HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • diggerdriver: @tanyasi értelmiségi: Ne becsüld le a magyarokat. Ne becsüld le a szavazófülke magányát. 2002-ben ... (2024.04.18. 22:16) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Nehéz kérdés

2018.05.06. 11:47 diggerdriver

Nem szoktam távol tartani magam a politikától, szívesen írok politikai posztokat. Arra mindig ügyelek hogy valahova középre pozicionáljam magam ami sikerül is mert általában az egyik oldalnak sima libsibolsi vagyok a másik oldalnak fidesznyik. Ennél pontosabb visszajelzés nem kell ahhoz hogy tudjam jó úton járok. Magyarországon felálltak a szekértáborok és aki közöttük foglal helyet arra kétfelől lőnek. Nincs közép, nincs mérsékelt, semleges.

RADIKÁLIS kormánypárt és RADIKÁLIS ellenzék van. Én nem bontom fel az ellenzéket ilyen olyan oldalakra, mind egyformán haszonleső ingyenélő percember. Pont mint a kormánypárt. Egyik kutya másik eb. 

Az emberek pedig vagy az egyik vagy a másik oldalra állnak de VAKON hisznek annak az oldalnak amelyik mellé odaálltak.

Az alábbiakban egy olyan esetről szeretnék beszélni amikor nagyon kényelmetlenül éreztem magam. Mikor otthon voltam és a Könyvbemutató utáni beszélgetésen a közönség kérdezett, akkor feltett egy olyan kérdést amire nincs jó válasz. Őszinte válasz van de az nem MINDENKINEK jó.

Azt kérdezték hogy külföldről hazatérve milyennek látom az országot.  

Most erre mit mondjak? Ha azt mondom hogy dögvész és pusztulás akkor az egyik oldalnak leszek szar szemétláda, ha azt mondom hogy fejlődést látok akkor a másik oldalnak leszek orbánseggnyaló. 

Azt mondtam hogy fejlődést látok. Épül szépül az ország és nem akarom azt hazudni hogy ezt nem látom. Erre a reakció az volt hogy merre jártam? Nyilván az volt a válasz hogy kisfalumban Bicskén és Budapesten. Mondtam hogy egyéb vidékekről nincs tapasztalatom. Éreztem hogy kúrva szar helyzetben vagyok. Nem tudok jól válaszolni. Nagyon kényelmetlen szituáció volt.

Elmesélek egy viccet.

A nagygazdát kérdik hogy milyen volt a tavalyi termés? 

-Sajnos elég gyenge volt.

-Mennyi búza termett?

-Több mint előtte.

-Milyen volt a kukorica?

-Olyan sok hogy nem tudjuk hova tenni.

-Napraforgó?

-Rogyásig.

-Akkor mi a baj? 

-A mák. A mák nagyon gyengén fizetett.

Az a gyanúm hogy olyan végletesen megosztott az ország hogy ha BÁRMELYIK oldal csinálna belőle tejjel-mézzel folyó Kánaánt a másik oldal mindig találna valami okot ami szerint élhetetlen az ország. Ez pedig baj. Ezt csőlátásnak hívják. Vagy szemellenzőnek.  A teljesítményt el kell ismerni. BÁRMELYIK oldal érdeme legyen, akkor is.

 Nem a gazdag és fejlődő ország az élhető ország.

Minden évben a hazalátogatásaimkor írtam egy posztot milyennek látom az országot. Az első három poszt a letargiát, a kilátástalanságot a stagnáló vagy éppen romló országképet mutatta be. Az utolsó három a lassan, de láthatóan és érezhetően megindult fejlődést írja le még akkor is ha éppen Kamcsatkához hasonlítom.

Az én kis falum szerencsés helyzetben van. Mikor szoci volt a kormányzás szoci volt a polgármester, mikor a Fidesz kormányzott fideszes volt a polgármester. Így aztán mindig fejlődtünk. Ismerek olyan falut ahol ennek éppen az ellentettje volt és ott alig történt valami. 

A baj az hogy nem a fejlődés vagy a gazdagság tesz élhetővé egy országot. Az Arab Emírségeket sem mondanánk élhető országnak a gazdagságuk ellenére sem. Magyarország egy fejlődő épülő szépülő ország ami még mindig nem élhető ország.  Valami piti dologgal valami aprósággal de mindig elbasszák a kedvező összképet. Élhető országban ha metró jegyet akarok venni akkor az automata három fizetési opciója közül mind a három működik. Ha busz jegyet akarok venni akkor nem kell sorszámot húznom. Ha beülök a hivatal fényképezőgépe elé útlevél készítésekor nem romlik el a gép. Ha bemegyek egy hivatalba nem romlik el a nyomtató. Ha bemegyek egy bankba nem omlik össze az internet. Ha autót veszek akkor utána leülök otthon a számítógép elé és együltő helyemben elintézem a biztosítást az útadót a parkolási engedélyt és egy lépést sem kell tennem hogy át legyen iratva a nevemre az autó. Ha tönkremegy a bérletkártyám akkor ott a metróállomáson adnak egy újat INGYEN és feltöltve olyan összeggel amit én MONDTAM. 

A jelenlegi politikai kurzus kormányoz. Egy utolsó szemét korrupt banda de kormányoz. Legutóbb az ország kinyilvánította hogy jóban rosszban korrupcióban de a Fidesz mellett van. Ha kérhetném NE matekoljunk. A TÖRVÉNYESEN megválasztott kormány által TÖRVÉNYESEN módosított választási törvény TÖRVÉNYES felhatalmazást ad nekik a kormányzásra. Kétségbe lehet vonni, lehet tüntetni, sőt ha az ellenzék fejre áll és levizeli magát akkor is a következő négy évben Fidesz kormány lesz.

Szólásszabadságot korlátozó, korrupt, embereket megfélemlítő, kirúgató, adóhivatallal fenyegető és tönkretevő, arrogáns és pökhendi kormány fog kormányozni. Viszont a zsebekbe több jut. Nekik is nektek is. 

Próbálok középen maradni. Rühellem a hit, erkölcs, hagyomány, nélküli liberális szabadosságot és rühellem a népnemzeti melldöngető, turulmagyarkodást.

Tisztelem a lokálpatriotát és elutasítom a nacionalistát.  

Mindazonáltal szomorúan látom hova tartunk. Olvasom hogy valamelyik bevásárlóközpontban leverték egy zsidó fejéről a kipát. Vajon az elkövetőben milyen érzések és indulatok lehettek? Hogy jut el egy ember idáig? Mi a folytatás? Mi a következő lépés? 

Valamelyik nap néztem a Youtube-on "A halál 50 órája" című remek filmből a német páncélosok indulóját.

https://youtu.be/5mng4yJ8yk4?t=1

Olvasom a hozzászólásokat és akkor akadtam az alábbi "gyöngyszemre". A hozzászóló elismeri a német katonák felkészültségét valamint elismeri hogy nem mind volt náci. A válasz magáért beszél.

Itt tartunk:

 

Egyszeruen fantastic ,,a legjobb katonak a foldon ,,egy rossz erdek erdekeben mentek a halalba ,,,En mint izraeli katona jol tudom hogy nem minden nemet katona volt nacci
pákó mapper
Jokoko Lopopo Akkor halj meg rohadt zsidó"

155 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr6813894792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fordulo_bogyo 2018.05.06. 19:08:58

ARS POETICA
Németh Andornak
Költő vagyok - mit érdekelne
engem a költészet maga?
Nem volna szép, ha égre kelne
az éji folyó csillaga.

Az idő lassan elszivárog,
nem lógok a mesék tején,
hörpintek valódi világot,
habzó éggel a tetején.

Szép a forrás - fürödni abban!
A nyugalom, a remegés
egymást öleli s kél a habban
kecsesen okos csevegés.

Más költők - mi gondom ezekkel?
Mocskolván magukat szegyig,
koholt képekkel és szeszekkel
mímeljen mámort mindegyik.

Én túllépek e mai kocsmán,
az értelemig és tovább!
Szabad ésszel nem adom ocsmány
módon a szolga ostobát.

Ehess, ihass, ölelhess, alhass!
A mindenséggel mérd magad!
Sziszegve se szolgálok aljas,
nyomorító hatalmakat.

Nincs alku - én hadd legyek boldog!
Másként akárki meggyaláz
s megjelölnek pirosló foltok,
elissza nedveim a láz.

Én nem fogom be pörös számat.
A tudásnak teszek panaszt.
Rám tekint, pártfogón, e század:
rám gondol, szántván, a paraszt;

engem sejdít a munkás teste
két merev mozdulat között;
rám vár a mozi előtt este
suhanc, a rosszul öltözött.

S hol táborokba gyűlt bitangok
verseim rendjét üldözik,
fölindulnak testvéri tankok
szertedübögni rímeit.

Én mondom: Még nem nagy az ember.
De képzeli, hát szertelen.
Kisérje két szülője szemmel:
a szellem és a szerelem!

1937. február-március
/J.A./

fordulo_bogyo 2018.05.06. 19:13:25

"Szólásszabadságot korlátozó, korrupt, embereket megfélemlítő, kirúgató, adóhivatallal fenyegető és tönkretevő, arrogáns és pökhendi kormány fog kormányozni. Viszont a zsebekbe több jut. Nekik is nektek is."

Ebben biztos vagy?
Ugy ertem abban, hogy a "zembereknek" is tobb jut?
Hogy "nekik" tobb jut abban egyetertunk.
Azonban szerintem ez a nulla vegosszegu jatszma, amennyivel tobb jut "nekik" annyival kevesebb jut "nektek".

Nem csak penzbol, hanem egeszsegugybol, kozvilagitasbol, oktatasbol... kevesebb jut, mint ami juthatna, ha nem ez a szólásszabadságot korlátozó, korrupt, embereket megfélemlítő, kirúgató, adóhivatallal fenyegető és tönkretevő, arrogáns és pökhendi kormány kormanyozna, hanem egy kozonseges, hetkoznapi kormany.

Tudom, kerdezheted, hogy olyan en hol talalok... ez a tragedia.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.06. 19:38:28

@fordulo_bogyo:
Nézd, az emberek nem hülyék. Én eddig bárkivel beszéltem aki Fidesz szavazó az mind azt mondta hogy olyan amilyen de nekem adott.
A balliberális kormányok közül egyik sem kormányzott hanem egymással vitatkoztak. Osztogattak aztán utána visszavették.
Saját bevallásuk szerint sem csináltak semmit.
Loptak csaltak hazudtak.
Egy okot mondj amiért bármelyik ellenzéki pártnak kéne kormányozni.
Igen tettek az emberek zsebébe. Kértek érte néhány gyereket de ingyenebéd nincs.
Van a családomban egy munkás házaspár. Van három gyerekük. Idén nyáron átveszik a vadonatúj lakásukat. Egy millió forinttal szálltak be de az sem lett volna kötelező. A családi adókedvezményből kevesebbet fog törleszteni mintha nem lenne gyereke és a sima nettót kapná.
Miért vagyunk vakok? Miért nem látjuk hogy mi történik? Lépjünk már túl a máktermésen.
Persze nem jó hogy ilyenek. Most még nagyobb lovat tett a nép alájuk. Lehet szeretni őket és lehet utálni de a teljesítmény akkor is el kell ismerni.
Mit mondjak a kisfalum felújított bíróságára, községházára SZTK-jára? Úgyis lepereg majd a vakolat? Vagy azt mondjam hogy szart se ér az egész mert Tiszaburán nem újították fel az iskolát például.
Nem vagyok hajlandó beállni egyik szekértáborba sem. Most jelenleg nincs más jó választás a jelenlegi tolvaj bandánál.
Na de most mit csináljon az egyszeri választópolgár? Mit kínál az ellenzék? "Orbán takarodj". Ennyi.
A nép szavazott a nép választott. Persze most jön a matek. Érdekes hogy mikor a az ellenkező oldalra szavaztak kevesebben és azok nyertek akkor baloldalról kúrva nagy csend volt. Hagyjuk már ezt a gyerekes számtant.

fordulo_bogyo 2018.05.06. 23:25:20

@diggerdriver: Nem szamtanoztam.
Nem javasoltam egyeik ellenzeki csoportot, partot sem.

Ennyit allitok:

"Nem csak penzbol, hanem egeszsegugybol, kozvilagitasbol, oktatasbol... kevesebb jut, mint ami juthatna, ha nem ez a szólásszabadságot korlátozó, korrupt, embereket megfélemlítő, kirúgató, adóhivatallal fenyegető és tönkretevő, arrogáns és pökhendi kormány kormanyozna, hanem egy kozonseges, hetkoznapi kormany."

Egyetertesz vagy ellenvelemenyed van?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.07. 09:53:56

@fordulo_bogyo:
Nyilván ha a jelenlegi kormány másik alternatívája egy általad elképzelt úgymond közönséges hétköznapi ergo nem tolvaj kormány, akkor egyetértek.
Viszont felteszem a kérdést.
A JELENLEGI helyzetben mi a jobb egy tolvaj korrupt DE kormányzó kormány, vagy egy mikropártokból összehányt széthúzó állandóan vitatkozó döntésképtelen kormány? Akiknél szintén nincs garancia arra hogy nem lopnak csalnak hazudnak lásd példamutató elődeiket a szocialista-liberális kormányt.
Szóval melyiket választanád?

Nagy-Papa 2018.05.07. 19:08:18

Nem mindig értünk egyet, de ez normális. Sokszor igazat kell adjak neked, korábbi érzéseim ellenére, ez sem baj. Ami baj a jelenlegi kormánnyal kapcsolatban, hogy én úgy látom (de tévedtem már nagyobbat is..), hogy nem azért adnak valamit, mert az jó a "kisembernek", hanem mert azzal (ami az "adáshoz" kapcsolódik) sokat lehet lopni. Pl. lakástámogatás: haveri építőipari cégek (és más egyebek) rohadt jól járnak ezzel a hype-al. Dolgoztam ingatlan értékesítésben, maradtak kapcsolataim. Az egyik mutatta, amikor a CSOK-ot bevezették: "Nézd csak, ezek voltak az árak CSOK előtt, ezek pedig utána" és taddáámmm... pont egy CSOK-nyival mentek fel az árak! Ki járt jól? Az beruházó/fejlesztő, mert ő többet kapott a lakásért. A vevő meg pont ugyanannyit fizetett, mint előtte, csak most volt az árnak egy "CSOK" része is. Nem mondom, hogy 100%-ban mindenhol ez volt, de amit én láttam, ott túlnyomó többségben igen. És az adókedvezményekkel is többnyire ők járnak jól, meg ilyesmi. Ha csurran-cseppen a pórnépnek is, hát Istenem, így sikerült. De ezt nem nevezném kormányzásnak, jónak meg főleg nem. Ezenkívül tudnék az ellenzéki oldalon is olyat, akire inkább bíznám az országot, de ez nem politikai hírdetés, úgyhogy megtartom magamnak azzal, hogy nyílván nincs, ha nem keressük...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.07. 19:34:15

@Nagy-Papa: Nézd az én rokonom pont egy CSOK- ot vagy egy CSOK-kal többet fizetett mert volt egymillió forintja. Egy biztos, CSOK nélkül esélye sem lett volna lakáshoz jutni. Nyilván a fővárosban nem elég 20milla egy lakásra. Végre most a vidék került egy kicsit támogatásra. Ne felejtsük el hogy vidéken drágább az élet. Többet kell fizetni a közművekért kisebb a választék olcsóbb élelmiszerekből nagyobbak az utazási költségek stb...
Jó, azt mondod hogy ezekből lehet lopni is. Igaz. Mondj jobb megoldást.Minden mindennel összefügg. Azt mondod úgy tesznek a nép zsebébe hogy nekik is jusson. Nagy részben igen. Azért a rezsicsökkentést a ilyen olyan utalványokat mégiscsak zsebbe teszik a népnek.Abból is lopnak? Kiváncsi lennék egy olyan elméletre hogy például az Erzsébet utalványból hogyan lopnak?
Előző posztomban pontosan leírtam hogy a nép hathatós és teljesen kritikátlan együttműködésével kaptak kétharmadot. Ergo a nép elégedett.
Mi a probléma?

Nagy-Papa 2018.05.07. 20:36:18

@diggerdriver: Rossz a sorrend. Nem úgy tesznek a nép zsebébe, hogy nekik is jusson, hanem azért jut valami a népnek is, mert lopás közben potyog a morzsa... Figyeld csak: 444.hu/2018/05/07/az-index-tavaly-viccbol-kiszamolta-hogy-2024-re-meszaros-lorinc-lehet-a-vilag-leggazdagabb-embere-erre-most-pont-annyija-van-amennyit-2018-ra-josoltak-neki Szóval ez a jófiú, aki kb. 20-25 évig egy falusi gázszerelő volt, most hivatalosan is (!) Magyarország leggazdagabb embere. Mondom hivatalosan is. A többit azért sejted.. A rezsin csak annyit csökkentettek, hogy a MET nevű (a külföldi gázeladó és a végfogyasztók közé iktatott) cégükkel több mint 150 MILLIÁRD Ft-ot szedtek össze. Kockázatmentesen, konkurencia nélkül. Miközben úgy csökkent a rezsi, hogy ha a világpiaci árat kellett volna fizetniük a fogyasztóknak, akkor olcsóbban jöttek volna ki (Panaszkodtak is, hogy az ELMÜ -ha jól emlékszem- "beleszól a választási kampányba", mert olcsóbban -értsd világpiaci áron- adja a gázt...). A bözsi utalványt meg a haveri cég adja ki, miután kigolyózták (illegálisan, EU-s törvényeket kijátszva, azóta a pert is elbukva) a konkurenciát. Lehetne minden mozdulatukról tudni, hogy ugyanígy néz ki, csak kevesen veszik a fáradtságot, hogy utánanézzenek. Én meg már unom, hogy minden lelkes támogatójuk helyett én szedjem össze az adatokat. Olyan is volt, hogy valakivel vitatkoztam, hogy be kellett-e szántani a MALÉV-et (szerintem igen), határozottan állította, hogy nem, mert az utolsó két éve már nyereséges volt. Ott és akkor nem volt lehetőség rákeresni, másnap megtettem. A két legdurvábban veszteséges éve volt. Illetve az utolsó nem a legdurvább, de csak azért mert nem volt teljes év... Szóval én már nem akarok mások helyett mindent kiásni, ha nekik (bocs, nektek) elég ha elhiszitek, hogy tényleg fasza, legyen. Már én is kintről nézem ezt a bohózatot, ezért sem akarok már több energiát belefeccölni. Ez a nép ezt akarja. Legyen. A hosszabb táv? Itt elolvashatod: annyit.blog.hu/2013/06/13/a_magyar_jovo_megtekintheto_ormenyorszagban :(

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.07. 20:42:04

@Nagy-Papa: Igen. Igazad van. A mák tényleg rosszul fizett...

Én sem akarom már századszor elmagyarázni hogy nem jó ami van de ez a kisebbik rossz.

Nagy-Papa 2018.05.07. 20:48:00

@diggerdriver: Nem a mákkal van baj. Szar az egész, csak a jelenlegi jó üzleti helyzet meg az EU-s pénz tartja össze. De ez nem tart örökké. Olyanok vagytok, mint a kezdő tőzsdei tréder. Vesz valamit felíveléskor, pár héttel később látja, hogy többet ér, és azt hiszi, hogy ő a sztár tréder :D Jellemzőbb a valós helyzetre az említett örmény példa, amit gondolom nem igazán méltattál figyelemre, pedig lenne mit. Persze bennem is van hiba, mert én nem tudok örülni a szarnak, csak azért mert kényelmesebb, mint megkeresni a jót. ;)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.07. 21:01:31

@Nagy-Papa:
Csak egy kérdésem lenne.
Mi van olyankor ha a "lesz" és a "majd" nem jön össze.
Hogyha tényleg tartós fejlődés lesz az emberek újra megszavazzák a Fideszt ha az emberek mégis elégedettek ezzel a kormánnyal akik mindig tesznek és MAJD később is tesznek a zsebükbe.
Mi van ha a jövendőmondás nem jön össze? Akkor mi lesz az új mák? A mustármag?
Azért kérdem ezt mert mikor a balliberális kormány kiosztogatott mindent és gyakorlatilag taccsra tette az országot akkor nem volt a liberális oldal vészmadár.
Akkor senki sem mondta hogy közel az összeomlás. Aztán bedőlt a kártyavár.

Nagy-Papa 2018.05.07. 22:49:43

@diggerdriver: :D Erre az egy kérdésre pont tudom a választ: Semmi se tart örökké.... Nem kell jövendőt mondani, nem kell sem a mákra, sem a mustármagra hivatkozni. De nem baj, ha egy kicsivel tovább látunk mint az orrunk hegye. Sajnálatos, hogy (neked is) csak ballibeárlis vs. fidesz van (hogy a "lipcsi"-t már ne is említsem). Segítek a baloldal (vagy akár balliberális) nem egyenlő sem a liberálissal, sem a piacgazdasággal. Viszont ha már azt mondod ez a legkisebb rossz (mármint a fidesz M.o-on), akkor én azt mondom, hogy a piacgazdaság az elérhető (jelenleg elérhető) legjobb (igen, némi szabályozással, de ez elég hosszú történet lenne). Amit illik észrevenni, ahogy a Nagy Szovjetúnió, úgy az összes diktatúra véges, és nem túl fényes véggel. Miközben a (liberális) piacgazdaság évszázadok óta fejlődik, és halad előre. Nem, nem az a lehető legjobb (vagy legkevésbé szar) választás Magyarország számára, amit most választott. Nem is hülyék az emberek. Csak tudatlanok. Egy neves előadó szokta mondani: Aki kérdez, az hülye. Aki nem kérdez, az is marad. Érdekes, hogy mindig a diktatúrákból menekülnek az emberek a liberalizmus felé, és nem fordítva. És hosszú távon ez utóbbi áll nyerőre (tudom, hosszú távon mind meghalunk, de lassan már ez sem lesz igaz). Te miért itt, UK-ben dolgozol, miért nem Törökországban, Üzbegisztánban, a SZU-ban, vagy Észak-koreában, vagy akár Kínában? Esetleg Magyarország? Ugye? ;) Nincs harag, de tényleg fárasztó mindig elmagyarázni, hogy lehetne Magyarország egy sikeres ország is. Csak nem azt kellene elfogadni, hogy mindenki ellenünk van, és mi találtuk ki a melegvizet, hanem azt, hogy egyébként okos nép vagyunk, nem kéne elfogadni a szart.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 06:08:17

@Nagy-Papa: Ez egy egészen kiváló mellébeszéd volt. Tanítani kéne. Nincs harag.

tanato 2018.05.08. 08:30:21

@Nagy-Papa: Ez nagyon jó komment,szegény apukám is sokat vitatkozott anno a Kádár rendszerben az akkor is agymosott de jószándékú emberekkel akik hittek abban hogy a nyugati kapitalizmus nemsokára elhalálozik és a populista szocialista rendszer legyőzi óket.Rendkívül tetszetős érvekkel jöttek,a kizsákmányolás fokozódik,a tőkések vagyona folyton nő,állandóan diáktüntetések, sztrájkok vannak nyugaton, ezért azután rohad a rndszerük,elnyomják aharnaik világból egykori gyarmataikról jött bevándolókat stb.
Apukám mindig mondta nekik nagyon szép gondolatok csak egyszer lássam hogy nem innen oda hanem onnan ide akarnak majd disszidálni a szegény munkások.

tanato 2018.05.08. 08:36:39

@diggerdriver: A Fidesz ellen küzdők közül=liberálisok?,mindig kihagyod =te is= a Jobikot,pedig ha nyert volna a szivárvány koalíció ami sosem jött létre,árulások,személyes ambíciók,lefizetett kollaboránsok miatt,annak a Jobbik lett volna a vezető ereje.
SZóval VOna,Volner és a többiek libsibolsik?

2018.05.08. 08:43:26

@diggerdriver:

A csávó tökéletesen fölmondta a liberós mantrát. Adjunk neki monjuk.....+100-at.

Nagy-Papa 2018.05.08. 10:43:23

@diggerdriver: OK, mivel érdemben te sem válaszoltál, egyszerűsítsük le a kérdést. Van két asztal, az egyiken pár szar (kisebb, nagyobb, közepes, stb.), a másikon ehető kaja. Te megennéd a kisebb szart csak azért mert az ehető kajás asztalért arrébb kell menni valamennyit? Nos, ennyit kellene tenni. Nem elfogadni a kisebbik szart, hanem keresni, tenni az ehető kajáért. De ha nem vagy kíváncsi az olvasók véleményére, egyszerűbb lenne letiltani a hozzászólásokat, a szöveg végére kitenni, hogy "nem érdekel a véleményetek" és kész. Pedig jókat írsz, tényleg elismerésem, de a vélemény különbségek kezelésén lenne mit fejleszteni. Na mindegy, megpróbáltuk.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 11:40:32

@Nagy-Papa:
Maradjunk a példabeszédeknél.
Ha választanom kell a térdigérő szar, és a nyakig érő között amit még lögybölnek is én bizony a térdig érőt választom.
Neked meghagyom a másikat.
Ez egy egész jó vita amit szívesen folytatok de attól hogy nem értek veled egyet az nem azt jelenti hogy nem vagyok kíváncsi a véleményedre.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 11:46:45

@Nagy-Papa:
Attól a dumától meg hogy Magyarország sikeres ország lehetne arcidegrángást kapok és kiütések jelennek meg rajtam.
Bazmeg.
Tizenkét rohadt évig balliberális kormány vokt ott.
Mi a bánatos faszért nem csináltak egy sikeres országot?
Volt 12évük és dögvészt hagytak maguk után.
Helyetekben a sikeres ország szót ki se ejteném a számon.

Nagy-Papa 2018.05.08. 13:01:17

@diggerdriver: Azt hiszem több dologban értünk egyet, mint amiben nem :) (azért a következő hozzászólásodat itt javítanám, a balliberálisnak nem sok köze van a liberális piacgazdasághoz. A balliberális egy elbaszott szóösszetétel, ami csak arra jó, hogy ellentéteket keltsen. Nem vagyok balliberális, és szerintem is elbaszták a többiek is. Nézetem szerint Bokrost kellett volna hagyni, hogy végigcsinálja, de az a hajó már elment, jobb meg nem jött azóta se)
Szóval ha jól látom, mindketten azt gondoljuk, hogy a jelenlegi, éppen a bábszínházba beülő, ellenzékinek csúfolt társaság is mehetne a picsába.
A különbség talán ott van, hogy te azt mondod, hogy nincs alternatíva a fidesszel szemben, én meg azt, hogy van, csak nem ott kell keresni, ahol te/ti/az_ország keresi. Ez már haladás, érdemes beszélgetnünk.

tanato 2018.05.08. 13:01:53

@diggerdriver: Ez így ebben a formában nem igaz,akkor lenne ha egy liberális kormányzat 12 évig folyamataosan hatalmon lett volna.Vioszont sztem a Horn,Medgyesy és Gyurcsány kormányoknak közük nem volt a modern liberális kapitalizmushoz,ők egyszerűen a Kádár kormányzat reinakrnációi voltak,hisz legtöbben közülük már a Kádár alatt is vezető káderek voltak.És ők már 90-es válaSZTÁSOKON is buktak,viszont alakosság visszatapsolta őket 3 szor,aminek oka viszont az Antall és az Orbán-Torgyán kormány működése iránt érzett lakossági ellenszenv,illetve a jó öreg Kádár apánk szelleme iránt érzett noszutalgia volt.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 13:35:21

@Nagy-Papa:
Bokrosban egyetértünk, talán Bajnaiban is. A magasröptü balliberális meg liberális közgazdasági fogalmak árnyalatnyi különbsége hidegen hagy.
Proli vagyok proli beszédet értek.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 13:38:25

@tanato:
Mégis ott csápol az egész komcsi bagázs az ellenzék soraiban most is. Szavazz rájuk csinálnak egy sikeres Magyarországot.

2018.05.08. 16:24:51

@tanato:

Az általad fölsorolt gazemberek egytől egyik olyan vérliberósok mint te. Semmi közük a baloldalhoz. A kádári nosztalgiát csak kihasználták a hatalomra jutás érdekében.

2018.05.08. 16:27:33

@diggerdriver:

Nincs időm olvasni a kommenteket. Volt már esetleg valaki, aki végre kifejtette, hogyan, miből, és mennyit lop a patás zOrbán, meg a bandája. Mert erről eddig még nem olvastam.

Nagy-Papa 2018.05.08. 18:42:18

@diggerdriver: khm. írd be a google-ba, hogy mszmp, fidesz, kisz, aztán nézd meg az eredményben a képeket.. Durva, hogy mennyi ex-komcsi üldögél és üldögélt a fidesz soraiban.
Na, ez meg a csúcs: "Orbán Viktornak egy hete olyan rendészeti államtitkára van, aki Orbán Viktor 1989-es, Nagy Imre-újratemetésen elmondott beszéde alatt a BRFK III/II-es operatív tisztjeként éppen beépített ügynököktől várt jelentéseket az ott történtekről. Tasnádi László később az NBH-nál, az Információs Hivatalnál és az APEH Bűnügyi Igazgatóságánál dolgozott, de megfordult Pintér Sándor cégeinél is." forrás: index.hu/belfold/2014/06/19/iii_ii-es_operativ_tiszt_volt_az_uj_rendeszeti_allamtitkar/
Kár ezt ragozni, ezek ugyanazok, attól függetlenül, hogy most éppen szegfű vagy narancs a jelük.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 18:53:44

@Nagy-Papa: Na MOST nem értem mi a problémád?Miért akarod leváltani a komcsikat komcsikra?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 21:05:20

@karancssági favágó: A kérdés nem ez. Az hogy lopnak amit olyan nyíltan tesznek hogy az bicskanyitogató nem kétséges. Az állami megrendelések sápja a csókosok kitömése közismert. Had ne hozakodjak elő a Nemzet Gázszerelőjével.
A kérdés az hogy az ellenzék szavazóbázisa miért hiszi hogy az ő embereik akár egy fokkal is különbek?
Merthogy nem. Mégis azok a hófehér lelkű maszületett bárányok akiknek becsületességéhez kétség nem fér, sőt ha kormányra kerülnének felépítenék a Sikeres Magyarországot.

Nagy-Papa 2018.05.08. 21:31:48

@diggerdriver: én meg téged nem értelek. Tényleg nem akarom a komcsikat leváltani komcsikra. A cél az lenne, hogy a komcsikat teljesen leváltani. Nem másik komcsikra. Erről beszélek mióta.
+ Nem vagyok ballib, meg ilyesmi. Értsétek meg már végre, attól, hogy valaki utálja a fideszt meg O1G-t, attól még nem ballib. Most komolyan, azt hiszed a Vona is ballib, csak mert ov-ék jobbról előzik őket? :D (nem, jobbikos se vagyok...)
Plusz még annyit kellene felfogni, hogy attól, hogy valaminél van szarabb, attól az még nem jó. Főleg ha kis kereséssel meg lehetne találni a tényleg jót. Ne legyünk már ilyen búval baszott, "nekünk már sose lesz jó" népség. Csóri észtek a SZU-ból kiválva miért tudnak kenterbe verni minket? (na mondjuk ott elzavarták a komcsikat a picsába, egy az egyben)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 21:46:54

@Nagy-Papa: Na most ehhez képest az utolsó szóig felmondtad a ballib mantrát ahogy a nagykönyvben meg van írva. Azt a szöveget amiben mintaszerűen kikerülted a kérdésemet kb százszor olvastam mindenféle ballib megmondóemberektől. A sikeres országnál a biztosítékot is kiverted. Ott azért lebólintottam a Komatsu B oszlopát.
Mondd meg nekem ki a tökömet érdekli az észtek a nyenyecek a manysik és bunyevácok példája.
Keresni kell megfelelő ellenzéket? Kire gondolsz Farkas Flóriánra vagy Horváth Aladárra? Merthogy más nemigen jöhet szóba.
Abszolút igazad van, attól még hogy valaminél van szarabb az nem jó. Ez a kulcsmondat. EZÉRT nyert a Fidesz mert az emberek pont így gondolják.Mivel az ellenzék szarabb tehát az nem jó ezért a KEVÉSBÉ szarra szavaztak. Tökéletesen látod a dolgokat. A Fidesznél ami szar csak az ellenzék szarabb.Ilyen egyszerű ez.

tanato 2018.05.08. 21:53:23

@karancssági favágó: Az összes felsorolt magas tisztséget töltött be a Kádár féle pártállamban,Horn mint liberális ügynök?Vagy Medgyesy?Gyurcsány esetleg,de ő is inkább bohóc volt mint liberális.

upgrade 2018.05.08. 21:55:46

@Nagy-Papa:
Nezd, en egyetertek veled, de igazabol te sem tudsz alternativat mondani.
Az egyertelmu, hogy Orbant a valasztok nem fogjak elhagyni azert, mert lopnak. Ha nem torvenyesen, akkor alkotmanyt modositanak, az etikai kerdesek meg fel sem merulnek Orban kornyeken.
Nem fogjak elhagyni azert, mert gyuloletkampanyt csinalnak.
Az is igaz, hogy a videk Orban zsebeben van, nagyreszt a kozmunkasok zsarolasi lehetosege miatt.

Nadehat ki tud barmi alternativ javaslattal eloallni, amit az orszag tobbsege, plane videken elfogad?

A regi motorosok biztos nem, marpedig meg mindig ok pedaloznak. Ok kerulnek az ellenzekbe (abba a kicsibe, ami nem oszt, nem szoroz), mert nincs mas.
Vagy szerinted van?

tanato 2018.05.08. 21:56:30

@diggerdriver: Soha nem szavaztam egy MSZMP utódpártra sem.SZDSZ,Fidesz,Kisgazda/Taktikai szavazás 1998-ban a 2, fordulóban/,LMP,Jobbik/taktikai szavazás egyéniben most/.Sem MSZP-re sem DK-ra sem PM-re sosem.

tanato 2018.05.08. 21:59:47

@upgrade: Nincs,egyes egyedül a MÁrki-Zay féle gondolat van,abból még kinőhet valami,valamikor.Ö mondta:Nincs baloldal,nincs jobboldal,tisztességtelenség van meg tisztesség.
De ez tényleg a távoli jövő zenéje.

upgrade 2018.05.08. 22:04:00

@tanato:
Ne haragudj, de hulyeseget beszelsz.
Marki-Zay fele lilakodos osszefogassal, meg az allando keserveddel, hogy hat a brexit miatt mar nincs szabad vandorlas, tiszta Kadar rendszer (mintha a kettonek barmi koze lenne hozza).

Igen, mindenki egy egyszeges Magyaroszagot szeretne (ahol nincs jobb es baloldal, hanem mindenki a magyaros mellenyen viseli a magyar szivet es csak magyar vernyomasmero meri a magyar sziv dobogasat.

De Marki-Zaynak sincs bazisa. Erted?
Amikor Vona kezdte a Jobbikot, akkor jarta a videket, felepitette a partot.
Marki-Zay rogton a surujebe ugrik. Szerinted milyen eselye van?
Meg a sajat varosaban sem tud mit csinalni, mert a Fideszes tagok tobbsegben vannak a varosaban.

tanato 2018.05.08. 22:04:21

@tanato: Szóval Márki úgy megverte Lázárt hogy az még a saját pártjára is megorrolt.Esetleg a Momiból nőhet még ki valami.A parlamenti ellenzék tényleg semmire nem való,az lett volna a tisztességes ha nem asszisztálnak a színjátékhoz.De az egyéni érdekek mindent felülírnak.Úgy látom az ellenzék is nagyon stabil személyügyileg,együtt fognak kihalni a politkából a Fidesz korifeusaival,mint zsák a foltjával.

tanato 2018.05.08. 22:09:22

@upgrade: Hogyne volna a Márki féle gondolatnak bázisa,hisz a taktikai szavazás működött,ha az nem lett volna akár 4/5 is lehetett volna.Arról már nem is beszélek ha egy -egy elleni indulás lett volna Mint Hódmezőn.
A Brexit meg jövőre élesedik,erről akkor kell majd beszélnünk részletesebben ha látjuk a ránk, pontosabban az oda kivándorolni szánd ékozókra történő hatását.

upgrade 2018.05.08. 22:11:28

@tanato:
Egyreszt nem Lazart verte meg, masreszt ezt nem lehet orszagos szintre atvinni addig, amig Gyurcsany, Mesterhazi, meg a tobbiek a politikusok.
Ez az, amit egyszeruen nem vagy hajlando megerteni, csak hajtod mindig a magadet, mint egy rosszul beallitott ebresztoora.

Marki-Zay pont azert nyert, mert egyik ellenzeki partnak sem volt tagja es a Fideszt mar nagyon nem kedveltek Hodmezovasarhelyen.
Mondhatjuk azt is, hogy a csillagok allasa kedvezo volt szamara.
Ez orszagos szintre egyszeruen nem hasznalhato, ha kicsit is gondolkozol.
Kene majd 200 olyan jelolt, akinek semmi kapcsolata nem volt az ellenzeki partokkal, azok viszont ugy dontottek, hogy nem inditanak jeloltek ellene.
Ilyen volt Mellar Tamas meg Pecsett, bar o sem uj motoros, de most fuggetlenkent indult es nyert.
Alapvetoen nem fuggetlen jeloltek moge alltak be a kulonbozo partok ugye, hanem egymas moge es hat videken nem is nyertek talan egy kivetellel.

Szoval hajthatod azt, hogy az ellenzeknek csak ossze kene fognia, dehat egyreszt annak semmi ertelme nem lenne, masreszt semmivel sem kapnanank tobb szavazatot.

upgrade 2018.05.08. 22:15:43

@tanato:
Mar megint hulyeseget beszelt.
Az ellenzeki partok egy _fuggetlen_ moge altak be.
Milyen taktikarol beszelsz?
Vagy szerinted mind a 199 korzetben fuggetlen jeloltet kellett volna talalnia az ellenzeki partoknak?

Annak megint nem lett volna semmi eredmenye.

Tenyleg ne haragudj, de amiket irsz, annak semmi ertelme, ha logikusan nezi az ember.
Azt elhiszem, hogy benned van valamifele idealista elszanas, de ha racionalisan nezel dolgokat, akkor marhasag, amit irsz.
Egyszeruen azert, mert hibas axioma alapjan komplett tervet epitesz fel, aminek akkor sem lett volna eselye, ha megvalosul.
(arrol nem is beszelve, hogy mar a megvalosulashoz valo feltetelek sem voltak meg)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 22:18:20

@upgrade:
Miafasz? Kapkodom a fejemet. Mi történt? morzinak önálló gondolatai teremtek? Okosítószart ettél vagy mi van?
Ember, hát te értelmesen érvelsz. Ember, hát te gondolkodol.
Kész vagyok bazmeg. Mi van felgyulladt a villany? Le vagyok döbbenve. Biztos hogy te vagy az Morzi? Vagy valaki ellopta a nicknevedet?
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

upgrade 2018.05.08. 22:21:48

@diggerdriver:
Menj a picsaba.
(vagy hogy szoktad mondani)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.08. 22:30:49

@upgrade:
Egybeírva te szerencsétlen picsagyümölcs
MENJAPICSÁBA
Bazmeg hát beérett a gyümölcs. Ezért pátyolgattalak oktattalak vagdostam rólad az élet vadhajtásait hogy végre az értem halvány szikrája előpattanjon korlátolt elmédből.
SIKERÜLT!!!
Lenyűgöztél. Komolyan. Minden szavaddal egyetértek. az evolúció csodája vagy bazmeg. Sikerrel feltornáztad az IQ-dat 43-ról 52-re. Páratlan. Zseniális. Erről fogom írni a bölcsészdoktorimat.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

tanato 2018.05.08. 22:36:05

@upgrade: Pedig más lehetőség nincs,vagy egy-egy ellen indítanak valakit vagy örök vesztesek lesznek.Meg lehetett volna oldani pártalapon is, már írtam itt régebben/és nem magamtól hanem politológusok véleménye alapján/Közös jelöltek egy körben egyik pártből a másikban a másikból és az esetleges kormáynváltás után elosztani a tárcákat.A gondolat nem az ördögtől való.
De ez tényleg nem a/mai/ realitás ,nem számol az emberi természettel,személyes érdekekkel.

upgrade 2018.05.08. 22:43:06

@tanato:
Persze, irtad, de mar akkor is hulyeseg volt.
A valasztasok eredmenye a bizonyitek. Ahol visszaleptek egymas javara, ott is kibaszottul vesztettek.
Legalabbis videken.
Budapest mas kategoria, dehat nyilvanvalo modon nem Budapest valaszt kormanyzo partot. Marmint egyedul.

tanato 2018.05.08. 22:52:50

@upgrade: Olyan hogy egy egy ellen nemigen volt,sőt talán nem is volt az egész országban,de a Fővárosban sem talán.Szóval az ellenzéki parlamenti képviselők kiválóan szimbiózisban megvannak a kormánypártiakkal,együtt fognak onnan kihalni valószínűleg.

upgrade 2018.05.08. 23:02:43

@tanato:
Hat persze hogy nem volt.
De ha lett volna, mit ertek volna el vele? Akkor is kikapnak a Fidesztol videken, miert nem erted?
Es ha netalantan nyernek, milyen kormanyt tudtak volna allitani?
De tenyleg?

tanato 2018.05.09. 07:44:56

@upgrade: Vásárhely 60-40,egy egy ellenében.
AZ MEG HOGY MILYEN KORMÁNYT ALAKÍTOTTAK VOLNA nem tudni,egy biztos olyat nem ahol egy ember dönt majdnem minden országot érintő dologban,gyakorlatilag kontroll nélkül mégh a saját pártján belüli kontroll nélkül is.

tanato 2018.05.09. 07:52:43

@kanadai bazsevás cigány tetű: 98-ban kire szavaztál,nem árultad még el csak rejtélyesen azt mondtad akire a falu.Én a Fideszre,és utána még 3szor a Fideszre.Csak 14-től nem.
Csak a személyeskedés megy meg a trágárkodás de az nagyon már 15 óta.Egyébként hosszabb távon nem biztos hogy te vagy az okosabb mert a győztesre szavaztál./Most,98-ban nem biztos/

2018.05.09. 07:59:37

@tanato:

Bizony, ez nagyon jó ötlet.

Megegyezett volna a demokratikus(meg egy lófasz) ellenzék, egy jelöltet indít és tarol. Ja, hogy a Jobbik pl. nem a demokratikus(meg egy lófasz) ellenzék része? Mert ez mindig ki volt hangsúlyozva. Nem baj. A matekkal hogy álltok? Mennyit kapott választókerületenként a demokratikus(meg egy lófasz) ellenzék összesen? Szóval ez nem jött be.

Na de sebaj, ott a másik verzió. Mindenhol független jelöltet kell indítani, ami mögé beáll a demokratikus(meg egy lófasz) ellenzék. De miért is? Mert akkor a demokratikus(meg egy lófasz) ellenzék egyetlen képviselője sem jut be a parlamentbe. Mert ha nincs 27 egyéni jelölt legalább 9 megyében, nincs országos lista. Vagyis a gyurcsótányok, lendvaik, karácsonyok, bernikék, és a többi lierós tetű mehet kapálni,vagy nyulat fogni. Mert nincs parlamenti hely, nincs állami támogatás, nincs gazdasági hátország. Semmi perc alatt eltűnne a süllyesztőbe az összes szarházi liberós politikus, párt.
Na ez tényleg kitűnő ötlet. Én maximálisan támogatom. Már csak gyurcsótányékat kellene meggyőzni. Ne ez lesz a dolgotok a következő 4 évben.

tanato 2018.05.09. 08:19:14

@karancssági favágó: Ez egy másik téma,a kollaboránsok témája,a Jobbiknál meg az önteltségé,hogy ők egyedül is mindent visznek.Szidják is őket a szmpatizánsaik rendesen,átlátnak a szitán.Ellenzékváltás nélkül nincs változás az biztos.
98-ra még mindig nem válaszoltál.
SZóval marad az egy ország egy párt egy vezér felállás/a műellenzék támogatásáaval./,lehet az idők végezetéig.Nem tudom ez mennyiben egészséges hosszabb távon.

2018.05.09. 09:03:01

@tanato:

Tudod öreg, nekem lényegtelen dolog, hogy ezelőtt 20 évvel kire szavaztam. És miután lényegtelen, nem emlékszem rá. Mint ahogyan arra sem, kire szavaztam 2002-ben, vagy 6-ban, vagy '94-ben.

Amire emlékszem az a gengszterváltás, amikor az SZDSZ-re.
2010-ben a Fideszre, '14-ben az LMP-re. Most egyéniben Tállaira, listán az LMP-re. Ez utóbbit már sajnálom. Azt is a Fidesznek kellett volna adni.

Már sokat elmondtam, ti liberósok alapvető dolgokat nem vagytok hajlandó megérteni. Amit a választási eredmény is tökéletese bizonyít. A vidéki embereknek van józan paraszt esze. A fővárosi liberós drogambulanciás romkocsmaértelmiségnek nincs. Ami nem baj. Orbánnak egész biztosan nem.

tanato 2018.05.09. 09:16:36

@karancssági favágó: No,mostmár senki nem állíthatja meg az egypárt egy vezér rendszert,rajtuk múlik merre fordul az ország szekere,sikerül e legalább magtartani vagy kitörni esetleg a néhai szomszédos szoc. országok életszínvonalát,életszínvonalából.

2018.05.09. 09:20:59

@tanato:

Az ország szekere jó irányba megy, csak ti ültök háttal az menetiránynak.
Az tény, ha kebledre szeretnéd ölelni a soros-karavánt, a migráncs haverjaidat, ahhoz el kell költöznöd az országból. Ha gondolod, segítek csomagolni. Főleg ha magaddal viszed fosblogos gyuszikát, meg eszterkét is.

tanato 2018.05.09. 10:33:21

@karancssági favágó: Na jó nem vitatkozok veled nincs értelme.Hogy a szekér merre megy az úgysem most dől el hanem hosszú évek múlva és nem a sógorokhoz mérem majd/vagy mérik majd utánam/ hanem mondjuk a volt szoc. akolbéli szomszédokhoz a dolgokat.Szegény Soros mi lesz ha már nem lesz,ki lesz a fő ellenség,a migráns ha meg elkerül minket,jobban jár de hogy mi jobban járunk e külfödi munkaerő nélkül az már megint a jövő zenéje lesz.No de tényleg befejeztem az értelmetlen vitát.

Nagy-Papa 2018.05.09. 10:51:05

@upgrade: Lenne. Mint Diggerdriver is írta Bokros oké volt, most se lett volna rossz. Sőt, még a Momentumból is lehet valami, de ez még korai. A baj, hogy itt is, meg az egész országban azon megy a (gusztustalanul primitív) vita, hogy gyurcsány vs. Orbán. Meg olyan frázisokat puffogtattok (pl. liberalizmussal kapcsolatban) amivel messze nem vagytok tisztában. Mindenki be van szarva, hogy a fidesz meg az ő gazdasági csodájuk, csak azt nem látjátok, hogy a fidesz még mindig csak olyankor volt kormányon, amikor nem volt válság (2010-re a világ normálisabb része már felfelé kapaszkodott). Mindig az osztrákokat hozták példának, de most messzebb vagyunk tőlük, mint '89-ben. És 8 éve a fidesz kormányoz, kb. folyamatos 2/3-al, nem kell a melléduma.. Amíg itt a szavazólapon lesz fidesz meg mszp, addig nem lesz változás. Bár változásra is leginkább a fejekben lenne szükség, de az val'szeg több generáció. Csak addig a világ elhúz a picsába.

Nagy-Papa 2018.05.09. 11:01:18

@diggerdriver: Jössz ezzel a "ballib" dumával, de közben azt mondod, hogy "proli vagyok, proli szöveget értek". Nem gond ha nem érted, csak akkor nem kellene feszegetni. Én is mondhatnám, hogy fideszes vagy, mert nagyjából lenyomod a propaganda szövegüket, de nem teszem, mert nem is gondolom igazán, hogy az lennél. Azt is mondtam, hogy ezzel a "bal", "jobb", "liberális" dologgal kapcsolatban nagy zavar van nálatok, de oké, hagyjuk. Azt mondod Bokros (sőt akár Bajnai) oké volt. Akkor pl. miért azon pörgünk, hogy fidesz v. mszp, orbán v gyurcsány? Miért nem támogatjuk pl. Bokrost, akkor nem ilyen törpe párt lennének, mi (meg az ország) meg jobban járnánk. Erre mondom, hogy lenne jobb, csak gondolkodni kellene (honnan a véres f-ból szedted, hogy én szeretném Farkas Flóriánt vagy Horváth Aladárt? Most komolyan?!) Szegény Komatsut meg ne fejeld le. Bármilyen meglepő, vannak sikeres országok. Dánia, Észtország, Hollandia, stb. Nem szégyen mástól tanulni. Lehet, hogy téged nem érdekel a bunyevások meg a többiek dolga (szíved joga), de erre is azt mondtam, hogy lehet tanulni, nem nekünk kell a melegvizet feltalálni. Ahogy mondják, az okos más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye meg a sajátján se. Ne legyünk már büszkék a hülyeségünkre.. :( Szóval lehetne kultúráltan is megbeszélni dolgokat, de ha nem értelmezed amit a másik mond, helyette olyanokat adsz a szájába amit sose mondott, akkor abból nem lesz megoldás. Én az üzleti világban élek, dolgozok. Itt csak egy számít a végén: van-e megoldás? Jó lett volna értelmesen megbeszélni ezeket a dolgokat, de ahogy nézem ez még arrébb van.

upgrade 2018.05.09. 12:43:49

@Nagy-Papa:
Te biztos az en hozzaszolasomat olvastad?
En nem puffogtattam semmit a liberalizmussal kapcsolatban, nem irtam egy szot sem a 'gazdasagi csodarol' (ami szerintem sem letezik), plane nem tartom jonak, hogy Orban ujra 2/3-ot kapott. Meg azt is irtam, hogy nagyreszt a videk miatt (ha jol emlekszem, osszesen 3 vagy 4 nem fideszes kepviselo lett megvalasztva videken), aminek (szerintem) a legnagyobb oka a kozmunkas fuggoseg, a modern varos programokkal kialakitott fuggoseg, gyakorlatilag a kormany centralizalasanak koszonhetoen a telepulesek, varosok kormanyfuggosege.

Alternativat meg ugye nem mondtal :-).
Bokros annak idejen biztos jo volt, mostanra mar sulytalan, meg egyebkent is, biztos 20 evvel ezelotti politikusokat kell eloszedni? Miert nem mindjart Medgyessi?
A Momentum meg szerinted is korai meg.
Persze lehetne Dardai Pal is alternativa, neki talan meg lenne eselye is.
:-)

Nagy-Papa 2018.05.09. 12:58:15

@upgrade: Erre válaszoltam: "upgrade 2018.05.08. 21:55:46
@Nagy-Papa:"
Amire talán gondolsz, azt diggerdrivernek írtam.

más:
fidesz-mszp-lmp-stb. viszonylatban akár Bokros (mert ő azért ért is hozzá), akár a Momentum lehetne alternatíva, még és már. (megnéztem őket személyesen is). Inkább mint ez a mostani összefosásnak csúfolt bábszínház..

upgrade 2018.05.09. 13:23:58

@Nagy-Papa:
Nem, arra gondolok amit nekem irtal :-)

Nezd, elvileg persze lehetne az LMP is alternativa, dehat az emberek nem rajuk szavaztak, innentol nyilvan nem eleg jo alternativa a szamukra.

fordulo_bogyo 2018.05.09. 14:49:23

@diggerdriver: Orulok, hogy egyetertunk az elso reszben.
Az, hogy a jelen kormany a szólásszabadságot korlátozó, korrupt, embereket megfélemlítő, kirúgató, adóhivatallal fenyegető és tönkretevő, arrogáns és pökhendi kormány ez teny.

Az is teny, hogy ilyen szintu szegyentelen lopas-korrupcio nem volt korabban.

Az, hogy barmelyik masik kormany ugyanigy lopna csalna hazudna... ha igy van, akkor tenyleg nagyon szegyellem, hogy magyar vagyok.
Az, hogy donteskeptelen lenne... ez egy feltetelezes, de tegyul fel egy pillanatra, akkor nezd a jo oldalat: akkor nem lopna, nem korlatozna szolasszabadsagot, nem lenne korrupt... eppen mert vitatkozna, utkoztetne az erdekeket, ahelyett, hogy egyszemelyben egy viktator dontene mindenrol.

Tenyleg ugy gondolod, hogy ami fejlodest latsz az a kormany miatt, nem pedig a kormany ellenere tortent?

fordulo_bogyo 2018.05.09. 14:58:01

@diggerdriver: Jajj...
"Kiváncsi lennék egy olyan elméletre hogy például az Erzsébet utalványból hogyan lopnak?"

Van olyan haveri ceg, amelyik az utalvanyokat kesziti? Ingyen kesziti oket? Ingyen valtjak be oket az elfogadotol?
Van az orszagnak hivatalos fizetoeszkoze, a forint. Miert nem azt hasznaljak?

Ezert:
" A Magyar Nemzet számításai szerint ugyanis a szelvényeket kibocsátó Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. akár 2,1 milliárd forintos extra bevételre is számíthat a kormány karácsonyi ajándékának köszönhetően.

Ez az összeg alapjában véve két tételből jön össze. A zrt. az utalványok eladásakor 2 százalékos szolgáltatási díjat számol fel, azaz amikor az állam megveszi a 2,7 millió nyugdíjasnak járó, összesen 27 milliárd forintba kerülő utalványokat, további 540 millió forint szolgáltatási díjat is fizetnie kell. Még nagyobb bevétele keletkezhet az utalványforgalmazónak, amikor az elfogadóhelyek visszaviszik a szelvényeket, hogy valódi pénzre váltsák őket. Ekkor – a július óta érvényben lévő szerződési feltételek szerint – 6 százalékos beváltási díjat könyvel el, ami összesen 1,62 milliárd forintot jelent."

Ez 8%-kal tobb, mintha keszpenzt hasznalnanak...

fordulo_bogyo 2018.05.09. 15:02:38

@diggerdriver: Urulok, hogy igy latod:
"A kérdés nem ez. Az hogy lopnak amit olyan nyíltan tesznek hogy az bicskanyitogató nem kétséges. Az állami megrendelések sápja a csókosok kitömése közismert. Had ne hozakodjak elő a Nemzet Gázszerelőjével."

Itt viszont arnyalnam a kerdest:
"A kérdés az hogy az ellenzék szavazóbázisa miért hiszi hogy az ő embereik akár egy fokkal is különbek?
Merthogy nem. Mégis azok a hófehér lelkű maszületett bárányok akiknek becsületességéhez kétség nem fér, sőt ha kormányra kerülnének felépítenék a Sikeres Magyarországot."

- egyfelol: nem fair latatlanban itelelet mondani, hogy mind ilyen... mert ilyen meg nem volt eddig soha, eddig ezek a legrosszabbak
- masfelol: emberi gyarlosagtol fuggetlenul, ha visszaallitanak az ellenrozest, az ellensulyokat, akkor meg ha ugyanezek lennenek kormanyon, ezek sem tudnak csinalni

vörösbor(de)minőségi 2018.05.09. 15:23:12

@diggerdriver: erzsébet utalványból hogyan lopnak? tetted fel a kérdést.

mondjuk úgy,hogy miközben nyujtok egy tizezrest neked, mire a kezedhez ér addigra csak 7.300 forint fog a markodban landolni.
köszönhetően a 27%os világbajnok ÁFA hazai tobzódásának ez pontosan ennyi vásárlóerővel bír.

mondjuk a haver kapta a nyomdaköltséget ami hatalmas pénz mint minden állami megrendelés.

hát igy.
nem a mákterméssel van bajom.egy frászt.nekem azzal van bajom,hogy nem tudjuk lerázni a dögöljön meg a szomszéd tehene is de lehetőleg úgy,hogy nyomja össze az összes tyúkját is...-habitust és képtelenek vagyunk bármilyen együttműködésre annak érdekében,hogy mindenkinek jó legyen.
anyázás,rohadjmegezés,gyűlölködés,ebből sehol a világon jó nem sült ki.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 15:23:34

@fordulo_bogyo:
Igen tényleg úgy gondolom. A fejlődés az nem gyom hogy magától nő.

fordulo_bogyo 2018.05.09. 16:03:20

@diggerdriver: Miert ne lehetne a fejlodest az EU penzeknek tulajdonitani (az EU penzek azon reszenek, amit nem loptak el)?
Miert ne fejlodhetne egy telepules, egy orszag a lakoisainak a munkaja altal?

Az idobeli egybeeses az nem jelent feltetlenul oksagi kapcsolatot, van hogy eppen a megfigyelt jelenseg (orban kormany, fidesz) ellenere tortent, es nelkuluk meg sokkal jobb lenne?

Miert nem tulajdonitod a letezo negativ iranyba fejlodo dolgokat (egeszsegugy, oktatas, melyszegenyseg, stb) is a kormanynak?

fordulo_bogyo 2018.05.09. 16:07:36

@vörösbor(de)minőségi: Az AFA a keszpenzben torteno juttatason is ott lenne, tehat ebbol a szempontbol nem kulonbseg.
De akkor mar ez is szamit, ha az utalvanyt nem rakhatod felre, nem teheted be a bankba, nem fektetheted be, el kell koltsd, azaz azonnali AFA bevetel.
Allam Atyuska azt is eloirja, hogy mire koltheted... (mivel azokon a dolgokon no a kereslet, felmegy az aruk, es is a lopas resze).

2018.05.09. 16:23:45

@Nagy-Papa:

Látom nagyon tájékozott vagy gazdasági téren is.
Meséld már el akkor nekem, melyek voltak azok a makrogazdasági mutatók 2018 április 8.-án, melyek alapján Magyarországnak olyan nagyon okos válságkezelő menedzserekre lett volna szüksége mint Bokros, vagy Bajnai? Vagy elvonási tüneteid vannak, és hiányoznak a megszorítások?

Aztán ha ez megvan meséld már el azt is, hogy ki vitte ki az országot, a 2008-as gazdasági válságból úgy, hogy ehhez nem kellett IMF pénz, és útmutatás?

Aztán ha ez is megvan, akkor már csak azt kellene elmesélned, vajon 2002-től, 2008-ig, amikor a világban pénzeső volt, pénzcunami, amikor az általatok folyamatosan citált bezzegországok, a balti államok, Szlovákia, a csehek a lengyelek komoly gazdasági növekedést értek el, vajon a liberósok gyurcsánnyal az élen hogyan tudták az országot a csőd szélére vinni, hogyan tudtak rekordmagasságú államadósságot összehozni, miért azzal voltak elfoglalva, hogy elinflálják a Fidesz 50%-os minimálbér emelését, meg azzal, hogy többszázezer, millió embert belehajtsanak a devizahiteles átverésbe?

Hallgatlak.

vörösbor(de)minőségi 2018.05.09. 17:02:00

@fordulo_bogyo: ez nyilvánvaló amit irtál,csak digger kérdésére iram,hogy mit hogyan lehet és úgy,hogy a hangsúlyt oda tesszük ahova mi akarjuk.
elterelve a lényegről a figyelmet...
mellesleg finom kis összeg volt a bözsi utalványokat elkésziteni és kézbesiteni,mindezt mindannyiunk pénzéből.

az egyik legnagyobb szemfényvesztés az amikor az "állam" ad bármit is,de főleg a magyarázat hozzá.
idén fűtéstámogatás?volt vagy 10 nap összesen minusz.
bezzeg tavaly? több mint 2 hónap rekordot döntögetően kemény tartós fagyok....

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 17:25:08

@vörösbor(de)minőségi:
Ez kész. Eszem faszom megáll.
Nincs mit mondanom. Marosán elvtárs legjobb tanítványa vagy.
Komolyan nem hiszem el...
Ez már olyan mélység ahol szédülök.

Nagy-Papa 2018.05.09. 18:14:02

@karancssági favágó: Majd ha eljutsz arra szintre,hogy gyurcsány nem egyenlő liberalizmus (tudom, neked liberó, mert az ragadt meg...), akkor lehet majd értelmes vitát folytatni :P
Amúgy a 2008-as válságból Bajnai vitte ki az országot, mert a fidesz 2010 tavaszán nyert, bele is kezdtek a hülyeségeikbe (nézd már meg pls. a 2010-es EURHUF árfolyamot :D ), aztán ahogy a világ, de főleg a németek kimásztak, az húzott ki minket is, mert kb. 1000 szállal kötődünk hozzájuk. Erre mondom, hogy ha csak a propaganda számokat nézitek, a fidesz banda zseni, ha értitek is, hogy mitől megy a villamos, akkor látjátok, hogy csak bűvésztrükk.

2018.05.09. 18:20:53

@Nagy-Papa:

De miért kellene nekünk ezeket a dolgokat érteni?
Magyarország kis ország, ide elég egy okos ember is. És ugye itt vagy te.....
Ne is áll meg itt ezen a jelentéktelen blogon. Gyújts világosságot a brüsszeli bürokraták, a német, londoni elemzők, a világbanki szakemberek fejében is.
Képzeld, ezek a barmok is bedőltek a propaganda számoknak.
Borzadalom!!!!!!!!!!!

2018.05.09. 18:30:57

@Nagy-Papa:

Ja, hogy a Bajnainak olyan kisugárzása van, hogy Orbánéknak csak hátra kellett dőlni az elmúlt 8 évben, és a dolgok mentek maguktól.
Mondom én, hogy egy lángész vagy!

Nagy-Papa 2018.05.09. 18:31:27

@karancssági favágó:
plusz egy kis adalék. Csak annyi lenne a lényeg, hogy vagy a memóriátokat kellene javítani (esélytelen..) vagy a google-t kéne tudni használni (?...)
www.vasarnapihirek.hu/friss/orban_mas_tollaval

2018.05.09. 19:03:02

Értem én, csak tudod az a baj, hogy nekünk már itt van Max, aki megtestesíti a természetes jót. Az a hely már foglalt.
Aztán a gugli használatban itt volt nekünk a mi jó gelyjzánk, aki virtuóz módon tudta percek alatt áttúrni a netet a megfelelő @Nagy-Papa: információért, de ő már nincs itt. Pótolhatatlan veszteség, mert mi ehhez sík hülyék vagyunk.
De a Jóisten kegyelméből megérkeztél te, aki ismét utat mutat nekünk, megtévedt Orbánbérenceknek, idegengyűlölőknek, közgazdasági analfabétáknak, csőlátásúaknak.
Dicsérjük ezért az URAT!

Már látom lelki szemeimmel, amint tanatoval vállvetve, visszatérítetek bennünket a helyes útra.

Max apáca prostinak fog öltözni a buzifelvonuláson, Digger lesz a következő feminista világkongresszus díszvendége, én meg belépek az DK-ba, és napi 12 órában simogatom a migráncsokat.

De szép is lesz!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 19:48:43

@fordulo_bogyo:
Ok. Térjünk vissza az alapokhoz. Igazad van minden dögvész és kolera ma Magyarországon. Rendben van.
Mit javasolsz. Ki legyen?
Tudod szerintem a kormányzásnak EGYETLEN hiteles fokmérője van.
A VÁLASZTÓPOLGÁROK SZAVAZATA.
Ha ez igaz volt 2006-ban akkor igaz most is.
Szóval várom javaslatod hogy ki tudna sikeres Magyarországot csinálni?

fordulo_bogyo 2018.05.09. 19:55:48

@diggerdriver: Nem tudom, ki tudna. Ez az igazi tragedia. Ugyanakkor abban biztos vagyok, hogy a fidesz/orban tarsasag rosszabba teszi, mint nelkuluk barkivel, akarkivel (akar veled vagy velem) lenne.
A valasztopolgarok szavazata nem a kormanyzas hiteles fokmeroje, kulonosen akkor nem, ha az megfelemlitesen, megvasarlason es hazug propagandan alakul. A butasag, a felelem, a felreveztes hiteles fokmeroje.
Eleg szegyen, hogy igy alakult.

En mindenesetre maradok kulfoldon es ugy velem, te sem tervezed a hazakoltozest.
Kezdem megerteni a gyermekeimet, hogy nem erdekli oket a magyar utlevel, es unokaim mar csak az uj hazank polgarai.

vörösbor(de)minőségi 2018.05.09. 19:57:23

@diggerdriver: biztos sokkal faszább lett volna ha megérted amit irtam az meg pláne ha kulturáltan válaszolsz.
ezt te vagány és egyéni hangnemnek véled,de csak személyeskedő és a másikat minősítő aki ráadásul ismeretlen,és a téma okán nem ez lenne a kívánatos.

2018.05.09. 20:26:43

@fordulo_bogyo:

Kétség kívül igazad van. Kész katasztrófa ez az ország.
A Fidesz szavazatainak jelentős része azoktól származik, akiket megfélemlített. Én pl. becsukott szemmel mentem szavazni. Csak a fülemre hagyatkoztam. Már messziről lehetett hallani a megfélemlített emberek fogvacogását, így könnyű volt megtalálni a szavazó helységet.
A hazug propagandáról már ne is beszéljünk. A gyűlöletkeltésről,mint arra már tanato nagyon sokszor rámutatott. Mert az emberek, illetve mit nem mondok, a birkák a gyűlöletpropaganda miatt szavaztak a Fideszre.
Vérlázító.

Jut eszembe, emlékszel még a 2004-es népszavazásra? Tudod, ami a határon túli magyarok kettős állampolgárságáról szólt? Na az igen! Az aztán egy igazi demokratikus liberós kampány volt! Tudod, amit a gyurcsótány haverodék rendeztek. A 23 milliós román megszállásról szólót. Emlékszel még azokra az igazi, sallangmentes a liberós demokrácia kristálytiszta, őszinte, befogadó forrásából merített felhívásokra?

"Ne fizessünk mások helyett adót, nyugdíjat!
Ne fizessünk állásunkkal az olcsó határon túli munkavállalók miatt!
Ne fizessünk álmainkkal, mert nehezedik a lakáshelyzet!

December 5.-én szavazzunk nemmel!"

Istenem, még most is meghatódom attól, hogy ezek az emberbarát, országféltó jó liberósok megmentettek bennünket a ránk törni akaró gaz, dologtalan, segélyen henyélő határon túli magyaroktól. Az Isten áldja meg őket. Nem volt itt semmi gyűlöletkampány, hazugság, aljas propaganda.....nem nem, csak a féltő szándék volt.

Nem úgy mint ezeknél a rohadék fideszes tetveknél. Aki nem átallottak olyat állítani a tiszta gyermeki tekintetű, jólelkű, a légynek sem ártó muszlim migránsokról, hogy segélyért, élősködni jönnek Európába, hogy elveszik a lakásainkat, a munkánkat. Vérlázító. A kurva anyját a zOrbánnak! Hogy meri egy kalap alá venni szegény huszon-harminc éves muszlim fiatal emberek százezreit, akik a háború elől menekülve, a családjaikat ott hagyva az állítólagos háborúba, naponta kitéve a veszélynek, hogy bármikor meghalhatnak, szóval hogyan meri ezeket a tüneményeket egy kalap alá venni a határon túli magyar hordákkal?

A kurva anyját a zOrbánnak!

Azért a sok rossz között látok jó hírt is. Írod, hogy nem akarsz hazajönni. Nagyon jó döntés.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 20:28:54

@fordulo_bogyo:
Tudod nem véletlenül említettem a 2006-os választást. 2002-ben a Medgyessy kormány gátlástalan osztogatásba kezdett. Az egészségügyben és az oktatásban. Szó se róla mindegyik terület megérdemelte. A bibi az volt hogy egy huncut fillér fedezete nem volt az osztogatásnak. Vagyis olyan pénzt osztottak ki ami NEM LÉTEZETT. Mikor erre rájöttek Medgyessyt picsán rúgták és jött Gyurcsány. Minden államháztartási adatot meghamisítottak és hazudtak éjjel és nappal. Ugye ezt nem kell bizonyítanom? Gyurcsány annak érdekében hogy megnyerjék a 2006-os választást nem csinált semmit és hamis adatokat közölve elhazudta a valóságot. Meg is nyerték a választást. A probléma ott volt hogy jött a válság ami egy végletekig eladósodott kivérzett országot ért. Ez CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a balliberális kormány sara.
Bajnai hozta helyre a dolgokat. Egy biztos. Ennél kevesebb megszorítással ennél fájdalommentesebben SENKI nem vezényelte volna le a válságkezelést. Ez tény.
Na most ezután jössz nekem a hazug propagandával.
Akkor AZ mi volt? Az ott akkor nem volt átverés? nem volt hazug propaganda?
Tudod az embereket meg lehet félemlíteni. Kirúgással, NAV-val fenyegetni stb...
Csak egyet ne felejts el. A SZAVAZÓFÜLKE MAGÁNYA NEM HAZUDIK.
Ott minden kiderül. Ott senkit nem lehet megfenyegetni megfélemlíteni. Az első Fidesz kormány pont ezért bukott meg. Az emberek nem beszéltek és minden közvéleménykutató Fidesz győzelmet mért.
Aztán a szavazófülke igazságot szolgáltatott.
Én a Fidesz kormány legnagyobb hibájának pont ezt a megfélemlítést ezt a fenyegetett hangulat fenntartását tartom. Nincs szólásszabadság félelem van. Ez a félelem mégsem nyomott annyit a mérleg serpenyőjében hogy megismétlődjön 2002. Mert a másik serpenyőben TÖBB volt. Nézd a magyar ember megszokta már hogy a sorok között olvas és elhallgatja a véleményét. megszokta már a Kádár rendszerben.
Mit látott a magyar ember? ELLENZÉK NINCS.
Egy korrupt kormány van ami mégis tesz a zsebébe.
Tudod ha az Erzsébet utalvány három kiló csirkefarhátra elég az pont három kiló csirkefarháttal több a semminél. A többi nem érdekli őket. Erre a vesztes ellenzék lebarmozza a népet. Jó. Négy év múlva még kevesebben rontjátok a levegőt a parlamentben.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 20:33:29

@karancssági favágó: Na menjapicsába majdnem ugyanazt írtuk:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nagy-Papa 2018.05.09. 21:01:18

@karancssági favágó: annyira szánalmas, hogy csak személyeskedésre futja a képességeitekből, hogy ehhez már nincs sok kedvem. Vagy ahogy a klasszikus mondta: "nem sűlyednék a szintjére, mert tartok a keszonbetegségtől"
Nos, felőlem arcoskodhattok, mint egy rendes (nagyon) falusi kocsmában a törzsvendégek, ebben már nem veszek részt.
Csá.

2018.05.09. 21:08:49

@fordulo_bogyo:
"En mindenesetre maradok kulfoldon es ugy velem, te sem tervezed a hazakoltozest. Kezdem megerteni a gyermekeimet, hogy nem erdekli oket a magyar utlevel, es unokaim mar csak az uj hazank polgarai."
5-10 ev mulva is ezt fogod mondani? Ha majd az uj hazad belecsoppen egy kissebb gazdasagi valsagba, ha majd az uj hazad regi polgarai beszologatnak neked vagy ha az uj hazad naladnal is ujabb polgarai elveszik a munkadat vagy csak lejebb nyomjak a beredet, ha majd belelatsz melyebben is uj hazad tarsadalmi, gazdasagi viszonyaiba es meg sorolhatnam a lehetseges szituaciokat, na majd akkor mit fogsz csinalni? Lesutott szemmel huz majd vissza az atkozott Szulofoldre a tekozlo, hutlen fiu es a Szulofold visszafogadja. Mert az a dolga. Azert Szulofold.
Peace and Vilag proletarjai egyesuljetek!
Ui: mi lesz majd, ha gyerekeid egyszer visszalatogatnak az Ohazaba es tagra kelt szemekkel keresik a patas ordogoket mert a szulok ugy adtak be nekig evekig, hogy Magyarorszag a Pokol orszaga. Tudod, erre is volt mar nagyon sok pelda. Jobb, ha felkeszulsz ra te is. Soha sem lehet tudni, hogy mit hoz a Sors.

2018.05.09. 21:14:31

@diggerdriver:

Az a baj,hogy nem értjük a lényeget. A PESTI EMBER KIVÁLTSÁGÁT! A pesti ember ugyan is már születésétől fogva kiváltságos.

Emlékszel még arra, hogy már a Kádár-rendszer is arról szólt, ha venni akartunk ballagásra egy öltönyt, cipőt, vagy eljegyzésre egy gyűrűt, vagy egy rádiót, akkor föl kellett menni Pestre, mert ott volt választék. Emlékszel, hogy már a Kádár-rendszerben is többszörösét kereste a pesti ember ugyan azzal a munkával, mint egy vidéki?
Aztán a gengszterváltás után a vidéki emberek százezrei kerültek utcára, sehol nem találtak munkát, csak ha fölmentek Petre. Mert ott volt.
Aztán most ott tartunk, hogy a pesti ember válogathat a munkában, hogy megint a többszörösét keresi ugyan azzal a munkával, mint a vidéki.

És ugye arra is emlékszel, hogy már a Kádár-rendszerben illett kerekre nyílt szemmel, szájtátva hallgatni a vidéki embernek a pesti ember okosságait. Mert a pesti ember veleszületetten okos. Nézd meg a fosblog megmondóembereit. Kevés kivétellel pesti emberek, aki többezer kilométer távolságból meg tudják mondani a birka vidékinek mit gondoljon, miért él szarul, és mekkora ökör ha a Fideszre szavaz.
Mert a pesti embernek a liberós demokrácia az első. A sajtószabadság, a szólásszabadság, a liberós demokrácia.
Mindez persze úgy, hogy mint mondottam a többszörösét keresik mint a vidéki ember, hogy 10 ezer forintért vehetnek bérletet, amivel beutazhatják az egész várost úgy hogy ha beállnak egy buszmegállóba, már azt is kiírják nekik, bírjanak már ki 2 percet míg jön a busz, miközben a vidéki embernek 10 ezer forintért adnak egy bérletet, ami a faluja meg a legközelebbi város között érvényes, ahol megy mondjuk naponta 4-5 busz, és ha az egyiket lekési a városban, akkor órákat várhat a következőre.....szóval a pesti embert ezek nem érdeklik. Kiröhögi, a közmunkásokat, rezsidémonozik, mert nincs ráutalva arra a pár ezer forintra, szabadidejében tüntizik, értelmiségi összejöveteleket szervez, ahol nagy okosságokat mond a birka vidéki magyarokról, és így tovább.

Na most ez a pesti ember már 8 éve vérig van sértve. Mert 8 éve úgy döntött a vidéki ember, hogy nagy ívben leszarja a pesti embert. Nem érdekli tovább az öntelt lekezelő hülye dumája, és csak a józan eszére hallgat. Leszarja a liberós demokráciát, a szólásszabadságot, és csak a saját zsebe,, a saját boldogulása érdekli.
És ezt a pesti ember ezt zokon vette. De mi ezt is leszarjuk.

2018.05.09. 21:15:53

@Nagy-Papa:

Ezt kár volt leírni. Ezt a dumát már kívülről fújjuk.

2018.05.09. 21:19:53

@Nagy-Papa:
"Én az üzleti világban élek, dolgozok. Itt csak egy számít a végén: van-e megoldás?"
Na tetszik latni, ez az egyik baj. Az itt hozzaszolok nagy resze a kezevel, nem pedig az eszevel keresi meg a mindennapi betevot es ez alapjan latja es meri a vilagot es az embereket.
A masik az, hogy az uzleti vilagban a megoldast legtobbszor ugy hozzak, hogy annak kovetkezteben emberek szazai mennek tonkre, vesztik el munkajukat, rosszab esetben ingosagaikat, megtakaritott kis penzecskejuket. Az uzleti vilagnak ez csak jarulekos veszteseg. A lenyeg a profit. Az munkas ember nem szamit, ugy is irhatnam, az egy szukseges rossz. Fogyoeszkoz. Novekedni csak a mighty penz novekedhet. Minden aron!
Peace es Vilag proletarjai egyesuljetek. :)

2018.05.09. 21:24:34

De most komolyan. Ezeket egy fasszal csinálták, vagy egy anya szoptatta, vagy klónozva vannak?
Ide jönnek, vagy itt voltak, zsigerből nyomják a liberós baromságaikat, egész nap a neten rohadnak, aztán mikor az ember a drága idejéből áldoz rájuk egy keveset, szembesíti őket az hülyeségeikkel, kérdéseket tesz föl nekik, akkor mint a hülye papagájok előjönnek ugyan azzal a süket dumával, hogy velük itten személyeskednek, mert nem borultunk le nagyságuk lőtt, nem fogadtuk el szentírásnak a zindexről, a 444-ről, vagy a HVG-ből idézett ökörségeket.

Tudod mit papa. Nézz be a fosblogra. Oda szoktuk dobni a szemetet.

fordulo_bogyo 2018.05.09. 21:28:59

Latom sikerult tobbeknek megbantanom az erzekenyseget.
Sajnalom, sorry... az nem is sajnalom.
Megerdemlitek azt amit kaptok.

"Tudod ha az Erzsébet utalvány három kiló csirkefarhátra elég az pont három kiló csirkefarháttal több a semminél. A többi nem érdekli őket. Erre a vesztes ellenzék lebarmozza a népet."

Halkan szolok, hogy joggal.
1. az az erzsebet utalvany nem a kurmany ajandeka, hanem a koz penzebol valo
2. ha nem ezrzsebetutalvanyt, hanem keszpentz adtak volna, ugy 8%-kal tobb csirkeharhatra jutna ugyanannyibol
3. ha nem loptak volna el az orszagot, hanem igazsagoshoz kozeli modon juttatnanak, akkor nem is lenne szukseg erzsebet utalvanyra... ennek folyomanyakent nem lehetne vele szavzatot vasaroni! Hoppa! Errol van szo! Hogy olyan szegenyseget generalnak, hogy par csirkefarhattal szavazatokat lehet venni... magyarorszag jobban teljesit.

fordulo_bogyo 2018.05.09. 21:30:56

@Konni: Miattam, gyerekeim es unokaim miatt nem szukseges aggodnod, koszonjuk, mi jol elvagyunk, aggodj es segits a csirkefarhaton elokon, akik ott elnek korulotted.
Ez oszinte joindulatu javaslat.

2018.05.09. 21:32:54

@diggerdriver:

Föltűnt már neked,hogy ha elkezdjük itt a blogon a felvilágosító előadásainkat, a fosblog abban a pillanatban lefagy? Ami persze nem baj. Kifejezetten előnyükre válik, ha itt lógnak. Mint mondottam, itt percek alatt éveket okosodhatnak.

2018.05.09. 21:33:08

@karancssági favágó:
De azt se felejtsd el Kedves Kollega, hogy volt egy idoszak az un. atkosban (nekem mint nepi demokracia marad meg az a rendszer) amikor kezdett kikupalodni a videki parasztsag, kezdett anyagilag jol, sot jobban allni, mint a varosi polgarsag. Kezdett is beragni erre a varosi ertelmiseg, hogy jon a budos parasztja ahhoz, hogy jol eljen, stb. Azt azert elfelejtte, hogy a paraszt a ket kezevel, izzadsagaval teremtette meg viszonylagos joletet es a kolhozzal, a szovetkezesitessel, nem pedig spekulacioval, adok-veszek modszerekkel. Ezert is lett a rendszervaltas utani legfontosabb feladat a falvak lezullesztese, a szovetkezetek megszuntetese, a mezogazdasagi munka lealacsonyitasa, stb.
Peace and Vilag proletarjai egyesuljetek!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 21:35:47

@karancssági favágó:
Nem tudom, de már én is gondoltam rá hogy van valami liberális biblia amiből a zsoltárokat egyformán mondják fel. Félelmetes hogy mennyire egy kaptafára vannak szabva.
Még mindig nem kaptam választ arra a kérdésre hogyha mégse következne be az Armageddon és Magyarország tartós növekedési pályára állva minden jóslást megcáfolva egy sikeres ország lenne na AKKOR mi van?
Na akkor lenne az hogy a mák rosszul fizetett.
Nem jó a rezsicsökkentés, nem jó a fűtéstámogatás, nem jó az Erzsébet utalvány, nem jó az egysávos adórendszer, nem jó a CSOK, Vajon minek kéne történni hogy VALAMI jó legyen.
@fordulo_bogyo: azt mondja nem tudja ki tudna kormányozni.
Na most én meg azt mondom nem tudom miről vitatkozunk?

fordulo_bogyo 2018.05.09. 21:39:14

@Konni: "Ui: mi lesz majd, ha gyerekeid egyszer visszalatogatnak az Ohazaba es tagra kelt szemekkel keresik a patas ordogoket mert a szulok ugy adtak be nekig evekig, hogy Magyarorszag a Pokol orszaga."
Felre tetszel erteni a helyzetet.
A gyermekek felnott diplomas emberek.
En probalom nekik mentegetni az orszagot, de sajnos a hirekbol (nem tolem) azt latjak, hogy nincs mentseg arra ami es ahogy ma magyarorszagon tortenik.

Amit en adtam nekik az egy hozzaallas, szemlelet, amit ok ehhez hozzatanultak az orszag egyik legjobb egyetemen (en fizettem a tandijat, koleszt) az eleg ahhoz, hogy sajat teruletukon a legjobbak legyenek, nem aggodom miattuk. Idegen nyelven, idegen kuturaban a sjat teruletukon a legjobbak kozott vannak.
Ertem se aggodj, en is ott vagyok. :-)

Evente legalabb egyszer hazalatogatok Magyarorszagra... nagyon szeretem. Sok minden tetszik. De nagyon nem lennek kepes ott elni. Ezert vagyok itt.

2018.05.09. 21:40:36

@fordulo_bogyo:
Most erre mit valaszoljak? Megfogtal. Sarokba vagyok szoritva, de nagyon. :)
Peace!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 21:42:02

@Konni: Bizony ez így van. A háztáji tette lehetővé hogy több jusson nekik.Kemény munka volt. Amikor ezt észrevette a városi értelmiség azonnal kitalálták a GMK rendszert. Vállalati anyagból munkaidőben saját zsebre...EZ volt a GMK. Mikor GMK-ztam minden nap vendéglőben ebédeltem.

fordulo_bogyo 2018.05.09. 21:42:07

@diggerdriver: "Na most én meg azt mondom nem tudom miről vitatkozunk?" te irtal egy bejegyzest es ennek kapcsan cserelunk gondolatokat. nem vitatkozunk, eszmet csereluk. Szerintem. (nehany hozzaszolora ez nem ervenyes, bocs)

2018.05.09. 21:47:23

@karancssági favágó:
"Kanadában csirkefarháton élnek a népek! A kurva életbe, oda sem érdemes menni!'
Ha hiszed, ha nem, arra tendal itt is a vilag. Azt hiszem, mar emlitettem, hogy a haverom egy hete meselte, milyen megrazo elmenyben volt resze bevasarlaskor, amikor a hus szekcional betett a bevasarlokocsijaba par kozepes minosegu hust es a mellette allo nyugdijas nenike halkan megjegyezte, hogy o mar ezt nem engedheti meg maganak. :(
Peace and Vilag proletarjai egyesuljetek! :)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 22:02:14

@fordulo_bogyo: Ok. Mostmár csak arra lenék kíváncsi hogy szerinted mi a megoldás. Hiszen megmondtad hogy nincs az ellenzéki oldalon senki aki érdemes lenne a vezetésre. Orbán szintén nem jó. Ok Én készségesen egyetértek. Na de akkor mi legyen?

Nagy-Papa 2018.05.09. 22:26:36

@Konni: Ez is egy világnézet. Elég egyszerű, de az. Csak a lényeget nem látod, de ahogy elnézem nem is hiányzik.

Nagy-Papa 2018.05.09. 22:31:12

@diggerdriver: Adtam választ: Semmi se tart örökké. És azt is, hogy a fidesz csak meglovagolta a jó időket. Amikor 2010-ben kellett volna kezelni a válság utóhatásait, akkor majdnem sikerült bedönteni az egészet pár okos megszólalással. Persze onnan tőletek nem látszik, mert ki a fasz nézegeti az EURHUF árfolyamot meg ilyesmit? Az csak olyan úri huncutság, mint az emberi jogok. Egy tál lencsét talán megér...
Ultragáz, hogy ti személyeskedtek, de ha felhozok valami tényt, adatot azt szemérmesen figyelmenkívül hagyjátok, és inkább engem vádoltok ilyennel. Baszki, legalább azt olvasnátok vissza (ha már nem emlékeztek rá), hogy mit írtatok...
Ok, játszátok ezt a játékot, ha ettől porcosodik :D

fordulo_bogyo 2018.05.09. 22:34:13

@diggerdriver: Ha tudnam, akkor elmennek politkikai aktivistanak, es segienem azt.
Nem tudom.
Annyit tudok, hogy ez igy nagyon nem jo, hogy ez korabban jobb volt, es azt hiszem hogy barmi mas vezetesevel jobb lenne. Akarki mas vezetesevel.
Orban egyetlen tehetsege a hatalom megtartasa es a rokonok baratok gatlastalan tamogatasa. A tobbit le se szarja.

fordulo_bogyo 2018.05.09. 22:38:57

@karancssági favágó: Erdekes, lenne par kerdesem:
"Na de amikor a Simicska, vagy a Mészáros, vagy más magyar cég nyerte meg az útépítési tendert, amikor ehhez a sódert, a homokot, az aszfaltot, vagy a követ szintén magyar kézben levő vállalkozástól szerezték be ugyan annyiért, vagy olcsóbban, vagy amikor magyar cég bocsájtja ki az étkezési utalványt, leadózva utána, na az már lopás, korrupció, Fidesz maffia, diktatúra."

1. tenyleg olcsobban vagy ugyanannyiert?
2. miert erdekelne az engem, hogy Simicskanak, Orbangyozonek, Meszarosnak vagy John Doenak nevezik a ceg tulajdonosat (vagy strowmenjet)? Nem mindegy, hogy mi az anyanyelve?
Nem az szamit inkabb, hogy mennyibe kerul es mire forditja a bevetelet? A diszmagyar fidess urak offsore bankbetetekre forditjak... ennek orulsz, mert ok piros-feher-zold kokardas magyarok?

2018.05.09. 22:39:52

@Nagy-Papa:
"Csak a lényeget nem látod, de ahogy elnézem nem is hiányzik."
Pedig hianyzik, hidd el. El tudnad mondani roviden es egyszeruen a lenyeget, hagy tanuljon a proli barma ma is valamit. Elore is koszonom.
Peace!

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.09. 22:40:22

@fordulo_bogyo: Na akkor én maradnék a realitásokná. Nem, nem volt korábban jobb. Én a Gyurcsány kormány ideje alatt hoztam meg a döntést hogy lelépjünk.
Nem, én sem tudom ki lenne jobb mint Orbán de amíg nem lesz jelölt addig a legjobb választás ha ő marad.Ez ilyen egyszerű.

Nagy-Papa 2018.05.09. 22:42:35

@karancssági favágó: Azzal nincs semmi gondom, hogy kit szerettek, vagy kit utáltok, ez magánügy. Amit hiányolok, az a kultúrált vita. Nem csak innen, kb. az egész országból :(
De köszi az infót ;)

Nagy-Papa 2018.05.09. 22:44:53

@Konni: Elhinném, mert hiszékeny vagyok, de van tapasztalatom is, hogy ki mikor "füllent". Ha érdekelne az már kiderült volna.
De tudod mit, segítek:
www.libri.hu/konyv/Hogyan-ertheted-meg-a-kozgazdasagtant-1-ora-alatt-5.html
Jó éjt!

2018.05.09. 22:56:03

@Nagy-Papa:
En toled kertem a segitseget, hogy a sajat szavaiddal irnad le a lenyeget, nem holmi konyvek bekopizasaval. Nekem ilyen luxusdolgokra nincs penzem. Meg ha *epub, *pdf, *mobi vagy valami hasonlo kiterjesztesu konyvet ajanlottal volna, amit valahol ingyen le tudok tolteni es el tudok raero idomben olvasni Kobo Aura One ebook olvasommal, megertenem. De igy!?
Ne hagyj hulyen meghalni, kerlek! Segits tudasra szomjazo embertarsadon, meg ha az proli is.
Peace!

2018.05.09. 23:01:55

A magamfajta proletar ilyen dolgokbol is informalodik peldaul, ezt el tuggya olvasni ingyen es bementve:
24.hu/poszt-itt/2018/05/08/fam-marxot-vegkepp-eltorolni/
„A Führer is rendszeresen tisztálkodott, nem dohányzott, nem ivott, még vegetáriánus is volt, a bajszát is nyírta és a haja se volt torzonborz, nem véletlen, hogy nem voltak furunkulusai.”
Peace and Vilag proletarjai egyesuljetek! :)

fordulo_bogyo 2018.05.10. 03:23:01

@diggerdriver: Nem undorodsz tole? Nem haboritanak fel a tenyek?
A tobbinek meg nem adsz eselyt, mert nem ismered oket, de biztos vagy benne, ugyem lennek jobban.

Gyurcsany idejen nem volt ilyen gatlastan a korrupcio es egyetlen hazugsagba bele lehetett bukni... most a csapbol is hazugsag folyik es nincs kovetkezmenye...

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.10. 06:32:01

@fordulo_bogyo: Micsodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???????
Egyetlen hazugságba BELEBUKNI?
Mivaaaaaaaan?
Gyurcsány az Öszodi Beszédbe sem bukott bele. Minden következmény nélkül hazudtak éveken keresztül. A saját pártja csinálta ki mert kellett Bajnai szakértelme.
Ok beszéljük meg kik a többiek.
Te kiknek adnál esélyt? Én komcsikat látok, liberálisokat és szélsőjobboldaliakat. Melyiket válasszam?

Nanana...
ha ott tartunk hogy kinél NAGYOBB a korrupció akkor visszatérünk oda hogy válasszuk azt aki KEVESEBBET lop?
Nanemá.
Ez mennyivel elfogadhatóbb mint a válasszuk a kisebb rosszat?
az nem ugyanaz?

Nagy-Papa 2018.05.10. 10:53:46

@Konni: Na látod, ez a baj. Azt várod, hogy valaki vegye meg a könyvet, olvassa el, értelmezze, és mondja el neked két mondatban a lényeget, mert többre nem vagy képes/hajlandó. Ez nem működik.
Ezért nem jutsz előrébb. A tudásnak ára van, aki nem fizeti meg az tudatlan marad, annak minden következményével együtt.
Lehet szidni azt aki az eszével keresi a pénzét, de az is csak azt mutatja, hogy hol tartasz.
Ennyi.

fordulo_bogyo 2018.05.10. 12:57:12

@diggerdriver: Gyurcsany az oszodi beszed miatt bukott.
A kozvelemeny szemeben azert mert beismerte, kimondta,hogy hazudtak. Orbanek erre rakattantak mint ehtyuk a takonyra es meg ma is ezt mantrazzak.
Gyurcsan az egyetlen, akitol Orban fel.
A sajat partja szemebem miert bukott arrol fogalmam sincs, nem tudom, hogy belul hogyan mennek a dolgok. Lehetseges, hogy abba, hogy javasolni merte, hogy ne hazudjanak tovabb... :-(

"Nanana...
ha ott tartunk hogy kinél NAGYOBB a korrupció akkor visszatérünk oda hogy válasszuk azt aki KEVESEBBET lop?
Nanemá."

ha a tobbi kerdesben nincs kulonbseg, akkor igen.

"Ez mennyivel elfogadhatóbb mint a válasszuk a kisebb rosszat?
az nem ugyanaz?"
Da nagyjabol errol van szo.
A kerdes mar csak az, melyik part a kisebbik rossz?

2018.05.10. 13:22:21

@Nagy-Papa:
Szoval ha megveszem a konyvet, elolvasom, ertelmezem akkor okos leszek? Vagy ha befizetek es elmegyek egy olyan eloadassorozatra mint peldaul "Hogyan lehetsz milliomos" akkor gazdag leszek?
Latod, ezekre meg nem gondoltam. Koszonom a jo tanacsot.
Peace. :)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.10. 13:26:53

@fordulo_bogyo:
Na azt nem a JELENLEGI ellenzék közt kell keresni.

Nagy-Papa 2018.05.10. 13:31:47

@Konni: Annyira hülye vagy, hogy azt se veszed észre mennyire hülye vagy... :D

2018.05.10. 13:54:11

@Nagy-Papa:
I love you too. :)
Peace!

2018.05.10. 15:06:28

@Nagy-Papa:
Egy kerdes: meg tudod-e mondani peldaul te vagy a Meszaros Lorinc Google kereses nelkul, hogy mi is az a "toboggan"?
Ugye hogy nem!
En megtudom, dolgoztam vele.:) Megsem vagyok okos, mint te es gazdag sem, mint Lorinc barat.:(
A tanulsagot mindenki vonja izlese es etvagya szerint.:) Ha van egyaltalan tanulsag.:)
Peace!

2018.05.10. 15:25:15

Off:
E poszt cimere utalva, lenne egy "Nehez kerdes"-em:
Az torzsfejlodes folyaman miert nem fejlodott meg ki az embernek a szarnya? :)
Antropologusok, hittantanarok, filozofusok, csillagaszok, atomfizikusok, biologusok es hasonlo nagytudasuak jelentkezzetek! :)
Peace!
On

fordulo_bogyo 2018.05.10. 16:32:49

@diggerdriver: En meg ebbens em vagyok biztos.
"Na azt nem a JELENLEGI ellenzék közt kell keresni."
az egyertelmu, hogy nem voltak kepesek a fidessel versenyre kelni, de en konnyen elt udom kepzelni, hogy legalabb ugyanugy, de inkabb jobban vezettek volna az orszagot.
Csak azert megerte volna a valtas AKARKIRE, hogy ne legyen kovetkezmenyek nelkuli orszagga Magyarorszag, ahol barmit megtehet aki hatalmon van.
OK, szep alom...

fordulo_bogyo 2018.05.10. 16:34:32

@Konni: "Az torzsfejlodes folyaman miert nem fejlodott meg ki az embernek a szarnya? :)"
Kifejlodott, csak azt denevernek, repulo mokusnak, madarnak, szitakotonek lepkenek hivjak amelyiknek kifejlodott.

tanato 2018.05.10. 17:02:38

@fordulo_bogyo: Tényleg szép álom volt egy rövid ideig Hódmező után néhány hétig vagy napig.De ébresztő, felkelni,ez itt a Balkán, a szürke pénzek,korrupció és a megvehető ellenzék birodalma.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:05:19

@tanato:

Ez az "álom" sose volt valós, ezt megmondtam már akkor. A magyar nép nem akar visszatérést az 1990-2010 közti liberális görénykurzushoz.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:06:40

@fordulo_bogyo:

A nép nem akart váltani Brüsszel és Soros embereire, ez van, törődj bele. A nép nem akart következmények nélküli ballib rombolást.

fordulo_bogyo 2018.05.10. 17:07:01

@tanato: Sajnos ez van. Sok a birka, aki oraberben gorenyezik.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:09:09

@fordulo_bogyo:

Gyurcsány nem bukott bele semmibe. A saját pártja buktatta meg 2009-ben, HÁROM évvel az őszödi beszéd után.

Korrupció akkor is volt, csak sokkal gátlástalanabb módon, s sokkal kisebb haszonnal az ország számára.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:12:10

@fordulo_bogyo:

Nem. A kisembernek csak 1 dolog számít: a tőkés hová teszi a profitot.

A nyugat mindet kisíbolja.
A helyi meg a legnagyobb részben helyben használja fel.

Ezért étrdeke minden közösségnek, hogy a helyben szerzett nyereság helyben legyen elköltve.

tanato 2018.05.10. 17:14:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Beleértve az Antall és az Orbán-Torgyán 8 évét is belevetted a liberális görénykurzusba?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:16:45

@Nagy-Papa:

Bajnai megbukott, hála Istennek. Ő rosszabb volt Gyurcsánynál is. Gyurcsáynak legalább vannak eszméi, bár hülyeségek, de mégis eszmék. Bajnai meg csupán a nyugati nagytőke robot-admimisztrátora volt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:23:13

@tanato:

MZP-t dobták aballibek, s már a Jobbik is. Rádöbbentek, hogy MZP az ő szavazótáborukat akarja lenyúlni.

Majd maga MZP is lelépett, látván, hogy a tüntizők száma kezd mikroszkóikus lenni. Majd az EP-választásokra ismét megpróbálja.

A 8-i tüntetést látványosan bojkottálta az ellenzék.

S lám, Sorosék se mentek már ki. Ez már nekik is gázos lett. S jól számoltak: kiment 800 drogos és félbolond, akik szidták a rendőröket, köpködtek, kurvaanyáztak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 17:26:53

@tanato:

Így igaz.

Mint sokszor elmondtam, nme vagyok fideszes. S a 2010 előtti Fidesz ugyanúgy kiállt teljes mértékben a liberális és az euroatlanti görénykurzus mellett, ahogy aballibek.

Akkoriban csak kultúrpolitikai ügyekben volt eltérés a 2 tábor között:
- magyar hagyományok vagy idegenimádat,
- kiket szeressünk jobbam, a székelyeket vagy a zsidókat,
- a magyar korona szent vagy ócska múzeumi kacat,
- Horthy jó vagy rossz ember volt,
- koronás címer vagy Kossuth-címer,
stb.

2018.05.10. 18:24:12

... es meg azt mondjak, hogy csak a magyarok bevandorlo ellenesek.
lethbridgenewsnow.com/article/602789/exclusivelanguage-warning-woman-dennys-video-says-thats-not-who-i-am
EXCLUSIVE/LANGUAGE WARNING: Woman in Denny's video says "That's not who I am"
globalnews.ca/news/4198637/racist-tirade-lethbridge-social-media-career-consequences/
How a racist tirade can ruin your career in the ‘new age’ of technology
Peace!

tanato 2018.05.10. 19:11:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: eZ azb ellenzék most már teljesen súlytalan csak egyébni ambíciók által vezetett személyek gyülekezete,köztük sok téglával.kollaboránssal.
Épp ma nyilatkozta Orbán hogy 2030-ig tervez.ha nem csinálnak valami oltári hülyeséget,vagy nem alakul nagyon rosszul a nemzetközi környezet,igaza is lesz.
Aki meg nagyon utálja a rendszert és kellőképpen fiatal,el tud menni./Még/ és el is megy ,így növelve a kormány további esélyeit.

tanato 2018.05.10. 19:13:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: ja a korai Fidesz tényleg más volt,Antall meg szerintem/sokak szerint is/az MSZMP és a 3 per 3 által küldött személy volt azzal a feladattal hogy ne legyen személyi elszámoltatás,amit be is tartott.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.10. 19:17:38

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Azt meg a nagy bánatos lófaszt. A kisember leszarja ki hova viszi a profitot. Azt is leszarja hogy liberális görénykurzus vagy népnemzeti kokárdábanfeszítős kurzus van.
A kisembernek egy dolog számít. Mit tesznek a zsebébe. Amikor Medgyessy kiosztogatta a nemlétező pénzt akkor simán visszaszavazta a liberális görénykurzust. Amikor visszavették a lóvét akkor meg elküldte őket a picsába. Hangyafasznyit sem számított hogy liberális vagy sámánhitű.
A Magyar ember a zsebére szavaz NAGYON HELYESEN. A Fideszkormány ADOTT. EZ számít a kisembernek aztán lehet huhogni hogy megvezetett meg átvert meg barom vidéki meg hogynemisatöbbség...
Most NYERT a Fidesz. Ez van és ha akinek nem tetszik fejreáll és levizeli magát ezen a tényen nem változtat.
Tessék felépíteni egy HITELES ellenzéket egy karizmatikus vezetővel aztán négy év múlva lehet próbálkozni.
megsúgom a titkot mivel lehet nyerni.
JOBBNAK kell lenni mint a Fidesz.Ennyi.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2018.05.10. 19:17:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Azt meg a nagy bánatos lófaszt. A kisember leszarja ki hova viszi a profitot. Azt is leszarja hogy liberális görénykurzus vagy népnemzeti kokárdábanfeszítős kurzus van.
A kisembernek egy dolog számít. Mit tesznek a zsebébe. Amikor Medgyessy kiosztogatta a nemlétező pénzt akkor simán visszaszavazta a liberális görénykurzust. Amikor visszavették a lóvét akkor meg elküldte őket a picsába. Hangyafasznyit sem számított hogy liberális vagy sámánhitű.
A Magyar ember a zsebére szavaz NAGYON HELYESEN. A Fideszkormány ADOTT. EZ számít a kisembernek aztán lehet huhogni hogy megvezetett meg átvert meg barom vidéki meg hogynemisatöbbség...
Most NYERT a Fidesz. Ez van és ha akinek nem tetszik fejreáll és levizeli magát ezen a tényen nem változtat.
Tessék felépíteni egy HITELES ellenzéket egy karizmatikus vezetővel aztán négy év múlva lehet próbálkozni.
megsúgom a titkot mivel lehet nyerni.
JOBBNAK kell lenni mint a Fidesz.Ennyi.

tanato 2018.05.10. 19:17:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az "álomról".nem az ért volt álom mert a polgi. választás más mint az országgyűlési.
Ez csak kicsi településen igaz ahol ha a Pista népszerűbb a JÓzsinál akkor is őt választják akármilyen színekben indul.
HMvhelyen Lázár/és a Fidesz/ arroganciája pökhenisége,korrupciója ellenében szavaztak az új ismeretlenre.

fordulo_bogyo 2018.05.10. 19:28:46

@diggerdriver: Gondold at ujra:

"Tessék felépíteni egy HITELES ellenzéket egy karizmatikus vezetővel aztán négy év múlva lehet próbálkozni.
megsúgom a titkot mivel lehet nyerni.
JOBBNAK kell lenni mint a Fidesz.Ennyi."

es

"A kisembernek egy dolog számít. Mit tesznek a zsebébe.
...
A Magyar ember a zsebére szavaz NAGYON HELYESEN. A Fideszkormány ADOTT."

Tehat amig valamki nem ad tobbet, mint a fidess addig marad orban viktartor.
Es ugyan mibol adhatna?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 19:31:38

@tanato:

Ez jó hír. Idő kell most az izmospdáshoz.

Óriási bűn lenne nem kihasználni a nyugat gyengeségét.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.05.10. 19:34:36

@tanato:

Egyszerűen a közhangulat is olyan volt. Nme kell ehhez öszeesküvés.

tanato 2018.05.10. 19:35:31

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: 2030 a céldátum.Az viszont nem jó hír hogy az USA vízumkényszert szeretne ellenünk bevezetni a magyar vásárolt állampolgársági ppapírokkal beszivárgó orosz bűnőzők/és gondolom pol. ügynökök/ miatt.

2018.05.10. 22:23:32

@tanato:
"HMvhelyen Lázár/és a Fidesz/ arroganciája pökhenisége,korrupciója ellenében szavaztak az új ismeretlenre."
Ha az uj ismeretlennek fejebe szallna a dicsoseg, egy elore tervezett karaktergyilkossagal konnyen kicsinalnak: eleg lenne csak utana nezni a porszivougynok Kanadai eletere es talalnanak fogast rajta.:) Ezt megspekelnek par kamu adattal es mehetne is a sullyesztobe.:) Ugyan ezt el lehetne jatszani azert a fokormanyzo urral is es barki massal.:) A mai vilagban minden lehetseges, csak akarni kell.:)
Peace!

Auralianus 2018.05.24. 10:49:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

az USA hivataloknak nem szokása komolytalankodni vízum ügyben...

... meglátjuk kb fél év múlva mennyire volt komolytalan
süti beállítások módosítása