HTML

Ass blaster

Friss topikok

  • diggerdriver: @Forestarius Csaba: Szerintem ez nem így van. Az emberek nem a múltra vagy a múlt ellen szavaznak ... (2024.04.26. 20:34) TE TETTED EZT KIRÁLY
  • Hejira: Fityesz himnusz: Most múlik pontosan (2024.03.28. 15:49) Gyerekiahóra...
  • diggerdriver: @Ferenczi Krisztián: Gratulálok a háthoz. A faváz sokszáz évig kitart és egybentart. A legöregebb ... (2023.12.17. 20:44) Házépítés itt és ott...
  • Móka Miki: Ez valami eszméletlen ahogy a sérült agy tirpák zotyi nyalja a munchhausen valagát. Ewwwww (2023.05.19. 21:44) Ki a rosszfiú?

Címkék

Békében...

2013.09.21. 20:33 diggerdriver

Kényes témáról próbálok most írni. Előrebocsátanám hogy nem vagyok zsidó.Aki nálam kevésbé antiszemita az már zsidó.Mindez nem jelenti azt hogy csak pozitív a véleményem róluk..

Meggyőződésem viszont hogy a zsidógyűlölet egyszerűen az irigységben gyökerezik.Vitathatatlan tény hogy a világot a pénz irányítja. A pénz hatalom. A pénz kezeléséhez, megszerzéséhez a zsidóknak különleges érzékük van. Na de miért lenne ez baj?Ha elfogadjuk azt hogy a feketéknek kiemelkedő ritmusérzékük van vagy a saját példámat felhozva talán szerénytelenség nélkül állíthatom hogy van érzékem a gépkezeléshez, akkor miért bűn az sok ember szemében hogy vannak akik kiemelkedően tehetségesek a pénz világában?

Lehet bármilyen hozzáállásunk egy népcsoporthoz de a teljesítményt el kell ismerni..Semmi olyasmit nem tesznek amit bárki meg ne tehetne. Mindenki előtt nyitva a lehetőség a bankszektorban bármekkora karrierhez. Ja hogy ahhoz elsősorban tanulni kell. Nem keveset.Ha viszont hülye vagyok tanulni akkor nem fikázom azokat akiknek megvan a tehetségük hozzá.

Kaptak egy területet amit kősivatagból virágzó országgá tettek. Minden háborút amit a hazájuk ellen indítottak megnyertek. Mose Dajan tankcsatáit katonai egyetemeken a mai napig tanítják. A titkosszolgálatuk a mérce a műfajban.

Érdekérvényesítő erejük a világban semmihez sem mérhető.A nacionalista hazaffyak az antiszemita turulivadékok miért nem csinálják utánuk?Senki nem áll az útjukba. Gyanítom azért mert acsarkodni könnyebb mint tanulni.

A világtörténelem folyamán rengeteg népírtás történt. Az utóbbi kétszáz évben is.Az örmény genocídium a szovjeturalom sztálini gulagjai, és éhen halt milliói, valamint a legnagyobb, a holokauszt.

Egy biztos. Senki nem tudja olyan elképesztő hatékonysággal menedzselni saját népének katasztrófáját mint a zsidók. Az utolsó fillért kiveszik belőle és folyamatosan fenntartják a világ lelkiismeretfurdalását. Még olyan elképesztő ötletekkel is mint a MÁV beperelése mert az ő vagonjaival szállították az áldozatokat. Ezek azok a dolgok amik tovább szítják a gyűlöletet ellenük.

Igaz az is hogy elképesztő eredményeket is fel tudnak mutatni.A holokauszt tagadás büntethetősége a jog, a gondolat, és a szólásszabadság arculcsapása.Én nem tagadom a holokausztot de felháborít hogy előírják hogy mit gondolhatok és mit mondhatok róla. Ugyanis mint hazánk prominense mondta volt, jogomban áll hülyének lenni.Ezt elérni hogy törvénybe foglalják és embereket ítéljenek el érte az az érdekérvényesítő erő demonstrálásának legszebb példája.

London zsidónegyedben lakom. Zsidó házában élek a családommal. Egyetlen egy negatívumot sem tudnék mondani. Én csak maximális jóindulatot tapasztaltam.

Persze, összeesküvés elméleteket én is tudnék gyártani a világuralomra törő zsidó bankárokról. A bankokat úgyis népszerű szidni.

Nem teszem.

Inkább örülök hogy mikor bajban voltam akkor segítettek, hogy ilyen helyen ilyen lakásban lakhatok hogy korrekt a viszonyom velük.

Békében megférünk.

587 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diggerdriver.blog.hu/api/trackback/id/tr335527732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.03.29. 21:14:41

@diggerdriver: alul (gyerek), felul," (szulok), oldalt es aki veluk lakik. De ez nincs leirva, gyakorlati peldak alapbol ezt vontam le

2016.03.29. 21:20:32

@charlieharper: Hihetetlen, a svedek nem normalisak :(. Bar lehet hogy ez is csak azert volt mert a tobbiek nem ismertek el oket igazi svedeknek, erre beragtak es elmentek Sziriaba harcolni :)

Nemreg lattam egy video interjut 16 eves sved csajjal aki a baratjaval Sziriaba ment, aztan megunta es visszament Svedbe. Azt mondta a videoban hogy 'nem tudta mi az ISIS' es azt sem tudta hogy mi az iszlam! Tenyleg nagyon meggyozo! Aztan felhaborodva mondta hogy mikor megerkeztek Sziriaba, kiderult hogy a pasijanak nem volt penze es nem volt aram a lakasban, ezert ugy dontott hogy haza akar menni... Semmi felismeres hogy esetleg valami gond lehetett az ISIS-szel vagy barmi hasonlo. A svedek meg gond nelkul visszafogadtak, tamogatjak mint artatlan aldozatot. Nem tudom mi folyik abban az orszagban, de valami nagyon nem stimmel, ijeszto arra gondolni hogy a sved utlevelekkel barhova utazhatnak az 'uj svedek'.

2016.03.29. 21:24:04

@charlieharper: Nem vesznek vissza senkit, vagy csak nehany nagyon ritka kivetelt. 'Deportalas' az egyik nagy mitosz ebben a temaban; a valosag az hogy akik mar Eu.ban vannak azoknak a donto tobbsege ott is marad, sot fejenkent vagy tiz csaladtagjuk koveti oket.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.03.29. 21:28:17

@charlieharper: Na ezért vannak nekem kétségeim az európai alkalmazhatóságról.Itt kinek a házát dózerolnák le, a landlordét?

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.03.29. 21:31:25

@Mirjam2: Na erről tépem a számat hónapok óta. Mikor üvöltenek az ostobák hogy nem kellenek a migránsok. Kell vagy nem kell itt vannak bazmeg. Ha akarod ha nem itt is maradnak.
Régóta azt ugatom hogy KEZELNI kell a helyzetet mert megszüntetni nem lehet.
Na ezt a kezelést baszták el professzionális módon.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 21:32:35

@diggerdriver:

KELET-EURÓPÁBAN nincsenek, legalábbis nagyon kevés migráns van.

Ezért üvöltöznek.

Nem akarnak Kelet-Európából is nyugat-európai pöcegödör társadalmat.

2016.03.29. 21:32:59

@diggerdriver: hallo! Szo nem volt europai dozerolasrol
Izraelben ez azert van, mert nem tudnak hova deportalni

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.03.29. 21:36:22

@charlieharper:
Na várjunk. Akkor te milyen módszert propagálsz?

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 21:37:39

@Mirjam2:

az a baj, hogy nagyon sok a nem bandatag áldozat is. épp azért írtam chicagót, mert azt a 13 éves fiút is meglőtték tegnap (állapota kritikus), aki nemrég egy díjnyertes erőszakellenes reklámfilm szereplője volt:
www.usatoday.com/story/news/2016/03/28/chicago-teen-hit-bullet-anti-violence-campaign/82364884/

az általad hivatkozott cikkben is írnak egy 3 kisgerekes meggyilkolt nőről:
"The 30-year-old mother of three was shot and killed in a car Friday evening while going to get food for her children."

"At least two people were killed and 24 were wounded between Friday afternoon and Sunday evening. One of those killed was Shari Graham, a 30-year-old mother of three small children who was shot in the head Friday night as she sat in a cab... "

az persze igaz, hogy ha 17 és 25 közötti férfi vagy, akkor van a legnagyobb esélyed arra, hogy lelőjenek (vagy te lőj le valakit) chicagóban. de sajnos az áldozatok jelentős része nem bandatag, hanem vétlen civil, aki rossz helyre született.

valóban úgy tűnik, hogy nem lelőttek, "csak" meglőttek 500 embert két hónap alatt. a meggyilkoltak száma alig haladta meg a 100-at. :(
chicago város egymagában tízszer annyi áldozatot produkál, mint egész európa összes terroristája együttesen. azért ez nem semmi...

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 21:52:43

@diggerdriver:

nagyon máshogy gondolkodunk az államról és annak feladatairól. az állam szerintem nem erkölcsi entitás. egy hatalmi gépezet bizonyos közfeladatok ellátására.
számomra a jó állam a kis állam, amit alig lehet észrevenni. nem várom, hogy ölelgessen, bátorítson, ellássa a baját az ellenségeimnek...

"az állam cserbenhagyja"??
ez a szocializmus paternalista állama, a jó kádár apánkkal, aki megszid bennünket, de azért nagyon szeret. csak a javunkat akarja. :))

a civilizáció része a populizmus, nem ellentéte. a populizmus is része az európaiságnak.

2016.03.29. 21:53:38

@Az Igazi Hinta 134: Jo, de engem szemely szerint nem ez zavar. Pl. egyszer elofordult hogy Tottenhamban (Londonban) pont fel oraval azelott setaltam el egy kavezo elott mielott lelottek ott valakit aki kint ult, a csaladja allitotta hogy artatlan aldozat volt, en nem vagyok benne biztos de a lenyeg, en emiatt szemely szerint nem parazok, nem gondolom hogy legkozelebb engem lonek le vagy valami. Mar maskor is irtam, engem sokakkal ellentetben meg a terrorizmus sem zavar, nem ijedek meg tole - en tipikusan az az ember vagyok aki sokkal jobban fel az autobalesettol mint a terrorizmustol. Engem az zavar hogy a szolasszabadsag, a nok jogai es hasonlok csorbulnak Europaban, illetve hogy nem lehet az iszlamrol nyiltan beszelni anelkul hogy nacinak belyegeznenek.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 22:04:01

@Mirjam2:

Hogy csorbulnak a nők jogai Európában?

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 22:29:05

@Mirjam2: baj lenne, ha ezek csorbulnának, és nem lehetne beszélni. szerintem lehet beszélni.
hosszabb távon viszont nyilvánvalóan "iszlamizálódni" fog az európai kultúra. pusztán azért, mert kihalnak az európaiak (és már jóval előtte éhenpusztulnak az öregek), ha nem nyitják ki a határokat életképesebb, önmagukat reprodukáló népeknek.
s ahogy egyre nagyobb lesz az iszlám vallásúak aránya, számomra természetes, hogy egyre több szavuk lesz az európai törvények alakításában. na de ez így demokratikus, nem?

2016.03.29. 22:31:22

@diggerdriver: az izraeli modszerbol azt akarom atvenni, aminek van ertelme. Ott utom a terroristat, ahol faj neki. Csalad. Deportalas.

Izraelben a dozerolasnak tobb oka van;
- peldat statualni, igy fog jarni minden tertorista.
- ott is, mint Europaban nagy esellyel tud a csalad a merenylet szandekarol. Azzal a kulonbseggel, hogy a Hamasz aldasat adja ra, majd allitolag eltartja az ongyilkis merenylo hateamaradt csaladjat
- ero demonstracio

Vissza is szoritottak az ongyilkos merenyloket. Most masmilyen can, kisebb volumenu, zavaro keseles. Azokat ott helyben lelovik. Nincs birosag/elfogas/borton.
Ha a franciakat megnezed, a terroristakat francia foldon sem elve kapjak el, hanem olommal megrakva.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 22:39:08

@Az Igazi Hinta 134:

Igazából az igazi kérdés az valójában tényleg az hogy Európa fehér népe miért nem reprodukálja magát?

Egyetlen országban sincs meg a fenntartáshoz szükséges 2.1 es születésszám/nő.

Miért nem képes Európa fenntartani magát?

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 22:52:13

@_Boris_Vian_:

talán mert van önkritikánk. (bár azt mondják: "Az öngyilkosság az önkritika legőszintébb formája.")

vagy mert egyre több a hozzád hasonló példa, ami minden épelméjű embernek elveszi a kedvét a gyerekvállalástól.
igen, ahogy már írtam: nálad nincs erősebb ellenérv a gyerekvállalásra. (bocs, csak őszinte vagyok.)

vagy azért, mert egyre szarabb hely a világ. úgy tönkrevágtuk egy-két generáció alatt a nagy eszünkkel, hogy már lassan az ellenségeinknek se kívánjuk, hogy ilyen helyen kelljen élniük.
erre a világra gyereket szülni szerintem bűncselekmény. én biztos nem szeretnék olyan világba születni, ami most itt körülvesz bennünket, s amilyen disztópia felé száguldunk - szabadesésben.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.03.29. 22:52:53

@charlieharper:
Fenntartom hogy Európában ez kivitelezhetetlen. A fent leírt aggályaim miatt.

2016.03.29. 23:05:28

@Az Igazi Hinta 134: Lehet beszelni, csak ha nem megfelelo dolgot mondasz, akkor az eleted hatralevo reszet testorok tarsasagaban toltheted el, tobb politikus is pelda ra. Szamtalan peldat lehetne ra felhozni hogy hogyan csorbult a szolasszabadsag az iszlamizmus miatt Europaban - nem lehet nyiltan beszelni. Ezt mar az egyetemen megtapasztaltam Londonban, mig a muszlimoktol mindent toleralnak, nyilt antiszemitizmustol elkezdve. A nok jogai pedig folyamatosan csorbulnak, egyre tobb helyen nem mernek egyedul jarni vagy barmit felvenni. Iskolakban, egyetemeken, munkahelyeken diszkriminaljak oket egyes helyeken (Europarol beszelek). Ez nem a jovo, ez mar most realitas.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 23:16:44

@charlieharper:
"kernek egy definiciot az europai ertekrendre. "

én nem használtam ezt a kifejezést, de amúgy se gondolom, hogy autentikusabb választ tudnék rá adni, mint te.
(a társadalomtudományok amúgy se a szigorú fogalomalkotásukról híresek; ennél jobban definiált fogalmakra is 30 tudós 30 definíciót szolgáltat.)

hogy miért beszél tanato meg digger népirtásról? talán azért mert tudják: a megsemmisítő táborok sem egyik napról a másikra születtek, hanem egy több évtizedes folyamat csúcsát jelentették.
amit te javasoltál, az ellentétes az európai jogelvekkel (csak azért deportálni valakit, mert valamelyik közeli vagy nem közeli hozzátartozója gazemberséget követett el).
épp te bontanád le ezekkel az új intézkedésekkel európát. nem látod, hogy veled csináltatnák meg a piszkos munkát? nem a muszlimok formálják át, törlik el az európai törvényeket, hanem mi, akiket bábként használnak (ha hagyjuk).
mit mondtak a franciák charlie hebdo után? nem hagyjuk magunkat megfélemlíteni. továbbra is követjük a saját értékeink és alapelveink által kikövezett utat (mégha az a pokolba is vezet... ;))

2016.03.29. 23:22:06

@Az Igazi Hinta 134: Jomodu, iskolazott nok mindenhol a vilagon keves gyereket vallalnak, ez egy szociologiai teny. Es az lenne a jo mindenkinek ha minel iskolazottabbak lennenek a nok vilagszerte, mivel tulnepesedes van, es egyuttal egyre kevesebb olyan munka amit iskolazatlan emberek be tudnak tolteni. Az meg nem mentseg az iszlamizmus terjedesere hogy szamszeruen a muszlimok vannak tobbsegben. Egyreszt, miert kene Europaban tobbsegben lenniuk? A magyar ciganyok sem terjeszkednek a Kozel-Keleten, csak azert mert sok gyerekuk van. Masreszt, az iszlamizmus egy eroszakos ideologia, a fasizmushoz hasonlo, es a muszlimoknak is az lenne a legjobb ha vegre eltunne a sullyesztoben, nem az hogy meg az europaiakra is ra akarjak eroltetni. Normalis muszlimok sem akarnak Taliban ideologia szerint elni, nemhogy az europaiak.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 23:25:01

@charlieharper: hát, nem tudom, de szerintem kevés európai mondaná, hogy vegyük át az izraeli harcmodort, hiszen tekintsünk csak vissza az elmúlt 60 évre, milyen sikeresen és eredményesen küzdenek a palesztinok ellen.

ha európában is 60 év "izraeli siker" várható ezektől a módszerektől, akkor köszönöm, de nem kérem, az eredmények magukért beszélnek... milyen klassz lenne 2076-ban is ugyanott tartani, mint most, egy militarizált államban rettegve, néhány százezer hősi halottal a panoptikumban.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 23:27:49

@Az Igazi Hinta 134:

Szimplán gyáva vagy / infantilis felnőtt.

A történelem folyamán ennél csak rosszabb körülmények között éltek az emberek mint jelenleg pl Európában.

Úgyhogy arra fogni hogy azért nem csinálunk gyereket mert nyomor van meg szar hely a Föld, óriási demagógia.

2016.03.29. 23:28:53

@Az Igazi Hinta 134: Akkor ne hagyd magad megfelemliteni, rajzold le a Profetat, koss fogadast a napok szamara amiket tulelsz. Hozzatennem, regen muszlimok is megfestettek a Profetat, konyveket illusztraltak a kepevel, de ez is egy ilyen tipikus iszlamista hiszteria hogy nem lehet abrazolni es aki megis azt fejezzuk le.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 23:32:08

@Mirjam2:
én nem is az "iszlamizmus" terjedésére számítok, hanem csupán arra, hogy európában egyre több lesz a bevándorló és egyre kevesebb a született európai. és ha történetesen az iszlám vallásúak száma nő meg (és nem mondjuk az etióp kopt keresztényeké), akkor számomra természetes, hogy az ő ízlésüknek megfelelő irányba mozdul, változik minden. pl. egyre erősebb muszlim-képviseletet ellátó pártok által benyújtott és megszavazott törvényjavaslatok formájában.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 23:33:09

Európában, főleg Nyugat-EUrópában, kurva nagy demagógia a nyomorra fogni hogy azért nem szülünk gyereket.

Ausztriában pl eleve eltartja az állam a gyerekes családokat ha pl nincs munkájuk.

2016.03.29. 23:33:36

@Az Igazi Hinta 134: Pedig valoban nagy sikert ertek el. Ezt az europaiak nagy resze csak akkor fogja elkezdeni ertekelni amikor majd a mostaninal jelentosebb mereteket olt Eu.ban a terrorizmus es tehetetlenek lesznek vele szemben.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 23:35:37

@_Boris_Vian_:

van annak valami bája, hogy te nevezel infantilisnek. :))

"Úgyhogy arra fogni hogy azért nem csinálunk gyereket mert nyomor van meg szar hely a Föld, óriási demagógia. "

egyáltalán nem a nyomor a legfőbb probléma, főleg nem európában.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 23:36:15

@Az Igazi Hinta 134:

Akkor mi a probléma? Miért nem szaporodtok?

2016.03.29. 23:37:17

@Az Igazi Hinta 134: Lehet hogy te nem arra szamitasz, de egy ideje eppen ebbe az iranyba mennek a dolgok. A wahhabizmus nem csak annyiban kulonbozik a kopt keresztenysegtol hogy az egy masik vallas.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 23:40:49

@charlieharper: feltételezem, hogy tudod, hogy ez a "zsidó belügy" milyen szerepet játszott az antiszemitizmus kialakulásában (főleg a középkorban).

2016.03.29. 23:45:22

@Az Igazi Hinta 134: Persze, a ciganyokat meg allitolag azert utaltak mert elloptak a szoget amivel felszegeltek. Urugyet mindig lehet talalni.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.29. 23:45:22

@_Boris_Vian_: sőt, a jelek szerint a gyerektelen, egyedülálló alkoholistákat is. :)

2016.03.29. 23:49:56

@Az Igazi Hinta 134: Szerintem Hintanak kene gyereket szulni, vegre valami ertelmet kaphatna az elete es atorokithetne az Europai Civilizaciot az ivadekaira! Egyebkent amennyire emlekszem, mar most is terhesnek nez ki. Vajon mikorra varhato a tronorokos, a borsodi palota varomanyosa? :) Ausztriaban tutira kapna egy jobb szocialis lakast egyedulallo szulokent, erkellyel. A hulyenek is megeri.

_Boris_Vian_ 2016.03.29. 23:55:36

Erről a sötétség birodalma poszt alatt írjatok, itt nem lehet erről szól!

Köszönöm!

Maradjunk a témánál, miért impotens Európa?

Miért csak azt hallgatjuk hogy kellenek a bevándorlók mert elöregedő társadalom van.

De miért van az?

Miért impotens Európa?

2016.03.30. 00:00:57

@_Boris_Vian_: Ilyen hihetetlenul ertelmes kerdesekre mit lehet valaszolni? Europa nem impotens, nem magadbol kene kiindulnod :)

_Boris_Vian_ 2016.03.30. 00:02:30

@Mirjam2:

Nézzél már meg születési számokat.

Egyetlen ország sincs ahol a 2,1 es számot elérné, ami a fenntartáshoz (stagnáláshoz) kellene.

Egy ilyen ország sincs.

Európa bizony impotens.

_Boris_Vian_ 2016.03.30. 00:07:29

Mert ugye a bevándorlást is ezért harsogják, hogy nem születik elég gyerek, öregszik a társadalom.

De miért nem születik elég gyerek Európa országaiban?

OKé, Kelet-Európában esetleg rá lehet arra fogni hogy szar a megélhetés.

De Nyugaton miért nem születik elég gyerek?

2016.03.30. 00:13:02

@_Boris_Vian_: Mar rengetegszer leirtam, de az oriasi IQ meg egyeb mereteiddel nem erted meg, hogy az anyagi jolet es kulonosen a nok iskolazottsaga forditottan aranyos a gyerekek szamaval, ez minden tarsadalomban igy van. Tanult, jomodu nok kevesebb gyereket akarnak, ez a normalis. Europa ezzel kovetendo peldat allit mas foldreszek fele, mert a vilagon az egyik legnagyobb problema a tulnepesedes. Annyiszor leirtam mar, nem tudom minek farasztom magam ezzel megint. Ha ennyire aggaszt a helyzet, szuljel gyereket te, amennyit csak akarsz - neked ugysincs jobb dolgod.

_Boris_Vian_ 2016.03.30. 00:15:09

@Mirjam2:

TEhát szerint a lassú gyilkosság, a fajgyilkosság a normális.

Te nem vagy magadnál.

Milyen követendő példa?

Az a követendő példa hogy nem szülünk és kihalunk?

_Boris_Vian_ 2016.03.30. 00:16:47

@Mirjam2:

Normális társadalomban 2,1-2,5 között lenne a szülétszám.

Stagnálás, vagy enyhe növekedés.

Hogy jön ide az iskolázottság?

Tudod mi jön ide?

A feminizmus.

Nem szülök gyereket, az én kényelmem fontosabb mint a jövő.

_Boris_Vian_ 2016.03.30. 00:20:07

@Mirjam2:

Amiről te beszélsz az Afrika problémája.

Ázsiában sincs kiugró születésszám egyik országban se. (egy két kivétellel)

A 4-7 születésszám valóban nem normális és káros hosszútávon mert tényleg csak a nyomort reprodukálja.

De az európai születésszámok is legalább ennyire betegek.

Németországban 1,4 körül van!!!!!

KIhalás kategória!!

2016.03.30. 00:29:41

@_Boris_Vian_: Szokas szerint akkora baromsagokat beszelsz hogy felesleges valaszolni. @Az Igazi Hinta 134: -nak van igaza, neked az a lenyeg hogy kommunikaljon veled valaki, mindegy hogy miert es hogyan. Mar irtam neked kb. ket eve, pszichologusra van surgos szukseged.

_Boris_Vian_ 2016.03.30. 00:33:54

@Mirjam2:

en.wikipedia.org/wiki/Total_fertility_rate

Mi a baromság?

Igazolja amit mondtam.

Szerintem te nem fogod fel amit neked írok.

Matekból hanyas voltál?

2016.03.30. 01:51:11

@diggerdriver: ertem. Nem ertek egyet ugyan, de ertem

2016.03.30. 01:52:08

@Az Igazi Hinta 134: persze. Viccnek szantam, nem tettem smileyt, gondoltam megy anelkul is

2016.03.30. 01:53:42

@Az Igazi Hinta 134: izrael geopolitikai helyzete specialis. Nem osszehasonlithat Europaeval. Europaban nincs havonta egy scud a hazadra iranyitva
Ami mukodik atveheto

2016.03.30. 01:57:48

@Az Igazi Hinta 134: oh, a franciaknal eg par ilyen tortenes lesz es maskepp fognak gondolkodi

Neked is leirom. Ha jol megalapozhato a gyanu, hogy a csalad tudott a terror akciorol, akkor deportalnam. A nemzetbiztonsagi erdek magasabb rendu, mint egy ures lozung "europai ertekrend", amibe siman belefer mondjuk Irak szarra bombazasa megalapozott katonai ok nelkul. De 3 csalad deportalasa mar nem.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.03.30. 09:31:48

@charlieharper:
Charli én is értem mit mondasz. Sőt egyet is értek vele. Ott. Európában ennek messzire mutató veszélyei vannak.

soad1221 2016.03.30. 10:22:00

@diggerdriver: nem tudom. szerintem annyit biztosan megérne a dolog, hogy legalább elgondolkodjunk azon, milyen garanciákkal tudjuk a veszélyeket kiküszöbölni.
A veszélyek, amit említesz valósak, pontosan ez volt az első reakcióm nekem is. De annyit megér a dolog, hogy mielőtt alkalmaznánk vagy teljesen elvetnénk, legalább próbáljuk meg beilleszteni az európai jogrendbe, legalább gondolkodjanak el egy lehetséges megoldáson azok a döntéshozók, akiknek ez egyébként is a feladatuk lenne. Hogy a végén ez kivitelezhető-e vagy sem, majd kiderül. De az első reakcióm után azt gondolom nem ártana mérlegelni olyan megoldásokat is ami most még teljesen elképzelhetetlen.

Amit írtál, hogy a titkosszolgálati akciókkal kellene a dolgot kezelni, nem is kérdéses.
Sokszor már az is elég lenne, ha az USA által jelzett infókat komolyan vennék és azzal kezdenének valamit.
Ezek a dolgok párhuzamosan is mehetnek.

2016.03.30. 13:54:55

@diggerdriver: es mikor fog szerinted eljonni az ideje, hogy Europa is gondolkodba essen? Talan a kozel-keleten nincs etnikai tisztogatas?
Ha esetleg legkozelebb simerul a balgaknal elfoglalni az atomeromuvet a daesheseknek. Akkor eljon majd az ideje?

2016.03.30. 13:55:35

@Mirjam2: @_Boris_Vian_: jo pontot feszeget a Hinta, csak szokas szerint a 134 nelkul

2016.03.30. 13:59:25

@tableno: azon gondolkoztam, hogy az koztudott, hogy az IS es a tobbi tertorista szervezetnek borzaszto jo a PRja es nagyon profi pszichologiai hadviselest csinalnak es be tudjak vonni a fiatalokat. Ezt egy szakkepzett dr Phil biztosan analizalni tudna, hogy mivel lehtne a radikalisokat vissza agymosni? Mit ad az IS, a Hamasz es a Hezboolah, amit ny-europa nem tud (beyond the obvious)

2016.03.30. 14:52:51

@charlieharper: Ez az, pont valami ilyesmire lenne szukseg. En is ezen gondolkodtam, ki kene elemezni mi a vonzo a Daeshben es 'jo' celokra forditani. Erre celoztam tegnap a sorkatonasaggal, de lehetne barmi mas is, a PR-tol elkezdve.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.30. 22:54:16

@charlieharper:
igen, igazad van, képmutatás irakot tűrni, és a deportálást ellenezni.
de én ezt a problémát semmiképp sem úgy oldanám fel, hogy oké, akkor köpjük magunkat szembe, s álljunk következetesen az értékeinkkel ellentétes oldalra.

Az Igazi Hinta 134 2016.03.30. 22:58:31

@Mirjam2:
orwell hozzátok képest egy romantikus költő. köszönöm, nem kérek az államilag szervezett "pozitív" agymosásból sem.
öreg korára mindenki megbolondul?

We don't need no education
We don't need no thought control
...
(All in all you're just) another brick in the wall.

2016.03.31. 06:24:28

@Az Igazi Hinta 134: Hatarozottan emlekszem hogy azota gyerekesnek tartottam ezt a dalt, amiota eloszor megertettem a szoveget, az meg nem mostanaban volt. En egy konzervativ gondolkodasu ember vagyok, mar tinedzser koromban sem mozogtam marxista-anarchista vonalon, Hintaval ellentetben. Ha azt hiszed, hogy jelenleg nem probal teged az allam manipulalni, akkor tevedsz. A Nestle meg a Coca Cola is manipulalni probal, meg az ISIS is. Mindossze annyirol lenne szo, hogy ezt a manipulaciot a megfelelo emberek, a megfelelo celokra hasznaljak. Ebben semmi gonosz nincs, az emberi elme bizonyos modokon mukodik, ezt mindenki a sajat celjaira probalja kihasznalni, tobb-kevesebb sikerrel. Mikor szerelmes vagy valakibe es megprobalod meghoditani, az is manipulacio, vagy mikor kisgyereknek elvonod a figyelmet hogy orvossagot tudjal beadni. Ez az elet resze, semmi kulonosen felelmetes vagy nyomaszto dolog nincs benne. Az hogy te csak ugy vagy szabadon es mindenkitol fuggetlenul gondolkodsz, na ez egy nagy illuzio. Mar a szuletesed elott manipulal a tarsadalom, csak nem mindegy hogy hogyan.

soad1221 2016.04.01. 09:09:40

@diggerdriver: ez nagyon érdekes... sokszor esik szó, hogy a mit szólnak, mit tettek, vagy rontottak el egy terrorista szülei, mi a reakciójuk, stb...
de még soha nem hallottam egy terrorista gyerekétől semmit.
kösz a linket!

soad1221 2016.04.01. 09:12:19

ja és kiváltképp tetszenek a vallások és az ateizmusról mondott szavai. nagyon hasonlóan gondolkodom erről :)

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2016.04.01. 09:15:31

@soad1221:
Nekem meggyőződésem hogy az iszlámra a legnagyobb veszélyt a liberalizmus jelenti. Össze kell engedni őket meccseljék le.
:))))))))))))))

Az Igazi Hinta 134 2016.04.02. 22:34:55

igaz nem vagyok se papsztár, se szerzetesceleb mint a böjte "atya", de a keresztény öntettől eltekintve a lényegben egyetértek vele (én nem féltem európát a lagymatag (magtalan?) keresztényektől).

'
Az ország mindig azé lesz, aki élettel, gyermekkel tölti meg. Ha nem lesz gyermek, a légüres teret a máshonnan jövő emberek töltik be...

Én nem a bevándorlóktól féltem Európát, hanem a lagymatag keresztényektől. Az a természet rendje, hogy az a népcsoport, amely vegetál, amely nem alkalmas rá, hogy az életet továbbvigye, elsorvad, kihal, lehúzzák a lefolyón, és a helyüket elfoglalják azok a népek, amelyekben van életerő, lendület, bátorság. Teherbe ejtik feleségüket, csobogó élet veszi őket körül.

A mai Európa langyos állóvíz, ahol sok ember egyik legfőbb gondja a fogyókúra, az alakformálás és értéktelen, csillogó kacatok gyűjtése, a testet, lelket megrontó élvezetek utáni hajsza.
'

Az Igazi Hinta 134 2016.04.04. 00:15:43

gratulálok, digger, a színdarabhoz (a 168-órás interjú kapcsán)!

ez a mondat a cikkben kicsit megütötte a szemem:
"Nem érzi magát idegennek Angliában, ahol a lakosság hatvan százaléka bevándorló."

ugye az állítás második fele nem igaz?

Főgebra 2016.04.04. 16:08:16

Ha én jól emlékszem, akkor mintha arról lenne szó, hogy a lakosság 60%-a nem Londonban született. Ha az is bevándorló, aki az UK-ban született, de most Londonban él, akkor így kijön. :-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.05.03. 10:40:32

Elolvastam így utólag, érdekeseket írtatok.Részemről bizony, a mérgezős emendemsz-tál repülne a kukába.(A szaros tál a svédasztalon egyszerűbb eset, azt meg lehet ismerni, ott nem kel az egész asztalt felrúgni, elég a tálat eltávolítani).Egyszerű felfogás ez, tudom, de nem ismerek sajnos jobbat, kiszűrni a füstösek közül a tenoristákat.És tudom, hogy sok ártatlan füstös hátán csattana az ostor, de ez van, nem létezik másik megoldás.Vagy ha igen, írja be, aki tudja.Világos, hogy vannak sokan, akik télleg menekülnek, a szétbombázott házukból, a tönkrement életükből.De sajnos ők is a többi fajtársuknak köszönhetik a sorsukat ha mondjuk egyszer mind ki lesz ebrudalva Európából.Eleve nem is ide kellett volna menekülniük.Hanem oda, ahol hasonszőrüek vannak, szintén muszlimok, szintén arabok, stb.
Az viszont meg nem megy, hogy mindig csak azt tesszük lapátra, amelyik éppen robbant.Már ha ugye marad egyáltalán belőle valami.Mert így csak a gyűlölet elharapózásánál fogunk kikötni.Annál meg humánusabb az is, ha mindet lapátra tesszük, még idejében.
Ez a nép, ez a vallás nem való ide Európába.Nem tudják, nem is akarják felvenni az itteni ritmust.Nem akarnám én, hogy olvadjanak be, csak annyit, hogy legalább kussolva maradjanak a seggükön, ha már kapnak ingyen szinte mindent.De hogy még nekik álljon feljebb, mert nem elég gyors a net, vagy nem elég f@sza a szociális lakás, meg nem a cimborák lakásainak környékén van, az nonszensz.És akkor még az erőszakoskodásokról nem is beszéltünk.
Sajnos rettenetesen rasszista lettem az utóbbi pár évben, amióta itt felénk is erősen változóban van a helyzet.Nem voltam én sem ilyen, a körülmények tettek azzá.Mára már nem tudnék más megoldást elképzelni, mint hogy teljes dózer, lapát a muszlimoknak Európából.Röviden: takarodjanak.
Egy utolsó utáni kísérletbe még esetleg belemennék: adni nekik valahol, félre eső helyen egy nagyobb lakatlan szigetet kölcsönbe, ahol megpróbálhatják a saját kis világukat kialakítani, saját törvényeik, vallásuk szerint élni.Ha ez sem menne, vagy onnan is szökni akarnának, akkor gyalu nekik.
Bocs, ha nagyon radikális a véleményem.Viszont egyben őszinte is...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2016.05.03. 10:44:33

Ez a kép fejezi ki talán a legjobban Európa helyzetét a migriválságban.

i.imgur.com/f1Fpb9D.jpg

Humoros nagyon, de valahogy mégsincs kedvem rajta röhögni...
:-|

tableno 2016.05.03. 10:46:04

@geegee: Én erre mindig azt szoktam kérdezni, hogy mégis technikailag hogyan képzeled 20+ millió európai muszlim kipaterolását? Mert nem biztos, hogy elég lenne szépen megkérni őket.

tanato 2016.05.03. 21:23:20

@tableno: A 20-ból mennyi az oroszországi ,meg a balkáni több száz éve ott lévő muszlim?
Na meg valakit amiatt kipakolni,hogy minek keresztelték/illetve félholdazták,nem tudom ezt pl. a törökök vagy az iráninak minek nevezik,talán névadónak?/nem igazán európai dolog.

2016.05.03. 21:57:30

@tableno: @tanato: Az a baj, hogy egyiket sem lehet deportalni. Azt a harmat sem, akik par honapja erkeztek Europaba, valoszinuleg semmilyen europai nyelven nem beszelnek, es nemregen bementek egy 21 eves osztrak csaj utan a noi wc-be a becsi vasutallomason megeroszakolni meg fejbeverni. Oket sem fogjak deportalni, egesz eletukben az osztrak adofizetok penzen fognak elni es meg egy egesz csomo masik not megnyomoritani. Es nemcsak ez a harom ilyen, hanem nagyon sokan, es egyre tobben jonnek.

tableno 2016.05.03. 22:04:10

@Mirjam2: Ez tényleg baj. De ugye itt az eredeti felvetés az volt, hogy MINDET. És tegyük fel, hogy nem zavar semmilyen erkölcsi megfontolás. A kérdés marad: HOGYAN?

tanato 2016.05.03. 22:08:58

@Mirjam2: De hosszú időre be lehet őket börtönözni.Minden országban vannak más állampolgárságú bűnelkövetők börtönben.Sőt Ázsiában az akasztófán is.
De valakit csak vallása,nemzetiségi hovatartozása miatt üldözni/ha egyébként becsületes polgár/ egész egyszerűen nem. eurokonform.

2016.05.04. 10:23:35

@tanato: Persze, mind veletlenul 18 ev alattinak valljak magukat (nem szamit hogy 30on felulinek neznek ki, bemondasra el kell hinni), kapnak a fiatalkoruak intezeteben talan 2-3 evet, kijonnek, megint megcsinaljak, esetleg ha megtalaljak oket bemennek megint par evre, kijonnek, stb. Biztosan teged is megnyugtatna ha a te lanyoddal tortent volna hogy 'hosszu idore' bebortonoztek oket. A normalisan viselkedo embereket meg senki nem 'uldozi' Europaban azert mert muszlimok, sot, mar rengetegszer leirtuk neked de ugy latszik nem hiszed: pozitivan diszkriminaljak oket Europaban az elet szamos teruleten.

2016.05.04. 10:34:42

@tableno: Ez egy demagog kerdes, mindenki jol tudja hogy nem fognak 'minden' muszlimot deportalni Europabol. Megis kit, a londoni fopolgarmester-jeloltet? Hova? Valodi kerdeskent ez soha nem fog felmerulni. A valodi problema az hogy akiket lehetne es kene deportalni, akik illegalisan erkeztek par hete / honapja, illegalisan tartozkodnak az orszagban es buncselekmenyeket kovetnek el, oket sem deportaljak.

tableno 2016.05.04. 10:50:03

@Mirjam2: ebben egyetértünk, de a "demagóg" kérdést nem én hoztam fel, hanem fentebb @geegee: "Mára már nem tudnék más megoldást elképzelni, mint hogy teljes dózer, lapát a muszlimoknak Európából.Röviden: takarodjanak."

tanato 2016.05.04. 11:05:25

@Mirjam2: Egyetértünk, a bírósági ítéleteknek sokkal szigorúbbnak kéne lenniük.A pozitív diszkrimináció persze jó dolog is lehet,de nem a bűnelkövetők körében,sportban, egyetemi támogatásban abban igen,bíróságon főleg erőszakos bűnelkövetők esetében nem.
Természetesen ha a lányommal történne én is bosszút esküdnék,de akkor is ha mondjuk az edzője/felkapott eset volt most a Kiss László ügy/,orvosa/pár éve volt hogy egy pécsi nőgyógyász jó pár egyetemista lányt megerőszakolt,le is csukták/vagy bármely nemzetiségű elkövető volna is.

tanato 2016.05.04. 11:12:03

@Mirjam2: Itt az is probléma hogy a három bűnelkövető afgánt legjobb esetben is MO.-ra vagy SZlovéniába tudták volna toloncolni,AFganisztánba biztosan nem technikailag.

2016.05.04. 15:44:05

@tanato: Miert nem tudnak Afganisztanba visszatoloncolni technikailag? Megbilincselik es felteszik a repulogepre. Egesz csomo jarat megy minden nap nemzetkozi repuloterekrol Kabulba, es tele vannak, mostanaban tobb repuloteren is lattam a sorokat. Ezeknek az allatoknak semmi keresnivalojuk Europaban. Persze hogy vannak europai ferfiak is akik eroszakos buncselekmenyeket kovetnek el, de miert kell eroszakos bunozoket nagy tomegben kulfoldrol importalni? Tudod milyen draga embereket bortonben tartani Nyugat-Europaban? Arrol nem beszelve, hogy a lanynak az eletet mar tonkretettek, ezen semmilyen itelet nem fog segiteni, es garantaltan tobb aldozat is lesz amint ezeket megint normalis emberek koze engedik. Miert van erre szukseg?

2016.05.04. 15:45:01

@tanato: Persze, ez ilyen egyszeru. Oke, hagyom a temat, teged nem lehet meggyozni, ez van. Jo neked, barcsak en lennek ilyen naiv ebben a temaban, komolyan, jobban jarnek.

2016.05.04. 15:49:47

@tableno: Igy mar ertem. Hat ez annyira demagog, hogy erre mar reagalni sem erdemes erdemben. Termeszetesen mindenki tudja, szerintem @geegee: is, hogy ilyen nem lehetseges hogy 'minden' muszlimot elkuldenek valahova Europabol (hova? stb.; sok millioan vannak; nagy reszuk tobbedik generacios europai allampolgar; egy reszuk etnikailag is 'feher', betert stb.).

tanato 2016.05.04. 17:27:36

@Mirjam2: Én csak azt mondtam,egy lánynak ha megerőszakolják,tönkre van téve az élete,de teljesen független ez az elkövető nemzetiségétől és társadalmi hovatartozásától.
A repülőgépes visszatoloncoláshoz meg az is kell hogy visszafogadják az illetőket.Nemrégen volt hogy a pakisztániak egy teljes repülőgépnyi migránst fordítottak vissza Németországba.Nem fogadták vissza őket.

2016.05.04. 17:29:41

@tableno: geeee kerdeset a sved szempontbol ertsd meg. A 8millios sved tarsadalom kapott 1.5, de lassan 2millio muszlimot. Na, igy mar rogton mas a kep, igaz?
Es az o muszlimjaik nem az irani intelligensiabol jott ki.
Nekem ugyan mindegy, de en mar regota mindom, hogy a svedeket ki kellene zarni az EUbol, mert amit ok csinalnak, az mar a liberal-fasizmus. Tudom, tudo, ez a szo szemellenzot hoz fel, de hozok neked peldakat:
Svediaban TILOS adat gyujteni az elkoveto szarmazasarol, illetve publikalni adatot. Termeszetesen szociologiara szakosodott szervezetek publikalnak adatokat, de aztavedek gyakorlatilag nem hajlandoak leadni a sved kozvelemenynek. A tartalma kb az, hogy a maghrebi/mashreqi ferfiak 23szorosan nagyobb valoszinuseggel eroszakolnak meg nit, mint egy atlag sved.
Svedorszagban a gang rape-elt egyik kislany elkovetoit elfogtak, afghanok. A sved biro cultural differences-4re hivatkozott, es kezre csapas iteletet hozott.

Svedorszag vilagvezeto a nemi eroszakban. Jol lathato a nemi eroszak, kulonosen a gang rape, kozotti osszefugges es a nagyszamu muszlim bevandorlok linearis korelacioja.

Svedorszag, Daniaval ellentetben, nem hajlando orvosi vizsgaltnak alavetni amkenekulteknek, egyszeru vervetel, amivel meg lehetne mondani, hogy a menekult tenyleg 18 en alatt van -e. Ez mar Dniaban kotelezo.

Svedorszag a Hamaszt aktivan szponzoralja, amin "meglepdotek", mert allitolag nem tudtak, hogy a palesztin alamizsnajuk a Hamasz szamlara megy az izrael ellenes merenyletek elkovetoinek.

svedorszagban Malmoben aktiv zsidosag volt. Amiota svedisztan lett Malmo, azota a zsidokat rendszeresen zaklatjak es vandorolnak/vandoroltak ki. A sved allam semmit sem tesz ellene. Ertheto, oriasi muszlim szavazo tabort vesztene a par ezer fos zsido szavazok ellen.
Ez olyan szintre emelkedett, hogy nem talaltak svedorszagon belul forabbit,nem maradt, a nemetektol importaltak.
A trend az, hogy ilyen meretu muszlim szavazo tabir mellett, Svedisztan egyre pro-muszlim es pro-palesztin lesz, zsido nem fog maradni. Ez a trend lassan kuszik at a tobbi europai orszagra. Lasd a hetvegi UK Labour party balhet, ahol a muszlim MPk antiszemita kijelenteseket tettek. Most meg felhaborodnak a Labourok (nagy muszlim szavazo tabor). Majd kb 10 ev mulva nem fognak. Szokasos dolog lesz.

2016.05.04. 17:32:46

@tanato: bar szemellenzot hordasz, de azert leirom a sved statisztikat, miszerint egy bizonyos kulturkorbol szarmazok 23-szorosan nagyobb valoszinuseggel eroszakolnak meg egy not, mint pl egy sved.

Ugysem fogod megerteni, mert is ersz 100 fo muszlim orvost, akik kedves es cuki emberek. Azert leirtam.

2016.05.04. 17:39:31

@Mirjam2: azert nem lehet technikailag, mert Europa tartja magat a sajat maga altal irt gentleman torvenyekhez. Ezeket a gentleman torvenyeket mindenki leszarja Europan kivul es ezeket kijatszva es szembe rahugyozva, jol ki lehet hasznalni.

Legviccessebb tavolrol azt nezni, hogy ez az Erdogan hogy csinal hulyet minden nap egy teljes kontinensbol. Es tudod mit? Igaza van.

tanato 2016.05.04. 17:54:11

@charlieharper: Nem hordok szemellenzőt,sosem mondtam hogy egy bűnelkövetőt faji,származási alapon felmentsenek,vagy enyhébb ítéletet kapjon.Amit irtál hogy nem szabad a bűnelkövetőket,származási alapon kategorizálni Svédben az nagyon ismerős.itthonról cigány viszonylatban.Senki nem tudja milyen az arány hivatalosan,annak ellenére hogy a börtönlakók nagy része az/Nem hivatalosan persze/.

tanato 2016.05.04. 18:16:23

@charlieharper: Svédországban minden 4.-ember muszlim bevándorló?
Ez igaz?

2016.05.04. 18:59:19

@tanato: most kb van nekik 1.5 milliom a 8millio svedhez
Mire Erdogan szarra szivatja az EUt, addigra lesz naluk szerintem kb 2 millio.

tanato 2016.05.04. 19:14:10

@charlieharper: Hát ez így első hallásra tényleg soknak tűnik.

2016.05.04. 19:28:36

@tanato: es ha olyanok, mint a UKben, akkor 40% shariat akar

_Boris_Vian_ 2016.05.04. 19:54:38

@charlieharper:

Úristen, Svédországnak annyi.
süti beállítások módosítása