HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • tanyasi értelmiségi: @diggerdriver: Egyébként ha van párt, amely megérdemelne egy hatalmas nagy zakót az EP-, illetve... (2024.04.23. 06:36) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Belegondoltál már?

2019.08.02. 23:11 diggerdriver

Régen írtam már posztot, és most megint egy kényes témáról fogok vitát nyitni.  A határon túli magyarokról. Meg az itthoni magyarok nacionalizmusáról. 

Képzeljük el a következőt. Te kedves olvasó este álomra hajtod a fejed valahol Magyarországon. Majd amikor másnap felébredsz akkor döbbenten veszed tudomásul hogy te Romániában élsz vagy Szerbiában vagy Ukrajnában vagy Szlovákiában. Esetleg Ausztriában. Egy kibaszott lépést sem tettél semmilyen irányban jó neked ahol megszülettél Magyarországon csak most éppen a határt áttették a fejed felett.  Belegondoltál már hogy mi lenne ha holnaptól román törvények szerint kéne élned románul beszélned román közigazgatást és adminisztrációt elfogadnod? Belegondoltál már hogy emberek milliói élték ezt át? MAGYAROK milliói. Olyan magyarok akik többsége a mai napig foggal körömmel ragaszkodik magyarságához, a magyar nyelvhez a magyar hagyományaihoz a magyar identitásához. Teszik mindezt már mindjárt száz éve tartó ellenszélben erőszakos elrománosítási kormányzati törekvésekkel szemben. 

Még egyszer hangsúlyoznám hogy nem ők váltottak országot hanem akaratuk ELLENÉRE átvitték a határt a fejük fölött. Ők MAGYAROK. Az én magánvéleményem az hogy ha az igazi romlatlan magyarságot keresed akkor a határon túli magyarok között keresd. Ők az első vonalban harcolnak azért hogy magyarok maradjanak. 

Mit kaptak cserébe az anyaországtól? Lófasz és esti fing. Körülbelül ennyit. Magyarország balliberális miniszterelnöke mikor a határon túli magyarok állampolgársága ellen kampányolt akkor 23 millió román munkavállalótól féltette az országot. Mit jelent ez? Azt hogy simán lerománozta az összes Romániában élő MAGYART. Ha van szégyen, ha van arcpirító gorombaság úgy is mondhatnám böszmeség magyar politikustól akkor ez az. A jobboldali Antall József még tizenöt millió magyar miniszterelnöke akart lenni. Gyakorlatilag semmit nem tett érte.

A balliberális kormányoknak nem is léteztek a határon túliak, sőt ellenük kampányoltak. A szégyen az hogy sikeresen. Miért? Mert a magyar nacionalistább ha úgy tetszik nácibb a legsötétebb hitleráj nácizmusánál. Kemény szavak ezek sok ember megsértődik rajtuk. Nem baj. Végre mondjuk ki a valóságot. A hitleri nácizmus kirekesztette kiirtotta a másnak születetteket. A magyar a saját nemzetének szülöttét rekeszti ki olyan dologért amiről kicsit sem tehet. Lerománozza azt aki magyarnak született, magyarnak vallja magát és TESZ azért hogy magyar maradjon. Ezt lehet tagadni csak nem érdemes. Menj végig egy falu utcáján és kérdezd meg Mari nénit hol laknak a románok. Meg fogja mutatni melyik ház az Erdélyből áttelepült magyaroké. Hány erdélyi panaszkodik hogy ahol született ott hazátlan volt a titulusa, Magyarországon meg megkapja hogy ő román. Mi ez ha nem nácizmus? Mi ez ha nem kirekesztés? 

Négy emberöltő óta őrzik magyarságukat. Sokan feladták. Sokan belefáradtak. Rengeteg határon túlit ismerek akiknek magyar neve van de már nem beszélnek magyarul. Igen, fogy a magyar. Határon kívül is és határon belül is. Igen lehet támadni engem is. Az én három gyerekem közül a legkisebbik már nem magyarként fog felnőni. Ő már elveszett Magyarország számára. 

Most akkor elérkeztünk a téma igazán fájó pontjához. Kedves olvasó egy, csak egyetlenegy indokot mondjál hogy miért ne kapjanak magyar állampolgárságot azok az emberek akik a határon kívül beleszülettek egy rájuk kényszerített helyzetbe és ENNEK ELLENÉRE magyarnak vallják magukat? Mert már más ország állampolgárai? Akartak ők annak az országnak az állampolgárai lenni? Nem. Nem akartak. Az állampolgársággal szavazati jog is jár? Naná. Miért ne járna? Hogy mondod, mindenki ott szavazzon ahol adózik? Akkor az én szavazati jogomat miért nem kérdőjelezed meg? Én magyar állampolgár vagyok és én saját magam döntöttem úgy hogy nem akarok Magyarországon élni. Milyen érdekes hogy külföldre emigráltak állampolgárságát és szavazójogát senki nem kérdőjelezi meg, míg akik önhibájukon kívül kerültek határon kívülre azoknak hess a picsába. Azok románok szerbek ukránok szlovákok.  Nem érzitek ennek a visszásságát? 

Ha én aki saját szabad akaratából elhagytam a hazámat jogosult vagyok állampolgárságra szavazásra akkor egy indokot mondjon valaki hogy egy, a világ bármely táján MAGYARNAK született ember ne kapja meg ugyanazokat a jogokat mint én. 

Ja hogy politika van benne. Feltételezitek hogy akik kivándoroltak azok a kormány ellen fognak szavazni hiszen azért mentek el míg akik a kormánytól kaptak állampolgárságot azok melléjük teszik le a voksukat. Na hát erről van itten szó kérem szépen. Aztán ezek után meri még valaki sérelmezni hogy nácinak nevezem a magyarokat? 

Közel száz éven keresztül az önhibájukon kívül határon túlra született magyarok az anyaország számkivetettjei voltak. Persze mondhatjátok hogy Horthy  értük szövetkezett Hitlerrel hogy értük álltunk a rossz oldalra stb....

Nem igaz. Sokkal inkább a területekről volt ott szó mint a magyar lakosságról. Trianont, Magyarország szétdarabolását mindig területi és nem személyi oldalról közelítették meg. Szinte szó sem esett a magyar nemzetiségekről. A háború utáni szovjet csatlós helyzetben ugyanúgy szó sem esett a környező országokban élő magyarokról. Aztán jött a rendszerváltás. Antall próbált egy erőtlen kísérlettel tizenötmmillió magyar miniszterelnöke lenni de gyakorlatilag kisebb gondja is nagyobb volt annál minthogy velük foglalkozzon. A balliberális kormányokról már beszéltem, mikor színt kellett vallani inkább ellenük voltak.

Mi a helyzet most?

Ez: „Magyarország az egységes magyar nemzet összetartozását szem előtt tartva felelősséget visel a határain kívül élő magyarok sorsáért, elősegíti közösségeik fennmaradását és fejlődését, támogatja magyarságuk megőrzésére irányuló törekvéseiket, egyéni és közösségi jogaik érvényesítését, közösségi önkormányzataik létrehozását, a szülőföldön való boldogulásukat, valamint előmozdítja együttműködésüket egymással és Magyarországgal.” (Magyarország Alaptörvény D) cikk)

A határon túli magyarok állampolgárságot és vele szavazójogot kaphatnak, vagy Magyar Igazolványt válthatnak. Létezik egy "Köldökzsinór Program" ami minden külföldön született de Magyarországon anyakönyvezett gyermek után egyszeri támogatásként 64125 forintot fizet. 

Létezik "Babakötvény"  ami egy életkezdési támogatás és nagykorúságtól vehető igénybe. 

Hiba lenne most az összegeket kitárgyalni. Mindkét program azt fejezi ki hogy már megint született egy MAGYAR gyerek valahol a világban akit Magyarország magyarként ismer el és a többi magyarhoz hasonlóan támogat. 

Maradjunk a realitásoknál. Trianont visszacsinálni esélytelen. A külföldi magyarokat minden kormány igyekszik a lehető legrövidebb idő alatt beolvasztani. Bármilyen emberfeletti munkát végeznek a magyarságuk megőrzéséért, bármennyi csatát megnyerhetnek azért tudjuk hogy a háborút előbb utóbb elvesztjük. Száz kétszáz év ötszáz év de a végkifejlet nem kétséges...

Ezért kell az anyaországnak minden támogatást megadni, ezért kell segíteni őket a harcukban, ezért kell minden eszközzel melléjük állni, de ha már valaki segíteni nem tud legalább ne dolgozzon ellenük. Legalább ismerjük el magyarnak őket. 

Tudom hogy a fenti írás sokaknak fájni fog. Az állampolgárság ellen szavazóknak, a jelenlegi kormány engesztelhetetlen ellenfeleinek. Na nem mintha engem érdekelne kinek lépek a tyúkszemére. Csak végre mondjuk ki az igazságot és ne beszéljünk mellé. 

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr714992086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MRN 2019.08.03. 00:12:36

Vannak dolgok, amiben nem feltétlen értek egyet veled, de ezért a posztért küldenék egy virtuális ölelést, vagy parolát, ahogy jól esik.
Mert magyarországi magyarként döbbenten olvasom a közösségi oldalakon gyűlölettől fröcsögő megnyilvánulásokat minden, a határon túlra irányuló támogatás hírére. Miközben eltartunk határon belül épp elég érdemtelent. Vannak idehaza olyanok, akiktől jobban sajnálom az adómat...
Egyfelől uszítással vádolják a kormányt, ha a migránsokról van szó (persze, van igazság benne), de ugyanazoknak az embereknek nem fáj a saját népe elleni uszítás.
Gyakori a vádaskodás, hogy a határon túliak a szavazataikkal az itthoniak sorsáról döntenek. Ehhez képest egy országgyűlési választáson 1, esetleg 2 mandátum sorsáról tudnak dönten csak. Tehát nem igazán tudják érdemben befolyásolni az itthoni dolgokat.
De jók bűnbaknak, ugyanúgy, mint a "buta" vidékiek, mert hát biztos ők szavazták meg ezt a kormányt.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.08.03. 00:20:17

@MRN: Köszönöm. Igen ebben egyetértünk.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.03. 07:32:31

A ballibek ezt alapvetően pragmatikusan kezelték mindig.

Tudták, az átlagmagyar idegenellenes. Ez sok tekintetben egy természetes, önvédelmi reakció. De van negatívuma is, pl.:
- nehézzé teszi az együttműködést a közös ellenség ellen más népekkel,
- minden anyagilag néz.

A recept megvolt Kádártól, amikor sikeres propagandájuk hatására a 80-as évek elején minden 10 magyarból átlag 9 lengyellenes volt, lásd "dolgozzanak inkább a lusta lengyelek".

A határontúli magyar kérdés véletlenül jött. A magyar szélsőjobb kampányolni kezdett az ezredforduló környékén. Az addig a téma iránt egyáltalán nem érdeklődő Fidesz lépéskényszerbe került, s beállt a csatába, radikálisan megváltozva: a Fidesz elkezdett kampányolni a határontúli magyarok mellett. Ez veszélyes volt, mert a szavazóik egy jelentős része románozta/ukránozta/szerbezte/stb. őket.

A ballibek meg a biztosat választották: arra számítottak, a magyar idegenellenesség örökké fog működni.

Elszámították magukat, Orbánnak sikerült változtatnia a közmegyezésen, divat lett a "jobboldalon" kiállni a határon túli magyarok mellett. A ballibek lőttek így maguknak egy hatalmas öngólt, azóta bármi ballibségre úgy náznek a határon túl, mint Izraelben Hitlerre.

Plusz jött 2015-ben a migránsválság, ahol a ballibek a befogadás mellé álltak, így végképp nevetségessé téve magukat, hiszen ha "nem a határontúli magyarra", akkor miért idegen a vadidegen iszlamistára.

Ez is a történet része.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.03. 07:33:39

@MRN:

A DK tábora csinálja ezt. Náluk az egyik összetartó erő a gyűlölet a határontúli magyarok ellen.

Cycmen 2019.08.03. 09:45:08

@MAXVAL bircaman közíró: "Tudták, az átlagmagyar idegenellenes. Ez sok tekintetben egy természetes, önvédelmi reakció. De van negatívuma is, pl.:
- nehézzé teszi az együttműködést a közös ellenség ellen más népekkel,
- minden anyagilag néz."

Már nálad is hat a libsi agymosás?
A magyar nem idegenellenes, erre rengeteg példa van! A mások által betelepíteni kívánt nagyszámú problémás "menekült" okán tanúsított jogos tiltakozásnak semmi köze a vendégszeretethez.
A közös ellenség kérdése sem ilyen egyszerű, az általad említett "ellenséges népeknél" sokkal veszélyesebbek a velünk élő folyamatosan kártékonykodó, erkölcsileg, szellemileg, anyagilag minket lehúzó férgek. Szerintem a kozmopolita libsi "értelmiség" veszélyesebb a magyarságra, mint egy román!
Mindent anyagilag a prolik néznek, ez tetten is érhető a blogokon, az összes "kormánykritikájuk" az irigységükre építő libsi lózungok visszaharsogása.

Cycmen 2019.08.03. 14:40:03

@diggerdriver: " Én is proli vagyok."

Ezt Gyurcsánytól tanultad? :D

Ugye nem kell magyaráznom, hogy a proli hogy értendő?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.08.03. 14:48:13

@Cycmen: Úgy érted ahogy akarod. Apám prolinak vallotta magát én is prolinak vallom magam. Hogy ezt a jelzőt hogyan fordították ki eredeti jelentéséből az idők folyamán nem érdekel. A proli, a proletár a munkaerejét áruba bocsátó ember. Nincs egyebe csak a munkaereje vagy a szaktudása. Ez vagyok én.

Cycmen 2019.08.03. 19:53:15

@diggerdriver: Akkor a testedből élsz ezek szerint?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.08.03. 22:57:41

@Cycmen: Igen. Valamint a szaktudásomból mint egy asztalos vagy egy esztergályos. Mi a probléma ezzel?

Cycmen 2019.08.04. 10:42:27

@diggerdriver: Miből gondolod hogy problémám van?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.08.04. 10:55:52

@Cycmen: Merthogy a prolikat anyagiasnak és libsiknek írtad.

Cycmen 2019.08.04. 11:43:13

@diggerdriver: A prolik primitív bérencek, a hasonlóan aljas lelkületű judeobolsevista, mostanra magát liberálisnak mondó kártékony, felforgató, uralomra törő erők humánerőforrásai nyughatatlanságuk, örök elégedetlenségük, agresszív ostobaságuk okán.kuruc.info/r/7/71238/

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.08.04. 16:12:02

@Cycmen: Nem érdekel ki hogyan fogtaja ki a szó eredeti jelentését.
Én továbbra is prolinak vallom magam.

Hobo Fischer 2019.08.04. 16:48:50

@diggerdriver:
En is proli vagyok!
Azon belul is a legnemesebb fajta: lumpenproli! :)
@Cycmen pedig egy budos latens buzi nyilasivadek! Aki leszophatja a prolik túrós faszát lipsi ertelmisegi tezsvereivel versenyezve! :)
---
Világ proletárjai egyesüljetek! :)
“Drink, fuck and smoke plenty of cigarettes.”
(Charles Bukowski)

Hobo Fischer 2019.08.04. 17:30:38

@Cycmen:
"Akkor a testedből élsz ezek szerint?"
Es te mibol elsz Jóna tezsvir, ha szabad erdeklodeni? Netalantan csak nem az eszedbol? Anatomiailag az is a test egy reszenek, az agy munkajanak az eredmenye. Akkor meg mire vered itt a taknyodat te fasszopo nyilasivadek? :)
BTW: a nyilasmozgalom magjat is a prolik alkottak. :)
---
Világ proletárjai egyesüljetek! :)
“Drink, fuck and smoke plenty of cigarettes.”
(Charles Bukowski)

Cycmen 2019.08.04. 18:19:05

@diggerdriver: "Én továbbra is prolinak vallom magam."

Nyugodtan valljad magad, nem is akartalak erről lebeszélni, ne magyarázkodj!

Cycmen 2019.08.04. 18:26:55

@Hobo Fischer: ""Akkor a testedből élsz ezek szerint?"
Es te mibol elsz Jóna tezsvir, ha szabad erdeklodeni? Netalantan csak nem az eszedbol? Anatomiailag az is a test egy reszenek, az agy munkajanak az eredmenye."

Ha majd jobb barátságban leszünk elárulom hogy miből élek te kis szórmók! Azt is tudom, hogy az ész is csak egy testrész, viszont van akinél jobban van kifejlesztve és akad olyan, akinél egyenértékű más testrésszel, mint esetedben, mert szvsz. holtversenyben áll a seggeddel! :D :P Faszfej!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.08.05. 18:58:09

Nnna!Megint egy fideszseggnyaló írás ezen a náci fideszblogon!XD
Mondjuk ezt anno a szocik elbaszták,mert tudták vikiék mire hajtanak.
Ezeket a törekvéseket a szociknak is támogatniuk kellett volna.

Csak néha ez olyan,mint a jogvédők meg a cigányok.Hogy távolról szeretik őket,addig közel nem akarnak kerülni hozzájuk.
Aki ugyan jaj nemzettársam így meg úgy aztán a munkahelyen büdös román.
viki meg csak a szavazatok miatt csinálja.
Persze Nagy Nemzeti Egység meg ilyen baromságok....tudom deaszocik meg a ballibek..hagyjuk!
A magyar meg le hazaárulózza meg ídegenszívűzi azt aki nem nyalogatja viktor ánuszát.
Mondjuk én bízom benne,hogy eljön az az idő,amikor a nagyszüleim már nem lesznek magyarok.
Amúgy vannak jó dolgok és vitatható dolgok is az írásban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2019.08.05. 19:38:05

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Itt csakis egyetlen vitatható dolog van. A te jelenléted ezen a blogon. A helyedben nagyon nem feszíteném a húrt.

Nagy-Papa 2019.08.16. 17:38:01

Nos, korábban sem a kommentek minősége miatt volt érdemes olvasni ezt a blogot... :(
Csak pár dolog.
A "baloldali" és a "liberális" (messze!) nem ugyanaz. A "balliberális" lehet egy részhalmaz, de olyan qurva kicsi (még Magyarországon is), hogy felesleges emlegetni őket, vagy ha már akarod, kb. név szerint is lehetne :D (olyan kevés van).
A magyar igenis idegengyűlölő (nagy átlagban), lásd a felmérést, ahol a (kitalált!) pirézeket is utálta az átlag válaszoló :D
OV meg nem azért ugrott rá a külhoniakra, mert tényleg szereti őket, hanem mert meglátta a potenciált a szavazatok tekintetében. Hasonlóan, mint az egyházban (lásd: "csuhások, térdre, imához!" vs. "mi egy régimódi, keresztény országot építünk").
Az meg, hogy ki minek vallja magát, magányügy. Úgyse fog mindenki egyetérteni a kategóriákkal, mert mások a tapasztalatai, ismeretei, véleménye, stb. (ahogy magamat jellemezni szoktam: "munkás szülők paraszt gyereke.." Rajta, lehet csámcsogni rajta(m), ha jobb ötleted nincs).
Az írás elejével amúgy nagyon egyetértek. Ha még nem láttátok, érdemes megnézni az Anyám és más futóbolondok a családban c. filmet. Elég vaskosan egyezik a családom történetével... :(

Nagy-Papa 2019.08.22. 16:04:33

@MAXVAL bircaman közíró:
Leginkább azért mert "politikailag tudatlanok" vagytok. De ennek történelmi okai is vannak. Az viszont saját felelősség, hogy kilátsz-e a gödörből, vagy csak tocsogsz az iszapban. Neked ez utóbbi elég jól megy, mondom tapasztalatból. Ha fizetett troll vagy (nem zárom ki), akkor eladtad magad kb. fillérekért. Ha ez a meggyőződésed (miért ne lehetne?), akkor mint jeleztem fentebb "csak" tudatlan vagy. De ez M.o-on simán elmegy. Sajnos :(
(csak kis segítségképpen, M.o-on a Fidesz csinál egy halom dolgot, amit klasszikusan a baloldalnak tulajdonítanak. Ezért igazán értelme sincs már ezeknek a felosztásoknak ;) )

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.22. 16:19:27

@Nagy-Papa:

Nem, nem azért.

Hanem történelmi okokból.

A rendszerváltozáskor a volt komcsi elit úgy akarta legitimálni, hogy hirtelen 180 fokos fordulatot végrehajtva átáll a marxizmustól a liberalizmushoz, a nyugatellenességről a nyugatimádásra, hogy elterjesztette azt a hazugságot, hogy a kommunista és a liberális eszme tulajdonképpen közeliek egymáshoz, alig pár apró mellékes különbség van.

Ehhez segített a nemzetközi körnuezet is, éppen akkor volt a szociáldemokrácia agóniája is, s a nyugati szocdemek liberálissá züllése éppen akkor érte el csúcsát.

Plusz lett egy praktikus ok: valahogy meg kellett csinálni, elő kellett készíteni az MSZP-SZDSZ összefogást.

Nagy-Papa 2019.08.22. 16:41:49

@MAXVAL bircaman közíró:
Na, kb. erről beszélek. Komcsi elitet emlegetsz, miközben a Fideszben hemzsegnek a "komcsik" és volt MSZMP tagok. (had ne soroljam őket névszerint, azt hiszem te is tudod -illene tudnod- hogy kikről beszélünk).
Ezek után b@szogatni a liberálisokat, enyhén szólva, khm...
Abban viszont pont igazad van, hogy az hazugság, hogy a kommunista és a liberális eszme közeli lenne.
Szóval van sok okunk szomorkodni a "nyugati" "liberalizmus" miatt, de még mindig ezerszer jobb, mint pl. Erdogan Törökországa, Putyin Oroszországa, meg ilyenek. Nyilván az sem véletlen, hogy az emberek inkább "nyugatra" vágynak és mennek. ;)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.22. 17:16:52

@Nagy-Papa:

850 ezer MSZMP-tag volt, ezek 90 %-a semmi elit nem volt, 5 %-a meg az elit legalsó részébe tartoztak (pl. az én szüleim).

A Fideszben nem volt soha a felső 5 %-ból senki, sőt a korai Fideszben még mezei párttagok se voltak (tiltotta az alapszabály).

A volt kádárista elit legnagyobb része bizony liberális lett, sőt nagy része már Kádár alatt az volt. Családilag ebből a rétegből származom magam is, belülről ismerem mindezt.

Az emberek nem nyugatra vágynak, hanem a több pénzhez.

A lényegről nem beszéltél: a "ballibaizmus" történelmi okairól, melyről hazudtál egy hatalmasat még az előbb.

Vagy csak egy Soros-troll vagy?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.22. 17:20:28

@Nagy-Papa:

"b@szogatni a liberálisokat"

Nem baszogatom őket, csupán ellenzem a liberalizmust.

Nagy-Papa 2019.08.22. 17:58:36

@MAXVAL bircaman közíró:

Járai Zsigmond – MSZMP-tag
Matolcsy György – MSZMP-tag
Martonyi János – MSZMP-tag
Pintér Sándor – MSZMP-titkár
Schmitt Pál – az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban
Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag
Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke
Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke
Fónagy János – MSZMP-tag
Vonza András – MSZMP-tag
Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag
Chikán Attila – MSZMP-tag
Boros Imre – MSZMP-titkár
Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag
Harrach Péter – MSZMP-tag
Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár
Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag
Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár
Boross Péter – MSZMP-tag
Balogh Gyula – MSZMP-tag
A Kommunista Ifjúsági Szövetség (KISZ) tisztségviselői voltak:
Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár
Varga Mihály – KISZ-titkár
Rogán Antal – KISZ-titkár
Deutsch Tamás – KISZ-titkár
Akkor ennyit a történelemről... :D :P

Az emberek meg nem csak a pénzre vágynak, erről is van személyes tapasztalatom ;)

Nagy-Papa 2019.08.22. 19:37:08

@MAXVAL bircaman közíró:
:D Baszod, én '69-es vagyok, '89-ben 20 éves voltam (gondolom ki tudod számolni..). Nekem ne magyarázd meg, hogy Pozsgay vagy Szűrös nem voltak MSZMP tagok, vagy, hogy Viktor meg Tompika nem voltak KISZ-esek :D
Végig mehetnénk a teljes listán, lehet, hogy nem 100%-os, de nagyjából fedi a valóságot.
Szóval nekem ne... :D :P
Ne égesd magad ilyen beszólásokkal, így se vagy túl hiteles.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.22. 19:49:26

@Nagy-Papa:

Én meg 2 évvel idősebb nálad, átéltem.

Hol mondtam, hogy nem volt Pozsgay és Szűrös MSZMP-tag, s szinte az egész Fidesz-vezetőség meg KISZ-tag?

A lista hazug, ugyanis azt a hamis képzetet kelti, mintja a Fidesz utódpárt lenne, ami nem igaz.

Nagy-Papa 2019.08.22. 19:51:54

@MAXVAL bircaman közíró:
"Százszor cáfolt kamulista" Te mondtad (írtad)
Kezdesz belezavarodni, itt állj meg :D

Nagy-Papa 2019.08.22. 22:06:59

@MAXVAL bircaman közíró:
Gondold újra... :) Csak téged idéztelek.
De az is elég lenne, ha elismernéd, hogy ez nem jött össze. Vagy az nem rendszer (NER) kompatibilis? :D
Tényleg jobb lenne leállni most, ebből már nem jössz ki jól.
Vagy felajánlasz egy döntetlent, kedves Fekete Lovag? ;)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.23. 06:15:02

@Nagy-Papa:

Mi nem jött össze, mi nem kompatibilis?

Nem szoktam leállni, különösen nem, amikor igazam van. Érvelésed elbukott.

Nagy-Papa 2019.08.23. 09:48:32

@MAXVAL bircaman közíró:
Jól van Fekete Lovag, küzdj csak. Amilyen szorgalmas troll vagy, még biztos találkozunk. De most megyek, vár Camelot.
www.youtube.com/watch?v=DiKFV9Ka-GU
:D :D :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.08.23. 09:55:39

@Nagy-Papa:

Nem szoktam tovább harcolni, miután már győztem, még hozzád hasonló bértrollokkal se...
süti beállítások módosítása