HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • Hejira: youtu.be/5SJnjCE_aPg?si=it4jWMxkvHUpQAHI (2024.03.15. 20:32) Gyerekiahóra...
  • tanyasi értelmiségi: Itt még olvasható Kónya Endre írása: pecsaktual.hu/balhe/megszolalt-k-endre-es-leirta-a-sajat-ver... (2024.02.17. 19:24) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

A ló túloldala (2)

2019.01.07. 20:59 diggerdriver

Na szóval...

Tegnap reggel nekiálltam írni. Egész nap a billentyűket vertem, aztán átnéztem és beélesítettem. Elég kemény írásra sikeredett vártam hogy kicsontozzanak vagy a libsik vagy hazaffyak. Vagy mindkettő. Gyanús volt hogy olyan lájtos kommentek jönnek. Mi a fasz? Nézem a posztot a felétől hiányzik. Óhogybazdanyád...Nem vagyok összeesküvés hívő de a cenz ura betette a lábát ide? Azonnal kitettem az 1-es számot hogy még folytatása következik, amit most írok. 

Ott hagytam abba hogy az EU ügyel arra hogy a tej az tej legyen a lófasz pedig mindenkinek lófasz maradjon. Na és ebben az esetben mi a pálya? Vettem kúrva drágán hársmézet a LIDL-ben. Annyi hárs volt benne mint térdkalácsban mazsola. Persze, tudom hogy termelőtől meg piacon meg a Józsi bácsitól. Egyrészt az sem garancia hársmézre, akkor ilyen alapon mehetünk lisztért a molnárhoz, vízért a patakra, húsért az erdőbe. Másrészt meg miért van az EU aki garantálja hogy a hársméz hársméz legyen? 

Térjünk át közérdekűbb témákra. Két politikai esemény volt otthon ami kiverte a biztosítékot. Az egyik Kunhalmi Ágnes "Visszapattanok az ajtóról" művészi előadása.</p>

Ez olyan szánalmas blama volt hogy ennek a nőnek soha az életben nyilvánosság előtt megjelenni nem szabadna. Mindig azt hiszem nincs már lejjebb, pedig van. Például mikor egy szobrot kora hajnalban sötétben bontanak el és visznek máshova.

Basszátok meg csak ennyire telik Fideszéktől? Suttyomban orvul alattomban? Nem az eltávolítást bírálom hanem a módját. Egy tökös kormánynak ezt teljes mellszélességgel vállalni kell vasárnap délben mikor minden ellenzéki birka ráér. Mi volt ez? Milyen kisstílű pitiáner megoldás? Féltek bazmeg? Kitől? ETTŐL az ellenzéktől? Na ez a szégyen. 

Azt kell mondanom hogy amióta innen hazajárok még ilyen rossz közhangulatot nem láttam. Mi történik? Fejlődik az ország. Pörög a gazdaság. Munkaerőhiány van. Nőnek a fizetések. Mindenhol felújított épületek, terek utcák. Tisztaság. Jó adórendszer, jó családpolitika, jó migránspolitika, jó külpolitika. 

Mi a baj?

Az kérem szépen hogy vazallus ország épül. Az hogy Döbrögiek országa épül. A seggnyaló hajlékony gerincű boldogul a többinek kuss van. Ha egy kormányközeli Döbröginek megtetszik Márti néni pincsikutyája akkor holnap az már a Döbrögi portán ugat. Bármelyik Csák Máténak bármi megtetszik bármikor elveheti. Aki pofázik holnaptól nincs munkahelye. A nyugdíjas mamának megsúgják hogy ne nagyon szidja a kormányt a piacon mert van egy gyereke aki közalkalmazott és talán az is akar maradni. 

Persze a magyar rebellis nép. Minél jobban taszigálják egy irányba annál jobban betart és ellenáll. Az egész Kárpát medence egy szótól hangos. TOLVAJOK. Soha annyit nem hallottam ezt a szót mint az utóbbi két hétben.  Tolvajok, tolvajok, tolvajok. Tolvaj Orbán, tolvaj Fidesz, tolvaj Mészáros. Ez hallatszik mindenhonnan. Jobban rájukégett már mint Gyurcsányra Öszöd. A lopás a mérce, az összehasonlítási alap. A fideszes nem azt mondja hogy mit csinál jól a kormány hanem hogy a másikak is loptak. Jön rá a kontra hogy azok tolvajlásban ipari tanulók sem voltak a mostaniakhoz. Kérem szépen Magyarország eljutott oda hogy a lopás MÉRTÉKE alapján ítélnek meg egy politikust. Fel se merül hogy bármelyik becsületes lenne. Az kétségtelen kész tény hogy MIND lop. Ez igen. Ez morál. Ez közerkölcs. Ezért a ló túloldala a poszt címe. Azt hiszik hogyha löknek a népnek némi koncot akkor hálásan megnyalják a kezüket. Nem tudják hogy a felszín alatt iszonyatos indulatok feszülnek.

A kormány minden intézkedése a megalkuvás a behódolás a ne szólj szám nem fáj fejem irányába tereli a népet. Elvették a TAO-t a színházaktól. Jónéhány független színház bezár a többiek kénytelenek lesznek az önkormányzatoknál kuncsorogni. Nyilván kapnak pénzt de "majd kérünk valamit Pelikán elvtárs". Aztán egyszer majd egy irodában elhangzik hogy van az a londoni árokásó akinek nagy sikerrel fut a blogjából készült darab. Nem kell propagálni a nyugatot. Nem kell bemutatni hogy meg lehet ott kapaszkodni. Játsszátok helyette a Timúr és csapatát. 

Azt hinnénk hogy legnehezebb dolguk az egyenes gerincű elveikhez hű embereknek van. Pedig nem. Az egyensúlyozó emberek dolga a legnehezebb. Mit csináljon? Behódoljon vagy ellenálljon? Emberek vannak alá beosztva, családok mindennapi kenyeréért felel. Ér annyit a gerinc, ér annyit az elv hogy emberek, családok életét tegye kockára? Iszonyatosan nehéz kérdés ez.

Nem tudom hogy a fent leírtak mögött van-e valóságtartalom. Hogy valóban olyan sokat lopnak-e, vagy tényleg szankcionálják a bírálatokat. Viszont azt tapasztaltam hogy ott most ERRŐL szól minden. Egy politikus azt mondta egyszer hogy nem csak becsületesnek kell lenni hanem annak is kell látszani. Hogy az első kitétel mennyire érvényes a politikusokra azt nem tudom de a második állításból egy betűt sem tartanak be az biztos. 

Befejezésül még valamit. Az Orbán kormánynál alkalmasabb vezetői nincsenek most Magyarországnak. Sőt azt is állítom hogyha a jelenlegi ellenzék marad akkor Orbán unokájának is biztosított a miniszterelnöki szék. Szeretném hangsúlyozni hogy ez az utolsó bekezdés nem az Orbán kormány dicsérete volt. Csak hogy értsük egymást.

355 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr1314545454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.09. 13:31:59

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi: bocsánat rosszul írtam
... akkor a vesztesége 99 millárd 900 millió az első évben, a második után 99 milliárd 800 millió és így tovább, egyszóval a ráköltött pénzt soha nem hozza vissza.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.09. 13:34:29

@maxval balcán bircaman: Minél jobban hízlalod, annál nehezebben lesz visszatermelve az a pénz. Kína hamarosan ebbe fog belebukni. Csak akkor lehet egy ilyen nyereséges ha kevesebbet költesz rá, mint amennyit hoz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.09. 13:37:11

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

Kína nagyhatalom, s eleve más modellt alklamaznak.

Orbán inkább a koreai-szingapúri-tajvani-japán modellt igyekszik utánozni.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.09. 13:43:43

@maxval balcán bircaman: Például veszel egy lakást 20 millióért hitelre, amit 100 ezrenként törlesztesz, viszont eközben 200 ezerért kiadod albérletbe, tehát minden évben keresel rajta 1 millió 200 ezret a törlesztésen felül és a végén még a lakás is a tied lesz. Mészaros azonban kapott tegyük fel 20 milliós tulajdont, amit nem kell törlesztenie, viszont havonta termel 10 ezer forint hasznot, amit befizet az államkasszába. Akkor számoljunk mikorra is lesz ez az üzlet az államnak nyereséges: 20 millió osztva 10 ezerrel, az 2000 hónap, vagyis 166 év múlva.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.09. 13:43:44

@maxval balcán bircaman: Például veszel egy lakást 20 millióért hitelre, amit 100 ezrenként törlesztesz, viszont eközben 200 ezerért kiadod albérletbe, tehát minden évben keresel rajta 1 millió 200 ezret a törlesztésen felül és a végén még a lakás is a tied lesz. Mészaros azonban kapott tegyük fel 20 milliós tulajdont, amit nem kell törlesztenie, viszont havonta termel 10 ezer forint hasznot, amit befizet az államkasszába. Akkor számoljunk mikorra is lesz ez az üzlet az államnak nyereséges: 20 millió osztva 10 ezerrel, az 2000 hónap, vagyis 166 év múlva.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.09. 13:56:09

@diggerdriver: A poszt utolsó mondatára.
Téged is megvettek vityáék?:))

sas70 2019.01.09. 14:09:14

@maxval balcán bircaman: Ez egy baromság! Olyan birkás baromság!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.09. 14:21:21

@maxval balcán bircaman: Teljesen más a társadalmuk összetétele, munkáról alkotott felfogása, földrajzi elhelyezkedése, felesleges világ végén lévő, teljesen eltérő gondolkodású népeket utánozni. Kun Béla is ugyanígy kínlódott a kommunizmussal, sikertelenül, el is buktuk országunk ké5harmadát miatta. A nemzet kárára nem kéne esztelenül kísérletezgetni. Inkább a környezetünkbe kellene szervesen integrálódni, nem pedig félázsiai, dél amerikai diktátorokkal, katonai huntákkal parolázni. Ilyet csak elmebetegek tesznek.

sas70 2019.01.09. 14:24:16

@maxval balcán bircaman: Miben csökkent az idegen tulajdon aránya és mihez képest?

-Mennyi?
-13!
-Mi 13?
-Mi mennyi?

Nagyjából ez a "magasság"!

sas70 2019.01.09. 14:26:01

@maxval balcán bircaman: Nem lett ez a rendszer ránk erőltetve. A korábbi rohadt szét és ez is szét fog rohadni!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2019.01.09. 14:30:33

@maxval balcán bircaman: Már hogyne lenne jó tőkés, pont hogy csak az él meg, aki ésszerűen, gazdaságosan a beosztottai érdekeinek figyelembevételvel termel és szigorú rendet tart a cégnél, és mindeközben ésszerű, végrehajtható követelményrendszert támaszt. Aki nem így tesz, azt a jó beosztottai hamar faképnél hagyják. Nem a 19. századi vadkapitalizmus korát éljük, és ne is napjaink orbanisztáni fejetlenségére gondolj. Ezek orbanisztánra nem vonatkoznak, mert itt még mindig feudalista uram bátyám rendszer van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.09. 14:51:16

@sas70:

Nem volt választási lehetőség arról mi legyen az új rend.

Jakab.gipsz 2019.01.09. 15:22:42

@szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi:

1. A 2/3 az 2/3 Orbán pedig marad, (a továbbiakban pedig annyit hazudhatsz amennyit akarsz) elvégre szólás és vélemény szabadság van.

2. Az szerintem jó dolog ha anyagi biztonságba élsz, és mennyi adót fizettél, Úniós polgárként ?

KissGecihuszár 2019.01.09. 16:05:34

@diggerdriver: Kivagy, ha kivagy?? Majd írd má meg priviben, ki vagy?? Merszi boku!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.09. 16:26:18

@KissGecihuszár:
Két éve a Határátkelő találkozón az Ír pubban pesten

KissGecihuszár 2019.01.10. 10:13:54

@diggerdriver: Ott a Dévényi Tibibáféle 10 pontos labda!!!
@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: ááá, dehogy; kokaincsempész!! Lécci, ne degradájjá le(fele)... )D

Sir Bates dö Hól 2019.01.25. 16:18:53

"Befejezésül még valamit. Az Orbán kormánynál alkalmasabb vezetői nincsenek most Magyarországnak."

szerintem meg ez bármely személyre igaz lenne a ner berendezkedésén belül; ugyanígy egyik volt posztszovjet közép-ázsiai "köztársaságnak" sincs alkalmasabb vezetője a jelenleginél, illetve bárki el tudja vezetni ugyanazt az abszolút módon koncentrált, ellenőrzött és elnyomó államszervezet...

"Azt kell mondanom hogy amióta innen hazajárok még ilyen rossz közhangulatot nem láttam. Mi történik? Fejlődik az ország. Pörög a gazdaság. Munkaerőhiány van. Nőnek a fizetések. Mindenhol felújított épületek, terek utcák. Tisztaság. Jó adórendszer, jó családpolitika, jó migránspolitika, jó külpolitika."

migránspolitika? én hét év után is étranger vagyok froban, lehet, hogy a britek rád nem immigrant/foreigner jelzőt használják, ennyi időt nem töltöttem ott... (a kerítés az nem migránspolitika... moot tartsuk meg magyar országnak? miként akadályozod meg, ha minden francia állampolgársággal rendelkező maghrebi származású úgy dönt, hogy átteszi lakhelyét az eu állítólagos "gazdasági motor" térségébe? mert se neked, se nekem nem kellett semmilyen engedély, hogy ezt tegyük... egyáltalán politikának nevezhetjük-e azt, hogy tüneti és ideiglenes kezelést adunk egy valóságos és áldatlan helyzetre ahelyett/anélkül, hogy a kiváltó okokat próbálnánk felkutatni, megérteni és megszüntetni?... )

külpolitika? én sem az angol, sem a francia nyelvű sajtóban nem látom az egyértelmű megbecsülést vagy elismerést...

pörög a gazdaság? a gdp növekedésével nem emelkedik a ppp, s ez jelent valamit...

('12 előtt szívesen néztem az rt adásait, kifejezetten érdekesek voltak, majd putyin újabb elnöki ciklusát követően kitörölték az objektív szót a szótárukból... csak úgy megjegyeztem)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.25. 19:49:29

@Sir Bates dö Hól:
Tehát szerinted az a jó migránspolitika ha egy sengeni országon átgázol néhány százezer azonosítatlan ember. Jól van.

Tehát az a jó külpolitika amikor besimulunk az átlagba és jó iskolás módjára besöpörjük az elismeréseket? Lófaszt.

Tehát már a gdp növekedése se jó? A ballib kormányok biztos jobban csinálták.

Sir Bates dö Hól 2019.01.25. 21:07:46

@diggerdriver:
"Tehát szerinted az a jó migránspolitika ha egy sengeni országon átgázol néhány százezer azonosítatlan ember. Jól van."
nem ezt írtam. sőt, sohasem állítottam azt, hogy egy államalakulatnak (ez az eu) ne lenne kötelessége ellenőrizni a külső határait. de az nem megoldás, hogy lezárom a határokat, s egy másik állam irányába (horvátország, majd szlovénia) terelem a menekülteket. ez csak egy tüneti kezelése a problémának (főleg, hogy senki sem akart moon maradni). a megoldás az, hogy feltárom az okait annak miért hagyják el tömegek saját országaikat, majd ezen okokat megszüntetésére kell megoldást találni. mo kormánya minden ezirányú tevékenységnek jelenleg kereszbe fekszik.

"Tehát az a jó külpolitika amikor besimulunk az átlagba és jó iskolás módjára besöpörjük az elismeréseket? Lófaszt."
jelenleg egy államalakulat (eu) és a védelmünket garantáló katonai szövetség (nato) tagjaiként homlokegyenest ezek érdekeivel ellentétes külpolitikai prioritások mentén haladunk, csupán egy könnyen behatárolható szűk csoport (a ner járadékos haszonélvező elitjének) érdekei miatt. ezt mo szempontjából nem tarthatom helyesnek (ez nem jelenti azt, hogy örömmel tölt el mogherini vagy brüsszel, párizs-berlin minden megnyilvánulása)

"Tehát már a gdp növekedése se jó? A ballib kormányok biztos jobban csinálták."
egyrészt más volt a világgazdasági környezet, másrészt a gdp emelkedése csupán az itt gyártó eu-s cégeknek köszönhető, melyek a kettős adóztatás tilalma miatt alakítják úgy belső elszámolásaikat, hogy itt fizetik ki a 9%-ot, mint saját központjukban a magasabb (fr33%, de29%) adót, valamint a nepotista ner-beruházások extraprofitjának (vagy alkotmányos költségek) kivételének és lepapírozásának technikai megoldása okán nő cca. 1,3-1,5%-kal, ez azonban a ppp oldalon (vásárlóerő paritás) nem mutatkozik. sz'al valami nincs jól.
azt meg sem említve, hogy az eu-transzferek eddig semmilyen fenntartható beruházást nem generáltak, nincs versenyképes magyar termék a nemzetközi piacon...

én a fentieket írtam/jegyeztem meg;-)...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.25. 21:19:13

@Sir Bates dö Hól:
Persze. Rójunk ki magasabb adót és etessük Afrikát. Jó ötlet. Magyarország pont az az ország amelyik az okokat képes megszüntetni. Mégis miről beszélsz?

Aha tapsoljunk a Sagantini jelentésnek. Szavazzuk meg jó magyar módjára. Szavazzunk Magyarország ellen. Végülis jó ellenzéki Brüsszelben is jó ellenzéki. Szarházi hazaáruló mind.

jól van. Elfogadom. Szarul megy az országnak. Kit javasolsz?

Sir Bates dö Hól 2019.01.25. 22:22:55

@diggerdriver: ma már nem beszélhetünk moról, mint önálló entitásról, van az eu, s annak részeként hallathatjuk hangunkat, persze egy, a jelen és jövő kihívásaira nem a sohasem létezett múlt talmi dicsőségét visszahozni akaró, hanem előremutató megoldásokat kereső vezetéssel.

miért jönnek az afrikaiak/ázsiaiak európába? pontosan azért, amiért a kelet-európaiak (kkeu) nyugatra: mert otthon valamiért szar, ott meg jobb. el kell fogadni, hogy a mostani viszonylagos jólétünk továbbra is az ún. harmadik világ "kizsákmányolásán" alapul (igen, nyugat-europa [nyeu] is kíméletlenül kihasználja kkeut); de ez már nem tartható fent a globalizáció korában, mert összement a világ.
a három téma szorosan összefügg, s az én a megoldást az önmérsékletben látom, melyben alapvető, hogy a jövedelmi olló nyílását visszafordítva csökkentsük a hatalom- és vagyonkoncentráció mértékét. tudom, ez egy kicsit újmarxista/újbalos beütésűnek tűnik, s valóban az is, annak ellenére, hogy eddig mindenhol érvényesültem nulláról kezdve, s inkább az elithez tartozom, mint a középosztályhoz, sz'al nem a savanyú a szőlő szól belőlem, s volt, hogy 200 embernek adtak érdekeltségeim napi megélhetést, így tudom, hogy mi a vezetés felelőssége is.
a sargentini esetén homlokegyenest más vélek, mint te: valóban sérülnek a jogállami garanciák, autokratizmusba torkollt a kormányzat, nincs transzparencia, nincs kormányprogram, state capture, mint cél, nepotizmus és járadékvadászat tombol, miközben rohad a társadalom, az önkormányzatiság teljesen szétrombolva, de ez sokkal rosszabb a konzervatívoknak, mint nekem, hisz én nem is vártam mást tőlük, mivel ismertem őket.

amennyiben orbán valódi konzervatívként vezetné az országot, akkor akár ő is lehetne, de pont az a gond, hogy nincs kormányzati tevékenység, nincs középosztály, annak utolsó tagjait őrli fel [a középosztály nem vagyoni kategória, hanem az államtól nem függő, önálló egzisztenciával rendelkezők csoportja), a társadalmi mobilitás csatornáit szisztematikusan lezárják, s cserébe az etnicizmus xenofóbiáját kínálják a népesség részére: magyarnak lenni már dicsőség (ez semmivel sem különbözik attól, hogy románnak/szerbnek/írnek/stb. születni már kiváltságos helyzetet generál önmagában, minden teljesítmény nélkül; ez nem jelenti azt, hogy ne lennék patrióta, hogy ne kötődnék anyanyelvemhez, szülőföldemhez, honfitársaimmal ne éreznék sorsközösséget, hogy valaha is letagadnám magyar voltomat, csupán nem gondolom azt, hogy ez felsőbbrendűvé tesz más nemzetek tagjaihoz képest; az ugye fel sem merül, hogy alsóbbrendű lennék, se mint közösség, se mint egyén), hát ez édeskevés]
az általad emlegetett mr.bárki, aki valóban konszenzusra törekszik legalább az alapvető kérdésekben a társadalmon belül.
a nemzetek európájában azért elég nagy szarban lennénk magyarként, a szintén etnicista szerb/horvát/szlovák/román szomszédságban... igazad van: aki nem tud levágni egy tyúkot, aki temetetlen halottakat csupán a mozik kényelmes üléseiben látott, az nagyon könnyen lelkesedik a harcért, elfelejtve, hogy európában utoljára nagy károly korában volt hét évtized háború nélkül (most tekintsünk el a borzalmas délszláv harcoktól, de ott láthatjuk a következményeket)...
ha meg nem jön mr.bárki, nekem akkor is jóval szimpatikusabb a '10 előtti kupleráj, mint a mostani láger...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.25. 22:42:36

@Sir Bates dö Hól:
Ez mind mind csak duma. Duma duma duma. Ezzel egy magamfajta prolit nem lehet meggyőzni. Ez tipikus értelmiségi semmitmondás. Aminek a végén még mindig nem hangzik el egy név csak az előző elkúró kormányok visszasírása. Köszönöm nem kérek belőle.
Ilyen beszéddel nem lehet embereket meggyőzni.
"Önmérséklet" "jövedelmi olló" "autokratizmus".
Hidd el a proli erre nem vevő. Pont ezért lett az előző vezetés elküldve a picsába.
Az ilyen dumáért.
Az már egy másik szégyen hogy emberek bedőlnek a Sorosozásnak. Na de ha azzal lehet választást nyerni...
"Etnicizmus xenofóbiával" nem lehet választást nyerni.
"két vodka sörrel" azzal lehet. Nincs egy kibaszott kúrva ember kilenc éve aki végre a népet meg tudná szólítani.
"Vagyonkoncentrácíóval" meg "újmarxista/újbalos" hívószóval senki nem fogja Orbánt leváltani.
Orbán hatalomban maradásának egyetlen feltétele van. A jelenlegi ellenzék.
A többi duma.
Egyszerű vagyok. Persze. Mint a szavazópolgárok többsége.

Sir Bates dö Hól 2019.01.25. 23:29:31

@diggerdriver: ha tudtam volna egy nevet mondani, akkor mondtam volna, de jelenleg nem mernék rábízni senkire se semmit a kínálatból;-)... ez egy komment, most miért hazudjak? a probléma az, hogy a ner megfojtja a jövendő vezetőt azonnal, az csak az előző kuplerájban nevelődhetne ki... persze, "két vodka sörrel", azzal lehet nyerni, de tudom, hogy az hazugság lenne, ez meg nem az én asztalom, ha ilyen lennék, moon a parlamentben lehetnék, de sohasem vágytam oda... civileket(választópolgárokat, akik megtisztelnek a bizalmukkal) nem fogok átbaszni, nem élek vissza bizalommal...
persze, tarolnak a populisták, hisz a népesség ⅔ része funkcionális analfabéta (ez igaz frora, ukre is), de ez még nem hatalmaz fel arra, hogy hazudjak... az embereket meg kellene tanítani értőn olvasni és kritikusan gondolkodni...
egyébként szerinted mi változna, ha a mai ellenzék kerülne egy "sorosozáshoz" hasonló baromsággal hatalomra? semmi...
az egyetlen lehetőség, ha több párt kerül be a parlamentbe, ha koalíciókényszer van, ha folyamatos kooperációra kényszerülnek az aktorok, akkor kisülhetne valami jó, az a versenyhelyzet kitermelheti a vezetőket, a monopóliumát egypártrendszer megöli a versenyt, az innovációt, miként a nepotista gazdasági rendszer se képes fejlődni, elsorvasztja önmagát...
azt kérdezted, szerintem mi lenne a helyes, azt írtam le.
amennyiben azt kérded, hogy mivel lehetne nyerni, akkor azt mondom, hogy populizmussal, demagógiával és elvtelen, törtető pártaktivistákkal, akik amway-ügynöknek is bevállnának...
de ez nem gond, mert a hamarost megérkező gazdasági kiigazítás elsöpri a ner jelenlegi garnitúráját... nézd csak a sport-tao rendszerének átalakítását: vége a pénzbőségnek, kezdődnek az egymásra mutogatások, a felelősségre vonások, gyorsabban összeomlik a rendszert, mint bárki gondolná; vagy nézd a fehérvári beruházások leállítását: nincs ingyenpénz, miközben felnyomták az égbe az árakat, nincs más pályázó, mint a ner-elit, de ők is látják, hogy ezt már nem fogják kifizetni, csökken az eu-transzfer összege, vége az ingyenpénznek... a kérdés az, hogy utánuk mi lesz...
(nem, nem szeretném, hogy visszajöjjön a '10 előtti elit (borzasztó dolgokat művelt és teljesen inkompetens és amorális volt), de kevésbé volt kártékony, mint a mostani... orbán '10-ben olyan esélyt kapott, amit még senki az ország utóbbi félezer évében, de nem tudott vele élni, sőt visszaélt vele, még jó hogy elhajtanám a picsába!...

Sir Bates dö Hól 2019.01.25. 23:53:49

@diggerdriver: ja, azt is tudni kellene a válszhoz, hogy mik a te preferenciáid... annak ismeretében könnyebben találhatnám meg a te mr.bárkidat...

BéLóg 2019.01.26. 10:03:23

@diggerdriver: Egyetlen pillanatig ne gondold, hogy erre valaha is választ kapsz.
Ők csak egyet tudnak, Óóóóórbááán.

2019.01.26. 10:19:16

@Sir Bates dö Hól:

A te preferenciád a liberofasiszta B1. Kitűnő bizonyítvány kukabúvár.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.26. 12:02:37

@Sir Bates dö Hól:
Na szóval...
Az Isten mentse meg Magyarországot a koalíciós kormányzástól. Leginkább azért mert olyankor nincs kormányzás. Egymás közötti viták vannak egymás közötti marakodás van a koncon és folyamatos keresztbetevés a másik pártnak. Szadesz-szoci. Ismerős? Annál már az általatok vizionált diktatúra is jobb.

Hamarosan érkező gazdasági kiigazítás?
Ez most az új csodafegyver? A V25? Mert már 24 nem jött be.
Először is a jobboldali kormányok MINDEN napján eltemettétek a demokráciát. MINDEN NAPJÁN.
Bele is unt a nép rendesen. 9éve folyamatosan bukik az Orbán kormány. Szerintetek. Amúgy köszöni jól van. Amíg csak ennyire telik hogy "Orbán takarodj" addig meg lehetnek nyugodva Fideszék.
Na de majd most. Elzárják a pénzcsapokat Brüsszelben. Orbán bukik. Hejj de jó lesz. Majd Szanyi Kapitány megmenti az országot.
Csak halkan kérdem meg van már B terv? Például ha nem jön be a V25? Mi lesz ha a pénzcsapok elzárását is túléli Orbán?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.26. 12:03:55

@Sir Bates dö Hól:
Egyetlen preferenciám van. Mutassatok JOBBAT Orbánnál. Készséggel elismerem nem jó az Orbán kormány. Csak végre lássak valami alternatívát.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.26. 13:07:43

@diggerdriver: Viszont tény,hogy a másik banda tényleg töketlen.
Pedig mondanám,hogy bárki csak ezek ne!
Rengeteg rombolást vittek véghez a közéletben.
Lehet hisztizni de így van -tudom deagyurcsány-.
Viszont ezek után már lassan visszasírom azokat,akikre megharagudtam.
És ez viktorék sara!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.26. 13:08:51

@diggerdriver: Amúgy mondanám,hogy tudsz e valami melót de nem arra szeretnék menni.:))

2019.01.26. 13:42:27

@diggerdriver:

Inkább dicsérd meg. Nagyon szépen, -bár kicsit szétszórtan- fölmondta a zidexes, meg a sorosürülék 444-es mantrát.

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:03:36

@diggerdriver: preferencia alatt azt értem, hogy több pénzt akarsz, igazságosabb rendszert, nagyobb közbiztonságot, nagyobb társadalmi mobilitást, vallásosabb társadalmat, stb...
ha nem zavar a társadalmi mobilitás hiánya, az egyéni szabadságjogok csorbulása, a "döbrögik" túlhatalma, ha fontosabb a "nemzeti" büszkeség, ha tudod akceptálni a kádár-kor anomáliáit az "osztályharcos" propaganda nélkül, akkor akár a ner is lehet jó választás... vagy akár a momentum is...
én nem gondolom azt, hogy nekünk azonosak a preferenciáink, különböző élethelyzetben vagyunk, más helyzetben szocializálódtunk (bicske-budapest), ezért másra szavazunk...
ezért anakronisztikus a fidesz-féle támogatottság, az ilyen gyüjtőpártok diktatúrákban/autokráciákban életképesek, vagy csupán protesztszavazás esetén hoznak olyan eredményeket, mint 2010-ben, vagy macron pártja tavaly froban... a társadalom ennél lényegesen fragmentáltabb, az összes "nagy" párt populista, a valami elutasítása és a demagóg propaganda miatt kap koncentrált szavattömeget...
a fideszt sem az eredmények tartják a feszínen, hanem az, hogy "ne gyurcsány, ne a liberálisok, ne soros és a muszlim hódítók"...
az országban nincs fejlődés, a gazdaság egyre rosszabb helyzetben van, a leszakadás nyugattól nő, a szociális rendszer megszűnt létezni, a közoktatás és közegészségügyhöz hasonlóan, a jogállami garanciákat felszámolták (gondolj arra, hogy régebben a bisztródban volt két játékgép vagy a kisboltodban árultál cigarettát), s ezen az sem változtat, hogy egyénileg talán sokan, akik kommentelnek, azok jobbnak ítélik saját helyzetüket...

(azt már meg sem említem, hogy lehet, hogy az mszp támadja a parlamentben a ner-t, de a települések közgyűlésein a helyi tagok együtt mutyiznak a fideszesekkel a helyi közmunkák elosztásánál a háttérben: ott helyben laksz, nem vájod ki a másik holló szemét)

neked nem gondolom, hogy most lenne jobb, mint orbán...

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:09:04

@diggerdriver: nincs ti, ezt nem tudom értelmezni;-)... itt, és minden más blogon vagyok én, és vannak más önállóan gondolkodni képes nickek, meg vannak a hívők és a propagandisták...
a sir bates de hol az az én véleményemet tükrözi, mely persze nem mentes a külvilág impulzusaitól...

szerintem ez elfogadható;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:13:47

@Quercus erdész: mondd, te képes vagy megérteni olyan kifejezéseket is, melyek két szótagnál többől állnak? mert voltam már kisállatidomár is, bolhacirkusz igazgató, sz'al nálad összetettebb agytevékenységet mutató élőlényekkel kommunikáltam eddig... de érdekelnek a kihívások...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.26. 22:15:11

@Sir Bates dö Hól: Ez gittrágás.. Megint fúj Orbán. Igen, fúj Orbán...
Aztán? Aztán mi lesz? Menekültkvóták elfogadása? Buzifelvonulás? Genderkurzus?

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:17:53

@diggerdriver: ja, még annyit, hogy '94-től kezdődően csakis a kevésbé szarra tudtam érzésem szerint szavazni, s eddig minden kormányzattal személyes konfliktusba keveredtem, sz'al tényleg nincs "ti"...

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:29:15

@diggerdriver: téged miért zavar a pride? mi zavar jobban: két férfi vagy két nő szexuális együttléte? gondolod, hogy kötelező lesz a "buzulás"? zavar az, ha egy férfi és egy nő csókolózik nyilvános helyen előjáték szinten?tisztában vagy a gendertudományok mibenlétével, mit kutatnak, milyen kérdésekre keresik a választ? (nem a gajdics-féle példa a mérvadó: a férfi, aki karácsonyfának képzeli magát és tündérkém megszólítással kell illetni) refugee vs. immigrant vs. european citizen közt megvan a különbség? egy vérbeli ukip-tag miként tekint rád?

(moon szocializálódtam, ennek megfelelően konzervatív, rasszista, sovén nacionalista, antiszemita és homofób alapállásom van, és önkéntelenül is kiver a víz az mszmp gyakorlatától)

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:31:16

@diggerdriver: rámutatnál arra, hogy hol írtam azt, hogy fúj orbán?
(a gittrágásra való hivatkozás jó, mentesít a konstruktív párbeszédtől;-))

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 22:32:38

@Quercus erdész: látom, ezen a blogon te vagy a falu bolondja...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.26. 22:46:23

@Sir Bates dö Hól:
Igen, zavar. Tudod mi a fóbia szó jelentése? Nézz utána. Nincs az a férfi aki elfogadná a nyilvános férfiszexualitást. Tudod mit? Fordítsuk meg a kérdést. Mostantól nem leszek homofób?
Akkor most egy perc alatt elmúlt a fóbiám? Akkor mostantól elfogadom? Pusztán azért mert pc lettem minden rendben? Ha holnap a házassági korhatárt leviszik 8 évre akkor már nincs jogom utálni a pedofilokat?
Ember vagyok uralkodok az ösztöneimen. Csak ne kívánjátok hogy felülírjam azt. Viszolygok a nyilvános homoszexualitástól és ez így is marad. Van az a hatás amikor azt mondom hogy megváltoztam és elfogadom. Csak éppen megváltozni és elfogadni nem fogom. Ha te fejreállsz és levizeled magad attól nem leszek elfogadóbb. Magyarul. Mondhatok bármit. Mutathatok kifelé bármit. Attól még nem leszek elfogadó.
Egy biztos az a heteroszexuális férfi aki azt mondja hogy nem zavarja a férfi homoszexualitás nyilvános helyen az hazudik.
Persze könnyebb hazudni mikor az olyan trendi. Olyan korszerű. Olyan liberális. Olyan toleráns. Ezek az emberek egytől egyig hazug emberek akik a felvilágosult, tanult, civilizált ember képében tetszelegnek.
Lelkük rajta.

Sir Bates dö Hól 2019.01.26. 23:44:16

@diggerdriver: várjál, én nem támadlak, nem ítélkezem azért, hogy homofób vagy! írtam, én is az vagyok valahol, de elfogadom, nekem is visszataszító, mikor két férfi smárol nyílt színen, ellenben ugyanez két - férfiszemmel - vonzó nő esetében nem visszatetsző, csak erre akartam rávilágítani: de mivel nem követnek el erőszakos bűncselekményt ezzel más sérelmére, a közterheket ők is fizetik, tulajdonképpen miért ne tegyék, ha ugyanezt nem ítélem el egy heteroszexuális pár esetén, mert az megszokott, mert az "normális"? ugyanez a nyíltszíni csók elképzelhetetlen lett volna a viktoriánus korban. rágógumizásért tényleg normális megbotozni embereket, miként azt szingapúrban teszik? vagy a sariját elszenvedni egy jó hűvös sörért?

"Persze könnyebb hazudni mikor az olyan trendi. Olyan korszerű. Olyan liberális. Olyan toleráns. Ezek az emberek egytől egyig hazug emberek akik a felvilágosult, tanult, civilizált ember képében tetszelegnek."
nem vagy te egy picit előítéletes? hányan tolerálnak naponta téged? pedig a szubjektumod szerint minden egyes megmozdulásod, megnyilvánulásod normális és helyénvaló...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.26. 23:59:23

@Sir Bates dö Hól: Tehát az erőszakosság a mérce? Akkor tele lehet szórni a várost graffitivel? A korrupció akkor bocsánatos bűn? Csak az erőszakhoz mérjünk mindent? Akkor nyílt színen dughatnak is hiszen semmi erőszakosat nem követnek el. Micsoda kifordult értékrend ez? Szarj oda az utca közepére. Miért ne hiszen nem erőszakosság. Miről beszélsz? Hány büntetendő cselekmény van a BTK-ban aminek semmi köze az erőszakhoz.

Miért kéne engem bárkinek tolerálni? Mit követek el amit tolerálni kell? Betartom a társadalmi együttélés szabályait. Nehogy már bocsánatot kérjek azért mert élek.

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 00:29:38

@diggerdriver: csak jeleztem azt, hogy ezzel nem okoznak másnak erőszakosan érdeksérelmet.
dohányzol? fogyasztasz alkoholt? eszel disznó- vagy marhahúst? vadászol? viselsz olyan ruhát, amely szőrmét tartalmaz? van akinek ez visszatetsző.

nyilván az lenne az ideális világ, ahol minden a te/az én normáimhoz igazodik, de úgy néz ki, hogy mi nem vagyunk képesek meghajlítani a teret, sz'al akkor jobb, ha toleráljuk azt, ami lehetséges. ha nálad ebbe nem fér bele a homoszexualitás, akkor nem fér bele.
miért gondolod, hogy az én értékrendem az, ami kifordult?

egyébként bűntetnéd a homoszexualitást? s milyen alapon? vallási meggyőződésre vagy kultúlis hagyományokra hivatkozva?
az, hogy a katolikus egyház nem szentesíti esetleg, szíve joga, nem kötelező abban a klubban résztvenni, ellenben államként mire hivatkozva tagadod meg tőlük ugyanazokat a jogkövetkezményeket és védelmet, melyet egy heteroszexuális párnak megadsz? mi a védendő jogtárgy? persze a "csak mert" vagy a "gittrágás" is egy válasz... ám ezen az alapon nem emelhetjük fel a szavunk a nem osztrák állampolgároknak járó kevesebb családi pótlék miatt sem. miként azon sem, hogy a uk-ben más elbírálás alá essen egy nem brit állampolgár hasonló esetekben. ezen az alapon az is rendben van, hogy nekem 1200km-t kell utazni, ha szavazni akarok, míg a nagyváradi csak a postáig megy el.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.27. 07:19:42

@Sir Bates dö Hól:
Eszem ágában sem lenne büntetni. Ne magyarázzál bele semmit. miért büntetném? Ugyanolyan természetes dolog mint a heteroszexualitás. Csak ne tolják az arcomba. Én sem tolom az enyémet az ő arcukba.
Nézd, az arachnofóbia gyakori jelenség. Én egy időben tartottam 50 madárpókot. Képzeld el ha a vállamon egyikkel beültem volna egy vendéglőbe. Mikor kirúgtak volna mint macskát szarni akkor tüntettem volna a toleranciáért. Jogosan kérdezhetem meg hogy ugyan miért ne jelenhetnék meg valahol madárpókokkal? Jaa hogy az emberek többsége arachnofóbiás. Igen tudom. Pont ezért nem viszem ki őket a lakásból.
Semmi bajom a melegekkel. Abszolút támogatom hogy gyerekeket fogadhassanak örökbe. A buzzancs magamutogató ratyikkal van bajom.

Helga Beauty Salon. 2019.01.27. 09:13:54

"Egy tökös kormánynak ezt teljes mellszélességgel vállalni kell vasárnap délben mikor minden ellenzéki birka ráér. Mi volt ez? Milyen kisstílű pitiáner megoldás? Féltek bazmeg? Kitől? ETTŐL az ellenzéktől? "

Posztercimbim, szerintem csak az objektivitás kedvéért kifogásoltad ezt ugye? E sorok előtt taglaltad Kunhalmi mutatványát és az a magyarázat a kormány "gyávaságára" !
Ha úgy csinálják ahogy te javasolod, akkor abból performanszot kerekítenek a féleszűek. Ez mindössze előrelátó és felelősségteljes gondolkodás, minek ingerelni az idegbetegeket!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.27. 12:19:56

@Helga Beauty Salon:
Óriási tévedésben vagytok. A szobor jelkép. Sem a felállítása sem az eltávolítása nem technikai kérdés. POLITIKAI kérdés. Egy Horthy szobrot sem az éjszak leple alatt avatnak fel sunyiban az ellenzék háta mögött. Ha a szobor felavatása teljes mellszélességgel vállalt dolog akkor az eltávolítása is. Ócska ostoba duma az hogy hát a belvárosi forgalom meg közlekedés meg a csillagok állása holdfázissal kombinálva...
Lófaszt.
Nem akarok állást foglalni a szobor státuszáról arról hogy el kellett távolítani vagy nem, mindössze azt mondom hogy a módja egy sötétben bújkáló sutyerák tajparszt módon kivitelezett szégyenteljes cselekedet volt.
Az ilyen dolgok hiteltelenítenek el egy kormányt.

Helga Beauty Salon. 2019.01.27. 12:33:26

@diggerdriver: Szíved joga így látni, az én véleményem pedig az, hogy az ellenzék érdemi tevékenység helyett túlpolitizál és túlhisztériázik mindent, reakciói mára kiszámíthatóan mindenben szélsőségesen ostobák és mindezeket az itteni és a külföldi sajtó hősi küzdelemként tálalja! Gyáva vagy sem, kikerülték hogy Varjú a rakodók elé feküdjön, Kunhalmi meg lefejelje a daruskocsi lökhárítóját a sajtó képviselői előtt!

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 14:47:33

@diggerdriver: nem magyarázok bele semmit, csak az álláspontodra voltam kíváncsi: most már tudom. igen, nekem is visszatetsző a "A buzzancs magamutogató ratyikkal".
de ez nem ugyanaz, mint az "I'm gay & I'm pride", mert ez nyilván csak egy reakció volt a hátrányos megkülönböztetésre. amennyiben moon nem lenne kampány ellenük, akkor ők sem így viselkednének "csakazértis" daccal. én itt nem verem a mellem, hogy magyar vagyok, de mikor azt hallom a másik asztalnál, hogy a kkeuiak így, úgy, akkor azért impresszíven elmagyarázom nekik, hogy pontosan miben különbözik a nyugat a kelettől.
(én az örökbefogadás kérdésében bizonytalan vagyok, amennyiben van heteroszexuális pár, inkább őket preferálnám, de én nem vagyok szakember)

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 14:52:14

@Quercus erdész: persze, ez érthető, én sem olvasok eredetiben arab klasszikusokat, mivel egy írásjelet sem ismerek arabul... ahogy látom, te a magyar nyelvvel vagy hasonló helyzetben, de nem vagy egyedül, évente ezrek kerülnek ki az oktatásból funkcionális analfabétaként, nemcsak moon, hanem szerte a világon (itt froban is, de ugyanez a tapasztalatom a uk-vel kapcsolatban is)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 14:56:53

@Helga Beauty Salon: hájas testvér! ha még az ablakzsiráf mondatait sem tudod értelmezni, akkor miért erőltetsz egy összetettebb szöveget?...

Helga Beauty Salon. 2019.01.27. 18:54:58

@Sir Bates dö Hól: És ezt pont a világ legnagyobb szövegfélreértelmező hülyéje mondja! :P

Helga Beauty Salon. 2019.01.27. 19:02:15

@Sir Bates dö Hól: persze, ez érthető, én sem olvasok eredetiben arab klasszikusokat, .....

Pedig bemásolhatnál valami szerelmi vallomást egy tevéhez, miközben aktuálpolitikai kérdéseket boncolgatsz! :D

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.27. 19:06:39

@Sir Bates dö Hól:
Aha. Na most figyelj. Reakció a hátrányos megkülönböztetésre???
A világ talán legmelegtoleránsabb városa Amszterdam. Ott 6 napig tart a pride. Figyelsz? HAT napig. Elképzelem hogy Amszterdamban vajon milyen iszonyatos üldöztetésben van részük hogy HAT nap kell az elfogadtatásukhoz. Rohadt szemét hollandok undorító homofób népség. Hozzájuk képest mi magyarok hatszor elfogadóbbak és toleránsabbak vagyunk.
Ugye?

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 19:08:07

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, valamit nagyon félreértettél!
nem azért nem hívtalak még randira, mert egy

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 19:12:12

@diggerdriver: jó a párhuzam, amennyiben eltekintek attól, hogy ott ez már inkább népünnepély, fiesta, turistalátványosság, a kontextust is hagyjuk a fenébe a jelentéstartalmakkal egyetemben;-)...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.27. 19:17:21

@Sir Bates dö Hól:
Hol a vége? 365nap? A heterók üldöztetése, átnevelése?
Mert ugye a tendencia lekövethető.
Üldözik őket.
Büntetik.
Nem büntetik.
Elfogadják.
Népszerűsítik.
Egy nap.
Hat nap.
Büszkék rá.

....kötelező lesz.

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 19:24:57

@diggerdriver: te melyik szinten adnád be a derekad?
én nem tapasztaltam még azt, hogy népszerűsítenék, de nyilván nem figyeltem rendesen...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.27. 19:28:05

@Sir Bates dö Hól: Te írtad:
"népünnepély, fiesta, turistalátványosság"

Nem tűnik zártkörű klubnak.

Helga Beauty Salon. 2019.01.27. 19:35:39

@diggerdriver: "A világ talán legmelegtoleránsabb városa Amszterdam. Ott 6 napig tart a pride. Figyelsz? HAT napig. "

Olyan mint a világ teremtése! Hat nap pride, a hetedik napon meg nem tudsz ülni! :D

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.01.27. 19:42:25

@Helga Beauty Salon: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Csakis a tolerancia és elfogadás jegyében.

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 19:46:19

@diggerdriver: szerintem ebben egyetérthetünk, mint toleráns homofóbok...

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 19:54:50

@Helga Beauty Salon: akkor ne legyél szalonnáci... jeleztem már, az, hogy valaki kőkemény antiszemita, az érzelmi állapot, azzal ugyanúgy nem lehet mit tenni, mint egy meleggel vagy egy a spenótfőzeléket zsigerből elutasító személlyel... csak ne sunyin csináld, ne tagadd le!... ennyi... nem a píszít kérem rajtad számon, annak túltolását én is károsnak tartom. itt egy blog, ahol beszélgetés, eszmecsere folyik, ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor kérdezd meg, válaszolni fogok, s téged sem vamzerollak be a másikon, hogy "ott bezzeg azt mondtad!"...
ott az a dolgod, valamiből élni kell, én ne tudnám;-)...

Sir Bates dö Hól 2019.01.27. 20:45:21

@Helga Beauty Salon: szerinted van lelkem?
(nem, csupán nem gondolom, hogy valóban olyan tajparaszt hájas testvér vagy, mint ahogy máshol nyomod. ez nem a gyengeség jele, de mégis egy földrészen kényszerülünk élni, sz'al akár kommunikálhatnánk is. de áll a retúrjegy nélküli ajánlat is;-))

Helga Beauty Salon. 2019.01.28. 09:16:18

@Sir Bates dö Hól: Nananana! Az én tajtparasztságom interaktív, egy kezdeményező fél minden esetben fellelhető ilyen jelenségek környékén.
Felőlem beszélhetünk normálisan is, bár itt is visszanézhető hogy ki címezett először kommentet a másiknak felkóstolós tartalommal. A retúrjegy nélküliséget nem tudom hogy érted, mindig szoktam tudni "válaszolni" a felvetett témádra és "megoldási" javaslataim is szoktak lenni! :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.02.02. 15:30:11

@diggerdriver: Haver!Úgy beszélsz,mint egy fideszes!
Utolért odakint a NER?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.02.02. 16:51:09

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Igen. Nektek csak ez a két út létezik. Libsi vagy fideszes. Ha nem az egyik akkor a másik. hogy választ adjatok egy tök egyszerű kérdésre arra már nem telik. Évek óta sírva könyörgök hogy drága libsi barátaim izzadjatok ki egy kibaszott kúrva nevet aki végre képes leváltani Orbánt és a hazát fényre deríteni. Mi a válasz?
Fideszes vagy.
Na ennyire telik tőletek.

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 12:24:32

@diggerdriver:

Igen. Nektek csak ez a két út létezik. Libsi vagy fideszes. Ha nem az egyik akkor a másik....................

Úgy vannak vele mint Wendriner Aladár az oroszlán! Neki a világ artistákból és jegyszedőkből állt! Persze ez csak elméleti hasonlóság, mert a libsik ilyenek, az oroszlán viszont kitaláció, ilyen hülye állat a valóságban nem létezik!

tanato 2019.02.04. 13:14:26

@Helga Beauty Salon: Ezt én itt is már ezerszer leírtam,nem minden fekete vagy fehér ,van a kettő között is szürke legalább ötven árnyalatban
Minden eszméből ki kell halászni azt ami a lakosság javára szolgál és összemixelni.

tanato 2019.02.04. 13:16:54

@diggerdriver: Hadházy,de főleg Márky Zay,ő már egyszer legyőzte a Fideszt.

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 15:01:31

@tanato: Ezt én itt is már ezerszer leírtam,nem minden fekete vagy fehér ,van a kettő között is szürke legalább ötven árnyalatban
Minden eszméből ki kell halászni azt ami a lakosság javára szolgál és összemixelni.............

Mélységesen egyetértek, de van egy teóriám és ez az általad említett összemixelésből következik!
Ha mást nem tudnak kitalálni, csak azt hogy az ellenoldal jogos intézkedéseit is elutasítják még a józan ész ellenében is akkor tényleg minden fekete és fehér lesz! Ha mindenkit lehülyéznek és lekezelnek aki nem ért egyet az összes ostobaságukkal és a folyamatos orbánfóbiájukkal, akkor egyre többen mondják hogy ezeket soha és inkább lesznek a valamennyire elfogadható lehetőség hívei.

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 15:09:15

@tanato: Hadházy,de főleg Márky Zay,ő már egyszer legyőzte a Fideszt........

Egyszer! Azóta ahogy nézem őket, eléggé furcsa megnyilvánulásaik vannak.
Én Schiffert bírom, pedig itt antiszemitának számítok, de üsse kő, szerintem az elmúlt idők legfüggetlenebb, legkövetkezetesebb politikusa, kár hogy kiszállt a csatamezőről, bár érthető ha ezekkel a nímandokkal nem égeti magát!

tanato 2019.02.04. 15:27:59

@Helga Beauty Salon: Sajnos az LMP lejáratta magát már több soron.

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 15:41:02

@tanato: Az LMP Sciffer idejében sem jött be. Az a társelnöki rendszer volt egy orbitális debilség. Egy pártnak vezető kell, aki meghatározza az irányt, az ilyen "demokratikuskodás" életképtelen, látható is az eredménye náluk.
Schiffer jól lát szerintem sok mindent és amiben nem értek egyet vele, arra sem tudom azt mondani hogy nem következetes.
Ez azért a mostani sok köpönyegforgató szarházi között becsülendő tulajdonság, a politikában ismert ugyan a reálpolitika, de az felismerhető és szerintem is szükségszerű, de az elvtelenség nem elfogadható!

tanato 2019.02.04. 15:44:33

@Helga Beauty Salon: Na köpönyegforgató politikusokból túltermelésben vagyunk.

tanato 2019.02.04. 19:46:41

@Quercus erdész: Pedig anno Schiffer szimpatikus volt nekem.

tanato 2019.02.05. 16:26:54

@MAXVAL bircaman közíró: Hogy ma milyen azt nem tudom nem szerepel már a médiában.

Helga Beauty Salon. 2019.02.05. 17:56:30

@tanato: Hogy ma milyen azt nem tudom nem szerepel már a médiában..................

A szereplést már birca szállította ahogy látom, nekem a fészen is be van jelölve, olyan amilyen mindig is volt, józan és korrekt!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.02.05. 18:51:43

@tanato: @MAXVAL bircaman közíró: @Helga Beauty Salon: Egyetlenegy baj van vele. Nem elég gengszter. Orbánt egyszer tudta úriember leváltani pusztán azért mert úriember volt. Medgyessy.
Ez a kártya már ki lett játszva mégegyszer nem kerül játékba.

tanato 2019.02.05. 22:49:54

@diggerdriver: Medgyesy az tényleg gentleman volt.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.02.05. 22:54:36

@tanato: Azért tudott nyerni. Mert pont az ellentéte volt Orbánnak. A kocsmai duhaj meg a kifinomult úriember. De ezt csak egyszer lehet kijátszani.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.02.10. 09:58:59

@MAXVAL bircaman közíró: Ez így van. Sőt a legfőbb ismérve bármilyen vita esetén.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.02.16. 17:33:18

@diggerdriver: Jézuistenfasza!
Te mit keresel ott kint,ha az itthoni szellem tetszik neked?!
süti beállítások módosítása