HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • diggerdriver: @tanyasi értelmiségi: Ne becsüld le a magyarokat. Ne becsüld le a szavazófülke magányát. 2002-ben ... (2024.04.18. 22:16) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

A kezdetek.

2013.04.07. 15:10 diggerdriver

Na lássuk…

 

Megpróbálom leírni néhány szóban az 2011 szeptemberétől idáig eltelt időszakot.

Szeptemberben költöztünk be egy stúdió lakásba Golders Green-ben. Egy szoba együtt a konyhával külön kis fürdőszoba. Nem olcsó 800font havonta erre jön félévente kb 350font fűtésszámla. A mosógép központi közös pénzbedobós 2,40 egy mosás.

 Golders Green London zsídónegyede..

Előrebocsátom nem vagyok zsidó és a mai trenddel ellentétben egy fikarcnyi antiszemitizmus sincs bennem. Rasszizmus van de az egy más téma.

Az a ház ahol lakást kaptunk egy zsidóé. Tizennégy lakásos ház és ilyenből van neki több.

Egy magyar srác intézi az összes ház ügyes bajos dolgait végtelen hálával tartozunk Neki hogy megbízott bennünk és állás nélkül gyerekkel kiadta nekünk a lakást.

Szóval mihelyst levizsgáztam gépkezelésből a vizsga helyszínén a vizsgabiztostól kaptam egy számot amivel a CPCS kártya megérkezéséig igazolni tudom hogy érvényes vizsgám van.

Másnap azonnal elkezdtem küldözgetni az ügynökségeknek az önéletrajzomat és regisztráltam a honlapjukon.

Folyamatosan gyűjtöttem és gyűjtöm az ügynökségek címeit már regisztrálva vagyok kb 100 ügynökségnél  és 200 ügynöknek a telefonszáma van meg.

Csak azokat a telefonszámokat értem ez alatt amik mobilszámok. Ugyanis nekem az egyik legfontosabb dolog hogy SMS-ben tudjak kommunikálni velük.

Bár kicsit beszélek angolul de jól írok és olvasok. Az én szakmám iránt kereslet van az ügynökök mikor felhívtak én elmondtam hogy kicsit beszélek angolul és telefonban nehéz megértenem az angol kiejtést és folytassuk SMS-ben.

Mindig belementek. Persze az ügynökségek sem jótékonysági intézmények és bele lehet futni néhány dologba.

Az általuk kiközvetített gépkezelők is időnként elmennek szabadságra és arra az egy-két napra szeretnek odaküldeni ilyen friss húsokat mint én.

Az első munkám Woolvich-ban volt egy nagy Tesco áruház építésén.

Nem tartott sokáig mindössze három napig dolgoztam egy 8tonnás Caterpillarral.

Három nap után a gépet elvitték mert elfogyott a munkaterület.

Utána volt két kétnapos munkám az egyik Golders Greenben a másik Finchleyben.

Mindkét helyen szabadságos kezelők helyett  dolgoztam.

Már kezdtem elkeseredni hogy ezek nem vesznek komolyan amikor egyik este felhívott egy ügynök hogy lenne meló Slough-ban.

Egy angol cégnek dolgoztam aki a nagy Svéd építőipari konzorciumnak a SKANSKA-nak volt az alvállalkozója..

Itt egy 3tonnás Hitachi-val dolgoztam fél évig. Nagyon jó hely volt nagyon szerettem ott csak kúrva messze volt. Reggel háromnegyed négykor indultam otthonról és háromnegyed nyolcra értem haza este.

Viszont hosszú meló volt és jól fizetett, brutto 115fontot kaptam naponta.

Az építőiparban van egy úgynevezett CIS számla amibe 20%-ot kell befizetni egyfajta adóelőlegként és adóbevalláskor kell elszámolni. Általában elég a 20% mert ugyan az adó és a TB több ennél de a költségek adóalapból való levonása kompenzálja ezt így gyakorlatilag egy vállalkozó terhe belefér 20%-ba.

Ez a munka 2012 áprilisáig tartott.

Itt még egyedül tartottam el a családot mert a feleségemnek a gyerek miatt csak állandó éjszakai vagy napali részmunkaidős állás felel meg 9 és 3óra között.

Egyelőre ennyi hogy ne legyen egyszerre túl sok.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr575205605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muscari 2013.04.10. 16:01:58

szia Diggerdriver, nagyon jo lett a blogod, csak igy tovabb. Most olvasom, hogy ti is egy studio flatben laktok harman. Szoval sorstarsak vagyunk, mi is mar itt nyomjuk lassan ket eve harmasban, vagy husz negyzetmeteren. Egyszeruen nem tudunk elkoltozni, mert gyerekkel mindenki csak 2 bedroomos lakast akar kiadni nekunk, egy bedroomosat, amit meg ki tudnank fizetni, nem. Honnan is tudnak, hogy magyarorszagon megannyi csalad el masfel szobaban ket gyerekkel.

Ugy jarunk ezzel a lakas uggyel, mint a viccben: jarni jar, csak nem jut :-)
süti beállítások módosítása