbol a nemeteknel meg maradt, gondolom jol jonne a Robinak meg valamennyi.

Auralianus 2015.09.10. 13:29:12

@charlieharper:

Ez egy jogos kerdes, tudod mit? Meg is probalok ra statisztikat/hivatalos imutatast vagy kutatasi anyagot keresni. Ha esetleg tudsz ilyenekrol, szivesen megnezegetnem oket, mert tenyleg erdekel a problema es az azzal foglalkozo kutatasok.

Auralianus 2015.09.10. 13:31:20

@charlieharper:

Kozben talaltam egyet, belinkelem, nyersen, olvasatlanul

www.fas.org/sgp/crs/row/RL33166.pdf

2015.09.10. 13:37:54

@Auralianus: otthonrol majd ranezek, nem telefonon keresztul.
Azt latom, hogy 2011es, a sziriaba "menekult" ido elotti a kutatas, vagyis meg azelott, hogy masod-harmad generacios fiatalok tomegevel szoktek el Sziriaba

Auralianus 2015.09.10. 13:44:16

@charlieharper:

JOgos, de ennel frissebbet (atfogo kutatast) nem talaltam, csak bizottsagi jelenteseket, egy olyat is bedobok vitainditonak (szinten olvasatlanul)

www.europarl.europa.eu/EPRS/EPRS-briefing-551342-Religious-fundamentalism-and-radicalisation-FINAL.pdf

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 13:58:43

@GERI87:
A fiatalokról beszélek. Látnak egy szabadabb életet. Látják hogy más fiatalok a vallás béklyóitól mentesen élnek.
Ők is úgy akarnak élni.
A nők szintén.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 14:02:33

@GERI87:
Tény hogy kevés világfájdalom szorult belém.:)))))
Amit látok abból következtetéseket vonok le és itt leírom. Pont azért hogy ilyen remek vitákat generáljak.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 14:05:56

@Csupacsí (rendkívüli helyzetben):
Nem kell megtagadni.
Azért annak van némi bája mikor a főrabbi szót emel muszlim testvérei érdekében.
:))))))))))))))))))))))

GERI87 2015.09.10. 14:06:34

@Auralianus:

"ennek megszuntetesere alkalmas a megujulo energiaforrasokra epitett gazdasag"

De én meg azt mondom felesleges lenne erről vitáznunk, mert ez ökörség, nem lehet kiváltani!
Nézz utána, aki SZAKÉRTŐ, ért hozzá (és nem "zöld" meg politikus, meg laikus, meg lobbista) az szerint is nem lehet!
A jövő az atomenergiáké.
A "megújuló" meg a vízenergia, de ez meg van ahol van van ahol nincs...
Kész. A többiről felesleges is beszélni.

"meglattam a parhuzamot a normal ös a
kvantumfizika torvenyszerusegei es akozott"

Semmi értelme a kvantumfizikát idekeverni, ehhez a témához ez felesleges!
Csak hablatyolsz hogy "tudományosabbnak" tűnjön a véleményed, de le is állhatsz, nem érdekel a süketelés...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 14:09:06

@charlieharper:
Nem látok összefüggést a valláselhagyások és a munkanélküliség között.

GERI87 2015.09.10. 14:15:19

@diggerdriver:

Szerintem meg ez nem úgy megy hogy aki vallásos és szembesül vele hogy mások nem úgy élnek akkor hopp eldobja a hitét, meggyőződését és kész...
Ez nem így működik!
A gyerekeknek ott vannak a szülők, mint minta, ők meg nem fogják azt mondani hogy "jól van fiam akkor legyél ateista, lányom mehetsz pornózni ha akarsz...itt lehet".
A környezete meg a kultúrális öröksége belső vívódást, frusztrációt okozhat nála, ami meg nem épp pozitívan szokott elülni...

Persze vannak alig vallásos migránsok is bizonyára, de a kultúrális integráció generációkon keresztül folyik le nem egyik napról a másikra.
Azt meg nem valószínű hogy akik most jönnek egyből a jobbik oldalát tapasztalják meg a nyugatnak, fizetés és lakókörnyezet terén!

Idejönnek, azt hiszik minden szép és jó, ezer euró, szabad mozgás, stb....
aztán pár évig pihentetik őket a táborokban, nem talál munkát, vagy nem olyat mint amit megálmodott a parkban magának, jön a csalódás, rájön hogy itt arabnak, idegennek lenni azért tök más mint otthon...
Had ne folytassam!

2015.09.10. 15:00:15

Régen Magyarország nagyon is szívesen tette vonatra Németországba azokat, akiket nem szeretett

külföld, vélemény, belföld, Magyarország, zsidó, iszlám, holokauszt, Auschwitz, nácizmus, bevándorlás, történelem, Adolf Eichmann, migráció, 2. világháború, Keleti pályaudvar, menekültek, Robert Fisk.
2015. szeptember 10. 09:26

Mindig is úgy véltem, hogy kissé gyorsan tártuk ki feléjük a karjainkat. De azt mondtuk magunknak, ők elég nagy árat fizettek már, és mi is lehet értékesebb jutalom a kitartásukért, mint az EU-tagság? Most kezdjük felfedezni, milyen is a magyar állam.

„Vicces, hogyan képesek kiforgatni a második világháborút a politikusok és újságírók. Európa az 1939-1945-ös konfliktus óta a legnagyobb menekültválságot éli át, mondják nekünk komolyan. És ott áll a magyar rendőrség szegény és elkeseredett tömegek előtt – legtöbbjük muszlim –, Budapest főpályaudvara előtt, ahol még a jegytulajdonosok sem tudnak felszállni a vonatra. Mulatságos, hogy ezen a ponton nem villannak be a régi emlékek. Hetvenegy évvel ezelőtt a magyar rendőrség zsidók tízezreit kényszerítette Budapestről elinduló vonatokra, hogy időben Auschwitzba érkezzenek. Adolf Eichmann határozta meg a szabályokat.

És ne gondolja senki, hogy a magyarok csak akaratlan eszközei voltak a magyarországi német megszállásnak a háború végén. A magyar rendőrség maga kísérte a zsidó deportációs vonatokat az osztrák határhoz, ami akkor a Nagynémet Birodalom része volt, így a náci hatóságok tovább tudták hajtani őket a megsemmisítő táborokba. A kiirtandó zsidók – Magyarország zsidó lakosságából 565 ezret öltek meg a holokausztban – nem csak a nagyvárosokból, hanem a legkisebb városokból is érkeztek, például a vasúti kereszteződésnek számító Bicskéről, amit csak 1945 elején foglaltak el az előrehaladó szovjet seregek. Úgy tudni, csak három zsidó maradt életben Bicskén. (...)

De van egy kelet-közép-európai probléma, amit most Magyarország példáz, és amit eddig még senki nem tudott megvitatni. Az, hogy mennyire tartottuk az ő szovjet uralom alá vetésüket a fasiszta múltjukért járó büntetésnek. Amikor a Szovjetunió összeomlott, befogadtuk őket az EU-ba, szégyellve magunkat azért, mert sorsukra hagytuk őket, mint Moszkva sakkfiguráit a második világháború után. (...)

Olaszországgal ellentétben - akik bölcsen a háború vége előtt megszabadultak Mussolinitől – ezek a nemzetek nem épültek újjá politikailag, miután kiemelkedtek a hidegháború örök fagyából. Mindig is úgy véltem, hogy kissé gyorsan tártuk ki feléjük a karjainkat. De azt mondtuk magunknak, ők elég nagy árat fizettek már, és mi is lehet értékesebb jutalom a kitartásukért, mint az EU-tagság? Most kezdjük felfedezni, milyen is a magyar állam. És így tesznek a Közel-Kelet muszlim menekültjei is.”

Independent Robert Fisk: Hungary must look to its own history for migrant guidance

Auralianus 2015.09.10. 15:36:40

@GERI87:

Ha nem erdekel amit irok, ne olvasd ;) Biztosan megy, ha megprobalod.

Te is leszukited a valosagot a "terrer"-i modszerrel arra a szintre ahol minden allitasod igazolhato a tobbi meg "mert csak" alapon negligalhato.

Ex-katedra megnyilatkozasodbol az energiahordozok erteket illetoen valoszinusitem, hogy az utobbi 5 evre vonatkozolag egyetlen energiaszektorba torteno befektetesi elemzest sem olvastal, valamint nem hallottal meg az attetszo napelemek teren elert attores(ek)rol.

Nem rovom fel ezt neked, de ez egy vitakeptelen allaspont.

2015.09.10. 15:38:03

@terrer:

Dánia felé szerintem a horda azon része menetel,akiknek a németek nem adtak menekültstátuszt.

Auralianus 2015.09.10. 15:43:26

Ez a hir gondolom szarul jon a vallashaborut vizionaloknak....

terrer 2015.09.10. 16:44:32

@Quercus a favágó: nem mondod, hogy a náci németek a nagy duma ellenére nem is adnak minden szírnek (ugye most már mindenki az) menekültstátuszt???

De azért a dánokat lerohanhatják, ugye? Nem lenne nagyobb logikai bukfenc, mint a magyarokat lebaxni hol azért, mert kerítést építenek, hol meg azért, mert nem kapnak el és regisztrálnak mindenkit... Vagy mert nem engedik oda az összeset a vonatokhoz, aztán meg lezárják az osztrákok a síneket, mert túl sokat küldünk vonaton...

Feltennék itt egy háziszavazást arról, kik is ma a legnagyobb hülyék:
-a franciák, akik a calais-i kerítés tövéből oktatnak ki minket emberszeretetből, mert különben "korlátozni fogják a magyarok mozgását",
-a németek, a hintapolitikás, assetudommitbeszélek-kancellárjuk miatt, aki menekültekkel szelfizik, majd elzavarja őket Dániába,
-az osztrákok, a s.eggnyaló kancellárjuk, és a hazug, álszent viselkedésük (határlezárás) miatt,
-az olaszok, akik a nagy menekült-utaztatás közben nem tartják be a látszatait se az uniós törvényeknek, de még be is fenyítik az uniót, hogyha nem engedik ki tőlük a menekülteket, még uniós papírokat is osztogatnak nekik,
-a magyarok, mert saját országukon belülről (!) követelik ottkinn, hogy az unió a magyarokat nagyon büntesse meg a menekültekkel való bánásmódért, és mindennek bizonyítására maguk csinálnak ezerszám videókat, közben álszentül háborogva, hogy a külföld miért ezen videók alapján ítél meg bennünket,
-a románok, amikor a menekültek átvételéért cserébe a Schengenhez tartozást követelik AKKOR, mikor Schengen épp besz.rt és megbukott,

vagy így komplette az összes?

tv2.hu/ezek_megorultek/185690_ezek-megorultek---8.-adas-3.-resz.html

**mimi** 2015.09.10. 17:42:40

@Réka ‎: egyetértek veled, szerintem is téved most Digger, sajnos....

"Megdöbbentő látlelet arról, mi történik miközben Európa alszik"
Félelmetes volt szembesülni azzal, hogy a videóban megszólaltatott, már UK.-ben született muszlim fiatalok mit gondolnak...

vigyazo.blog.hu/2015/02/23/rejtett_kameraval_az_europai_isis-sejtekben

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 20:10:42

Az az igazság hogy rágjuk itt a gittet és találgatunk.
Tapasztalatokból, adatokból, hallomásokból, vonunk le következtetéseket és próbáljuk kitalálni mi fog következni.
Nem tudjuk.
Én még nem temetném Európát. Ennél nagyobb problémákat is túlélt már.
Viszont Terrer belinkelt videója elgondolkodtatott.
Arról lesz a következő posztom.

2015.09.10. 21:36:00

@Quercus a favágó: nem azok, hanem, akiknek inkabba sved segely kell es nem a nemet. A sved megiscsak tobb.

2015.09.10. 21:39:37

@Quercus a favágó: erdekes a brit sajto, de a tobbi is. Magyarorszag be van allitva Lucifer reinkarnaciojanak, azonban a commentelok nagy resze Magyarorszaggal ert egyet. Ezert, fogtak es letiltottak a commentelesi lehetoseget.

@diggerdriver: hat, pedig a radikalisok bizony a munkanelkuli benefiten elokbol kerultek ki, marmint, akik peldaul lovoldoztek Europaban.egytol egyig benefiten elo munkanelkuli volt. Es a tapasztalat is az, hogy kozuluk kerul ki a radikalizalt kemeny mag.
Igen, hiszek a statisztikanak, ugyanis indikativ, meg akkor is, ha par %-ot teved.

2015.09.10. 21:43:15

@terrer: jaja, Manilatol Casablancaig mindenkinek szir lapirja van, es a papirok erdekes modon mind ujak. Igaz, par szaz euro a szerb oldalon a szir papair.

Erdekes lesz, ahogy Angela tobb tizezer embert probal majd kipaterolni Nemetorszagbol, meet nem ilyen lovat akart. Azt hitte, hogy mernokok, orvosok jonnek csak,

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 21:52:27

@charlieharper:
Ok. Akkor én kérdezek egy olyat hogy hány olyan statisztika készül ami a vallási előírások lazább vagy semmilyen betartását mutatja?
A legenyhébbtől a vallás megtagadásáig?
Nem tagadom hogy sok radikális lesz. Sok vér fog folyni.
Csatát nyerhetnek de a háborút elveszítik.
Elég annyi hogy radikalizálódjon egy muszlim hogy otthagyja a felesége.Mert megunta a muszlim feleség hagyományos szerepét.
Számtalan ok lehet.
Az idő viszont ellenük dolgozik.

2015.09.10. 21:59:56

@charlieharper:

Az európai ember számára a legmegerőltetőbb dolog a gondolkodás. Példul eszébe sem jut elgondolkodni azon, hogy ha egy migráns férfi előadja,hogy a háború elől menekült, az életét mentve, aztán elmondja,hogy majd ha letelepedhet Németországban, akkor jön a családja is, na akkor milyen életveszély lehet az, amiben nyugodtan otthagyja a feleségét,meg a gyerekeit?

Ami Magyarország liberós visszhangját illeti, azon nincs mit csodálkozni. Ez a horda először Görögországban lépett az eu területére, tehát ott kell őket regisztrálni. A görögök ennek ellenére simán továbbengedik őket, mégsem teszi ezt szóvá senki. Miért? Mert az eu örül, hogy pár hét alatt sikerült megtörnie a renitens Syriza kormányt, választások lesznek, így vigyázni kell arra, nehogy még jobban magukra haragítsák a görögöket, és megint Cipraszra szavazzanak.
Orbánt viszont 5 éve nem tudják megtörni. Na ezért mocskolnak most bennünket, bármit teszünk,mondunk. Szimpla kicsinyes bosszú. Ezen a szinten vannak Junckerék.

2015.09.10. 22:13:52

@diggerdriver:

Az, hogy a muszlim fiatalok egy része, nem tartja be az öltözködési előírásokat, hogy a lányok farmerben, vagy topban járnak, az nem jelenti azt, hogy föladták az indentitásukat. Mert azt ugye nem látod, hogy naponta hányszor hajolnak meg Mekka felé, hogy a család változatlanul az iszlám előírásait betartva él, stb.
A nyugati életstílus részleges elfogadása nem jelenti a nyugati civilizáció elfogadását is.
Attól hogy a kínaiak kétpofára zabálják a BigMac-et, még Kína nem lesz a nyugati civilizáció része.
Az usa sem "japanizálódott" pusztán azért,mert a 70-es, 80-as években az autótól a kenyérpirítóig mindenben a japánt keresték.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.10. 22:19:29

@Quercus a favágó:
Nem, valóban nem jelenti azt.
Viszont minden kis lépés közelebb visz hozzá.
Az iszlám nem képes beágyazódni az európai kultúrkörbe ezt próbálom elmagyarázni.
Ha hirtelen ellepné Európát tízmillió Neandervölgyi ősember az nem jelentené azt hogy mind Neandervölgyiekké válunk. Az iszlám a modern világgal nem tud mit kezdeni.
Ezért marad a vagdalkozás szintjén.

2015.09.11. 10:07:41

@Quercus a favágó: Hat ez pont forditva van, sokszor meg azok sem imadkoznak vagy tartjak be az eloirasokat akik 'muszlim' ruhat hordanak. Igaza van Diggernek abban hogy a legtobb ember egyszeruen nem vallasos. Ez mindenhol a vilagon igy van, a muszlimok kozott is. Meg itt, Szaudiban is igy van, a legtobb ember csak nyilvanos helyeken imadkozik, es nagyon sokan megszegik az eloirasokat a privat szferajukban. A 'radikalisok' akik terroristak lesznek, gyakran nem nagyon vallasosak. Es forditva, az igazan vallasos muszlimok kozul sokan teljesen normalisak es nem 'radikalisok'. Nem igazan a vallas itt a problema, hanem a 'militans iszlam', ez a politikaval osszefonodo koncepcio, miszerint az iszlam felsobbrendu, a Kalifatust vissza kell allitani, stb. Sok vallasos muszlim nem hisz a Kalifatusban, ez ugyanolyan mint hogy sok ortodox zsido nem cionista, sot nem tamogatjak Izraelt, mig sok nem vallasos zsido cionista. A modern Izrael alapitoi sem voltak vallasosak.

2015.09.11. 10:15:05

@charlieharper: Igy van, pontosan. Es az is lathato hogy sok 'radikalis' nem is muszlimnak szuletett, hanem egyszeruen egy luzer aki benefiten el, nem talal munkat, kapcsolatot, es akkor 'felveszi az iszlamot' es elkezdi ettol kulonlegesnek erezni magat, oket aztan fel lehet hasznalni mindenre. Es aktivan teritik oket, nem az iszlamra magara, hanem erre a radikalis, politikai Kalifatus-izere. Ez mar evek ota igy megy, sok brit egyetemen teritenek, ezt arab orszagokbol penzelik. Sajat tapasztalatbol beszelek, lattam hogy hogy mukodik ez. Azok akik nem vallasos muszlim csaladbol vannak, sokszor fogekonyabbak erre a dologra mint azok akiket muszlimnak neveltek normalis, egyszeru emberek.

2015.09.11. 10:20:35

@charlieharper: Viszont a Mo.ra nezve negativ cikkek alatt engedik a kommenteket! Tegnap tobb mint ketezer komment volt ahhoz a cikkhez a Guardianben hogy a szoke magyar riporterno felrugja az arab kislanyt. Nem kicsit manipulativak a szerkesztok...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.11. 11:18:33

@Mirjam2:
Teljesen igazad van.
Talán láttál már muszlimokat?
:))))))))))))))))

terrer 2015.09.11. 11:19:08

Egy többmindent megmagyarázó cikket találtam az MNO-n:

"A The Times szerzője szerint nem humanitárius, hanem politikai migránsválságról van szó.
Melanie Phillips a tekintélyes konzervatív brit napilap csütörtöki kiadásának véleményrovatában közölt öthasábos cikkében azt írta: Orbán Viktor miniszterelnököt már nácinak is bélyegezték a menekültek befogadásával kapcsolatos álláspontja miatt, ám éppen az ilyen megbélyegzésekkel lehet elérni, hogy Európában a fasizmus realitássá váljék. Ha ugyanis a liberális uralkodó osztály nácinak bélyegez mindenkit, aki kultúráját akarja megvédeni, azzal az embereket az igazi rasszisták és fasiszták karjaiba hajtja.
...
A szemleíró szerint a válság mibenlétének megjelölése is hibás. Nem humanitárius menekültválságról, hanem politikai migránsválságról van szó... A szerző úgy véli: a migránsok többsége nem felel meg a menekültek jogállását meghatározó 1951-es konvenciónak sem, mivel zömük nem az életét féltve menekül. Melanie Phillips ugyanakkor érthetőnek nevezi, hogy a migránsok ott akarják hagyni hazájukat, mivel tudják, hogy ott nincs jövőjük. Az arab és a szélesebb muszlim világ káosz, háború és terror közepette esik éppen darabjaira, a Nyugat által exportált nemzetállami modellt törzsi háborúskodás söpri el;

egy haldokló kultúra fordult gyilkos módon saját maga ellen, miközben egyidejűleg a világot is meg akarja hódítani.

Ebben a helyzetben „látványos tévedés” az az álláspont, hogy Nagy-Britanniának és Európának erkölcsi kötelezettsége befogadni a konfliktustól érintett százezreket. „Először is miért a mi felelősségünk ez, amikor az öbölmenti arab országok egyetlen menekült befogadását sem vállalták?
Néhány közép- és kelet-európai ország kivételével Európa keresztény országai nem törődnek az iszlám terror elől menekülő keresztényekkel, miközben megnyitják határaikat több százezer muszlim előtt."

Most már csak az a kérdés: MIÉRT?
Mert ez már nem lehet véletlen. Ny-Európa vezetői látványosan szembemennek választóik 90 %-ának akaratával. Ilyet amúgy politikus ép ésszel soha nem tenne!
Hacsaknem... ők bábok, akiknek a t.két fogják két marokkal.
LÁSSATOK is, ne csak nézzetek!

terrer 2015.09.11. 11:23:42

@Mirjam2: "Es az is lathato hogy sok 'radikalis' nem is muszlimnak szuletett, hanem egyszeruen egy luzer aki benefiten el, nem talal munkat, kapcsolatot, es akkor 'felveszi az iszlamot' es elkezdi ettol kulonlegesnek erezni magat, oket aztan fel lehet hasznalni mindenre."

Abszolút egyetértek!
A legtöbb sorozatgyilkos is az ilyenekből lett, még a mi kultúrkörünkön belül is. Saját elcseszett életéért így akar revansot venni. Emiatt lesz sok második-harmadik generációs muszlimból radikálisabb, mint a felmenői. Sokan majd beilleszkednek, ahogy Digger mondja, az igaz. De sajnos már az is óriási baj, ha 1 %-uk robbangat unalmában, nem kell, hogy mind azt tegye:-( Mellesleg a beilleszkedésről: a "mi" romáinknak se sikerült, nemhogy 2 generáció alatt, de 400 év alatt se:-( De tudom, a reményhal meg utoljára:-(

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.11. 11:30:50

@terrer:
Na végre kezdünk közös nevezőre jutni.
:)))))))))))))))

terrer 2015.09.11. 12:47:34

@diggerdriver: igazán nagy véleménykülönbségek eddig se voltak köztünk:-) Olyan természetesen még egypetéjű ikreknél sincs, hogy a világ összes dolgáról ugyanazt gondolják, de ez egyáltalán nem baj - legalább van miről beszélgetni. Mindenesetre itt szokatlanul normális a hangnem más blogokhoz képest, még a mostani indulatos időkben is.

Ezt találtam, ami kapcsolódik fennebbi hsz-omhoz, és meglehetősen furcsa. Az Index hogy felhördült ezer KERESZTÉNY(!) család "nyilvánosság kizárásával" történő befogadásán (mért, a többi befogadottat tán névszerint közzéteszik a népszabin?), pedig muszlimból ennyien kb. naponta "tisztelnek meg" bennünket (bár talán nem akarjuk mindet befogadni). Úgy látszik, nekik csak a muszlimok befogadásával nincs problémájuk. Vajon miért?
index.hu/belfold/2015/09/11/kereszteny_csaladok_befogadas/

soad1221 2015.09.11. 13:56:57

@Quercus a favágó: én inkább a szimpla kicsinyes érdeket mondanám :)

Auralianus 2015.09.11. 14:50:02

@charlieharper:

Ennek a kigyonak gyorsan kihuzhato lenne a foga. Szimplan minden egyhaznak vallasi tiltast kellene kiadni a terrorizmusra. A katolikusnak, a zsidonak atb. atb. ES termeszetesen a muzulmannak is... HA az Europai Unio teruleten mukodik, akkor nem folytathat az europai ertekrenddel nem osszeegyeztetheto tevekenyseget >> a terrorizmus tamaogatasa vagy megturese pedig nem egyeztetheto ossze.

Ha ezt egy egyhaz megtagadja, akkor nem illeti meg a jog vedelme, nem ismerheto el egyhazkent es be kell tiltani a mukodeset.

Emellett torvenybe kell iktatni, hogy barki aki terrorista szervezetek emellett ervel, vagy a tevekenyseguket segito tevekenyseget folytat (adomanygyujtes, toborzas, eltetesuk stb.) buntetendo cselekedetet kovet el. (azt hiszem elmeletileg ezt mar megtettek, de nem vagyok benne biztos, hogy mennyire van pontosan szabalyozva a terulet)

Amennyiben allampolgar >> bortonbunti, amennyiben nem, bortonbunti+kiutasitas.

Tema elrendezve. A vallasszabadsag es a velemennyilvanitas szabadsaga (akarmennyire is faj ezek bizony liberalis ertekek) nem azonos a "lassez-faire" szemleletmoddal.

De ugyanigy meg kell tiltani azt a meg mindig elo gyarkolatot, hogy sokszor gyermekkoru lanyokat adnak ferjhez. Ez egyertelmuen EU-s normat sert. Szimplan a jogegyenloseget kelll biztositani (se pozitiv, se negativ diszkriminaciot nem szabad megengedni) es ezek a problemak megszunnek letezni.

soad1221 2015.09.11. 15:48:08

@Auralianus: ez oké, de amit felsorolsz eleve büntetendő európában. A kiindulópontja ezeknek az itt büntetendő dolgoknak nem európában van. nem mo-i menekülttáborokban vesznek maguknak fiatal lányokat a gazdag szaudiak, nem német vagy franciaországban működő egyház szervez be terroristának fiatalokat (persze ott, de attól az még büntetendő...), illetve nem az egyház maga teszi, hanem annak egyes tagjai.

Vagy az európán kívüli dolgokra érted mindezt?

terrer 2015.09.11. 16:01:56

"@Quercus a favágó: Szimpla kicsinyes bosszú. Ezen a szinten vannak Junckerék."
"soad1221 2015.09.11. 13:56:57
@Quercus a favágó: én inkább a szimpla kicsinyes érdeket mondanám :)"

Egyet alaposan gondoljunk át.
Biztosak lehettek benne: a nagypolitikában 1. semmi sem történik véletlenül, de a valódi okokat SOHA nem írja meg senki 2. mindent a pénz, a nagytőke, és nem a kirakatbábok (politikusok) irányítanak!
Ami történik, nem a Juncker-, Merkel- avagy Orbán-bohócok ötlete/terve/szándéka/bosszúja! Ők kizárólag csak teszik azt, amit a tőke boszorkánykonyhájában kifőznek! (Különben elteszik őket láb alól, lásd Kennedyek.) Akkora pénzek forognak itt az események kíséretében, hogy NEM IS LEHET MÁSKÉPP! Ennyi pénznek mindenképpen akad gazdája!!! De nem az, akit a kirakatban dróton rángatnak...
Mögé kell néznünk a dolgoknak, ha meg akarjuk érteni őket!
Kinek az érdeke a Közel-Kelet szétb.szása és Európára engedése (így annak gyengítése)? Nyilván az olaj(ra éhes) hatalmaké, egyben Európa gazdasági ellenfeleié, nem? Ki baxta szét (vagy nyújtott segítséget ebben) ezeket az országokat? (Talán csak nem egy amerikai, és pár arab ország szaúdiakkal az élen?) Ki nem engedi be magához ugyanezen országok menekültjeit, ellenben erősen ajánlgatja ezt Európának (Amerika) vagy egyenesen mecseteket adna hozzá segítségül (szaúdiak)? Miről árulkodnak a magyar határ előtt elszórt bankkivonatok, honnan kapnak a menekültek nagyobb összegeket, csak nem szaúdi bankoktól? Milyen érdekes egybeesések, ugye?:-) Kinek a homokozótere az egész arab térség? (Igen, már megint az amcsik, az oroszok, meg e kettő szövetségesei bújtak elő a zsákból!) Az EU jelenlegi meghatározó személyiségei (Merkel, Hollande, Juncker és társai) melyik amerikai országhoz kapcsolódnak igen szoros neoliberális szálakkal, netán már álltak is amerikai alkalmazásban? Ugye nem azt mondjátok, hogy SZINTE MIND???:-o
Nanebazznenémááá, hogy mik vannak:-o

Színház az egész világ, és MÁR MEGINT ugyanazok a főszereplők benne! Amerika vs. Oroszország, a harmadik hatalom (Európa) tönkreb.szását játssza azzal, hogy az olaj útjában lévő arabokat osztmegésuralkodj-alapon rájuk ereszti, mert mindkét hatalomnak ez a közös érdeke, és ahol Amerika hozza közel-keleti csatlósait, Oroszország meg a távol-keletieket. EZ a pár erős madzag rángatja már vagy egy évszázada a legfontosabb világfolyamatokat, miért lenne ez most másképp? Mitől? Nem osztottak új lapokat, még mindig ugyanazok a legerősebb színpadi szereplők. Mitől lenne most más minden, mint eddig?

Mint mondtam, sosincsenek véletlenek. A világ nem csak sodródik, azt IRÁNYÍTJÁK.
Persze, mi közben mókázhatunk, hogy jé, hát "így alakult véletlenül", hogy szegény integrálásra vágyó muszlimok (katolikusok nem, azok "rossz menekültek", ugye?) ideestek a küszöbön, szinte mind férfi, mert a hős asszonyok gyerekestül otthonmaradtak harcolni, persze integrálódnak, hiszen mind békés agysebész vagy tanár, persze BIZTOS nincs köztük egyetlen beteg és bűnöző sem, persze lakást és munkát kapnak, amíg a bennszülötteknek már Németországban se alap mindez, persze majd mindnek ájfonja meg farmerja lesz, és eljő a nagy összeborulás meg písz meg láv a mi hippijeinkkel, ennek érdekében véletlenül a totál európai média vezényszóra nyalja a s.ggüket, és amúgy minden periférikus uniós ország kormánya hülye, sőt egyenesen az Uniós értékekkel megy szembe, de biztos, hogy ez így mind-mind csak egy nagybüdös VÉLETLEN...
Ugye?

2015.09.11. 16:31:09

@terrer: Haaat, ne haragudj, de ez az osszeeskuves-elmelet / hatterhatalom sztori nagyon valoszinutlen. Mindennek ami tortenik van teljesen logikus es nyilvanvalo magyarazata. 'Szaudi bankok' nem kuldenek az embereknek penzt, viszont sok szir pl. dolgozik Szaudi Arabiaban es ok termeszetesen kuldenek penzt a csaladtagjaiknak, akik kozul sokan arra hasznaljak ezt hogy elinduljanak Europa fele peldaul.

terrer 2015.09.11. 17:11:42

@Mirjam2: nem tudjuk. Se ezt, se az ellenkezőjét. Te se, én se.
Egy biztos: semmi se biztos, és bármelyik variáció lehet. Innentől csak hitkérdés.

2015.09.11. 17:46:26

@terrer: Oke, akkor magyarazd meg hogy milyen 'szaudi bank' kuldene embereknek penzt es miert. Es hogy hogyan nem derulne ez ki. Az ilyen osszeeskuves-elmeletek teljesen ertelmetlenek. Persze mindenki azt hisz amit akar, van aki a Telapoban hisz, nekem teljesen mindegy. Ha valaki jobban erzi magat ettol hogy rejtett erok allnak teljesen hetkoznapi dolgok mogott, am legyen.

2015.09.11. 18:36:23

Egy kuvaiti kutató szerint azért nem fogadnak be menekülteket az Öböl-államok, mert ott drága élni és mert különböző a kultúrájuk. Elképesztő érvelés fél percben!

Fahd Al-Shelaimi kutató, volt kuvaiti tisztviselő megmagyarázta, miért nem fogadnak be a gazdag Öböl-államok szíriai vagy iraki menekülteket.

„Kuvait és az Öböl-államok túl drága országok ahhoz, hogy a menekültek itt éljenek. Dolgozók tudnak itt élni. A közlekedés is drága. Az élet Libanonban és Törökországban olcsóbb, tehát egyszerűbb megfizetni, hogy a menekültek ott maradjanak. Továbbá nem fogadhatunk be embereket a miénktől különböző kulturális környezetből. Vannak köztük pszichológiai problémákkal, idegi gondokkal és traumákkal küzdő emberek: nem hozhatjuk be őket társadalmainkba.”

www.youtube.com/watch?t=57&v=wDBvtB2uUbc

Talán ha tanato beszélne velük......

terrer 2015.09.11. 18:43:10

@Mirjam2: Én is pont ezt mondom, hogy természetes dolog a hit! Ha megfigyeled itt, meg bármelyik internetes vitában, az emberek mindig a gombhoz keresik a kabátot! Beállítottságuknak megfelelően szelektálják a híreket, és csak azokat tartják belőlük relevánsnak, amelyek az ő hitüket igazolják! Hát mindenhol ez megy... Te azt hiszed, hogy a világ egy, a semmi tengerén vakon sodródó hajó, amelyiken még soha senkinek nem jutott eszébe, hogy irányítsa a folyamatokat meggazdagodása érdekében, én meg azt hiszem, hogy minden nagy világpolitikai történés mögött áll valaki, és semmi sem véletlen.
De addig ugye nincs baj, amíg a saját hitéért valamelyikünket el nem viszik... Mert olyan is van már amott Ámérikában, meg az utasítása miatt már nálunk is:-( A szabad véleménynyilvánítás, mint legfőbb liberális vívmány, vérbe lett a "demokráciákban" fojtva:-(

Én olvastam híroldalon, hogy a szerbiai oldalon eldobált szaúdi banki igazolásokat találtak pénzátutalásokról (le is fotózták), te meg nem hiszed. Arra is hajlok, hogy többszázezer ember közt lehetnek akár terroristák is, akik épp a fizetésüket vették fel, de nem tudom biztosan. Csak nem lennék meglepve... Én olvastam, hogy az arab tavaszt Amerika robbantotta ki, fotókat-videókat láttam róla, te azt hiszed, semmi közük hozzá. Nem baj ez!!! Én nem haragszom rád ezért, kérlek, te se haragudj énrám... Elférünk itt ezen az oldalon, nem?:-) Diggernek meg valszeg van egy harmadik, egészen más hite, mégis szóbaáll velünk (még) (remélem), de ettől még őt is olvassuk, én speciel nagyra becsülöm, nemcsak mióta az Örkényben színdarab lett az írásaiból, de már a munkája miatt is, amit profin csinál. Ettől még előfordul, hogy valamiről mást gondol ő, és mást én.
Ezek beleférnek, nem? Én ettől még senkire nem leszek itt ingerült, legfeljebb ha nagyon messze állnak a nézeteink, megmondom neki, hogy többet vele nem vitatkozom.

terrer 2015.09.11. 18:51:22

@Quercus a favágó: most mibajod ezzel?:-o Szerinted Juncker nem nagyobb baromságokat szokott mondani?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.11. 19:13:43

@terrer:
Én nagyon örülök mindenkinek aki itt van és értelmesen kommentel.
Rendkívül sokat tanulok ezekből a beszélgetésekből.
Én talán összesen 4 blogot szoktam látogatni amiből a Határátkelő az ahol rendszeresen jelen vagyok.
Régen rossz lenne ha mindenben egyetértenénk.Micsoda egy nyálas blog lenne ez. Amúgy tök érdekes hogy olyanokkal is egyetértek akik egymással nem értenek egyet.:))))))))))))))

Te figyu Terrer már akartam kérdezni. Honnan találtál rá erre a blogra?

2015.09.11. 19:46:11

A migránskérdés közepette teljesen elfeledkezik a világ Nagy Amerikai Átverés 14.évfordulójáról, 9/11-ről.

2015.09.11. 20:04:31

@terrer: 'Szaudi banki igazolasokat'? Nekem is vannak szaudi banki igazolasaim, azert mert Szaudi Arabiaban dolgozom es itt van bankszamlam. Mint nemreg hivatalosan is kozoltek, felmillio szir el jelenleg Szaudi Arabiaban, ezeknek a donto tobbsege munkavallalo, es nekik is van bankszamlajuk amire a fizetesuk erkezik. Ezeknek az embereknek egy resze, vagy az o rokonaik, elobb-utobb Europa fele veszi az utjat es lehetnek naluk banki kivonatok Szaudi Arabiabol. En nem haragszom rad, felolem azt hiszel amit akarsz, mondom, a Telapoban is lehet hinni.

2015.09.11. 20:33:15

@terrer:

Fölöslegesen vitatkozol vele. Csak ő tudja a tutit. Mindenki más hülye, és konteokat gyárt.

2015.09.11. 21:52:52

@Quercus a favágó: Nem, mindenki mas nem hulye, a vilag 99%-a tudja hogy teljesen racionalis magyarazat van ra - ha egyaltalan igaz - hogy miert van egy Europaba tarto menekultnel szaudi bankbol szarmazo bankszamlakivonat, vagy miert utalnak neki penzt szaudi bankbol. Azok akik ebbol konteokat gyartanak, egy elenyeszo kisebbseghez tartoznak. Nem kell tul okosnak lenni ahhoz hogy rajojj, egy csomo szirnek a rokonai dolgoznak Szaudiban es ok kuldenek nekik penzt a menekulesre. Vagy akar ok maguk is dolgozhattak Szaudiban elozoleg, nem lenne tul meglepo vagy szokatlan.

Auralianus 2015.09.11. 23:21:36

@soad1221:

Meglepődnél, ha tudnád még mindig hány németországi muszlim "hozatja" a feleségét. Persze nem 12-13 éveseket, azt nem merik eljátszani, de 17-18 éves lányokat. Sajnos Angliában, Franciaországban és Németországban is folyik aktív toborzás a különböző terrorszervezetek támogatói által és kőkemény melegágyai a radikalizálódásnak a nem megfelelő felügyelet alatt álló "iskolák". Még mielőtt valaki kajánul mosolyogni kezdene a véresszájúak közül.. ettől még nem lesznek rosszabbak, vagy jobbak pl a neonáciknál meg a többi békétlenkedőnél.

Az itteni muzulmán egyházak - tudtom szerint - eddig hivatalosan (fatvával) még nem határolódtak el, de mint mondtam simán végig lehetne játszani, hogy az EU irányelveivel ellentétes tevékenységet nem támogathat egyház. Ha nyíltan nem hajlandó az ilyen tevékenységet elítélni, nem működhet egyházként.. ez ellen egy szavuk sem lehetne. Igazándiból ezt a Liberálisoknak kéne felvetni, akkor kifoghatnák a szelet a szélsőjobb vitorlájából, mert azok sem jobbak.

Nyugalom akkor lesz, ha mind a pozitív, mind a negatív diszkriminációt visszaszorítják és a törvény előtti egyenlőség jobban megvalósul.

2015.09.12. 08:32:03

@P.Elliot:

Olvastam a meseblogon a legutóbbi kommentjeidet. Miután ez itt Digger blogja, amit tiszteletben tartok, ezért csak azt mondom: szánalmas vagy.
De a saját blogomon ízekre szedlek téged is, tanato-t is, meg az összes hozzátok hasonlót.

P.Elliot 2015.09.12. 12:03:45

@Quercus a favágó: Nyugodtan szetszedhetsz, nem erdekel....

2015.09.12. 13:25:36

Digger. Tudod hogy szeretem a blogodat, jok a posztjaid, altalaban erdekes es szinvonalas beszelgetes alakul ki a kommentekben is. Most viszont ugy erzem ki kell hogy szalljak az utobbiakbol - a posztokat tovabbra is olvasni fogom termeszetesen, de meguntam hogy egy verbalisan agressziv, paranoid ember behozza ide a sajat mentalis problemait es serteget olyan kommenteloket akiket tisztelek, konkretan @P.Elliot: -ot, Tanatot, stb. Amit rolam ir valaki az nem erdekel, de emellett nem tudok elmenni. Tovabbi kellemes beszelgetest a kommentelok normalisabb felenek :)))

2015.09.12. 13:45:46

@Mirjam2:

Hol sértegettem ezen a blogon a kedvenceidet,nyimnyamka?
Mondom ezen a blogon. Ja,hogy olvasod az én blogomat is?
Nem kéne. Ahhoz még sokat kell fejlődnöd, hogy megértsd. Mentálisan is.

De miután nem szeretném, hogy Digger elveszítsen egy ilyen "értékes" kommentelőt, maradjunk annyiban, hogy én távozom.

2015.09.12. 13:54:25

@Quercus a favágó: Ezt irtad, itt, ezen a blogon @P.Elliot: -nak: 'Olvastam a meseblogon a legutóbbi kommentjeidet. Miután ez itt Digger blogja, amit tiszteletben tartok, ezért csak azt mondom: szánalmas vagy.
De a saját blogomon ízekre szedlek téged is, tanato-t is, meg az összes hozzátok hasonlót.'

terrer 2015.09.12. 14:12:07

@Quercus a favágó: Nyimnyamka:-)

Gyerekek...:-) ne együk már egymást, na...

terrer 2015.09.12. 14:14:06

@diggerdriver: Úgy emlékszem, a határátkelőről.

2015.09.12. 14:33:13

@terrer: Ez szerinted tenyleg vicces? En kb. ovodaban kinottem ebbol a szinvonalbol. Normalis, felnott emberekkel szeretek beszelgetni, a valo eletben is es online is.

2015.09.12. 15:34:40

@terrer:

Figyel, ez egy, öntelt, beképzelt, hülye picsa. Akinek volt annyi magához való esze, hogy keresett magának egy angolt. Egy olyan angolt, aki előtte pinát még nem látott. Na ez mutatott neki. Ettől a szerencsétlen angol olyan extázisba esett,hogy a mai napig nem tért magához. Ezért tartja el, most éppen szaudiban, mert ugye ott sokkal többet fizetnek.
Ez az "értelmiségi" meg egész nap a neten lóg, mert ugye a kajakészítés fárasztja, na meg az egyéb házimunka is, meg azt elvégzi helyette a cseléd.
De ezzel semmi baj nem lenne, ez az ő dolga. A baj azzal van, hogy ez a szerencsétlen azt gondolja, hogy ő most már, hogy az angol tömi pénzzel, okos is lett. Nem lett.
Mert van egy olyan mondás:
Ésszel lehet pénzt szerezni, de pénzel észt soha.
Ennyi.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.12. 16:30:41

Hé hé hé.
Mindenkinek szól.
Komolyan mondom hogy nem szeretném ha bárki itthagyná blogot. Mindenkinek a véleményére kíváncsi vagyok.Mindenkinek a véleményét tisztelem és tiszteletben tartom.Akiket innen kimoderáltam azok vastagon rászolgáltak de közületek egyikőtökről sem merült fel még a távoli gondolata sem hogy megkérjem távozzon innen.Szerintem kimondottan értelmes és okos emberek az itteni kommentelők. Nagyon sajnálnám ha bárki elmenne innen.
Azt kérném hogy az egymás közötti személyeskedő vitákat mellőzzük.
El lehet férni itt egymás mellett békében is.
Ha már azért jönnek ide kommentelők mert normális a hangnem akkor tartsuk meg ezt a jó szokást.
Tudom hogy Querkus blogján én is elefánt voltam a porcelénboltban innen is utólag bocsánatot kérek tőle.
Én már régóta azt csinálom a Határátkelőn hogy akivel nem lehet értelmesen beszélni azzal nem beszélek. Attól még a többiek kíváncsiak lehetnek mindkettőnk véleményére.
Nem akarok én itt moderálni meg állandóan békíteni embereket.
Köszönöm a megértést.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.12. 16:39:14

Akkor hogy lecsillapodjanak a kedélyek egy kis elgondolkodtató videó.

www.youtube.com/watch?v=IHIFYF9L5uU

2015.09.12. 16:45:21

@diggerdriver: Tehat akkor neked pl. Quercus legutobbi kommentje belefer a 'normalis hangnem' kategoriaba. Nekem nem.

P.Elliot 2015.09.12. 17:00:07

@Mirjam2: Ugyan, kar felhuzni magadat, mindig meg kel nezni hogy kivel all szoba az ember. En ezt az alakot felismerem a sokfele nickjerol, mashova is szokott irogalni, alpari stilusban is, na ez az amilyen szintre en sosem mennek le vitatkozni vele, beszelgetni sem. A celja azonkivul hogy meghokkentse az embereket az ocsmany kifejezeseivel ugyis az hogy vitatkozast, veszekedest szitson. Ez egy ilyen pasas. Nem kell reagalni a hozzaszolasaira.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.12. 17:04:58

@Mirjam2:
Nem, nem fér bele. Azért írtam hogy férjünk el egymástól.
Nem hányhatok semmit Querkus szemére mert én is megtettem ugyanezt az ő blogján. Nem lenne fair ha szankcionálnám. Egyrészt mert okos embernek tartom és számít a véleménye. Ez távolról sem jelenti azt hogy egyetértek vele. Te ugyanolyan okos vagy és ugyanúgy számít a véleményed. Csak arra ne kérj hogy bármelyikőtök mellett voksoljak. Nem akarok. Az itt kommentelők mind egyformán értékes emberek nekem.A blog az enyém de nélkületek semmi se lenne.Nem szeretném ha ez a blog az egymás elleni konfrontációkról szólna.
Nagyon sajnálnám ha bármelyikőtök itthagyna. Egyszerűen békén kell hagyni egymást.
Nézd, ha valakinek akkor nekem nagyon komoly virtuális csörtéim voltak a neten. Pontosan tudod ezt. Én is neveztem HP-nak valakiket. Ettől még a teljesítményt elismerem. Az akit hülye picsának neveztem egy egész jó blogot csinál. Akivel pedig a legdurvább ellentétbe kerültem remek posztokat ír ugyanott.
Te mindig azt az álláspontot képviselted hogy semmi sem fekete fehér.Te ismersz engem személyesen is. Nem vagyok az ördög maga.
Csak egy kicsit:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.12. 17:08:20

@P.Elliot: Nekem sem.
Idézet következik:
" Ahogy Voltaire mondta: „Semmiben nem értek egyet önnel, de mindent megteszek azért, hogy elmondhassa a véleményét"

2015.09.12. 17:11:03

@P.Elliot: Teljesen igazad van, es sokaig probalkoztam is ezzel - az a helyzet hogy hiaba nem reagalok a hozzaszolasaira, ha o reagal az enyemekre, a fentihez hasonlo stilusban. Amit neked irt, az pedig vegkepp kiverte nalam a biztositekot, nekem ez nem hianyzik az eletembol.

2015.09.12. 17:14:15

@diggerdriver: Nem kell neked voksolni, ahogy irtam, en mar 'voksoltam'. Szamomra az, hogy valaki az en 'pinamrol' ir, vagy masokat 'szanalmasnak' nevez, nem fer bele a 'velemeny' kategoriaba - ez verbalis eroszak. Es nekem erre nincsen szuksegem.

©________ 2015.09.12. 17:19:18

@Mirjam2: nekem sem. mero szemelyeskedes.

©________ 2015.09.12. 17:22:04

@diggerdriver: es felsoroltad a copypaste blogokat.
egyik sem er tied nyomaba sem.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.12. 17:36:53

@Csupacsí (rendkívüli helyzetben):
Köszönöm. Pontosan ezért szeretném megtartani az itt megszólalókat.Senki sem mondhatja hogy a nézettségre játszom.
Minden külföldi témájú posztot először a Határátkelőnek ajánlok fel közlésre. Utána teszem ki ide. A "sörgyári capriccio" posztomat aminek ott nagyon jó fogadtatása volt azt itt talán 16-an nyitották meg.Nem bánom.Attól ez a blog nem lesz értéktelenebb hogy egy-egy posztnak máshol van sikere.
Volt itt kommentgenerátor ember akit végül ki kellett tiltanom innen mert dögunalomba fulladt a mondanivalója.

2015.09.12. 19:16:12

@Mirjam2:

Ha a szánalmas kifejezés sértő, akkor azok a jelzők amiket te aggattál rám, mik?
Figyelmeztettelek, hogy ne kóstolgass. Fölajánlottam hogy felejtsük el egymást. Nem fogadtad el. Akkor megértetem veled is, ugyan úgy mint Babettel, hogy nem vagy ellenfél.

Shanarey 2015.09.13. 01:18:16

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Na megint fél igazságokkal opreálsz.

"Muszlimnak lenni egy nem-muszlim államban: nagy gond. Kereszténynek lenni bárhol: semmilyen gond" Ezt mond azoknak akiket mostanában le gyilkolásztak mert "aljas" módon nem muzulmánok voltak, csak rossz országba születtek. Lásd a jelenlegi háborúzó országokat. Európában nem célja senkinek sem, hogy gyilkolják a muszlimokat, de furcsa módon a közel- keleten előszeretettel vadásznak a keresztényekre.

Mint már írtam, rohadtul vallás ellenes vagyok, de nem kívánom senki halálát a vallás miatt.

Erre a "muzulmán" problémára lenne egy megoldás, de az nem PC kategória. Na meg sok lenne a járulékos veszteség.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.13. 07:54:21

@Shanarey:

Történelmileg ez bonyolult.

A muszlim teológia szerint nem gond, ha valaki keresztény, feltéve, ha elismeri a muszlim államot. Viszont tény, hogy ezt a muszlim államok sokszor nem tartották be, azaz üldözték, kényszerítették áttérésre a keresztényeket. A mai IÁ esete is ez.

Nyilván nem jó másodrendű állampolgárnak lenni keresztényként. Ez ma így van a legtöbb muszlim államban, talán csak Szíria és Libanon a kivétel. Libanonban sok a keresztény. Szíriában pedig a siíta kisebbség van hatalmon, s számukra fontos szövetséges a keresztény kisebbség.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2015.09.13. 10:43:42

@Shanarey:
Húúú de kúrva jó cikk.
Már csak azért is mert pontosan alátámasztja amit írtam...
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Köszi

Shanarey 2015.09.13. 18:04:04

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Amit írtál, az finoman fogalmazva is ellentétes az előző kijelentéseddel.

Na akkor mesélj Egyiptomról, ott miért van útban a barmoknak, az a nem is nagy létszámú keresztény csapat? Ott nincs az a bizonyos "iszlám állam"

terrer 2015.09.13. 19:34:54

Liberális elvtársaim! Halljátok sikoltásomat: a nácifasisztarasszista szörnyeteg, Németország, aki eddig látszólag velünk volt, ma elfordította szőrös, anyatejjel teli emlőit az éhes muszlim agysebész-kisgyermekszájaktól! Eddig azért ostorozott minket, hogy nem segítjük eléggé a menekültek álmait beteljesedni, most meg csináltak egy újabb kétszínű pofá... hátraarcot, és lezárják határaikat, borítva Schengent, lábbal tiporva alapvető eszméinket! Nem beszélve arról, hogy Merkel anyó nem teszi zsebre azt, amit Obama apujától kap, most ba... cseszhetjük egész, jól kidolgozott hadjáratunkat, amit az éppen hm... "soros" ötletgyár annyira jól megüzent nekünk! Hogy felelünk meg így gazdáinknak? Libsikéim! BAJ VAN!!!

2015.09.13. 20:00:59

@P.Elliot:

Amerikai nyugdíjas. Írtam neked a blogomon. Terjeszd az igéd a szabadság világítótornyában, a lator államban.

quercus.blog.hu/2015/09/13/na_akkor_figyelj_ide_te_szerncsetlen_amerikai_nyugdijias

P.Elliot 2015.09.13. 21:27:01

@Quercus a favágó: Nem gondolom hogy erdekelne a bologod...

2015.09.13. 22:00:20

@P.Elliot:

Pedig percek alatt éveket okosodnál.

soad1221 2015.09.14. 10:57:32

@Auralianus: félreérthető voltam.. igen elkövetnek bűncselekményeket itt is, de attól nevezzük bűncselekménynek, mert mi annak tartjuk. Ott, ahonnan jönnek, ez nem törvénybeütköző, itt viszont már elég régen igen. Hogy ettől függetlenül vannak, akik így élnek, az már más kérdés, az már a bűnüldözésre vonatkozik.

Egyébként igen nagyrészt egyetértek, legyen minden "érintett" egyház részéről is elég egyértelmű állásfoglalás...
süti beállítások módosítása