HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Egyébként ha van párt, amely megérdemelne egy hatalmas nagy zakót az EP-, illetve... (2024.04.23. 06:36) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Egy őrült hét...

2013.05.04. 08:45 diggerdriver

Ez egy igazi őrült hét volt a keddi melómról már meséltem meg hogy csütörtökön megyek Fiknchleybe ezt nem ismétlem meg.

Szóval megjelentem csütörtök reggel a munkaterületen láttam hogy nagy építkezés három nagy géppel. Valami lakópark épül ott. Minden új melósnak minden helyen első a beléptetés ami egyfajta helyi baleseti oktatás. Mondták töltsem ki a papírt vigyem vissza az irodába. Azt mondja az építésvezető hogy a kollégájával tippeltek hogy honnan jöttem. Az egyik azt mondta lengyel vagyok a másik azt hogy litván. Mondom nem nyert senki mert magyar. Megvolt az oktatás jön a művezető egy szimpatikus öregúr adja a kulcsot hogy azzal a 18 tonnás Hitachi-val kell dolgozni. Mondom rendben de milyen hosszú ez a meló? Azt mondja egy nap. Nabazmeg. Legalább becsületes volt és megmondta. Persze munka közben küldözgettem az smseket az ügynököknek vissza is hívtak néhányan de vagy messze volt vagy valami külön kártya kellett volna szóval semmi. Aztán este felé jött egy ajánlat egy melóra Golders Green-ben. Ott lakok hát akkor hajrá. Azt mondja az ügynök hogy küldjek egy referenciát akit felhívhat és utána küldi a részleteket. Gondoltam Simont már kérdezték hétfőn a másik ügynökségtől most megadom Paul számát a Brennantól. Hív az ügynök hogy nem veszi fel. Na akkor mégis elküldtem Simon számát. Nagyon rendes fiú mert harmadszor adott olyan referenciát hogy egyéb kérdés nélkül azonnal küldték a címet. Két megállóra volt onnan ahol lakok. Azt mondta az ügynök 8hetes meló 12fontért. Odamegyek péntek reggel hatalmas építkezés sok géppel. A szokásos beléptetés után adtak egy 13 tonnás Hyundai gépet. Ilyennel még nem dolgoztam lássuk. Jön egy ember mondja mi a meló kérdem most már rutinosan milyen hosszú távra vagyok itt. Azt mondja egy nap. Hubazmeg. Ezt nem hiszem el hogy egy héten belül három ilyenbe futok bele. Azt mondja jön vissza a gép kezelője kedden. Hétfőn bank haliday van munkaszüneti nap. Láttam én hogy a gépben lakik valaki mert fél doboz keksz fél zacskó dohány két alma itt-ott. Nyomok egy smst az ügynöknek hogy nem erről volt szó. Visszaír hogy neki sem ezt mondták utánanéz. Kicsit később jön vissza az ember és mondja hogy még kedden menjek vissza de többet nem tud.

OK. Ez is több a semminél. Közben dolgozok rakom a teherautókat jön egy dömper hozott földet. Megszólal a sofőr magyarul hogy hova tegyem? Ide jó lesz? Mondom honnan jöttél? Gondoltam biztos erdélyi magyar. Azt mondja Pestlőrincről. Na mondom te vagy az első magyar akivel az építőiparban két év alatt találkoztam. Azt mondja őneki 14 év alatt én vagyok az első magyar akivel építkezésen találkozott.

Két órakor azt intettek hogy vége a napnak. Bank holidaykor pénteken van ahol előbb elengedik az embereket. Vittem a jelenléti ívet igazoltatni szépen beírták öt óráig. Alig hazaértem hív az ügynök hogy kedden ne ide menjek vissza hanem St Alban-ban van egy háromhetes meló oda kellene menni. Harminc kilométerre van ide de jórészt autópályán Jó rendben de a munkaruhámért vissza kellett menni az építkezésre még szerencse hogy nyitva volt a kapu meg hogy nem a város másik felén volt.

Közben hívott az az ügynök is aki a Windsori melót ajánlotta hogy lehet kezdeni de mondtam hogy sajnálom bevállaltam egy biztosabb munkát végül is semmi biztosat nem beszéltünk meg de nem tudom meddig tart a mostani. Abban maradtunk hogy jövő héten hív.

Itt tartunk most. Kihoztam ebből a hétből amit lehetett végül is három napot dolgoztam. Kedden megyek St Alban-ba addig háromnapos munkaszünet. Az idő jó nem tudom mit csinálunk még. Igazából a könyvelésemet kéne rendbe tenni meg kéne csinálni a múlt évi adóbevalláshoz szükséges iratok összerendezését de túl jó az idő.

2013-05-03_185100.jpg2013-05-03_185643.jpg2013-05-03_190012.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr705280434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása